ik dacht het over Yvonne gingquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:08 schreef fraubitch het volgende:
ben ik nou de enige die dacht dat het weer eens over paris hilton ging?
Jij wel, jij denkt aan een nummer dat je op de radio hoort gelijk aan FOK!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik dacht het over Yvonne ging![]()
jij denkt bij Yvonne aan iemand Fok!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij wel, jij denkt aan een nummer dat je op de radio hoort gelijk aan FOK!Treurig
Yvonne famous?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik dacht het over Yvonne ging![]()
Yvonne van Gennip jeweettochquote:
Sneakerzquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:39 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Geeft niet, geef er anders nog een slinger aan!![]()
Als De_Brandweer iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Willie wartaal komt kenkerhard in deze track.
Vier weken las ik al in een paar recensies dat hun album behoorlijk afgekloven is. Dus ik ga niet echt moeite het aan mijn oortjes te leggen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:05 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb em nu al 20x gehoord en vind em steeds genialer
Edit: Hun nieuwe album is vandaag ook gereleased. Best een goeie cd
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Sneakerz
Nope is Dope
Housequake
Zoek je problemen vriend?!?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:
"Ayaa yippie nigger ayaa yo"
Oh god wat is er met nederland gebeurt
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:48 schreef TC03 het volgende:
Malibu-06, wat omhoog gevallen kamper ben je toch ook hè.
Alles wat niet in je MBO-straatje past bashen, best wel zielig.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alles wat niet in je MBO-straatje past bashen, best wel zielig.
- Ben nog nooit gepest.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zou ik niet eens op zo'n eigenwijs gepest universiteits-nerdje in moeten gaan, maar :
- Ik volg een opleiding op het HBO.
- Ik heb nog nooit iets wat op een kamp lijkt in het echt gezien.
- Ik heb een hekel aan Nederlandstalige muziek.
- Ik bash helemaal niet alles wat niet in 'm'n straatje' past, enkel irritante alto's met een grote bek op fok + gothics. Niet meer dan terecht lijkt me.
Raar. Als je in het echt net zo irritant wijsneuzerig reageert als op fok, zouden er genoeg mensen moeten zijn die een flinke hekel aan je zouden moeten hebben.quote:
En dan heeft ie het hieronder over kortzichtig zijn.quote:- HBO, MBO, één pot nat.
Die mensen komen hier zeiken, dus daar reageer ik opquote:- Jawel. Je krijgt het voor elkaar om een The Opposites-bashtopic te veranderen in een lach-hier-nerds-uit-topic.
Onzin, dat is natuurlijk niet zo. Maar het is wel een bepaald type dat hier steeds een grote bek komt hebben. Daar reageer ik dan ook op.quote:1+1 = 2: jij denkt dat mensen die niet van The Opposites houden meteen kansloze nerds zijn.
Zo af en toe zijn er ook rock-nummers die ik zeer aardig vindt, dus ik vind niet per definitie iemand die wel eens rock luistert een alto. Wel die types die alleen maar depri gitaar-gejengel of/en muziek van Arrow Classic Rock mooi vinden.quote:- Je postte "rock". Mensen die van rock houden zijn niet per definitie alto's, net zoals mensen die van hip-hop houden niet per definitie wiggers zijn, maar in jouw perceptie is dit blijkbaar wel het geval.
Logisch, als mensen kortzichtig reageren met 'rapquote:Kortom, je komt nogal kortzichtig over.
Als elitaire WO'er verdiep ik me natuurlijk niet in de educatie van de plebs, lijkt me nogal logisch.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En dan heeft ie het hieronder over kortzichtig zijn.
Ja, hoe weet je dat? Jij gaat daar meteen van uit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die mensen komen hier zeiken, dus daar reageer ik op
Ja, hoe weet je dat? Jij gaat daar meteen van uit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Onzin, dat is natuurlijk niet zo. Maar het is wel een bepaald type dat hier steeds een grote bek komt hebben. Daar reageer ik dan ook op.
Nou goed, dat vind ik dan weer wel vrij logisch maar smaken verschillen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Logisch, als mensen kortzichtig reageren met 'rap' dan reageer ik kortzichtig terug. Geen zin om moeite te gaan verspillen aan zulke sukkels met lange genuanceerde posts.
Arrow Classic en 'depri gitaargejengel' (whatever that may be) vormen slechts een klein deel van alle rockmuziek die er is hè?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Zo af en toe zijn er ook rock-nummers die ik zeer aardig vindt, dus ik vind niet per definitie iemand die wel eens rock luistert een alto. Wel die types die alleen maar depri gitaar-gejengel of/en muziek van Arrow Classic Rock mooi vinden.
je bedoelt dat je dus nu het niveau hebt van een mbo'erquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zou ik niet eens op zo'n eigenwijs gepest universiteits-nerdje in moeten gaan, maar :
- Ik volg een opleiding op het HBO.
je blijft veilig onder je steen?quote:- Ik heb nog nooit iets wat op een kamp lijkt in het echt gezien.
he gelukkig, alle muziek in een bepaalde taal is ook hetzelfdequote:- Ik heb een hekel aan Nederlandstalige muziek.
goedzo jongen. En met alto bedoel je zeker 'alles wat niet in mijn straatje past?'quote:- Ik bash helemaal niet alles wat niet in 'm'n straatje' past, enkel irritante alto's met een grote bek op fok + gothics. Niet meer dan terecht lijkt me.
Dus iemand die op de uni zit heeft het niveau van een HBO-er?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:53 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
je bedoelt dat je dus nu het niveau hebt van een mbo'er
Neu, ik blijf uit de buurt van 'mensen' waar ik niets te maken mee wil hebben.quote:je blijft veilig onder je steen?
Je snapt wel op welke muzieksoort ik doel.quote:he gelukkig, alle muziek in een bepaalde taal is ook hetzelfde
Nee, want metal en rock is meestal in het Engels.quote:vind je alle Engelstalige muziek soms dolletjes![]()
Nee, want dan zouden kampers, wiggers, irritante straat-Marokkaantjes, en nerds ook alto's zijn (laatste klopt trouwens meestal wel)quote:goedzo jongen. En met alto bedoel je zeker 'alles wat niet in mijn straatje past?'
quote:verder ben je feyenoorder
dus ja
hopeloos geval anyway
Wat is het origineel?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:14 schreef JackHerrer het volgende:
Het haalt het niet niet bij het origineel, maar wel leuk gejat.
Ze hebben het nummer alleen maar gesampled van dit nummer:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |