Grazie!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze hebben het nummer alleen maar gesampled van dit nummer:
http://nl.youtube.com/watch?v=3pBOCgvhmhY&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=D_1-OC8rcQ8quote:Op maandag 17 september 2007 13:02 schreef P8 het volgende:
die nieuwe clip van Kiddo Cee: Vieze meid
Jawat was gekkenhuisquote:Op maandag 17 september 2007 13:02 schreef P8 het volgende:
die nieuwe clip van Kiddo Cee: Vieze meid
en jawat was afgelopen vrijdag ook wel lachen in grunn![]()
Die stem is echt net een wijf. Lekker geloofwaardigquote:Op maandag 17 september 2007 18:05 schreef TheSorrow het volgende:
Vandaag weer op 3FM;
Bitches zitten aan mn penis!
Ja johquote:Op maandag 17 september 2007 18:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Die stem is echt net een wijf. Lekker geloofwaardig.
dat valt me een beetje van je tegen HWquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Godskolere, ik hoor dit nummer net op KinkFM, hoe halen ze het in hun hoofd om deze zwakzinnige, debiele grafzooi te draaien.
Het kan elke keer weer lager en achterlijker op "muziek" gebied. Wat een enorme afwijjking moet je hebben om dit ook maar normaal, laat staan goed, te vinden.
Nieuw dieptepunt....
Dude je woont in amsterdam, daar is de commercie tot god verhevenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ik had geen idee wat het was, tikte wat ze "repten" in google in en tot mijn verbazing was het niet de haphip afdeling van een of ander zwakzinnigen instituut maar een commercieel product dat ook nog eens gekocht wordt door mensen.
Echt heel erg kwalijk dit....
Ja, en in de rest van de wereld nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dude je woont in amsterdam, daar is de commercie tot god verheven
Vind je het normaal dat je 2,30 voor een pilsje betaald? Ik denk dat je je beter druk kan maken over de uitzuig cultuur dan wat simpele rappers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |