Duh, ziekten der geest zijn normaal in R&P, uiteraard doelde ik op de lichamelijke misère.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lichamelijk zijn we inderdaad wel gezond.![]()
Je hebt gelijk, mensen die niet geestesziek zijn houden het hier niet jarenlang vol.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Duh, ziekten der geest zijn normaal in R&P, uiteraard doelde ik op de lichamelijke misère.
Een 'wespen op de appeltaart' moment...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Het heeft wel wat. Al die eigenaardige wezens bij elkaar.
Inderdaad een schitterend woord.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Eigenaardig. Het woord alleen al.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:58 schreef Q. het volgende:
"Het wordt een hele mooie dag vandaag".
TwistedPrinses!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Ze is genoemd naar een prinses.
Die slaapkameropname is nog 't tofst!quote:
Yupquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die slaapkameropname is nog 't tofst!
Ik had de cd niet eens nodig voor het vormen van die mening.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
In t begin vond ik de cd wel ok maar nog nooit is een mening zo snel drastisch omgeslagen
Ik vandaag ws wel, maar niet op dat tijdstipquote:Op zaterdag 15 september 2007 08:32 schreef Plato1980 het volgende:
Vroeg voor een zaterdag.![]()
Maar goed, maar eens richting station, benieuwd of Airwin en Hime in de tram zitten.![]()
Wat een gemis...quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Een tram. Dat kennen we hier gewoon niet. Realiseer ik me nu.
Heb je wel roze koeken dan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Er komt alleen maar geen koffie voorbij, dat is wat jammer.
Hij mag terugkomen als zijn ballen ingedaald zijn, zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
In t begin vond ik de cd wel ok maar nog nooit is een mening zo snel drastisch omgeslagen
Glacekoekjes!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:23 schreef Q. het volgende:
Oh ja, zo even roze koeken halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |