Heeft hij een bloesje van mamma gekregen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
Het is fucking niet normaal
Hij is kamerheerquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft hij een bloesje van mamma gekregen?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft hij een bloesje van mamma gekregen?
nada en Lieke heben wel hetzelfde nachthemdje aanquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:31 schreef Prospera het volgende:
Lieke
[afbeelding]
En tang tang
[afbeelding]
Een poetslap is het.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
om de bloemetjes buiten te zetten
Die eerste cap is Nadia .....quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:31 schreef Prospera het volgende:
Lieke
[afbeelding]
En tang tang
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereen.... except ....![]()
Nee, da's Jaap.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die eerste cap is Nadia .....
Tjeetje, wat is Lieke een Sexy vrouw!quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:31 schreef Prospera het volgende:
Lieke
[afbeelding]
En tang tang
[afbeelding]
Oopsquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nada en Lieke heben wel hetzelfde nachthemdje aan![]()
Als je haar Hyves checkt is dit de GSX-R die ze bedoeltquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Liever wel ja... Als Lieke namelijk een splinternieuwe gsx krijgt ziet 'ie
er meer zo uit:
[afbeelding]
Ja o.a. Huupie, sukkeltje, kikker en pussy, maar ja, die blijven mooi buiten schot.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:00 schreef farceman het volgende:
Kunnen ze de bewoners geen sanctie geven voor het praten over Huub?!
Er zijn ook ANDERE tegenspelers dan Huub hoor..?!!!!!!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:42 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja o.a. Huupie, sukkeltje, kikker en pussy, maar ja, die blijven mooi buiten schot.![]()
Twee man van productie, waarschijnlijk 'de kabouters', gingen de villa binnen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:43 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en terwijl ik kijk, worden we getracteerd op een heuse streamlock........
Oh ik denk dat jaap aandacht genoeg krijgt in Rotterdam, maar ik vraag me sterk af of het de aandacht is waar hij naar verlangt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat zal die vent keihard op zijn smoel gaan als hij straks weer in het nuchtere Brielle en Rotterdam rondloopt waar niemand hem nog aandacht zal schenken
Met die vierkante kop van haar zou je haast gaan denken dat ze er ook een plaat IN hebben geramd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er niets mee te redden valt. Dat mormel heeft zo'n gigantische plaat voor d'r harses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |