Ja klopt ik had er ook een bericht achtergelaten , en is ook weg. Nou ja wel een teken dat ze gelezen zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef petraa het volgende:
Ik had gisteren op de hyves van Eric gezet, pak de 5 goed aan als je morgen de kooi weer in gaat. En er stonden er nog meer. Al die berichtjes zijn weggehaald.
Ik vond alle streamlocks van de afgelopen tijd al een enorm zwaktebod, maar Eric terugbrengen met de opdracht om zich bij de 5 aan te sluiten vind ik nog ergerquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb het voorgevoel dat Eric vanavond komt met de -door achter ingegeven?- missie Huub en vooral Lieke te tarten. Even onder het hoedje van de vijf spelen.
Dat zou echt belachelijk zijn,word echt tijd dat die andere een keer worden aangepakt.En niet steeds worden geholpen.Ben die avond nog niet vergeten dat NL langs kwam.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb het voorgevoel dat Eric vanavond komt met de -door achter ingegeven?- missie Huub en vooral Lieke te tarten. Even onder het hoedje van de vijf spelen.
datzou nu net wel eens andersom kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Hoop ook echt niet dat Sylvia komt.Sylvia gaf die andere groep voer om Lieke weer te vernederen.Sylvia was echt onbeschoft en vooral toen ze Natasia wel om de nek vloog.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:23 schreef Verida het volgende:
Sylvia was anders ontzettend onbeschoft tegen Lieke toen ze op bezoek kwam, geen hand geven e.d.
Ik hoop dat het dit keer andersom is, maar wat dat betreft, heb ik weinig vertrouwen in achter.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:21 schreef jacqjacq het volgende:
datzou nu net wel eens andersom kunnen zijn.
dat eric komt als steuntje in de rug van huub en lieke.
eric en silvia waren ook na hun vertrek uit de kooi nogal dik met elkaar, hebben huub zelfs nog een keer aan de telefoon gehad.
aangezien het vermoeden bestaat dat eric destijds getoneelhaakt is en dat het uitstemmen in opdracht van de buren moest gebeuren, denk ik dat eric niet zo negatief denkt over huub (en in iets mindere mate over lieke) dan menigeen denkt.
eric had een ontzettende hekel aan brian en ik denk dat dennis ook zijn type niet is. Jaap had hij niets mee, dus de groep van 5 is niet eric's groepje, denk ik (en hoop ik....)
Toen liet ze haar ware gezicht zien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop ook echt niet dat Sylvia komt.Sylvia gaf die andere groep voer om Lieke weer te vernederen.Sylvia was echt onbeschoft en vooral toen ze Natasia wel om de nek vloog.
Eric zal met plezier zijn valse nicht act weer komen opvoeren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop dat het dit keer andersom is, maar wat dat betreft, heb ik weinig vertrouwen in achter.
Eric zal inderdaad niet zo negatief denken over Huub, aangezien hij ook al een (paar?) keer heeft gebeld en Huub expliciet de groeten heeft gedaan. Maar toch, bekruipt me dat voorgevoel.
Maar niet op het laatst hè.. toen was hij 'bevriend' met Natasia en Brianquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:21 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
eric had een ontzettende hekel aan brian en ik denk dat dennis ook zijn type niet is. Jaap had hij niets mee, dus de groep van 5 is niet eric's groepje, denk ik (en hoop ik....)
Hij zal toch niet als Natrashia komenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:31 schreef Meganog het volgende:
Eric zal met plezier zijn valse nicht act weer komen opvoeren.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zal toch niet als Natrashia komen.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Toen liet ze haar ware gezicht zien.
Altijd al een hekel gehad aan dat mens met die zweverige prietpraat. Dikke nep.
Huub schrijft nu met Eric,quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:10 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb het voorgevoel dat Eric vanavond komt met
de -door achter ingegeven?- missie Huub en vooral Lieke te tarten.
Even onder het hoedje van de vijf spelen.
Heej ouwe streamerquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi gescript set-upje voor confrontatie Huub met Sharon ..... de rest van die
losers zal er ook zo wel op afkomen![]()
![]()
![]()
Leuk zeg!quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
Gaat Huub Olga aanspreken!!!
Er had een vraagteken achter moeten staan! Sorry foutje bedankt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |