Thnxquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
Slaapze TD. Ik ben wel trots op je hoor. Dat je een studie opgepakt hebt en jezelf van die ziekte af wilt helpen.
Een nieuwe dag, dezeflde aanbidding...quote:
Zondagochtend he.quote:Op zondag 16 september 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
Wow. Fok is snel.
Daar ben ik in 2002 geweest, met de eerste Vrolijk Verder-meeting. Dat is ook alweer vijf jaar geleden.quote:Op zondag 16 september 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Breda Barst dag 2 vandaag. [afbeelding]
. Ik word oud.
En zielige kindjes in Afrika ook niet hoor.quote:Op zondag 16 september 2007 11:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Iedereen wordt oud.
Op de mensen met een vroege dood na dan.
Inderdaad, bijna twaalf uur alweer!quote:
Lunch!quote:Op zondag 16 september 2007 11:44 schreef AirwiN het volgende:
Inderdaad, bijna twaalf uur alweer!
Marsepein met pure chocola!quote:
Dat wordt niet meer zoenen vor je je tanden hebt gepoetst!quote:
Niet met elkaar iigquote:Op zondag 16 september 2007 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt niet meer zoenen vor je je tanden hebt gepoetst!![]()
Bijna tijd voor bier!quote:Op zondag 16 september 2007 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inderdaad, bijna twaalf uur alweer!
Vroege dood noemde ik toch?quote:Op zondag 16 september 2007 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
En zielige kindjes in Afrika ook niet hoor.
Nee, het is muesli met yoghurt geworden.quote:Op zondag 16 september 2007 11:45 schreef Hime het volgende:
Kaas!
Duh. Dat wist ik zelfs.quote:Op zondag 16 september 2007 14:00 schreef nixxx het volgende:CL wist je dat er een lush aan regent street zit?
Jij metroman!quote:
Over Litpho?quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik begin zo mijn twijfels te krijgen...
Waar is CL eigenlijk? Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien. Zou ze dood zijn? Lush-overdosis?quote:Op zondag 16 september 2007 14:00 schreef nixxx het volgende:
Liefs uit London! [/blof]CL wist je dat er een lush aan regent street zit?
het is hier leuk en nog mooi weer ook en een thames festival en een ijsprinseswat wil je nog meer...
groetjes allemaal
Ongeschikt!quote:Op zondag 16 september 2007 17:01 schreef Burdie het volgende:
Hihi, ik heb mijn Landmachtdagen-legerprint-tshirt helemaal verknipt, zodat er nu hele snoezige korte mouwtjes aan zitten en een v-halsje. Mijn vriendje vond het een schande.
Ja, daarom heb ik het shirtje ook verknipt. Compleet ongeschikt om fatsoenlijk mee over straat te kunnen.quote:
Je kunt zo'n t-shirt dan ook gewoon niet kopen/meenemen. als je er toch niet mee over straat wil.quote:Op zondag 16 september 2007 17:08 schreef Burdie het volgende:
Da's toch van den gekke he, dat ze t-shirts maken die je eerst met een schaar moet bewerken alvorens je er fatsoenlijk mee over straat kunt.
Op zich wel, maar dat komt dan weer niet in me op hequote:Op zondag 16 september 2007 17:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je kunt zo'n t-shirt dan ook gewoon niet kopen/meenemen. als je er toch niet mee over straat wil.
M-M in het land der levendenquote:
Maastricht is dan ook best een toffe stad.quote:Op zondag 16 september 2007 18:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoor, altijdwas best leuk in Maastricht
Dat kan ik nu beamen.quote:Op zondag 16 september 2007 18:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maastricht is dan ook best een toffe stad.
Wat was de gelegenheid om er naar toe te gaan trouwens? Ik bedoel, het ligt wel een stukje uit de route.quote:
Het pisart festival in Eijsden met racoon (die ik al een tijdje niet had gezien en dit was al rond voor ik wist dat ze op appelpop stonden) dat di-rect voor ze speelde en ik nu doof ben door hysterische 13/14jarige meisjes neem ik maar voor liefquote:Op zondag 16 september 2007 19:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat was de gelegenheid om er naar toe te gaan trouwens? Ik bedoel, het ligt wel een stukje uit de route.
Ik wou net zeggen, je had ze vorige week toch nog gezien? En doof worden van Di-rect is humanitair uiterst verantwoord. Dat je vervolgens dus ook geen noot van Racoon hebt kunnen horen maar alleen de bandleden hebt mogen bewonderen is bonus.quote:Op zondag 16 september 2007 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het pisart festival in Eijsden met racoon (die ik al een tijdje niet had gezien en dit was al rond voor ik wist dat ze op appelpop stonden) dat di-rect voor ze speelde en ik nu doof ben door hysterische 13/14jarige meisjes neem ik maar voor lief
Nouja ik werd doof van de aanhang van di-rect niet zozeer van de band zelf. En niks mis met racoonquote:Op zondag 16 september 2007 19:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, je had ze vorige week toch nog gezien? En doof worden van Di-rect is humanitair uiterst verantwoord. Dat je vervolgens dus ook geen noot van Racoon hebt kunnen horen maar alleen de bandleden hebt mogen beantwoorden is bonus.
Nee hoor, Maastricht is een meer dan veilige afstand.quote:Op zondag 16 september 2007 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En niks mis met racoonlekker gesprongen enzo
ik snap m niet geloof ik.quote:Op zondag 16 september 2007 19:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor, Maastricht is een meer dan veilige afstand.
Kuuksquote:Op zondag 16 september 2007 19:38 schreef Kuukske het volgende:
Bah. Moe.
Jah.. Jaya was supertofquote:
Het genoegen van leven in een wereldstad als Bredaquote:Op zondag 16 september 2007 19:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Net teruggeweest, maar ik kom teveel exen tegen.
En verdwaalde Luxemburgers die hopen dat er deze keer geen Ardennenoffensief door ze heen zal rijden.quote:Op zondag 16 september 2007 19:40 schreef JDude het volgende:
Limburg is een hoax, allemaal Belgen en Duitsers.
Eindelijk erkenning.quote:Op zondag 16 september 2007 19:40 schreef Litpho het volgende:
Het genoegen van leven in een wereldstad als Breda.
Jaquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 19:40 schreef JDude het volgende:
ik was ook nog heul dicht bij Bredaquote:Op zondag 16 september 2007 19:40 schreef JDude het volgende:
Waarom kwam je niet langs? Het is notabene Breda Barstquote:Op zondag 16 september 2007 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was ook nog heul dicht bij Breda
Ach, we waren jullie 21 jaar voor. Dat scheelt.quote:
Ik droomde vannacht dat ik een Japanse provider had op Hawaii. Heel vaagquote:Op zondag 16 september 2007 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en heel veel belgen dat eijsden IS Belgie, ik zat iig op het Belgisch netwerk met mn telefoon
Moe en reed met mensen mee naar Rotterdam en we reden via Antwerpen terug dus was best dichtbij Bredaquote:Op zondag 16 september 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom kwam je niet langs? Het is notabene Breda Barst.
Ah oké. Het is je vergeven.quote:Op zondag 16 september 2007 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Moe en reed met mensen mee naar Rotterdam en we reden via Antwerpen terug dus was best dichtbij Breda
Ze hebben voor de remake van Pearl Harbour direct een eigen zendmast meegenomen?quote:Op zondag 16 september 2007 19:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik een Japanse provider had op Hawaii. Heel vaag.
Het ging over autokerkhoven, wolven, volle maan, duisternis en het feit dat mijn bagage nog in het vliegtuig lag, en ik het vliegveld niet meer kon vinden. Héél weird. Josh Hartnett kwam er niet in voor.quote:Op zondag 16 september 2007 19:47 schreef Litpho het volgende:
Ze hebben voor de remake van Pearl Harbour direct een eigen zendmast meegenomen?
Boeien. Waar was Kate? Inquote:Op zondag 16 september 2007 19:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het ging over autokerkhoven, wolven, volle maan, duisternis en het feit dat mijn bagage nog in het vliegtuig lag, en ik het vliegveld niet meer kon vinden. Héél weird. Josh Hartnett kwam er niet in voor.
Q., men is nostalgisch over je in FB over KLB.quote:
Tissue?quote:Op zondag 16 september 2007 19:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik moet even hoesten, ik heb last van slijmballen.
Gaarne.quote:
Eens kieken.quote:Op zondag 16 september 2007 19:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Q., men is nostalgisch over je in FB over KLB.
Jij bedoel je..quote:Op zondag 16 september 2007 19:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Q., men is nostalgisch over je in FB over KLB.
Ik dacht ook meteen aan Pearl Harbour bij het lezen van Kuukske's post.quote:Op zondag 16 september 2007 19:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze hebben voor de remake van Pearl Harbour direct een eigen zendmast meegenomen?
Ha, linkse rakker!quote:Op zondag 16 september 2007 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom noem jij mij een linkse rakker reactionaire conservatief?quote:
Omdat je daar zo leuk op reageert!quote:Op zondag 16 september 2007 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom noem jij mij een linkse rakker reactionaire conservatief?![]()
Ah.quote:Op zondag 16 september 2007 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je daar zo leuk op reageert!
Hoe voelt dat nou, dat de PvdA je zo in je kruis tast met de miljoennota terwijl je ze zelf de coalitie in hebt gestemd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |