Ja inderdaad, ze zijn te zien op stream 4. Wel lekker, weer streams ...quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:50 schreef Desii het volgende:
Brian en Amanda zijn nu toch weg?
edit: ik zie het al, er bewoog wat onder het dekbed
Eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Erik wil altijd zijn eigen ass saven.
Erik zal doen wat de publieke opinie zal pleasen.
Laat jaap eens naar een logopedist gaan want hij lult alsof zijn kiezen aan elkaar zijn vastgelijmd.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:31 schreef ruby het volgende:
Ik geef het op voor vandaag..al die creativiteit van Brian..het wordt me te veel. Slaap lekker allemaal.
Fucking geil noem ik dat..quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel een HEEL mooi ding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:45 schreef Prospera het volgende:
Jaapje leest een boek en zijn fucking hell kussens liggen niet goed.
[afbeelding]
Henk Pietersequote:Op vrijdag 14 september 2007 02:18 schreef schatje het volgende:
Ik herinner me nog dat Jaap en Brian ene meneer Peterse wilde laten komen voor het pestgedrag van Huub. Vanmiddag hoorde ik Jaap over het psychisch helemaal kapot maken van Lieke na 23 september. Vandaar die herinnering.
Een kaartje met daarop: Brian weet je nog die kinderen op het schoolplein..quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:31 schreef schatje het volgende:
Leuke tekst voor een kaartje. Ik maak er meteen een kaartje van voor Jaap en Brian als je het niet erg vindt. Hopelijk laat de redactie het door.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:15 schreef cobain94 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jaap heeft nog een boek gepakt..
quote:Manneken Pis druppelt alleen wat
Manneken Pis in Brussel staat bekend om de sterke, goed gerichte straal water die hij 24 uur per dag het fonteintje in plast. Maar vrijdagochtend zal dat niet het geval zijn.
Dan zal het bekende piemeltje alleen 'n beetje druppelen en duidelijk moeite hebben een goede straal te produceren. ...........
Werkelijk een prima filmpje als je even heerlijk wiltquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:43 schreef pullup het volgende:
Daar is ze weer:
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=262436&mode=normal&quality=2&pid=telegraaf
Niet echt regen, het druppelt wat. ( "Hier en daar een bui" ..... soms hier, soms daar, eigenlijk nergens. )quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:46 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Brussel regent het zo te zien![]()
![]()
![]()
Het had op mij dezelfde uitwerking.quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Werkelijk een prima filmpje als je even heerlijk wilt![]()
![]()
Hier nog eenquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Het had op mij dezelfde uitwerking.![]()
Voordeel is wel weer dat ik meteen goed wakker ben.
Lijkt niet echt op een 'toerrekje' waar ze in rijdt!quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:43 schreef pullup het volgende:
Daar is ze weer:
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=262436&mode=normal&quality=2&pid=telegraaf
Maakt allemaal niets uit : Als je nou in de marine had gezeten, uitgezonden naar Cambodja. Of piloot die 3 maanden is weggeweest....... Of gewoon effe weg voor een paar nieuwe tieten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Lijkt niet echt op een 'toerrekje' waar ze in rijdt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |