quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Er worden namelijk nogal wat grappige, tragische of beide in één wielerfoto's op een seizoen geschoten. Vandaar deze topic, post hier de meest opvallende wielerfoto's tijdens het seizoen ...
Dé foto van het jaar ben ik alvast al tegen gekomen :
[afbeelding]
![]()
Wat nou, geen groepskorting??!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Er worden namelijk nogal wat grappige, tragische of beide in één wielerfoto's op een seizoen geschoten. Vandaar deze topic, post hier de meest opvallende wielerfoto's tijdens het seizoen ...
Dé foto van het jaar ben ik alvast al tegen gekomen :
[afbeelding]
![]()
Volgens mij kwamen ze er na de Tour hun geld terugeisenquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Bidons moet je ook loslaten
Die derdequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:46 schreef Bismarck het volgende:
Andrea Tonti deelt een banaantje met een ploeggenoot in de twaalfde etappe van de Vuelta a España 2007.
[afbeelding]
Gert Steegmans hield de training tijdens de tweede rustdag al snel voor gezien. Tour de France 2007.
[afbeelding]
Salvatore Commesso demarreert tijdens de Giro d'Italia 2007.
[afbeelding]
Die fotograaf op die 2equote:Op maandag 17 september 2007 14:44 schreef Bruce117 het volgende:
De "blij dat ik glij" finish in de Giro van dit jaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is het verhaal daarachter?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:46 schreef Bismarck het volgende:
Salvatore Commesso demarreert tijdens de Giro d'Italia 2007.
[afbeelding]
Maar wel leukquote:Op maandag 17 september 2007 23:27 schreef Bruce117 het volgende:
Beide zijn alleen niet van dit jaar
laatste etappe naar Milaan, tijd voor te dollen dusquote:
Met name voor Gibo, die zijn kans op een etappezege bruut verstoord zag worden door de tussenkomst van een Piaggio waar Garzelli van profiteerde.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
laatste etappe naar Milaan, tijd voor te dollen dus![]()
en die dingen waren een grote ergernis voor de renners en de rest van de caravaan
Hoop binnenkort... deze is van mij van 4 mei 2007.quote:Op maandag 17 september 2007 14:13 schreef maril het volgende:
Deze heb ik zelf genomen 7 sept. 2007, wanneer wordt deze berg de Mont Ventoux weer opgenomen in de tour?
[afbeelding]
Nou.... Vorig jaar tijdens een door Kolobnev gewonnen etappe uit Parijs - Nice zat Boonen ook in de fout, weliswaar niet op de streep geklopt, maar toch.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:40 schreef Bismarck het volgende:
Tom Boonen dacht na Parijs-Roubaix oppermachtig te zijn en stak de handen iets te vroeg de lucht in tijdens de finale van de Scheldeprijs. Boonen werd op de meet geklopt door Cavendish. Boonen's reactie: "Iets als dit maak je gelukkig niet dikwijls mee in een carrière."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ie nu denken dat ie de Ronde van Mexico ziet ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:23 schreef Bismarck het volgende:
Rasmussen bezoekt de Giro d'Italia in Verona en groet Contador.
[ afbeelding ]
Zo te zien is hj nog steeds the man in blackquote:Op zondag 25 mei 2008 12:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zou ie nu denken dat ie de Ronde van Mexico ziet ?
Dat laatste gaat natuurlijk nergens over.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:38 schreef Tommeke het volgende:
[ afbeelding ]
Rasmussen kletst bij met ex-ploegmaten.
Hij ziet er echt uit als een terminale junk hier
Nee dat is de ketting van de fiets van de ontsnapte David Millar (rechts op de foto) , die daardoor niet anders kan dan rustig tussen het publiek het spurtende peloton aan te kijken ...quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:06 schreef wimderon het volgende:
Automobilist rijdt in op wielerkoers (1 dode, 10 gewonden)
[ afbeelding ]
lekker geregeld daarquote:Op woensdag 17 september 2008 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:
3e etappe Ronde van Polen, 2007
Belachelijk zegquote:Op woensdag 17 september 2008 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:
3e etappe Ronde van Polen, 2007
Gisteren zijn ze gestopt inderdaad, omdat het noodweer was, geen klassement opgemaakt.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:33 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
lekker geregeld daar![]()
Dit jaar stapten ze een rondje voor het eind (5km) af in de 3e of 4e etappe omdat het te gevaarlijk was door regenval..
Ah, die is aan het genieten van de Mexicaanse nazomer dus ...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:18 schreef jorryt het volgende:
Rasmussen gezien, hij was vandaag bij de Giro dell'Emilia.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar Gesink en Rasmussen lijken wel broers.
Ik heb nu al medelijden met dat kind.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Btw, die kleine gaat een topwielrenner worden.
Rasmussen lijkt me typisch zo'n persoon die z'n zoon wil laten presteren wat hij zelf niet heeft kunnen presteren.
Brothers in crimequote:Op maandag 13 oktober 2008 21:38 schreef jorryt het volgende:
Lijkt wel een pyjama die Rasmussen aanheeft...
[ afbeelding ]
Wie is het?
Deze is genomen als promotiemateriaal voor de lokale apotheker of wat?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:38 schreef jorryt het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is het?
Niet het meest intelligente koppel ooit gefotografeerd..quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:38 schreef jorryt het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is het?
Ik zie zo een paar renners denken als dat gebeurt "Godverdomme ik zie een kameel lopen, wat heb ik nu weer geslikt ??? "quote:Op zondag 8 februari 2009 21:17 schreef rubbereend het volgende:
er loopt weleens een hond het peloton in, als een kameel dat zou doen lijkt me dat best een grappig gezicht
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef Bismarck het volgende:
Stuivertjewissel. Signeer jij mijn trui dan signeer ik volgend jaar jouw trui.
[ afbeelding ]
Mijn "Man of the year" is gekend. Wat een held !quote:
Als je hem highres wil zal je bij het AFP(/ANP) moeten zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:35 schreef the_critic het volgende:
@wimderon: waar heb je die foto van de giro vandaan? Ik zou graag een high res versie van deze foto hebben, vind hem onwijs gaaf..
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:01 schreef Ereinion het volgende:
Een lachende Menchov was niet het enige opzienbarende gisteren op het podium.
[ afbeelding ]
pssssst -> Wielrennen #66 Koersen in verre oorden!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef Szura het volgende:
Tering wat een chaos voor/in de sprint in Qatar.
Boonen wint
Bij enig andere renner had ik het lelijk gevonden, maar hij kan dat gewoonquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Even een copy&paste uit het veldrit topic:
[ afbeelding ]
Mario mag hier niet ontbreken.
Is weer eens iets anders dan dolle Basken of Italianen.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:07 schreef Bismarck het volgende:
[ afbeelding ]
Een fan van Anuar Manan draagt z'n foto mee naar boven.
Zeg dat welquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:36 schreef rubbereend het volgende:die fotograaf stond precies op de goede plaats
![]()
Lance? Dat is Leipheimer.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:39 schreef Gitank2 het volgende:
Lance raakt rondemiss links van hem aan: "PoP!"
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:55 schreef Zwansen het volgende:
Lol, zie we hier nu 2 keer Pozzato?
[ afbeelding ]
Deze gast had zich helemaal als Pozzato uitgedost en is dus overal doorheen geglipt. Hij is zelfs doorgelaten om de startlijst te tekenen.
Hij sloot achteraan het peloton, maar weet niet of ie door is gefietst.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb de hele tijd bij zo'n ingang gestaan waar de renners door moesten fietsen om naar de startlijst te gaan. Pozzato was al geweest en toen kwam even later dat ventje dus (gewoon een Nederlander van een jaar of 20) en die werd ook doorgelaten. Een oplettende Italiaan die ook iets met de Giro te maken had kwam toen naar die beveiliging toe en vroeg met een big smile waarom ie Pozzato 2 keer had doorgelaten. Wij moesten allemaal heel hard lachen toen.quote:
Daar vliegt meteen een bataljon zwaar bewapende gendarmes op je af, vrees ik ...quote:Op maandag 10 mei 2010 13:56 schreef eentwee het volgende:
Haha leuke actie! Zoiets zou bij de Tour volgens mij nooit lukken.
Vorig jaar is Filemon ook meegefietst in de Tour.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:21 schreef Gitank2 het volgende:
whaha, briljant
Ik kan me wel wat acties in de tour herinneren van zo'n 10 jaar terug met een nepmoreau(?) en een toerist in een gele trui ofzo.
Dat heb ik niet eens meegekregenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vorig jaar is Filemon ook meegefietst in de Tour.
http://www.cyclingnews.co(...)1/down-but-not-out-1quote:Some people thought they were seeing double at the start in Amsterdam because there were two Italian champions in the race. The "other" Pozzato is actually a young Dutch guy called Chris. He's got the same bike, kit, helmet and glasses as me. I first met him last year during the classics. He's a huge fan and I'm thinking about hiring him as my double. That way he can do the races I don't want to do. It would be nice if he could have all the crashes, too.
quote:It would be nice if he could have all the crashes, too.
Dat brengt de wielerterm "het gat dichtrijden" toch weer in een heel ander daglicht ...quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat brengt de wielerterm "het gat dichtrijden" toch weer in een heel ander daglicht ...
En in die tas onder die roze trui zitten mijn bloedtransfusiezakjes ... Gelukkig rijdt Kaske niet meer mee, anders hadden we die weer kunnen wisselen ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:45 schreef Bismarck het volgende:
Vino op het vliegveld op weg naar Italië.
[ afbeelding ]
Was mij ook al opgevallen. Elke dag weer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef Bismarck het volgende:
Gilberto Simoni vermaakt zich opperbest in zijn laatste Giro deelname.![]()
Idd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:27 schreef JohnDDD het volgende:
Evans ziet eruit alsof hij een week niet heeft geslapen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
De mecanicien van Pinotti moest mee fietsen toen de motor uit viel.![]()
Wat een fantastische fotoquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
De mecanicien van Pinotti moest mee fietsen toen de motor uit viel.![]()
erg mooie foto'squote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef eentwee het volgende:
http://www.boston.com/spo(...)ro_ditalia_2010.html
Cavendish zwabberde een beetje van links naar rechts in de sprint, Haussler reed tegen zijn wiel aan, carbon kan weinig hebben en zeker niet als iemand met 60 km/h zich in het wiel torpedeert. Cavendish en Haussler vallen en sleuren nog wat jongens (o.a. Boonen en Ciolek) mee in hun val. Petacchi wint de etappe.quote:
Marcus Burghardt in de Tour van 2007. Wonder boven wonder had die hond niks, dat zegt inderdaad iets over de kwaliteit van die wielen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Zwabberen? Cavendish sneed Ciolek de pas af. Als dit geen afwijken van je lijn is weet ik het niet meer. Tijd om die vent even aan de kant te zetten. Gezien de gevalletjes breken van deze wielen (een hond is genoeg daarvoor) lijkt het me tijd om deze wielen ook af te danken.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:13 schreef Oksel het volgende:
Die pijn dat maakt me niet uit, het zijn al die prachtige fietsen die kapot gaan..![]()
meer hier: [Showcase] Cyclocross du Citadelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Foto gemaakt door: ultra_ivo
quote:Tijdens de Ronde van Asturië is de ploegleiderswagen van het Spaanse wielerteam Andalucia in een rivier terechtgekomen.
De bestuurder van de auto, teammanager Antonio Cabello, raakte de controle over het stuur kwijt en raasde met een snelheid van 40 kilometer per uur rechtdoor het water in. De klap was zo groot dat Cabello en zijn twee mede-inzittenden naar het ziekenhuis overgebracht moesten worden. Daar kwamen bij controle geen breuken aan het licht.
De koersdirectie van de Ronde van Asturië moet zich ongetwijfeld zeer ongerust hebben gemaakt toen een auto plotseling verdwenen was. Joxean Matxin, ploegleider van het eveneens Spaanse Geox, was het eerst bij de slachtoffers. Samen met zijn mechanicus hielp hij de drie inzittenden uit de beschadigde wagen.
(redactie)
quote:Spaanse ploegleiders crashen met volgwagen in ravijn
De ploegleiders van het Spaanse wielerteam Andalucia-CajaGranada hebben zondag de schrik van hun leven gekregen toen ze met hun ploegwagen een ravijn inreden. Het ongeval gebeurde tijdens de vierde rit - van Peñaullan naar Oviedo - in de Ronde van Asturië.
Ploegleider manager Antonio Cabello schoof met zijn auto tegen een snelheid van 40 kilometer per uur van de baan en stortte samen met twee passagiers vijf meter naar beneden in een rivier. De ravage aan de auto was enorm, maar als bij wonder bleven de drie inzittenden ongedeerd. Het drietal werd wel voor alle zekerheid naar het nabij gelegen ziekenhuis afgevoerd.
Stond er 3 posts geleden ook alquote:
Ja maar voor dit soort posts heeft Rondewim toch het alleenrecht voor zichzelf opgeeistquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja maar voor dit soort posts heeft Rondewim toch het alleenrecht voor zichzelf opgeeist
kun je de juiste foto plaatsen aub? ben wel beneiuwdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:33 schreef franklop het volgende:
De reden waarom Scarponi gister tweede werd? Hij is nog ietsjes te zwaar:
[ afbeelding ]
Nostalgie!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:51 schreef SanAnt het volgende:
Foto uit de oude doos met Rooks, Thuenisse en Winnen..
[ afbeelding ]
Hij heeft nog geluk gehad dat ie niet met die staaf die uit de grond steekt in aanraking kwamquote:Op zondag 15 mei 2011 11:46 schreef Aalbers het volgende:
[ afbeelding ]
Slagter die er roerloos bijlag de dag na de dood van Weylandt/
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |