Die fotograaf op die 2equote:Op maandag 17 september 2007 14:44 schreef Bruce117 het volgende:
De "blij dat ik glij" finish in de Giro van dit jaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is het verhaal daarachter?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:46 schreef Bismarck het volgende:
Salvatore Commesso demarreert tijdens de Giro d'Italia 2007.
[afbeelding]
Maar wel leukquote:Op maandag 17 september 2007 23:27 schreef Bruce117 het volgende:
Beide zijn alleen niet van dit jaar
laatste etappe naar Milaan, tijd voor te dollen dusquote:
Met name voor Gibo, die zijn kans op een etappezege bruut verstoord zag worden door de tussenkomst van een Piaggio waar Garzelli van profiteerde.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
laatste etappe naar Milaan, tijd voor te dollen dus![]()
en die dingen waren een grote ergernis voor de renners en de rest van de caravaan
Hoop binnenkort... deze is van mij van 4 mei 2007.quote:Op maandag 17 september 2007 14:13 schreef maril het volgende:
Deze heb ik zelf genomen 7 sept. 2007, wanneer wordt deze berg de Mont Ventoux weer opgenomen in de tour?
[afbeelding]
Nou.... Vorig jaar tijdens een door Kolobnev gewonnen etappe uit Parijs - Nice zat Boonen ook in de fout, weliswaar niet op de streep geklopt, maar toch.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:40 schreef Bismarck het volgende:
Tom Boonen dacht na Parijs-Roubaix oppermachtig te zijn en stak de handen iets te vroeg de lucht in tijdens de finale van de Scheldeprijs. Boonen werd op de meet geklopt door Cavendish. Boonen's reactie: "Iets als dit maak je gelukkig niet dikwijls mee in een carrière."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |