Daar vliegt meteen een bataljon zwaar bewapende gendarmes op je af, vrees ik ...quote:Op maandag 10 mei 2010 13:56 schreef eentwee het volgende:
Haha leuke actie! Zoiets zou bij de Tour volgens mij nooit lukken.
Vorig jaar is Filemon ook meegefietst in de Tour.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:21 schreef Gitank2 het volgende:
whaha, briljant
Ik kan me wel wat acties in de tour herinneren van zo'n 10 jaar terug met een nepmoreau(?) en een toerist in een gele trui ofzo.
Dat heb ik niet eens meegekregenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vorig jaar is Filemon ook meegefietst in de Tour.
http://www.cyclingnews.co(...)1/down-but-not-out-1quote:Some people thought they were seeing double at the start in Amsterdam because there were two Italian champions in the race. The "other" Pozzato is actually a young Dutch guy called Chris. He's got the same bike, kit, helmet and glasses as me. I first met him last year during the classics. He's a huge fan and I'm thinking about hiring him as my double. That way he can do the races I don't want to do. It would be nice if he could have all the crashes, too.
quote:It would be nice if he could have all the crashes, too.
Dat brengt de wielerterm "het gat dichtrijden" toch weer in een heel ander daglicht ...quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat brengt de wielerterm "het gat dichtrijden" toch weer in een heel ander daglicht ...
En in die tas onder die roze trui zitten mijn bloedtransfusiezakjes ... Gelukkig rijdt Kaske niet meer mee, anders hadden we die weer kunnen wisselen ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:45 schreef Bismarck het volgende:
Vino op het vliegveld op weg naar Italië.
[ afbeelding ]
Was mij ook al opgevallen. Elke dag weer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:06 schreef Bismarck het volgende:
Gilberto Simoni vermaakt zich opperbest in zijn laatste Giro deelname.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |