Hij heeft het net weer gezegd: hij kan er niet tegen als iemand de leiding over hem neemt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom Japio denkt dat hij met Brian, Amanda,Nadia en Dennis dichterbij de finale kan komen dan met Lieke & Hupert..
Bij alle koppels rot hij er toch als eerste uit![]()
Zeker voor herhaling vatbaar....en dan graag nog "gewelddadiger"quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:58 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ze niet door hoor.![]()
Ik wou dat dat nog eens over werd gedaan (desnoods door Mitch, Double L of Dimitri, of zelfs Nadia) en dat Brian weer helemaal uit z'n panty gaat.
Ik heb me kapot gelachen om die scene dat Brian dat dekbed van Huub en Amanda aftrekt.
Heb je helemaal gelijk in, maar lees hier regelmatig mee en zelfs zonder streams,quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is soms slecht voor je gemoedstoestand maar aan de andere kant kun je je wel weer lekker uitleven in de COS en je boosheid uiten over dat walgelijke volk (die vijf dus).![]()
Volgens mij is het later. Ik dacht om 1.00 uurquote:
Ik denk wel eens..is het nog menselijk dat ik zo intense haat heb jegens Brian..quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar lees hier regelmatig mee en zelfs zonder streams,
kun je hier goed je boosheid uiten op die vijf laffe losers.
En met stip op één staat de nieuwe messias Brian. Die sukkel valt echt zo door de mand,
zijn handjes schoonhouden, publiekelijk excuses aanbieden aan de tv-kijkers en zelf
ondertussen zijn troepen aansturen. Wat een walgelijke hond is dat ......![]()
![]()
En ja, zojuist weer streams genomen voor een maandje, schaam mij wel een beetje.
Aan de andere kant, ook wel weer een mogelijkheid om de DGK agenda weer nieuw
leven in te blazen .....![]()
Ze vertekken 01:30 en zitten van 02:00 tot 03:00 in de uitzending.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens mij is het later. Ik dacht om 1.00 uur
Gefeliciteerd met de aanschaf van een maandje streams.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ja, zojuist weer streams genomen voor een maandje, schaam mij wel een beetje.
Aan de andere kant, ook wel weer een mogelijkheid om de DGK agenda weer nieuw
leven in te blazen .....![]()
Wow......en hier bewonder ik Jaap zo om. Z'n enorme gevatheid.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:03 schreef agter het volgende:
Deze is wel leuk, Jaap vertelt:
"Ik zat achter de pc, en ik zag een document van Huub, het heette 'Plannen met de huishouding'. Toen ik het opende, bleek het leeg te zijn...dus toen heb ik er ingeschreven 'He Huub, komt hier nog wat te staan of zo?' Daarna heb ik het opgeslagen. "
Wat zal die vent keihard op zijn smoel gaan als hij straks weer in het nuchtere Brielle en Rotterdam rondloopt waar niemand hem nog aandacht zal schenkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij heeft het net weer gezegd: hij kan er niet tegen als iemand de leiding over hem neemt.
Huub doet dat vaak. Als er niks uit jou komt, neemt Huub het gewoon over.
Jaap heeft daar al heel vaak over geklaagd. Jaap wil gewoon king jaap zijn, wereldleider, godfather, "ik ben god", etcetera. (Jaaps eigen woorden). Heeft hij ook vaak gezegd.
Nou, ik ook. En die Amanda, om je te bescheuren: die wil een skelet met een fles drank en een pakje sigaretten achter de piano zetten. Het is echt een creatief stel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Wow......en hier bewonder ik Jaap zo om. Z'n enorme gevatheid.![]()
Brian heeft een nieuwe naam voor Huub: Skelet Huub...
Nog even en ik lig onder m'n bureau van het lachen.![]()
Alleen zal Huub er werderom niet van onder de indruk zijn. Dus zonde van de moeite.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
Ik vind het ook wel grappig
een skelet achter de piano zetten met een fles drank en een pakje sigaretten.
Huub heeft mensen van zijn niveau nodig om te kunnen vlammen...hij kakt met dit soort trailer trash inderdaad finaal inquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:09 schreef yellowfirst het volgende:
Brian: Waar ik zo van geniet; dat ik geen kracht meer zie bij Huub...![]()
Of dat ie Brian moet gaan dissen. Dan schijt ie z'n broekje.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:11 schreef farceman het volgende:
Ik weet de oplossing voor de redactie ze moeten tegen Jaap zeggen dat er niks meer over Huub in de uitzending komt.Elke discussie over Huub of ruzie komt niet in uitzending.
Dan moet hij iets anders zoeken
Het wordt tijd dat amandel er alleen voor komt te staan in de kooi. Dan wil ik wel eens zien hoe groot die bek van haar blijft.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:42 schreef ruby het volgende:
Amanda: laat 'r (Lieke) maar helemaal wegkwijnen.
Damn, dat kind moet wel heel erg verrot zijn van binnen. Wat een kutkarakter.
Als hij het zich wel aantrekt, zal hij misschien meer gaan eten. Ook een bonus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Alleen zal Huub er werderom niet van onder de indruk zijn. Dus zonde van de moeite.![]()
Ik ben bang dat er niets mee te redden valt. Dat mormel heeft zo'n gigantische plaat voor d'r harses.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat amandel er alleen voor komt te staan in de kooi. Dan wil ik wel eens zien hoe groot die bek van haar blijft.![]()
Ben benieuwd of Eric komt vrijdag. Syl zou ook wel ff leuk zijn of Bart. Nena zou ook wel leuk zijn voor een paar dagen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Huub heeft mensen van zijn niveau nodig om te kunnen vlammen...hij kakt met dit soort trailer trash inderdaad finaal in
Ik ben bang dat het dan weer 6 tegen 2 wordt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand of het zeker is dat Eric morgenavond op bezoek komt ??
Kan bijna niet de verleiding weerstaan om weer streams te nemen (...), alleen al om
te zien hoe hij die vijf losers, met al zijn kennis van buiten, eens op hun nummer kan
gaan zetten. Het zou toch zo mooi kunnen zijn .........
Jaap denkt het niet en hij weet het niet, maar hij hoopt zooooo van wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:48 schreef ruby het volgende:
Jaap denkt weet dat Huub z'n beste tijd gehad heeft.
Als het aan de FEBO ligt wel vrees ik, maar ik ga er nog steeds vanuitquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:15 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het dan weer 6 tegen 2 wordt.![]()
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:15 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het dan weer 6 tegen 2 wordt.![]()
Er is een acteur die Jaap van Otterloo heet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:17 schreef ruby het volgende:
Jaap heeft echte "Van Otterloo" in zich.
Wat dat moge voorstellen?
Ah oké. Ik dacht dat Jaap z'n talent uit de familie aanhaalde.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Er is een acteur die Jaap van Otterloo heet.
Er was enige verwarring of Jaap (Amesz) die acteur was of niet.
Inderdaad, er is géén grotere schijnheil dan die laffe hond. Maar gelukkig, hijquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
'Ik blijf wel verdubbelen met mijn contactpunten, dus kom maar" aldus scheinhijl Brian.
Door de intercom:quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:22 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp dat Jaap nu iemand van de febo die ie scheidsrechter noemde van partijdigheid beschuldigd om dat ie dik met Huub zou zijn en dat die weg moet. Zoveelste chantage poging van Jaap. Dat de febo zoiets tolereert.
Wat ziet Jaap er leuk uit tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
Jaap: ik zit niet te wachten op een finale met een slinkse Huub.
[afbeelding]
Dat is ook de grootste ergenis bij mij.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:54 schreef Desii het volgende:
Volgens Jaap, wordt Lieke ... Huub zijn ondergang
Het is een natuurlijk proces in een realitysoap volgens Jaap, dat deze 5-2 situatie ontstaat.
Huub is geen sterke speler meer en Jaap wil er niet meer mee verder spelen.... mocht Lieke weggaan.
Toch hoop ik nog steeds dat Dennix en Brian en Amanda en Nadia het psygisch zo zwaar gaan krijgen.... gemeen van me.... maar die lui komen op hun sloffen hierdoor heen
De aldoor negatieve uitstraling van Japio begint storend te worden. Ik zet de streams niets eens meer aan als hij bezig is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:22 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp dat Jaap nu iemand van de febo die ie scheidsrechter noemde van partijdigheid beschuldigd om dat ie dik met Huub zou zijn en dat die weg moet. Zoveelste chantage poging van Jaap. Dat de febo zoiets tolereert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |