Haha je voelt je aangevallen, want je probeert alles te weerleggen. Schattig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het muziek voor de onderkant van de samenleving. Ik heb wel een VWO-diploma, maar dat is nou ook weer niet zo bijzonder. Voor de rest ken ik Krezip niet, weet ik amper hoe een basgitaar klinkt en zou ik Bruce Springsteen niet herkennen als ik hem op straat zou tegenkomen.![]()
Schattig he, dat ik jouw debiele post ontkracht.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Haha je voelt je aangevallen, want je probeert alles te weerleggen. Schattig.
En hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:23 schreef hoM3r het volgende:
Mensen die roepen dat liefhebbers van dit nummer tokkies zijn aan de onderkant van de samenleving zijn treurige wezens, die trots zijn op hun waardeloze VWO-diplomaatje...
Och, ik doel niet zozeer op de waardeloosheid van het VWO diploma, maar meer op het trots zijn op je onderwijsniveau. En dat constant maar aanhalen als maatstaf voor hoe waardevol je bent in discussies. Heeft niet zoveel te maken met mijn eigen opleidingsniveau.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:23 schreef harrypiel het volgende:
[..]
En hier stopte ik met lezen. Je klinkt nu echt als de zoveelste LBO-/(V)MBO-er die eventjes de rest van het onderwijsspectrum zal vertellen hoe de wereld in het echt in elkaar zit, omdat hij willoos met de grote grijze goegegemeente meeloopt in de popiejopie social rat-race.
Quote eens post waarin iemand zijn VWO-diploma aanhaalt in dit topic.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Och, ik doel niet zozeer op de waardeloosheid van het VWO diploma, maar meer op het trots zijn op je onderwijsniveau. En dat constant maar aanhalen als maatstaf voor hoe waardevol je bent in discussies. Heeft niet zoveel te maken met mijn eigen opleidingsniveau.
Je noemt zelf in ieder geval je opleidingsniveau als argument. In mijn nuancering geef ik aan dat het me daar om gaat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Quote eens post waarin iemand zijn VWO-diploma aanhaalt in dit topic.
Geboortedatum: 16-05-1991quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef isama het volgende:
de jeugd
Ja, dat noemde ik NADAT jij erover begon, jij brok intelligentie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Je noemt zelf in ieder geval je opleidingsniveau als argument. In mijn nuancering geef ik aan dat het me daar om gaat.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dat noemde ik NADAT jij erover begon, jij brok intelligentie.
quote:MBO-straatje
quote:- HBO, MBO, één pot nat.
quote:Als elitaire WO'er verdiep ik me natuurlijk niet in de educatie van de plebs, lijkt me nogal logisch.
Waarom beticht je mij dan van 'MBO-gedrag'?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:50 schreef TC03 het volgende:
Je kan ook WO doen zonder VWO-diploma. Maar ik had gehoopt dat je wel inzag dat dat juist spottend was jegens de mensen die hun opleiding gebruiken als argument voor hun smaak.
Het VWO-diploma onomwonden een waardeloos diploma noemen laat anders weinig ruimte voor andere interpretaties of nuancesquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Je noemt zelf in ieder geval je opleidingsniveau als argument. In mijn nuancering geef ik aan dat het me daar om gaat.
Gast, ik heb het over opleidingsniveau, kan mij het schelen hoe jij aangenomen bent op de universiteit. En waarom ga je tegen me in in de eerste plaats als je het met me eens bent.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:50 schreef TC03 het volgende:
Je kan ook WO doen zonder VWO-diploma. Maar ik had gehoopt dat je wel inzag dat dat juist spottend was jegens de mensen die hun opleiding gebruiken als argument voor hun smaak.
Vuige MBO'er!
Omdat ik graag een beetje troll in KLB.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom beticht je mij dan van 'MBO-gedrag'?
slecht argument. dat doen we allemaal.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat ik graag een beetje troll in KLB.![]()
1. Ik heb wel een VWO-diploma, ik zeg alleen dat dat niet per se nodig is voor WO.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:53 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Gast, ik heb het over opleidingsniveau, kan mij het schelen hoe jij aangenomen bent op de universiteit. En waarom ga je tegen me in in de eerste plaats als je het met me eens bent.
Ja, dus? Dat is gewoon de waarheid, en géén argument.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:56 schreef hoM3r het volgende:
[..]
slecht argument. dat doen we allemaal.
Ok dat mag (doe ik zelf ook) alleen kom je nogal serieus overquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat ik graag een beetje troll in KLB.![]()
Dat is de bedoeling.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ok dat mag (doe ik zelf ook) alleen kom je nogal serieus over![]()
Is al eerder aangegeven in dit topic, met een link erbij zelfsquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:35 schreef Stylez het volgende:
Die beat is keihard geript trouwens voor mensen die die beat prijzenIk weet alleen niet meer waarvan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |