abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2007 @ 07:26:18 #176
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_53318743
Bitches wilen in me chillen is het zoo waar nigger ho maar nigger ho maar NEE Bitches willen chillen want die kill komt op tv, zet je teee veee aan en kijk die WW gaan, nog steeds niet slaan en hij heeft geen baan. Willie motherfockuing wartall wat. huub huub blablabla
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_53319291
quote:
Op donderdag 20 september 2007 04:24 schreef got.rice het volgende:
Ben niet echt een fan van the opposites maar ik moet eerlijk zeggen dat ik t een briljant nummer vind

'Ik doe geen jumpstaaiill, ik doen geen twostaaaaill (?) ik doe big2 style, ik ben een motherfuckin kaaanjuuurrr"

en huub huub barbatruuk is ook geniaal
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_53320353
Ik hou normaal niet van Nederlandse hiphop maar ik vind hem echt ! En die clip maakt hem nog beter

Trouwens die twee sjonnies erin met die slippers, zijn dat niet Rembo & Rembo?
pi_53320549
ik vind het 'n dope track!
Pleh
pi_53320689
die beat
pi_53320818
fok wijven, ik hou van wijven, maar ik haat die wijven, ja ik haat die wijven
what the fuck is er zo moeilijk aan om godverdomme normaal te blijven
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_53320887
euh euh ik ben een man, jaja een man ben ik, en jij gewoon een nicht zoals de dochter van mn tante is
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 20 september 2007 @ 10:33:21 #183
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53321318
"Ik ben dik dom en lelijk maar ik kom op tv"
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 20 september 2007 @ 12:58:57 #184
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_53325145
link uit fipo ies kapoet

nieuwe
http://nl.youtube.com/watch?v=hsTYev-jiII
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
  donderdag 20 september 2007 @ 15:13:45 #185
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53328543
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Dat type dat muziek veels te serieus neemt, omdat hij verder geen leven heeft en dus genoeg tijd heeft om zich helemaal te verdiepen in lyrics en het analyseren van muziek. Vaak kijken ze ook heel erg veel series om dezelfde reden.
Wow, die heb ik nog nooit gehoord. Nu is muzieksmaak ineens aan series kijken verbonden...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_53328761
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:08 schreef fraubitch het volgende:
ben ik nou de enige die dacht dat het weer eens over paris hilton ging?
Ik dacht wel dat het zo'n topic zou zijn, over Paris, Britney, of zo'n andere
pi_53362214
Dit is een enorme kutplaat met zo'n enorm simpele tyfustekst waarvoor zelfs mensen als - ik noem ze geheel willekeurig - Frans Bauer of Lange Frans niet eens hun bed zouden uitkomen. "Ik ben dom lomp en famous bitches zitten aan mijn penis" . Die knuppels zijn goddomme pas een jaar of 12 . Ik vraag me echt af waarom een platenmaatschappij voor dit soort 'muziek'platen een grote zak geld bij stations als 3FM achterlaat teneinde dit soort geluiden gericht op trillingen van het gehoor verkocht te krijgen . Wist niet dat er tegenwoordig dove mensen bij een platenmaatschappij worden aangenomen. Dom en lomp zijn die 'muziek'kneuzen van The Opposites zeker; ik hoop dat dat 'famous' heeeeeeeeeeeeeel beperkt blijft. Maar ja, met een grote onderkant van de samenleving is er vast weer een markt voor te vinden ... .
pi_53362405
quote:
Op donderdag 20 september 2007 04:24 schreef got.rice het volgende:
Ben niet echt een fan van the opposites maar ik moet eerlijk zeggen dat ik t een briljant nummer vind

'Ik doe geen jumpstaaiill, ik doen geen twostaaaaill (?) ik ben een motherfuckin kaaanjuuurrr"

en huub huub barbatruuk is ook geniaal
Ik verstond 'Donsstijl'.
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:34:17 #189
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_53362508
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is een enorme kutplaat met zo'n enorm simpele tyfustekst waarvoor zelfs mensen als - ik noem ze geheel willekeurig - Frans Bauer of Lange Frans niet eens hun bed zouden uitkomen. "Ik ben dom lomp en famous bitches zitten aan mijn penis" . Die knuppels zijn goddomme pas een jaar of 12 . Ik vraag me echt af waarom een platenmaatschappij voor dit soort 'muziek'platen een grote zak geld bij stations als 3FM achterlaat teneinde dit soort geluiden gericht op trillingen van het gehoor verkocht te krijgen . Wist niet dat er tegenwoordig dove mensen bij een platenmaatschappij worden aangenomen. Dom en lomp zijn die 'muziek'kneuzen van The Opposites zeker; ik hoop dat dat 'famous' heeeeeeeeeeeeeel beperkt blijft. Maar ja, met een grote onderkant van de samenleving is er vast weer een markt voor te vinden ... .
och het verkoopt daar gaat het om, dezelfde reden dat jouw bruce springsteen ook nog steeds een platencontract heeft

oja, en euh, iets van over smaak valt niet te twisten ?
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:03:57 #190
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53363157
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
De onderkant van de samenleving luistert al naar metal/nederlandstalige muziek/hardcore dus dat kan al niet.

Maar goed, anders neem je die nummer ff te serieus
pi_53363221
Vreselijk nummer inderdaad.
Normaal hoef ik er gelukkig niet al te vaak naar te luisteren (want dat soort radiozenders luister ik niet) maar helaas heeft Kink FM dit nummer deze week ook ontdekt.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53363676
Mensen die roepen dat liefhebbers van dit nummer tokkies zijn aan de onderkant van de samenleving zijn treurige wezens, die trots zijn op hun waardeloze VWO-diplomaatje en hun oh-zo verantwoorde muzieksmaak. Mensen die de nieuwe CD van Krezip een "stuk volwassener" vinden klinken. Mensen die ten overvloede roepen dat Bruce Springsteen wel eens een goede CD heeft gemaakt. Mensen de naar een concert gaan om te zeggen dat de bassist vandaag 3 foutjes maakte. Mensen die hun favoriete artiest afzeiken omdat ze te commercieel zijn geworden.
Dom Lomp en Famous komt hard man
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:34:05 #193
53267 TC03
pi_53363967
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:23 schreef hoM3r het volgende:
Mensen die roepen dat liefhebbers van dit nummer tokkies zijn aan de onderkant van de samenleving zijn treurige wezens, die trots zijn op hun waardeloze VWO-diplomaatje en hun oh-zo verantwoorde muzieksmaak. Mensen die de nieuwe CD van Krezip een "stuk volwassener" vinden klinken. Mensen die ten overvloede roepen dat Bruce Springsteen wel eens een goede CD heeft gemaakt. Mensen de naar een concert gaan om te zeggen dat de bassist vandaag 3 foutjes maakte. Mensen die hun favoriete artiest afzeiken omdat ze te commercieel zijn geworden.
Dom Lomp en Famous komt hard man
Wat een onzin zeg. Je kan dit ook gewoon baggermuziek vinden zonder dat je pretentieus bent, maar dat kunnen jouw hersenen (althans, dat moet het voorstellen) blijkbaar niet aan.
pi_53364039
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Je kan dit ook gewoon baggermuziek vinden zonder dat je pretentiues bent, maar dat kunnen jouw hersenen (althans, dat moet het voorstellen) blijkbaar niet aan.
Misschien moet jij eens leren lezen, met je hersenen. Ik zeg nergens dat je dit geen baggermuziek mag vinden namelijk. Alleen dat het triest is dat je liefhebbers gelijk de onderkant van de samenleving vindt, en dergelijke "beschuldigingen".
pi_53364115
Zet je tv aan en kijk die WW gaan.
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:48:52 #196
145942 Stylez
zoals gewoonelijk
pi_53364353
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:40 schreef EricG het volgende:
Zet je tv aan en kijk die WW gaan.

Toffe track
:7
pi_53364521
Check me barbatruuk
zakelijk
pi_53364667
goed nummer
blablablablablablablablablablablablablabla
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:02:21 #199
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_53364767
meesterlijke beat trouwens
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:07:40 #200
53267 TC03
pi_53364923
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:36 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens leren lezen, met je hersenen. Ik zeg nergens dat je dit geen baggermuziek mag vinden namelijk. Alleen dat het triest is dat je liefhebbers gelijk de onderkant van de samenleving vindt, en dergelijke "beschuldigingen".
Ik vind het muziek voor de onderkant van de samenleving. Ik heb wel een VWO-diploma, maar dat is nou ook weer niet zo bijzonder. Voor de rest ken ik Krezip niet, weet ik amper hoe een basgitaar klinkt en zou ik Bruce Springsteen niet herkennen als ik hem op straat zou tegenkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')