Ben je ook onder de indruk van de "rijm" famous en penis?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Briljant nummer![]()
En de clip nog beter![]()
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Ben je ook onder de indruk van de "rijm" famous en penis?
Mijn bouten zou je al briljant vinden. Dus echt een waardeoordeel geven aan jouw post doet niemand.quote:
Dat einde is helemaal wel humor jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:14 schreef Jumparound het volgende:
lol, dat einde!
hahaha
man, stel je niet aan, dit is toch lache?
Gezien jouw avatar ben je waarschijnlijk in de 30 en sowieso al niet meer serieus te nemen op een forumquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef Heathen het volgende:
[..]
Mijn bouten zou je al briljant vinden. Dus echt een waardeoordeel geven aan jouw post doet niemand.
Neequote:Op vrijdag 14 september 2007 15:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gezien jouw avatar ben je waarschijnlijk in de 30 en sowieso al niet meer serieus te nemen op een forum![]()
Of je schrijft eens goed Nederlands. Sorry teveel gevraagd, maak eerst maar een pop van klei bij de dagkliniek.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:58 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Maak is wat plezier en blijf van je piemel af joh!
Ouwequote:Op vrijdag 14 september 2007 16:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Nee
Ik heb wel een degelijke smaak![]()
Wow ja. laten we een totale muziekstroming erbij pakken dat gaat echt werken om iemand af te zeikenquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:06 schreef Heathen het volgende:
[..]
Of je schrijft eens goed Nederlands. Sorry teveel gevraagd, maak eerst maar een pop van klei bij de dagkliniek.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:11 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Weuh hebbuh een happertt!!! Een 40 jarige maagT met een kleine piem0l in tha house!
Ik kan het niet laten. Duszzz.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:11 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Weuh hebbuh een happertt!!! Een 40 jarige maagT met een kleine piem0l in tha house!
Geeft niet, geef er anders nog een slinger aan!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |