Ben je ook onder de indruk van de "rijm" famous en penis?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Briljant nummer![]()
En de clip nog beter![]()
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Ben je ook onder de indruk van de "rijm" famous en penis?
Mijn bouten zou je al briljant vinden. Dus echt een waardeoordeel geven aan jouw post doet niemand.quote:
Dat einde is helemaal wel humor jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:14 schreef Jumparound het volgende:
lol, dat einde!
hahaha
man, stel je niet aan, dit is toch lache?
Gezien jouw avatar ben je waarschijnlijk in de 30 en sowieso al niet meer serieus te nemen op een forumquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef Heathen het volgende:
[..]
Mijn bouten zou je al briljant vinden. Dus echt een waardeoordeel geven aan jouw post doet niemand.
Neequote:Op vrijdag 14 september 2007 15:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gezien jouw avatar ben je waarschijnlijk in de 30 en sowieso al niet meer serieus te nemen op een forum![]()
Of je schrijft eens goed Nederlands. Sorry teveel gevraagd, maak eerst maar een pop van klei bij de dagkliniek.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:58 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Maak is wat plezier en blijf van je piemel af joh!
Ouwequote:Op vrijdag 14 september 2007 16:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Nee
Ik heb wel een degelijke smaak![]()
Wow ja. laten we een totale muziekstroming erbij pakken dat gaat echt werken om iemand af te zeikenquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:06 schreef Heathen het volgende:
[..]
Of je schrijft eens goed Nederlands. Sorry teveel gevraagd, maak eerst maar een pop van klei bij de dagkliniek.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:11 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Weuh hebbuh een happertt!!! Een 40 jarige maagT met een kleine piem0l in tha house!
Ik kan het niet laten. Duszzz.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:11 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Weuh hebbuh een happertt!!! Een 40 jarige maagT met een kleine piem0l in tha house!
Geeft niet, geef er anders nog een slinger aan!quote:
ik dacht het over Yvonne gingquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:08 schreef fraubitch het volgende:
ben ik nou de enige die dacht dat het weer eens over paris hilton ging?
Jij wel, jij denkt aan een nummer dat je op de radio hoort gelijk aan FOK!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik dacht het over Yvonne ging![]()
jij denkt bij Yvonne aan iemand Fok!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij wel, jij denkt aan een nummer dat je op de radio hoort gelijk aan FOK!Treurig
Yvonne famous?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik dacht het over Yvonne ging![]()
Yvonne van Gennip jeweettochquote:
Sneakerzquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:39 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Geeft niet, geef er anders nog een slinger aan!![]()
Als De_Brandweer iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Willie wartaal komt kenkerhard in deze track.
Vier weken las ik al in een paar recensies dat hun album behoorlijk afgekloven is. Dus ik ga niet echt moeite het aan mijn oortjes te leggen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:05 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb em nu al 20x gehoord en vind em steeds genialer
Edit: Hun nieuwe album is vandaag ook gereleased. Best een goeie cd
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Sneakerz
Nope is Dope
Housequake
Zoek je problemen vriend?!?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:
"Ayaa yippie nigger ayaa yo"
Oh god wat is er met nederland gebeurt
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:48 schreef TC03 het volgende:
Malibu-06, wat omhoog gevallen kamper ben je toch ook hè.
Alles wat niet in je MBO-straatje past bashen, best wel zielig.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alles wat niet in je MBO-straatje past bashen, best wel zielig.
- Ben nog nooit gepest.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zou ik niet eens op zo'n eigenwijs gepest universiteits-nerdje in moeten gaan, maar :
- Ik volg een opleiding op het HBO.
- Ik heb nog nooit iets wat op een kamp lijkt in het echt gezien.
- Ik heb een hekel aan Nederlandstalige muziek.
- Ik bash helemaal niet alles wat niet in 'm'n straatje' past, enkel irritante alto's met een grote bek op fok + gothics. Niet meer dan terecht lijkt me.
Raar. Als je in het echt net zo irritant wijsneuzerig reageert als op fok, zouden er genoeg mensen moeten zijn die een flinke hekel aan je zouden moeten hebben.quote:
En dan heeft ie het hieronder over kortzichtig zijn.quote:- HBO, MBO, één pot nat.
Die mensen komen hier zeiken, dus daar reageer ik opquote:- Jawel. Je krijgt het voor elkaar om een The Opposites-bashtopic te veranderen in een lach-hier-nerds-uit-topic.
Onzin, dat is natuurlijk niet zo. Maar het is wel een bepaald type dat hier steeds een grote bek komt hebben. Daar reageer ik dan ook op.quote:1+1 = 2: jij denkt dat mensen die niet van The Opposites houden meteen kansloze nerds zijn.
Zo af en toe zijn er ook rock-nummers die ik zeer aardig vindt, dus ik vind niet per definitie iemand die wel eens rock luistert een alto. Wel die types die alleen maar depri gitaar-gejengel of/en muziek van Arrow Classic Rock mooi vinden.quote:- Je postte "rock". Mensen die van rock houden zijn niet per definitie alto's, net zoals mensen die van hip-hop houden niet per definitie wiggers zijn, maar in jouw perceptie is dit blijkbaar wel het geval.
Logisch, als mensen kortzichtig reageren met 'rapquote:Kortom, je komt nogal kortzichtig over.
Als elitaire WO'er verdiep ik me natuurlijk niet in de educatie van de plebs, lijkt me nogal logisch.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En dan heeft ie het hieronder over kortzichtig zijn.
Ja, hoe weet je dat? Jij gaat daar meteen van uit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die mensen komen hier zeiken, dus daar reageer ik op
Ja, hoe weet je dat? Jij gaat daar meteen van uit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Onzin, dat is natuurlijk niet zo. Maar het is wel een bepaald type dat hier steeds een grote bek komt hebben. Daar reageer ik dan ook op.
Nou goed, dat vind ik dan weer wel vrij logisch maar smaken verschillen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Logisch, als mensen kortzichtig reageren met 'rap' dan reageer ik kortzichtig terug. Geen zin om moeite te gaan verspillen aan zulke sukkels met lange genuanceerde posts.
Arrow Classic en 'depri gitaargejengel' (whatever that may be) vormen slechts een klein deel van alle rockmuziek die er is hè?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Zo af en toe zijn er ook rock-nummers die ik zeer aardig vindt, dus ik vind niet per definitie iemand die wel eens rock luistert een alto. Wel die types die alleen maar depri gitaar-gejengel of/en muziek van Arrow Classic Rock mooi vinden.
je bedoelt dat je dus nu het niveau hebt van een mbo'erquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zou ik niet eens op zo'n eigenwijs gepest universiteits-nerdje in moeten gaan, maar :
- Ik volg een opleiding op het HBO.
je blijft veilig onder je steen?quote:- Ik heb nog nooit iets wat op een kamp lijkt in het echt gezien.
he gelukkig, alle muziek in een bepaalde taal is ook hetzelfdequote:- Ik heb een hekel aan Nederlandstalige muziek.
goedzo jongen. En met alto bedoel je zeker 'alles wat niet in mijn straatje past?'quote:- Ik bash helemaal niet alles wat niet in 'm'n straatje' past, enkel irritante alto's met een grote bek op fok + gothics. Niet meer dan terecht lijkt me.
Dus iemand die op de uni zit heeft het niveau van een HBO-er?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:53 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
je bedoelt dat je dus nu het niveau hebt van een mbo'er
Neu, ik blijf uit de buurt van 'mensen' waar ik niets te maken mee wil hebben.quote:je blijft veilig onder je steen?
Je snapt wel op welke muzieksoort ik doel.quote:he gelukkig, alle muziek in een bepaalde taal is ook hetzelfde
Nee, want metal en rock is meestal in het Engels.quote:vind je alle Engelstalige muziek soms dolletjes![]()
Nee, want dan zouden kampers, wiggers, irritante straat-Marokkaantjes, en nerds ook alto's zijn (laatste klopt trouwens meestal wel)quote:goedzo jongen. En met alto bedoel je zeker 'alles wat niet in mijn straatje past?'
quote:verder ben je feyenoorder
dus ja
hopeloos geval anyway
Wat is het origineel?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:14 schreef JackHerrer het volgende:
Het haalt het niet niet bij het origineel, maar wel leuk gejat.
Ze hebben het nummer alleen maar gesampled van dit nummer:quote:
Grazie!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze hebben het nummer alleen maar gesampled van dit nummer:
http://nl.youtube.com/watch?v=3pBOCgvhmhY&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=D_1-OC8rcQ8quote:Op maandag 17 september 2007 13:02 schreef P8 het volgende:
die nieuwe clip van Kiddo Cee: Vieze meid
Jawat was gekkenhuisquote:Op maandag 17 september 2007 13:02 schreef P8 het volgende:
die nieuwe clip van Kiddo Cee: Vieze meid
en jawat was afgelopen vrijdag ook wel lachen in grunn![]()
Die stem is echt net een wijf. Lekker geloofwaardigquote:Op maandag 17 september 2007 18:05 schreef TheSorrow het volgende:
Vandaag weer op 3FM;
Bitches zitten aan mn penis!
Ja johquote:Op maandag 17 september 2007 18:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Die stem is echt net een wijf. Lekker geloofwaardig.
dat valt me een beetje van je tegen HWquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Godskolere, ik hoor dit nummer net op KinkFM, hoe halen ze het in hun hoofd om deze zwakzinnige, debiele grafzooi te draaien.
Het kan elke keer weer lager en achterlijker op "muziek" gebied. Wat een enorme afwijjking moet je hebben om dit ook maar normaal, laat staan goed, te vinden.
Nieuw dieptepunt....
Dude je woont in amsterdam, daar is de commercie tot god verhevenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ik had geen idee wat het was, tikte wat ze "repten" in google in en tot mijn verbazing was het niet de haphip afdeling van een of ander zwakzinnigen instituut maar een commercieel product dat ook nog eens gekocht wordt door mensen.
Echt heel erg kwalijk dit....
Ja, en in de rest van de wereld nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dude je woont in amsterdam, daar is de commercie tot god verheven
Vind je het normaal dat je 2,30 voor een pilsje betaald? Ik denk dat je je beter druk kan maken over de uitzuig cultuur dan wat simpele rappers
Waarom?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en in de rest van de wereld niet.
Wat een bull argument... totaal irrelevant.
Man, ik dacht dat ik een of andere grappenmaker op mijn werk had die mijn stream vervangen had voor een of andere "overtref de TMF-award-domheid-show".quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Waarom?
Je post komt een beetje gefrustreerd over
Zo erg is die muziek toch niet?
Tja, waar ligt de grensquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, ik dacht dat ik een of andere grappenmaker op mijn werk had die mijn stream vervangen had voor een of andere "overtref de TMF-award-domheid-show".
Kan een hoop hebben, maar dit als eerste geluid als je nog geen koffie gehad hebt? Terwijl je notabene KinkFM opzet (die een fiks pissig mailtje hebben gehad, als ik dit wil horen zet ik TMF wel op).
Eeehmm nee? Het is het zoveelste talentloze stukje bagger onder de noemer Urban/nederhop. Opzich niets unieks, gewoon zolderkamer bagger. En daar staat heel ONZ vol van....quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Tja, waar ligt de grenshet IS alternatief
Ze hebben maar liefst twee programma's die in het teken staan van hiphop, dus Heatwave: wat práát je.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm nee? Het is het zoveelste talentloze stukje bagger onder de noemer Urban/nederhop. Opzich niets unieks, gewoon zolderkamer bagger. En daar staat heel ONZ vol van....
Gast, dat hele nummer is gewoon een grap. Je weet wel, voor de lol.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Godskolere, ik hoor dit nummer net op KinkFM, hoe halen ze het in hun hoofd om deze zwakzinnige, debiele grafzooi te draaien.
Het kan elke keer weer lager en achterlijker op "muziek" gebied. Wat een enorme afwijjking moet je hebben om dit ook maar normaal, laat staan goed, te vinden.
Nieuw dieptepunt....
Nou, volgens mij vonden ze in 'Fok jou' en in 'Slaap' dat ze toch wel wat te zeggen hadden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:44 schreef Nosh het volgende:
En mensen die de Opposites serieus nemen:.
Dat doen ze zelf niet eens.
Heb je onze meneer 'alleen-alternatieve-rock-die-ik-goed-vind-is-muziek-en-de-rest-voor-breezers' weer hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Nieuw dieptepunt....
yep, wat wou je er tegen doen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Heb je onze meneer 'alleen-alternatieve-rock-die-ik-goed-vind-is-muziek-en-de-rest-voor-breezers' weer hoor
Mensen die zich drukmaken om wat er op hun radio is en er zelfs over gaan mailenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, ik dacht dat ik een of andere grappenmaker op mijn werk had die mijn stream vervangen had voor een of andere "overtref de TMF-award-domheid-show".
Kan een hoop hebben, maar dit als eerste geluid als je nog geen koffie gehad hebt? Terwijl je notabene KinkFM opzet (die een fiks pissig mailtje hebben gehad, als ik dit wil horen zet ik TMF wel op).
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Nieuw dieptepunt....
En wie bepaalt dat, jij?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:09 schreef harrypiel het volgende:
Mensen die het niet kunnen hebben dat er terecht op wordt gewezen dat dat nummer totale bagger is
Ja, als HBO-er hoor je je als kansloze lelijke alto te gedragenquote:Ga jij je eens gauw als een echte HBO-er gedragen, en niet als een kortzichtig trentflikkerig puberaal MBO-ertje. Je maakt het niveau dat je pretendeert te hebben nauwelijks waar.
André van Duin wordt door sommigen ook als humor beschouwd, toch hoor ik liever op de radio geen gehoempapa over bloemkolen of paarden in de gang.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat nummer is gewoon humor, het is echt niet zo dat het geweldige muziek is ofzo.
Normaal niet. Maar ik KIES voor KinkFM om dit soort TMF, MTV, urben rotzooi te vermijden! Net als jij KinkFM niet op zal zetten om mijn herrie te vermijden. Lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mensen die zich drukmaken om wat er op hun radio is en er zelfs over gaan mailen
Het zal je nog verbazen hoeveel mensen geen humor in dat nummer zijn, en dat zijn bij lange na niet allemaal alto's of nerds mocht je weer daarmee van wal steken.quote:
Boy, you're really hung-up to this anti-alto attitude aren't ya? Zoals jij met de termen alto en nerd strooit zijn die 2 begrippen aan zware devaluatie onderhevig; het is een handige verzamelbak om alles wat jouw goedkeuring niet kan verdragen in te kieperen geworden. How sadquote:Ja, als HBO-er hoor je je als kansloze lelijke alto te gedragenDat nummer is gewoon humor, het is echt niet zo dat het geweldige muziek is ofzo.
Zit wat in, maar ook op de zenders die ik wel eens op heb staan wordt genoeg rotzooi gedraaid. Maak ik me niet druk om, en als ze het zouden blijven doen zou ik een andere zender op gaan zoeken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Normaal niet. Maar ik KIES voor KinkFM om dit soort TMF, MTV, urben rotzooi te vermijden! Net als jij KinkFM niet op zal zetten om mijn herrie te vermijden. Lijkt me logisch.
Ik kom uberhaupt vrijwel nooit op feesten waar trance/hardcore gedraaid wordtquote:Hoe zou men op een diedjee reageren als hij op een "feest" opeens ipv trance of hardcore fijn radiohead draait? Of Mozart? Niet al te best lijkt me, omdat je gekozen hebt voor een trance/hardcore feest.
Jij vindt jezelf ook genquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoeveel mensen geen humor in dat nummer zijn, en dat zijn bij lange na niet allemaal alto's of nerds mocht je weer daarmee van wal steken.
Het is gewoon hetzelfde type dat hier altijd loop te huilen over alles wat geen rock/niet alternatief is. Dat type dat muziek veels te serieus neemt, omdat hij verder geen leven heeft en dus genoeg tijd heeft om zich helemaal te verdiepen in lyrics en het analyseren van muziek. Vaak kijken ze ook heel erg veel series om dezelfde reden.quote:Boy, you're really hung-up to this anti-alto attitude aren't ya? Zoals jij met de termen alto en nerd strooit zijn die 2 begrippen aan zware devaluatie onderhevig; het is een handige verzamelbak om alles wat jouw goedkeuring niet kan verdragen in te kieperen geworden. How sad.
Laat dat de bedoeling van the Opposites nou ook geweest zijn. Dat is het verschil met b.v. Jannes, die denkt dat hij muziek maaktquote:Maar goed om te zien dat je in de gaten hebt dat het nummer pure utter crap is.
Ach ja, druk druk. Ik zat hier niet te koken achter mijn bureau ofzo hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zit wat in, maar ook op de zenders die ik wel eens op heb staan wordt genoeg rotzooi gedraaid. Maak ik me niet druk om, en als ze het zouden blijven doen zou ik een andere zender op gaan zoeken.
[..]
Ik kom uberhaupt vrijwel nooit op feesten waar trance/hardcore gedraaid wordtBovendien is uitgaan/naar een feest anders dan de radio op de achtergrond aan op je werk. Als ik uitga en ze draaien teveel meuk dan ga ik ergens anders heen.
Tja, zal best in het genre. Ik hoor alleen een monotone stem op een gejatte sample waarbij hij halve zinnen inslikt en I told you uit spreekt als I tole ya.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Kanye is gewoon kwalitatief goede hip-hop, dat kun je niet ontkennen
Je eigen muziek is aso, maar andere muziek is ook niet goed? Wat wil je dan in vredesnaam?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, druk druk. Ik zat hier niet te koken achter mijn bureau ofzo hoor. Alleen als je je als radiostation zo probeert te onderscheiden (zie ook banners op FOK!, "alleen echte muziek, muziek die wat te vertellen heeft") en ze komen met meer hiphop, dance etc aanzetten, dan vraag ik me af waar ze mee bezig zijn.
Het hoeft echt niet alleen rock te zijn, Prodigy etc vind ik ook wel ok. Maar ze draaien de laatste tijd Kanye West, Mia, Justice en nu dus ook deze herrie.
Alternatieven heb ik allemaal al geprobeerd maar das ook altijd hetzelfde. En mijn eigen muziek is gewoon te aso voor op het werk.
KinkFM draait alternatieve muziek, en dat omhelst zowel Joy Division, als The Killers, als Justice ('dens' in jouw woorden) als hiphop.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Normaal niet. Maar ik KIES voor KinkFM om dit soort TMF, MTV, urben rotzooi te vermijden! Net als jij KinkFM niet op zal zetten om mijn herrie te vermijden. Lijkt me logisch.
Hoe zou men op een diedjee reageren als hij op een "feest" opeens ipv trance of hardcore fijn radiohead draait? Of Mozart? Niet al te best lijkt me, omdat je gekozen hebt voor een trance/hardcore feest.
Het is misschien maar een triviaal iets in het leven, maar een mailtje is ook zo getikt hoor.
Bron: http://www.ml75.nl/?page=4&id=5924quote:Vannacht viert het radioprogramma Hiphop In Je Smoel zijn eenjarige bestaan.
Deze mijlpaal wordt groots gevierd in de vorm van een hiphop marathon die om klokslag middernacht begint en doorgaat tot maar liefst 7 uur in de ochtend! De luisteraar krijgt ruim 7 uur lang hiphopgerelateerd materiaal voorgeschoteld.
De vaste hosts van de show, Yid en Mista Sweet, hebben het afgelopen jaar uiteenlopende figuren uit hiphoppend Nederland in de studio verwelkomd. Tijdens de extra lange uitzending zal er worden terug geblikt naar bezoeken van onder andere Unorthadox, GMB, Ciph Barker, Skenkie, Surya en Keynote Speakerz.
Al deze acts zulllen live aanwezig zijn om nóg een keer op te treden en hun muziek ten gehore te brengen. De DJ sets vliegen de luisteraar uiteraard ook om de oren en worden ditmaal verzorgd door DJ's Krylon, Turne en DBS. Daarnaast worden Yid en Mista Sweet bijgestaan door Mathis, Jerome XL en Maximus.
Hiphop marathon op Kink FM
Vrijdag 14 september
00:00 - 07:00 LIVE
www.kinkfm.com
Weet ik en dat vind ik ook best. Maar kom dan NIET met Kanye West, de top40 hoer allertijden, aanzetten. Of Mia (hummeny, hummeny blabla).quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
KinkFM draait alternatieve muziek, en dat omhelst zowel Joy Division, als The Killers, als Justice ('dens' in jouw woorden) als hiphop.
The Opposites vind ik een twijfelgeval, maar Opgezwolle komt ook regelmatig voorbij. KinkFM pretendeert een station voor open-minded mensen te zijn, dus daar heb jij je maar naar te schikken.
Ach, het is pretentieloze dance, dat kan ik nog wel hebben. Gewoon lollige muziek met een catchy deuntje vind ik niet zo erg.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:42 schreef godigita het volgende:
Dat nummer van Justice vind ik echt om over te kotsen. Ellendige semi-kinderstemmetjes. En ja, wij luisteren ook Kink FM op mijn werk. Ik geniet nu van die jouw favoriete top 3 kerel die al zijn informatie rechtstreeks van Wikipedia opleestIk hoorde de Opposites net dus ook op Kink. Weg ermee
Op Metha de Vos en de Wikipediaman na is Kink wel ok. Metha de Vos kan die domme opmerkingen beter even achterwege laten en gewoon maar helemaal niet praten ofzo.
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
het is luchtig vermaak doe niet alsof je muziek maakt!
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef justmattie het volgende:
gaaf nummer
Het hele album van hun is goed![]()
![]()
wat kan mij dat nou de tyfus schelen pauperquote:Op woensdag 19 september 2007 12:56 schreef godigita het volgende:
[..]
Vooral Kanye West is nogal omhooggevallen, he?
[..]Dat zegt alweer genoeg.
Agreed. dat nummer is de kenker shiznit, son.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Briljant nummer![]()
En de clip nog beter![]()
Hey they're making serious money!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is pretentieloze dance, dat kan ik nog wel hebben. Gewoon lollige muziek met een catchy deuntje vind ik niet zo erg.
Juist mensen die het zo serieus nemen, zoals Kanye West, 50 cent, DJ tiesto etc. daar kan ik niet tegen. het is luchtig vermaak doe niet alsof je muziek maakt!
Zet de tv aan en kijk de WW gaanquote:Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef Electro-Worm het volgende:
IM BROKE NIGA IM BROKE.
quote:Op donderdag 20 september 2007 04:24 schreef got.rice het volgende:
Ben niet echt een fan van the opposites maar ik moet eerlijk zeggen dat ik t een briljant nummer vind![]()
'Ik doe geen jumpstaaiill, ik doen geen twostaaaaill (?) ik doe big2 style, ik ben een motherfuckin kaaanjuuurrr"
en huub huub barbatruuk is ook geniaal
Wow, die heb ik nog nooit gehoord. Nu is muzieksmaak ineens aan series kijken verbonden...quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat type dat muziek veels te serieus neemt, omdat hij verder geen leven heeft en dus genoeg tijd heeft om zich helemaal te verdiepen in lyrics en het analyseren van muziek. Vaak kijken ze ook heel erg veel series om dezelfde reden.
Ik dacht wel dat het zo'n topic zou zijn, over Paris, Britney, of zo'n anderequote:Op vrijdag 14 september 2007 18:08 schreef fraubitch het volgende:
Ik verstond 'Donsstijl'.quote:Op donderdag 20 september 2007 04:24 schreef got.rice het volgende:
Ben niet echt een fan van the opposites maar ik moet eerlijk zeggen dat ik t een briljant nummer vind![]()
'Ik doe geen jumpstaaiill, ik doen geen twostaaaaill (?) ik ben een motherfuckin kaaanjuuurrr"
en huub huub barbatruuk is ook geniaal
och het verkoopt daar gaat het om, dezelfde reden dat jouw bruce springsteen ook nog steeds een platencontract heeftquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is een enorme kutplaat met zo'n enorm simpele tyfustekst waarvoor zelfs mensen als - ik noem ze geheel willekeurig - Frans Bauer of Lange Frans niet eens hun bed zouden uitkomen. "Ik ben dom lomp en famous bitches zitten aan mijn penis". Die knuppels zijn goddomme pas een jaar of 12
. Ik vraag me echt af waarom een platenmaatschappij voor dit soort 'muziek'platen een grote zak geld bij stations als 3FM achterlaat teneinde dit soort geluiden gericht op trillingen van het gehoor verkocht te krijgen
. Wist niet dat er tegenwoordig dove mensen bij een platenmaatschappij worden aangenomen. Dom en lomp zijn die 'muziek'kneuzen van The Opposites zeker; ik hoop dat dat 'famous' heeeeeeeeeeeeeel beperkt blijft. Maar ja, met een grote onderkant van de samenleving is er vast weer een markt voor te vinden ...
.
De onderkant van de samenleving luistert al naar metal/nederlandstalige muziek/hardcore dus dat kan al niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is een enorme kutplaat met zo'n enorm simpele tyfustekst waarvoor zelfs mensen als - ik noem ze geheel willekeurig - Frans Bauer of Lange Frans niet eens hun bed zouden uitkomen. "Ik ben dom lomp en famous bitches zitten aan mijn penis". Die knuppels zijn goddomme pas een jaar of 12
. Ik vraag me echt af waarom een platenmaatschappij voor dit soort 'muziek'platen een grote zak geld bij stations als 3FM achterlaat teneinde dit soort geluiden gericht op trillingen van het gehoor verkocht te krijgen
. Wist niet dat er tegenwoordig dove mensen bij een platenmaatschappij worden aangenomen. Dom en lomp zijn die 'muziek'kneuzen van The Opposites zeker; ik hoop dat dat 'famous' heeeeeeeeeeeeeel beperkt blijft. Maar ja, met een grote onderkant van de samenleving is er vast weer een markt voor te vinden ...
.
Wat een onzin zeg. Je kan dit ook gewoon baggermuziek vinden zonder dat je pretentieus bent, maar dat kunnen jouw hersenen (althans, dat moet het voorstellen) blijkbaar niet aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:23 schreef hoM3r het volgende:
Mensen die roepen dat liefhebbers van dit nummer tokkies zijn aan de onderkant van de samenleving zijn treurige wezens, die trots zijn op hun waardeloze VWO-diplomaatje en hun oh-zo verantwoorde muzieksmaak. Mensen die de nieuwe CD van Krezip een "stuk volwassener" vinden klinken. Mensen die ten overvloede roepen dat Bruce Springsteen wel eens een goede CD heeft gemaakt. Mensen de naar een concert gaan om te zeggen dat de bassist vandaag 3 foutjes maakte. Mensen die hun favoriete artiest afzeiken omdat ze te commercieel zijn geworden.
Dom Lomp en Famous komt hard man![]()
Misschien moet jij eens leren lezen, met je hersenen. Ik zeg nergens dat je dit geen baggermuziek mag vinden namelijk. Alleen dat het triest is dat je liefhebbers gelijk de onderkant van de samenleving vindt, en dergelijke "beschuldigingen".quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Je kan dit ook gewoon baggermuziek vinden zonder dat je pretentiues bent, maar dat kunnen jouw hersenen (althans, dat moet het voorstellen) blijkbaar niet aan.
Ik vind het muziek voor de onderkant van de samenleving. Ik heb wel een VWO-diploma, maar dat is nou ook weer niet zo bijzonder. Voor de rest ken ik Krezip niet, weet ik amper hoe een basgitaar klinkt en zou ik Bruce Springsteen niet herkennen als ik hem op straat zou tegenkomen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:36 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens leren lezen, met je hersenen. Ik zeg nergens dat je dit geen baggermuziek mag vinden namelijk. Alleen dat het triest is dat je liefhebbers gelijk de onderkant van de samenleving vindt, en dergelijke "beschuldigingen".
Haha je voelt je aangevallen, want je probeert alles te weerleggen. Schattig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het muziek voor de onderkant van de samenleving. Ik heb wel een VWO-diploma, maar dat is nou ook weer niet zo bijzonder. Voor de rest ken ik Krezip niet, weet ik amper hoe een basgitaar klinkt en zou ik Bruce Springsteen niet herkennen als ik hem op straat zou tegenkomen.![]()
Schattig he, dat ik jouw debiele post ontkracht.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Haha je voelt je aangevallen, want je probeert alles te weerleggen. Schattig.
En hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:23 schreef hoM3r het volgende:
Mensen die roepen dat liefhebbers van dit nummer tokkies zijn aan de onderkant van de samenleving zijn treurige wezens, die trots zijn op hun waardeloze VWO-diplomaatje...
Och, ik doel niet zozeer op de waardeloosheid van het VWO diploma, maar meer op het trots zijn op je onderwijsniveau. En dat constant maar aanhalen als maatstaf voor hoe waardevol je bent in discussies. Heeft niet zoveel te maken met mijn eigen opleidingsniveau.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:23 schreef harrypiel het volgende:
[..]
En hier stopte ik met lezen. Je klinkt nu echt als de zoveelste LBO-/(V)MBO-er die eventjes de rest van het onderwijsspectrum zal vertellen hoe de wereld in het echt in elkaar zit, omdat hij willoos met de grote grijze goegegemeente meeloopt in de popiejopie social rat-race.
Quote eens post waarin iemand zijn VWO-diploma aanhaalt in dit topic.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Och, ik doel niet zozeer op de waardeloosheid van het VWO diploma, maar meer op het trots zijn op je onderwijsniveau. En dat constant maar aanhalen als maatstaf voor hoe waardevol je bent in discussies. Heeft niet zoveel te maken met mijn eigen opleidingsniveau.
Je noemt zelf in ieder geval je opleidingsniveau als argument. In mijn nuancering geef ik aan dat het me daar om gaat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Quote eens post waarin iemand zijn VWO-diploma aanhaalt in dit topic.
Geboortedatum: 16-05-1991quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef isama het volgende:
de jeugd
Ja, dat noemde ik NADAT jij erover begon, jij brok intelligentie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Je noemt zelf in ieder geval je opleidingsniveau als argument. In mijn nuancering geef ik aan dat het me daar om gaat.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dat noemde ik NADAT jij erover begon, jij brok intelligentie.
quote:MBO-straatje
quote:- HBO, MBO, één pot nat.
quote:Als elitaire WO'er verdiep ik me natuurlijk niet in de educatie van de plebs, lijkt me nogal logisch.
Waarom beticht je mij dan van 'MBO-gedrag'?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:50 schreef TC03 het volgende:
Je kan ook WO doen zonder VWO-diploma. Maar ik had gehoopt dat je wel inzag dat dat juist spottend was jegens de mensen die hun opleiding gebruiken als argument voor hun smaak.
Het VWO-diploma onomwonden een waardeloos diploma noemen laat anders weinig ruimte voor andere interpretaties of nuancesquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Je noemt zelf in ieder geval je opleidingsniveau als argument. In mijn nuancering geef ik aan dat het me daar om gaat.
Gast, ik heb het over opleidingsniveau, kan mij het schelen hoe jij aangenomen bent op de universiteit. En waarom ga je tegen me in in de eerste plaats als je het met me eens bent.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:50 schreef TC03 het volgende:
Je kan ook WO doen zonder VWO-diploma. Maar ik had gehoopt dat je wel inzag dat dat juist spottend was jegens de mensen die hun opleiding gebruiken als argument voor hun smaak.
Vuige MBO'er!
Omdat ik graag een beetje troll in KLB.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom beticht je mij dan van 'MBO-gedrag'?
slecht argument. dat doen we allemaal.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat ik graag een beetje troll in KLB.![]()
1. Ik heb wel een VWO-diploma, ik zeg alleen dat dat niet per se nodig is voor WO.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:53 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Gast, ik heb het over opleidingsniveau, kan mij het schelen hoe jij aangenomen bent op de universiteit. En waarom ga je tegen me in in de eerste plaats als je het met me eens bent.
Ja, dus? Dat is gewoon de waarheid, en géén argument.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:56 schreef hoM3r het volgende:
[..]
slecht argument. dat doen we allemaal.
Ok dat mag (doe ik zelf ook) alleen kom je nogal serieus overquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat ik graag een beetje troll in KLB.![]()
Dat is de bedoeling.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ok dat mag (doe ik zelf ook) alleen kom je nogal serieus over![]()
Is al eerder aangegeven in dit topic, met een link erbij zelfsquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:35 schreef Stylez het volgende:
Die beat is keihard geript trouwens voor mensen die die beat prijzenIk weet alleen niet meer waarvan
quote:
*Meldt*quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:08 schreef fraubitch het volgende:
Ook hierin smaken verschillen. Kom uberhaupt niet in zulke kroegen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:10 schreef felic. het volgende:
Het is gewoon lache shit voor in de kroeg en tijdens feesten. Mensen die alle simpele muziek bashen moeten 's open staan voor gezelligheid zoals andere mensen dat ervaren. Oke dus je chilled niet op vage nederhiphop, maar op jazz of indy rock of whatever. Ik vind de opposites niks, maar ik lol kan hebben met m'n vrienden als zo'n nummertje op komt. Gewoon niet zeiken en gaaaaaaaan.
Dat smaken verschillen is zoooo waar. Maarja dan is dit topic ook weer doelloos he.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ook hierin smaken verschillen. Kom uberhaupt niet in zulke kroegen...![]()
quote:(The Opposites ft. Dio, Willie Wartaal)
I'm broke nigga, I'm broke!
Big2 op de beat!
Check it out
[Dio]
Oké. Wie ben ik, ik ben de shit van al die rappers hier
En al de chicks willen chillen in m'n clip, maar de clique die is te ver van hier
Doe mij een flesje bier, geef Willie XTC
Sletjes daar, sletjes daar (Sletjes waar?) sletjes hier
Sletjes aan de (Cocaine), sletjes aan de Henessy
Sletjes in de gin, je moeder, sletje daar Stefanie
En ze wil met me mee naar m'n crib, maar ik fuck niet met die lelijke chicks
En je weet hoe ik leef, ik space alsof ik in de motherfucking Matrix zit, jah
Noem mij een anonymous, njah, noem mij een anonymous
Schatje word niet boos als ik eventjes nu aan je zit, eyh eyh
Ik ben de man, jah jah, d-de man ben ik
En jij gewoon een nicht zoals de dochter van m'n tante is (Dochter van m'n tante is)
Schatje het is zo voorbij...
Ik ben dom, lomp en famous
Bitches zitten aan m'n penis
[The Opposites]
Doe normaal, want dan doe je al raar genoeg
Stop met rap, want dan ben je al gaar genoeg
Geen gezeik aan met die mic, want we gaan vanavond weer tuurlijk naar de kroeg
Big smile, tantoe geil, pimping chicks op msn
Ze willen nooit met die vercrackte boy
Maar nu geen gefokt, want dat is hoe ik ben
Fuck wijven, hou van wijven, maar ik haat die wijven, ja ik haat die wijven
What the fuck is er zo moeilijk aan om godverdomme normaal te blijven
Urban Ukoe, dat is dit, ze weten dat ie schattig is
Ik ben aardig, veel te aardig, dus daarom roep ik fuck em' bitch!
ABN, jah een beetje, spekken beter dan de meeste
Heb m'n VWO gedaan, maar ik trek te veel om met m'n negers
Doorfeesten met kratjes bier, mensen roepen naar me "dat is dom"
Kom, ik ben je vader niet, haat me niet, want ik ben de bom!
Ik doe geen geen Jumpstyle, ik doe big2style
Ik ben een motherfucking kanjer
Ik kan niet dansen, maar kan wel sjanzen
Een dunne jonge, maar kan stampen
Oké, kom op, laag naar beneden, niet stoppen, blijf bewegen
In, uit, lik het af, baby kom op blijf bezig
Jij blij, ik tevreden, high five, (baby, baby)
Ik ben de baas en ik vind je aardig dat je kop ervandaan hebt tussen mijn benen
[Willie Wartaal]
Willis Willis is de illest, ik kom zo hard
Bitches willen in me chillen, is het zomaar?
Nigga ho maar, nigga ho maar, nai!
Bitches willen chillen, want die kill komt op TV
Zet je TV aan en kijk de W W gaan
Nog steeds steeds daan en hij heeft geen baan
Willie motherfucking Wartaal wat?
Nigga huub huub, check m'n bar bar truc
Ik kom bar bar hard en ik kom bar bar dope
En voor de barkop doe ik m'n bar bar show
En van je ay ay yippie, nigga ay yay yo
Gooi die tieten in de lucht, iedereen zegt "wow"
Wow, die nigga's komen hard kijk ze clippen
Wow, die nigga's worden omringt door bitches
Wow, dio weer wat waarden in z'n recht
Net zo recht als chickies aan de crack
kankernerd niks ontracht, is je moeder verkracht? noob. kanker hippie. ik zou je dood willen wensen, maar dat mag nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schattig he, dat ik jouw debiele post ontkracht.![]()
Nogal logisch dat ik me aangesproken voel, aangezien je mensen met mijn mening debiel typeert.
En je voelt je niet beledigd? Scheld vooral nog meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:32 schreef Index het volgende:
[..]
kankernerd niks ontracht, is je moeder verkracht? noob. kanker hippie. ik zou je dood willen wensen, maar dat mag niet
Aan jouw post te zien ben je nog geen 20 en hoor je niet zonder toezicht op dit tijdstip op internet te zitten. Wat een kansloze opmerking zeg...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gezien jouw avatar ben je waarschijnlijk in de 30 en sowieso al niet meer serieus te nemen op een forum![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 05:18 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben,
en
, Ik ben
,
en
, Ik ben
,
en
,
![]()
![]()
zitten aan mn
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is een enorme kutplaat met zo'n enorm simpele tyfustekst waarvoor zelfs mensen als - ik noem ze geheel willekeurig - Frans Bauer of Lange Frans niet eens hun bed zouden uitkomen. "Ik ben dom lomp en famous bitches zitten aan mijn penis".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |