quote:Op donderdag 20 september 2007 04:24 schreef got.rice het volgende:
Ben niet echt een fan van the opposites maar ik moet eerlijk zeggen dat ik t een briljant nummer vind![]()
'Ik doe geen jumpstaaiill, ik doen geen twostaaaaill (?) ik doe big2 style, ik ben een motherfuckin kaaanjuuurrr"
en huub huub barbatruuk is ook geniaal
Wow, die heb ik nog nooit gehoord. Nu is muzieksmaak ineens aan series kijken verbonden...quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat type dat muziek veels te serieus neemt, omdat hij verder geen leven heeft en dus genoeg tijd heeft om zich helemaal te verdiepen in lyrics en het analyseren van muziek. Vaak kijken ze ook heel erg veel series om dezelfde reden.
Ik dacht wel dat het zo'n topic zou zijn, over Paris, Britney, of zo'n anderequote:Op vrijdag 14 september 2007 18:08 schreef fraubitch het volgende:
ben ik nou de enige die dacht dat het weer eens over paris hilton ging?
Ik verstond 'Donsstijl'.quote:Op donderdag 20 september 2007 04:24 schreef got.rice het volgende:
Ben niet echt een fan van the opposites maar ik moet eerlijk zeggen dat ik t een briljant nummer vind![]()
'Ik doe geen jumpstaaiill, ik doen geen twostaaaaill (?) ik ben een motherfuckin kaaanjuuurrr"
en huub huub barbatruuk is ook geniaal
och het verkoopt daar gaat het om, dezelfde reden dat jouw bruce springsteen ook nog steeds een platencontract heeftquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is een enorme kutplaat met zo'n enorm simpele tyfustekst waarvoor zelfs mensen als - ik noem ze geheel willekeurig - Frans Bauer of Lange Frans niet eens hun bed zouden uitkomen. "Ik ben dom lomp en famous bitches zitten aan mijn penis". Die knuppels zijn goddomme pas een jaar of 12
. Ik vraag me echt af waarom een platenmaatschappij voor dit soort 'muziek'platen een grote zak geld bij stations als 3FM achterlaat teneinde dit soort geluiden gericht op trillingen van het gehoor verkocht te krijgen
. Wist niet dat er tegenwoordig dove mensen bij een platenmaatschappij worden aangenomen. Dom en lomp zijn die 'muziek'kneuzen van The Opposites zeker; ik hoop dat dat 'famous' heeeeeeeeeeeeeel beperkt blijft. Maar ja, met een grote onderkant van de samenleving is er vast weer een markt voor te vinden ...
.
De onderkant van de samenleving luistert al naar metal/nederlandstalige muziek/hardcore dus dat kan al niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is een enorme kutplaat met zo'n enorm simpele tyfustekst waarvoor zelfs mensen als - ik noem ze geheel willekeurig - Frans Bauer of Lange Frans niet eens hun bed zouden uitkomen. "Ik ben dom lomp en famous bitches zitten aan mijn penis". Die knuppels zijn goddomme pas een jaar of 12
. Ik vraag me echt af waarom een platenmaatschappij voor dit soort 'muziek'platen een grote zak geld bij stations als 3FM achterlaat teneinde dit soort geluiden gericht op trillingen van het gehoor verkocht te krijgen
. Wist niet dat er tegenwoordig dove mensen bij een platenmaatschappij worden aangenomen. Dom en lomp zijn die 'muziek'kneuzen van The Opposites zeker; ik hoop dat dat 'famous' heeeeeeeeeeeeeel beperkt blijft. Maar ja, met een grote onderkant van de samenleving is er vast weer een markt voor te vinden ...
.
Wat een onzin zeg. Je kan dit ook gewoon baggermuziek vinden zonder dat je pretentieus bent, maar dat kunnen jouw hersenen (althans, dat moet het voorstellen) blijkbaar niet aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:23 schreef hoM3r het volgende:
Mensen die roepen dat liefhebbers van dit nummer tokkies zijn aan de onderkant van de samenleving zijn treurige wezens, die trots zijn op hun waardeloze VWO-diplomaatje en hun oh-zo verantwoorde muzieksmaak. Mensen die de nieuwe CD van Krezip een "stuk volwassener" vinden klinken. Mensen die ten overvloede roepen dat Bruce Springsteen wel eens een goede CD heeft gemaakt. Mensen de naar een concert gaan om te zeggen dat de bassist vandaag 3 foutjes maakte. Mensen die hun favoriete artiest afzeiken omdat ze te commercieel zijn geworden.
Dom Lomp en Famous komt hard man![]()
Misschien moet jij eens leren lezen, met je hersenen. Ik zeg nergens dat je dit geen baggermuziek mag vinden namelijk. Alleen dat het triest is dat je liefhebbers gelijk de onderkant van de samenleving vindt, en dergelijke "beschuldigingen".quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Je kan dit ook gewoon baggermuziek vinden zonder dat je pretentiues bent, maar dat kunnen jouw hersenen (althans, dat moet het voorstellen) blijkbaar niet aan.
Ik vind het muziek voor de onderkant van de samenleving. Ik heb wel een VWO-diploma, maar dat is nou ook weer niet zo bijzonder. Voor de rest ken ik Krezip niet, weet ik amper hoe een basgitaar klinkt en zou ik Bruce Springsteen niet herkennen als ik hem op straat zou tegenkomen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:36 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens leren lezen, met je hersenen. Ik zeg nergens dat je dit geen baggermuziek mag vinden namelijk. Alleen dat het triest is dat je liefhebbers gelijk de onderkant van de samenleving vindt, en dergelijke "beschuldigingen".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |