ah joh, ik ook niet en nou moet ik vanavond de binnenkomst van Eric missen!!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het spijt me ..... kon de verleiding niet weerstaan![]()
Nee hoor want Jaap is nog nergens te bekennen....die andere durven niet alleen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
Gaat Huub Olga aanspreken!!!
Dinsdag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:06 schreef petraa het volgende:
Stichting Aap staat op het rooster, gaan ze daar vandaag heen?
Thx.quote:
Jaap is er niet bij he, dus ik weet niet of ze durven dan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:11 schreef schatje het volgende:
De 5 zijn tegenwoordig pro huishouding. Dus Olga zal wel steun krijgen.
Deze?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Er had een vraagteken achter moeten staan! Sorry foutje bedankt.
Over horloge-gate!
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
IS ER NOG TWIJFEL?
STERRUF, NON BELIEVERS. ECHT...
Ja stel je voor zeg. Anders hoor je er gewoon niet bij hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:19 schreef rooie3 het volgende:
Die twee domme wijven willen een zonnebril.Maar het moet wel in de mode zijn en echt merk.
Ik zou dan de meest afgrijselijke brillen regelen die er maar zijn.. Verwende k#twijven..quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:19 schreef rooie3 het volgende:
Die twee domme wijven willen een zonnebril.Maar het moet wel in de mode zijn en echt merk.
Dat witte misbaksel dat geregeld op Amanda's neus prijkt, is al afgrijselijk genoegquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:29 schreef Starlie het volgende:
Ik zou dan de meest afgrijselijke brillen regelen die er maar zijn.. Verwende k#twijven..
en bij zijn horloge....quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:31 schreef ruby het volgende:
Ach wat leuk, Dennix heeft weer eens een roze shirtje aan. Origineel. Past zo goed bij z'n geteinte huid.
Maar ze lijkt wel onwijs op Paris Hilton dan. Ik zie bijna geen verschil.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat witte misbaksel dat geregeld op Amanda's neus prijkt, is al afgrijselijk genoeg.
Als ze daarmee bedoelt dat ze ziek in 'r hoofd is, dan geloof ik het.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Palma: Ik ben wat dikker geworden.
Amanda: Ik ben de laatste tijd een beetje ziek, daarom eet ik niet zoveel.
H&M is toch ook een echt merk? Net als Polaroid of Look.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:35 schreef tuinfluiter het volgende:
(Bestel/Boodschappenlijst)
-Zonnebrillen van 1 echt merk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |