Heeft hij een bloesje van mamma gekregen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
Het is fucking niet normaal
Hij is kamerheerquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft hij een bloesje van mamma gekregen?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft hij een bloesje van mamma gekregen?
nada en Lieke heben wel hetzelfde nachthemdje aanquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:31 schreef Prospera het volgende:
Lieke
[afbeelding]
En tang tang
[afbeelding]
Een poetslap is het.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
om de bloemetjes buiten te zetten
Die eerste cap is Nadia .....quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:31 schreef Prospera het volgende:
Lieke
[afbeelding]
En tang tang
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereen.... except ....![]()
Nee, da's Jaap.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die eerste cap is Nadia .....
Tjeetje, wat is Lieke een Sexy vrouw!quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:31 schreef Prospera het volgende:
Lieke
[afbeelding]
En tang tang
[afbeelding]
Oopsquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nada en Lieke heben wel hetzelfde nachthemdje aan![]()
Als je haar Hyves checkt is dit de GSX-R die ze bedoeltquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Liever wel ja... Als Lieke namelijk een splinternieuwe gsx krijgt ziet 'ie
er meer zo uit:
[afbeelding]
Ja o.a. Huupie, sukkeltje, kikker en pussy, maar ja, die blijven mooi buiten schot.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:00 schreef farceman het volgende:
Kunnen ze de bewoners geen sanctie geven voor het praten over Huub?!
Er zijn ook ANDERE tegenspelers dan Huub hoor..?!!!!!!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:42 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja o.a. Huupie, sukkeltje, kikker en pussy, maar ja, die blijven mooi buiten schot.![]()
Twee man van productie, waarschijnlijk 'de kabouters', gingen de villa binnen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:43 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en terwijl ik kijk, worden we getracteerd op een heuse streamlock........
Oh ik denk dat jaap aandacht genoeg krijgt in Rotterdam, maar ik vraag me sterk af of het de aandacht is waar hij naar verlangt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat zal die vent keihard op zijn smoel gaan als hij straks weer in het nuchtere Brielle en Rotterdam rondloopt waar niemand hem nog aandacht zal schenken
Met die vierkante kop van haar zou je haast gaan denken dat ze er ook een plaat IN hebben geramd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er niets mee te redden valt. Dat mormel heeft zo'n gigantische plaat voor d'r harses.
Ja inderdaad, ze zijn te zien op stream 4. Wel lekker, weer streams ...quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:50 schreef Desii het volgende:
Brian en Amanda zijn nu toch weg?
edit: ik zie het al, er bewoog wat onder het dekbed
Eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Erik wil altijd zijn eigen ass saven.
Erik zal doen wat de publieke opinie zal pleasen.
Laat jaap eens naar een logopedist gaan want hij lult alsof zijn kiezen aan elkaar zijn vastgelijmd.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:31 schreef ruby het volgende:
Ik geef het op voor vandaag..al die creativiteit van Brian..het wordt me te veel. Slaap lekker allemaal.
Fucking geil noem ik dat..quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel een HEEL mooi ding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:45 schreef Prospera het volgende:
Jaapje leest een boek en zijn fucking hell kussens liggen niet goed.
[afbeelding]
Henk Pietersequote:Op vrijdag 14 september 2007 02:18 schreef schatje het volgende:
Ik herinner me nog dat Jaap en Brian ene meneer Peterse wilde laten komen voor het pestgedrag van Huub. Vanmiddag hoorde ik Jaap over het psychisch helemaal kapot maken van Lieke na 23 september. Vandaar die herinnering.
Een kaartje met daarop: Brian weet je nog die kinderen op het schoolplein..quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:31 schreef schatje het volgende:
Leuke tekst voor een kaartje. Ik maak er meteen een kaartje van voor Jaap en Brian als je het niet erg vindt. Hopelijk laat de redactie het door.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:15 schreef cobain94 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jaap heeft nog een boek gepakt..
quote:Manneken Pis druppelt alleen wat
Manneken Pis in Brussel staat bekend om de sterke, goed gerichte straal water die hij 24 uur per dag het fonteintje in plast. Maar vrijdagochtend zal dat niet het geval zijn.
Dan zal het bekende piemeltje alleen 'n beetje druppelen en duidelijk moeite hebben een goede straal te produceren. ...........
Werkelijk een prima filmpje als je even heerlijk wiltquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:43 schreef pullup het volgende:
Daar is ze weer:
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=262436&mode=normal&quality=2&pid=telegraaf
Niet echt regen, het druppelt wat. ( "Hier en daar een bui" ..... soms hier, soms daar, eigenlijk nergens. )quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:46 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Brussel regent het zo te zien![]()
![]()
![]()
Het had op mij dezelfde uitwerking.quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Werkelijk een prima filmpje als je even heerlijk wilt![]()
![]()
Hier nog eenquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Het had op mij dezelfde uitwerking.![]()
Voordeel is wel weer dat ik meteen goed wakker ben.
Lijkt niet echt op een 'toerrekje' waar ze in rijdt!quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:43 schreef pullup het volgende:
Daar is ze weer:
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=262436&mode=normal&quality=2&pid=telegraaf
Maakt allemaal niets uit : Als je nou in de marine had gezeten, uitgezonden naar Cambodja. Of piloot die 3 maanden is weggeweest....... Of gewoon effe weg voor een paar nieuwe tieten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Lijkt niet echt op een 'toerrekje' waar ze in rijdt!![]()
Ja klopt ik had er ook een bericht achtergelaten , en is ook weg. Nou ja wel een teken dat ze gelezen zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef petraa het volgende:
Ik had gisteren op de hyves van Eric gezet, pak de 5 goed aan als je morgen de kooi weer in gaat. En er stonden er nog meer. Al die berichtjes zijn weggehaald.
Ik vond alle streamlocks van de afgelopen tijd al een enorm zwaktebod, maar Eric terugbrengen met de opdracht om zich bij de 5 aan te sluiten vind ik nog ergerquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb het voorgevoel dat Eric vanavond komt met de -door achter ingegeven?- missie Huub en vooral Lieke te tarten. Even onder het hoedje van de vijf spelen.
Dat zou echt belachelijk zijn,word echt tijd dat die andere een keer worden aangepakt.En niet steeds worden geholpen.Ben die avond nog niet vergeten dat NL langs kwam.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb het voorgevoel dat Eric vanavond komt met de -door achter ingegeven?- missie Huub en vooral Lieke te tarten. Even onder het hoedje van de vijf spelen.
datzou nu net wel eens andersom kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Hoop ook echt niet dat Sylvia komt.Sylvia gaf die andere groep voer om Lieke weer te vernederen.Sylvia was echt onbeschoft en vooral toen ze Natasia wel om de nek vloog.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:23 schreef Verida het volgende:
Sylvia was anders ontzettend onbeschoft tegen Lieke toen ze op bezoek kwam, geen hand geven e.d.
Ik hoop dat het dit keer andersom is, maar wat dat betreft, heb ik weinig vertrouwen in achter.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:21 schreef jacqjacq het volgende:
datzou nu net wel eens andersom kunnen zijn.
dat eric komt als steuntje in de rug van huub en lieke.
eric en silvia waren ook na hun vertrek uit de kooi nogal dik met elkaar, hebben huub zelfs nog een keer aan de telefoon gehad.
aangezien het vermoeden bestaat dat eric destijds getoneelhaakt is en dat het uitstemmen in opdracht van de buren moest gebeuren, denk ik dat eric niet zo negatief denkt over huub (en in iets mindere mate over lieke) dan menigeen denkt.
eric had een ontzettende hekel aan brian en ik denk dat dennis ook zijn type niet is. Jaap had hij niets mee, dus de groep van 5 is niet eric's groepje, denk ik (en hoop ik....)
Toen liet ze haar ware gezicht zien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop ook echt niet dat Sylvia komt.Sylvia gaf die andere groep voer om Lieke weer te vernederen.Sylvia was echt onbeschoft en vooral toen ze Natasia wel om de nek vloog.
Eric zal met plezier zijn valse nicht act weer komen opvoeren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dit keer andersom is, maar wat dat betreft, heb ik weinig vertrouwen in achter.
Eric zal inderdaad niet zo negatief denken over Huub, aangezien hij ook al een (paar?) keer heeft gebeld en Huub expliciet de groeten heeft gedaan. Maar toch, bekruipt me dat voorgevoel.
Maar niet op het laatst hè.. toen was hij 'bevriend' met Natasia en Brianquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:21 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
eric had een ontzettende hekel aan brian en ik denk dat dennis ook zijn type niet is. Jaap had hij niets mee, dus de groep van 5 is niet eric's groepje, denk ik (en hoop ik....)
Hij zal toch niet als Natrashia komenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:31 schreef Meganog het volgende:
Eric zal met plezier zijn valse nicht act weer komen opvoeren.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zal toch niet als Natrashia komen.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Toen liet ze haar ware gezicht zien.
Altijd al een hekel gehad aan dat mens met die zweverige prietpraat. Dikke nep.
Huub schrijft nu met Eric,quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb het voorgevoel dat Eric vanavond komt met
de -door achter ingegeven?- missie Huub en vooral Lieke te tarten.
Even onder het hoedje van de vijf spelen.
Heej ouwe streamerquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi gescript set-upje voor confrontatie Huub met Sharon ..... de rest van die
losers zal er ook zo wel op afkomen![]()
![]()
![]()
Leuk zeg!quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
Gaat Huub Olga aanspreken!!!
Er had een vraagteken achter moeten staan! Sorry foutje bedankt.quote:
ah joh, ik ook niet en nou moet ik vanavond de binnenkomst van Eric missen!!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het spijt me ..... kon de verleiding niet weerstaan![]()
Nee hoor want Jaap is nog nergens te bekennen....die andere durven niet alleen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
Gaat Huub Olga aanspreken!!!
Dinsdag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:06 schreef petraa het volgende:
Stichting Aap staat op het rooster, gaan ze daar vandaag heen?
Thx.quote:
Jaap is er niet bij he, dus ik weet niet of ze durven dan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:11 schreef schatje het volgende:
De 5 zijn tegenwoordig pro huishouding. Dus Olga zal wel steun krijgen.
Deze?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Er had een vraagteken achter moeten staan! Sorry foutje bedankt.
Over horloge-gate!
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
IS ER NOG TWIJFEL?
STERRUF, NON BELIEVERS. ECHT...
Ja stel je voor zeg. Anders hoor je er gewoon niet bij hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:19 schreef rooie3 het volgende:
Die twee domme wijven willen een zonnebril.Maar het moet wel in de mode zijn en echt merk.
Ik zou dan de meest afgrijselijke brillen regelen die er maar zijn.. Verwende k#twijven..quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:19 schreef rooie3 het volgende:
Die twee domme wijven willen een zonnebril.Maar het moet wel in de mode zijn en echt merk.
Dat witte misbaksel dat geregeld op Amanda's neus prijkt, is al afgrijselijk genoegquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:29 schreef Starlie het volgende:
Ik zou dan de meest afgrijselijke brillen regelen die er maar zijn.. Verwende k#twijven..
en bij zijn horloge....quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:31 schreef ruby het volgende:
Ach wat leuk, Dennix heeft weer eens een roze shirtje aan. Origineel. Past zo goed bij z'n geteinte huid.
Maar ze lijkt wel onwijs op Paris Hilton dan. Ik zie bijna geen verschil.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat witte misbaksel dat geregeld op Amanda's neus prijkt, is al afgrijselijk genoeg.
Als ze daarmee bedoelt dat ze ziek in 'r hoofd is, dan geloof ik het.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Palma: Ik ben wat dikker geworden.
Amanda: Ik ben de laatste tijd een beetje ziek, daarom eet ik niet zoveel.
H&M is toch ook een echt merk? Net als Polaroid of Look.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:35 schreef tuinfluiter het volgende:
(Bestel/Boodschappenlijst)
-Zonnebrillen van 1 echt merk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |