Grazie!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze hebben het nummer alleen maar gesampled van dit nummer:
http://nl.youtube.com/watch?v=3pBOCgvhmhY&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=D_1-OC8rcQ8quote:Op maandag 17 september 2007 13:02 schreef P8 het volgende:
die nieuwe clip van Kiddo Cee: Vieze meid
Jawat was gekkenhuisquote:Op maandag 17 september 2007 13:02 schreef P8 het volgende:
die nieuwe clip van Kiddo Cee: Vieze meid
en jawat was afgelopen vrijdag ook wel lachen in grunn![]()
Die stem is echt net een wijf. Lekker geloofwaardigquote:Op maandag 17 september 2007 18:05 schreef TheSorrow het volgende:
Vandaag weer op 3FM;
Bitches zitten aan mn penis!
Ja johquote:Op maandag 17 september 2007 18:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Die stem is echt net een wijf. Lekker geloofwaardig.
dat valt me een beetje van je tegen HWquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Godskolere, ik hoor dit nummer net op KinkFM, hoe halen ze het in hun hoofd om deze zwakzinnige, debiele grafzooi te draaien.
Het kan elke keer weer lager en achterlijker op "muziek" gebied. Wat een enorme afwijjking moet je hebben om dit ook maar normaal, laat staan goed, te vinden.
Nieuw dieptepunt....
Dude je woont in amsterdam, daar is de commercie tot god verhevenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ik had geen idee wat het was, tikte wat ze "repten" in google in en tot mijn verbazing was het niet de haphip afdeling van een of ander zwakzinnigen instituut maar een commercieel product dat ook nog eens gekocht wordt door mensen.
Echt heel erg kwalijk dit....
Ja, en in de rest van de wereld nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dude je woont in amsterdam, daar is de commercie tot god verheven
Vind je het normaal dat je 2,30 voor een pilsje betaald? Ik denk dat je je beter druk kan maken over de uitzuig cultuur dan wat simpele rappers
Waarom?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en in de rest van de wereld niet.
Wat een bull argument... totaal irrelevant.
Man, ik dacht dat ik een of andere grappenmaker op mijn werk had die mijn stream vervangen had voor een of andere "overtref de TMF-award-domheid-show".quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Waarom?
Je post komt een beetje gefrustreerd over
Zo erg is die muziek toch niet?
Tja, waar ligt de grensquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, ik dacht dat ik een of andere grappenmaker op mijn werk had die mijn stream vervangen had voor een of andere "overtref de TMF-award-domheid-show".
Kan een hoop hebben, maar dit als eerste geluid als je nog geen koffie gehad hebt? Terwijl je notabene KinkFM opzet (die een fiks pissig mailtje hebben gehad, als ik dit wil horen zet ik TMF wel op).
Eeehmm nee? Het is het zoveelste talentloze stukje bagger onder de noemer Urban/nederhop. Opzich niets unieks, gewoon zolderkamer bagger. En daar staat heel ONZ vol van....quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Tja, waar ligt de grenshet IS alternatief
Ze hebben maar liefst twee programma's die in het teken staan van hiphop, dus Heatwave: wat práát je.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm nee? Het is het zoveelste talentloze stukje bagger onder de noemer Urban/nederhop. Opzich niets unieks, gewoon zolderkamer bagger. En daar staat heel ONZ vol van....
Gast, dat hele nummer is gewoon een grap. Je weet wel, voor de lol.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Godskolere, ik hoor dit nummer net op KinkFM, hoe halen ze het in hun hoofd om deze zwakzinnige, debiele grafzooi te draaien.
Het kan elke keer weer lager en achterlijker op "muziek" gebied. Wat een enorme afwijjking moet je hebben om dit ook maar normaal, laat staan goed, te vinden.
Nieuw dieptepunt....
Nou, volgens mij vonden ze in 'Fok jou' en in 'Slaap' dat ze toch wel wat te zeggen hadden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:44 schreef Nosh het volgende:
En mensen die de Opposites serieus nemen:.
Dat doen ze zelf niet eens.
Heb je onze meneer 'alleen-alternatieve-rock-die-ik-goed-vind-is-muziek-en-de-rest-voor-breezers' weer hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Nieuw dieptepunt....
yep, wat wou je er tegen doen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Heb je onze meneer 'alleen-alternatieve-rock-die-ik-goed-vind-is-muziek-en-de-rest-voor-breezers' weer hoor
Mensen die zich drukmaken om wat er op hun radio is en er zelfs over gaan mailenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, ik dacht dat ik een of andere grappenmaker op mijn werk had die mijn stream vervangen had voor een of andere "overtref de TMF-award-domheid-show".
Kan een hoop hebben, maar dit als eerste geluid als je nog geen koffie gehad hebt? Terwijl je notabene KinkFM opzet (die een fiks pissig mailtje hebben gehad, als ik dit wil horen zet ik TMF wel op).
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Nieuw dieptepunt....
En wie bepaalt dat, jij?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:09 schreef harrypiel het volgende:
Mensen die het niet kunnen hebben dat er terecht op wordt gewezen dat dat nummer totale bagger is
Ja, als HBO-er hoor je je als kansloze lelijke alto te gedragenquote:Ga jij je eens gauw als een echte HBO-er gedragen, en niet als een kortzichtig trentflikkerig puberaal MBO-ertje. Je maakt het niveau dat je pretendeert te hebben nauwelijks waar.
André van Duin wordt door sommigen ook als humor beschouwd, toch hoor ik liever op de radio geen gehoempapa over bloemkolen of paarden in de gang.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat nummer is gewoon humor, het is echt niet zo dat het geweldige muziek is ofzo.
Normaal niet. Maar ik KIES voor KinkFM om dit soort TMF, MTV, urben rotzooi te vermijden! Net als jij KinkFM niet op zal zetten om mijn herrie te vermijden. Lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mensen die zich drukmaken om wat er op hun radio is en er zelfs over gaan mailen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |