En zo hoort het.quote:
je MOET wat aan te merken hebben hequote:
Iddquote:Op donderdag 13 september 2007 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, ik wilde dus tv kijken, maar er is WEER een aardbeving geweest. NU is het wel genoeg geweest.. laat me met rust!
Ga je TV downloaden , tv series die je leuk vindquote:Op donderdag 13 september 2007 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, ik wilde dus tv kijken, maar er is WEER een aardbeving geweest. NU is het wel genoeg geweest.. laat me met rust!
aardbevingen naaienquote:Op donderdag 13 september 2007 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, was het maar kut, dan was het tenminste iets.
weet je wel hoe lang dat duurt hier in Indonesie? kan ik beter wat dvd'tjes kopen. is goedkoper en snellerquote:Op donderdag 13 september 2007 13:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ga je TV downloaden , tv series die je leuk vind![]()
hoe duur zijn die dvds in indonesie ?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weet je wel hoe lang dat duurt hier in Indonesie? kan ik beter wat dvd'tjes kopen. is goedkoper en sneller
Ja het is belangrijk om hier niet te posten vooral omdat Eerik dit topic heeft gemaakt.quote:
Immer!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
je MOET wat aan te merken hebben he
Deels...quote:
Idd.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja het is belangrijk om hier niet te posten vooral omdat Eerik dit topic heeft gemaakt.![]()
Aleve!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:30 schreef Muck het volgende:
ik ga nog steeds dood van de hoofdpijn, dus ik zet de laptop nu lekker uit
dat mag ik nietquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 13 september 2007 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
dat mag ik niet
dat is op basis van ibuprofen, en dat mag niet in combinatie met mijn andere medicijnen
geeft nietquote:Op donderdag 13 september 2007 13:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Aleve is wel een van de heerlijkere pijnstillers wat dat betreft.
Zijn er geen andere pijnstiller ofzo die je wel mag?
quote:
quote:
Ik welquote:Op donderdag 13 september 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
cross, heb jij smokin' aces gezien?
80 centen voor een illegalequote:Op donderdag 13 september 2007 13:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe duur zijn die dvds in indonesie ?
vast stukken goedkoper dan hier![]()
quote:
Probleem is inderdaad dat je wanneer je alleen paracetamol slikt, dat er een imuun optreedt; mijn exvriendin had ook veel last van hoofdpijn, en kon geen paracetamol meer slikken omdat dat gewoon niet meer hielpquote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
geeft niet
eigenlijk alleen paracetamol. en eigenlijk wil ik die niet constant slikken. ik mag er 8 op een dag (das 4000 mg) maar dat helpt eigenlijk al niks meer
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:08 schreef OA het volgende:
Eer, wil je dat lelijke wijf uit je UI halen?![]()
Niet die schreeuwert, maar die andere dus....![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:10 schreef JortK het volgende:
Waarom wil me vriendin in een keer alleen zijn
Dat zeggen ze altijd...quote:Op donderdag 13 september 2007 14:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar het ligt niet aan mij zegt ze ()
nou ja, als dat waar is, dan is dat in elk geval gunstig.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet
sja , aan jou de keuze of je dit gaat geloven of nietquote:Op donderdag 13 september 2007 14:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wie is het eigenlijk?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, want dat is een lekker wijf
Nee, aanrader?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
cross, heb jij smokin' aces gezien?
Sophia Bushquote:Op donderdag 13 september 2007 14:18 schreef OA het volgende:
[..]
Wie is het eigenlijk?
Ze is niet echt lelijk, maar haar kop staat me niet aan...![]()
Wel moeilijk na 3,5 jaarquote:Op donderdag 13 september 2007 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd...![]()
1. ze heeft een ander, of
2. ze moet je niet meer, of
3. ze moet zogenaamd nadenken om je dan alsnog te dumpen
Kortom: kutsituatie....![]()
ik weet het niet.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:19 schreef OA het volgende:
Is er een mogelijkheid om alleen eer-ik z'n UI te blokkeren?![]()
quote:
Puick!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Middels Vuurvos en Adblock plus.
quote:
Ja dan wil ze alleen zijn, maar tegelijkertijd wil ze ook samenwonenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef Sjowhan het volgende:
Lastig JortK, enkel denk ik dat een gesprek het misschien op lost; misschien vind zij dat je teveel op d'r huid zit ofzo, maar om daar achter te komen is een gesprek nodig
Ik was ook niet van plan om haar zomaar haar gang te laten gaanquote:Op donderdag 13 september 2007 14:52 schreef OA het volgende:
Zoals ik zei: kutsitautie![]()
Praten is idd de enige optie. Als jij haar d'r gang laat gaan, denkt ze dat je het prima vindt...![]()
Beetje tegenstrijdig....quote:Op donderdag 13 september 2007 14:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja dan wil ze alleen zijn, maar tegelijkertijd wil ze ook samenwonen
quote:[..]
Ik was ook niet van plan om haar zomaar haar gang te laten gaan
quote:
Kloonalert uitquote:Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuut, 57 seconden geleden.
Aantal posts: 659 (gemiddeld 6 per dag)
das engquote:Op donderdag 13 september 2007 14:57 schreef JortK het volgende:
En het word nog vreemder... schoonvader ineens aan de bel
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:07 schreef JortK het volgende:
Schoonvader was niet bijzonder...
Ik gaat haar maar gewoon ff uit laten razen
opwindendquote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef JortK het volgende:
Ik heb weer een mailtje 25x geprint, want er stond dit onder:
[afbeelding]
Meteen een stijve ... euh nek...quote:Op donderdag 13 september 2007 15:19 schreef JortK het volgende:
Kijk nou wat ik per toeval vind
http://video.tinypic.com/player.php?v=mic9c4&s=1
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef JortK het volgende:
Ik heb weer een mailtje 25x geprint, want er stond dit onder:
[afbeelding]
Wel beter voor het milieu, i.p.v. kleurtjes etc...quote:Please consider your environmental responsibility before printing this e-mail.
En dan donder je vervolgens 24 kopieen weg?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Vaste regel hier... als dat eronder staat printen we het 25x
Ik pleur ze alle 25 weg... ik doe niet meer aan papierquote:Op donderdag 13 september 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
En dan donder je vervolgens 24 kopieen weg? [afbeelding]
Netjes!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik pleur ze alle 25 weg... ik doe niet meer aan papier![]()
ja leuk, maar wie is zijn ditquote:Op donderdag 13 september 2007 15:19 schreef JortK het volgende:
Kijk nou wat ik per toeval vind
http://video.tinypic.com/player.php?v=mic9c4&s=1
Geen idee, maar die linkerquote:Op donderdag 13 september 2007 15:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ja leuk, maar wie is zijn dit
Nee... ik heb echt serieus geen kloonquote:Op donderdag 13 september 2007 15:45 schreef OA het volgende:
Jort, is het jouw kloon, gezien je reactie?![]()
Ik wel, maar die is bekend!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee... ik heb echt serieus geen kloon![]()
Welke achterlijke mongool heeft dat gefilmdquote:
Moet je eens je water opwarmen in de magnetron en er als je het eruit haalt gelijk een lepel ingooienquote:Op donderdag 13 september 2007 15:50 schreef One_conundrum het volgende:
ik ga ook aan de Wiener Melange, van Nescafe.
Warm mijn water in de magentron. O, kon ik maar eeuwig student zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:50 schreef One_conundrum het volgende:
ik ga ook aan de Wiener Melange, van Nescafe.
Warm mijn water in de magentron. O, kon ik maar eeuwig student zijn
Waarvan?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:14 schreef OA het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maaroh, hier welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee... ik heb echt serieus geen kloon![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik vond Jort z'n reactie hier verdachtquote:Op donderdag 13 september 2007 16:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die film?
wie is er trouwens een kloon?
Ik vind iets op van 'kloon-alert'
Ik durf het bijna niet te zeggen, maardan ben jij een glukkig typje OA want hier doet ie t wel erg vaak helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( 6 op de 10 refreshes )
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
whehe, okquote:Op donderdag 13 september 2007 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vond Jort z'n reactie hier verdacht![]()
[GEZ] Vuilnisbak incl. raar beest
Nee de TS.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ok
roodwitblauw zou van hem moeten zijn dan?
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ok
roodwitblauw zou van hem moeten zijn dan?
quote:
Ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
[/spoiler]
dan ben jij een glukkig typje OA want hier doet ie t wel erg vaak helaas( 6 op de 10 refreshes )
mwah, hier is ie af en toe aan het kutten.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:45 schreef JortK het volgende:
Ik heb ook nog geen problemen
* JortK klopt af
Ach, zo'n ramp is het ook niet tochquote:Op donderdag 13 september 2007 16:48 schreef eer-ik het volgende:
druk geweest in de KSC vandaag
Ph weg, kuuk niet/amper? gezien, BX weg, Hoenjee is weer naar school,
wou net zeggen niet veel om door te lezenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:48 schreef eer-ik het volgende:
nee hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, zo'n ramp is het ook niet toch
quote:
Nou, goede reis dan maar.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef OA het volgende:
Quukje!![]()
Nu ga ik naar huis! [afbeelding]
nieuwe lingquote:Op donderdag 13 september 2007 18:21 schreef maffemuts het volgende:
Goede reis voor hen die dat nodig hebben![]()
yes yesquote:Op donderdag 13 september 2007 16:48 schreef eer-ik het volgende:
yep na 24 dagen molveno italia!!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 19:00 schreef Houniet het volgende:
ben je weer terug:?:D
dank dank, ik zal de komende tijd nog niet zo veel aanwezig zijn, veel catching up to do at work en some other stuff waar ik jullie van de week wel even over op de hoogte stel hahaha!quote:
Hé!! De nieuwe DKM is tof. Maar dat had ik aan jou al verteldquote:
was om 19:03 thuis, mede door het langzaam varen.....quote:
sorry hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 19:16 schreef OA het volgende:
was om 19:03 thuis, mede door het langzaam varen.....![]()
Pas de probleme.quote:
Het is niet echt mijn stijl maar ik zal het eens opzoeken.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé!! De nieuwe DKM is tof. Maar dat had ik aan jou al verteld.
zijn de overbodige calorieen er ook weer afquote:Op donderdag 13 september 2007 19:21 schreef OA het volgende:
[..]
Pas de probleme.
Het was druk op de boot en op het water, dus we waren 9 minuten te laat in R'dam.
Daarna had ik wind mee, waardoor ik 6 minuten heb gewonnen.... Ruim 1/6 sneller gefietst dan normaal.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
zijn de overbodige calorieen er ook weer af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:27 schreef OA het volgende:
[..]
maar je had toch wel een beetje stress aan je hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Stress.. ik zou niet weten waarvan?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
[/spoiler]
maar je had toch wel een beetje stress aan je hoofd
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/81654#3963848
ISsie weer![]()
En danquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:57 schreef crossover het volgende:
De minuut is voorbij!!! Wat nu wat nu wat nu???!?!?! Help![]()
paniek
quote:
Doe je lang overquote:17:37:44 eer-ik zegt: ik ga zo effe m'n lasagne voorbereiden, krijg honger
quote:
Frits?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een zeker iemand kwam even een bakkie doen
Liep wat uit dus.
Maar 't is weer op, koffie is weer gezet (TT) straks eddy murphy kijken
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:12 schreef eer-ik het volgende:
volle buik
Ik ben er gewoon moe van geworden
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, een vierdejaars chick van m'n opleiding
]ik kende haar stiekem al
Nee, ze zat bij mij in de klas op de Havo.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:21 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
4e jaar, maar jij bent ws ouder....![]()
Puick!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ze zat bij mij in de klas op de Havo.
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:28 schreef Houniet het volgende:
pfff kan geen UI's meer zienik ga lekker douchen
quote:
Leuk meisje!!quote:
Vaag.quote:[..]
Nou, ik ben in een stadium aanbeland dat er bijna niks meer uitkomt
Ik weet niet waar het dan allemaal blijft...
Kleine wereld hequote:Op donderdag 13 september 2007 20:37 schreef OA het volgende:
Ik zie trouwens dat jij via 2 mensen al bij mijn vriendin uitkomt op hyves.....![]()
ja, best aardig grietjequote:Op donderdag 13 september 2007 20:35 schreef OA het volgende:
[..]
Leuk meisje!!![]()
Jammer van dit vriend...![]()
Wat nog jammerder is, is dat jij ook een hyves hebt....![]()
[..]
Vaag.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:37 schreef OA het volgende:
Ik zie trouwens dat jij via 2 mensen al bij mijn vriendin uitkomt op hyves.....![]()
Ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, best aardig grietje
Ik heb idd een hyves, maar ik kijk er altijd alleen maar op als er mensen zijn die me toevoegen
[..]
Jammer dat je vriendin een hyves heeft
Jaja!quote:
ik ben moe van jullie geblaatquote:Op donderdag 13 september 2007 20:12 schreef eer-ik het volgende:
volle buik
Ik ben er gewoon moe van geworden
heb ik ook, alleen ik kijk gewoon via de tvquote:Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pak ik wel de DVD mee.
Zonder reclames
Daag danquote:Op donderdag 13 september 2007 21:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben moe van jullie geblaat![]()
Zonder B lamlulquote:
Ja?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:47 schreef MPG het volgende:
Sodejuu, goed geborreld vanavond [afbeelding]
*BURP*
Je vergeet mij gewoonquote:Op donderdag 13 september 2007 16:48 schreef eer-ik het volgende:
Het was gratisquote:
Whehehehe..quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was gratis
Kortom, zuipen wat je zuipen kon![]()
Whehequote:
Absoluut. Met naar schatting een mannetje of 75 ruim 200 liter pils weggezopen op kosten van het kandidaatsbestuur van de studieverenigingquote:
Ja achterlijk hequote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=enhfApoyhxs
Dat is echt een gave clip!!![]()
quote:
Oke daagquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
He, ik ga effe beneden een bakkie doen met moeders, en daarna even de kamer stofzuigen.
noem de naam eens?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb ene nieuwe smaak van spa ofzo, met Lime.
Lekker![]()
quote:
Goeie ouwe tijdquote:
MMquote:
wat Sophia is niet lelijkquote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
Eer, wanneer haal je nou die lelijke chick uit je avatar?
Dus NIET deze:
[afbeelding]
Maar die andere![]()
ik heb nog meer foto's van haar MPGquote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
Dus NIET deze:
link
Maar die andere![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
Dus NIET deze:
[afbeelding]
Maar die andere![]()
naprater.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
Dus NIET deze:
[afbeelding]
Maar die andere![]()
eyquote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb nog meer foto's van haar MPG
Hmmm... Op die foto in eer zn avatar welquote:
Van degene die ik heb gepostquote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb nog meer foto's van haar MPG
Die met die open waffel is lekker jaquote:Op donderdag 13 september 2007 22:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
naprater.
Het zijn allebij lekkere chicks
mja, dat is in een klein vierkantje..quote:Op donderdag 13 september 2007 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... Op die foto in eer zn avatar wel.... wellicht kan je me met ander beeldmateriaal overtuigen van het tegendeel
?
[..]
Van degene die ik heb gepost? Zo ja, posten
Mooizo.quote:
Dagdagquote:
Die tweede foto.......quote:Op donderdag 13 september 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:
MTPquote:Op donderdag 13 september 2007 23:04 schreef eer-ik het volgende:
M, wat is MTP?
Ik dacht dat jij het daar laast over had, maar ik was vergeten om te vragen wat het was.quote:
Mass Transportation Program? Message Transfer Part? Maximum concentration of total trihalomethanes produced?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:04 schreef eer-ik het volgende:
M, wat is MTP?
Ik kan me niet herinneren het daarover gehad te hebben..... Zie anders ff de links in mijn editquote:Op donderdag 13 september 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het daar laast over had, maar ik was vergeten om te vragen wat het was.
idd MPG, volgens mij was jij datquote:Op donderdag 13 september 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het daar laast over had, maar ik was vergeten om te vragen wat het was.
neh, er gaat geen lampie branden...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren het daarover gehad te hebben..... Zie anders ff de links in mijn edit![]()
hier, hoenjee weet het ook nog.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd MPG, volgens mij was jij dat
Ik? Neh... da kan niet.... zoek eens op waar dat is danquote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd MPG, volgens mij was jij dat
Wa is der zaterdag? Kermis in Wasp?quote:
NOPEISDOPEquote:Op donderdag 13 september 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
Wa is der zaterdag? Kermis in Wasp?
still doesn't ring a bellquote:Op donderdag 13 september 2007 23:21 schreef eer-ik het volgende:
MaTiPo kan het ook geweest zijn
nope, zit gewoon aan 't snoer.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Avond
Eer: heb je wifi op je kamer?
frits weet vast wat MTP isquote:
Ook een mooie oplossing!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nope, zit gewoon aan 't snoer.
Maar dat snoer is 10 meter lang
Dus ik kan overal in m'n kamer komen zonder dat ik te weinig snoer heb
Collegaquote:Op donderdag 13 september 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Avond
Eer: heb je wifi op je kamer?
Ik bel morgen even met het hospitaalquote:Op donderdag 13 september 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook een mooie oplossing!Kun je in ieder geval fokken!
Is je inschrijving nu gelukt? En de uitslag van je 'sample'?
Traaaaaagquote:Op donderdag 13 september 2007 23:30 schreef Houniet het volgende:
MPG jij moet hier nog even naar kijken!
Sophia Bush
alle foto's aub
Goed hoorquote:
Oeh... dat ziet er niet schlecht uitquote:Op donderdag 13 september 2007 23:30 schreef Houniet het volgende:
MPG jij moet hier nog even naar kijken!
Sophia Bush
alle foto's aub
Dan NEEM je er eenquote:
Altijd goed...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd goed!Ik ben nu ff aan een borrel!
Hehe, lekker makkelijk! IS het nog gelukt met je postcount-shit Hoenjee?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
als je zin hebt houniet, mag je dat wel doen
stuur jij iemand langs die wat drank komt brengen?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan NEEM je er een
[..]
Altijd goed...
Ik doelde echter op een borrel, als zijnde een evenement, georganiseerd door onze studievereniging, alwaar de hoofdactiviteit bestaat uit het nuttigen van pils en het ouwehoeren met elkaar![]()
In plaats van die lillike foto dan hequote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
Studievereniging, kan best leuk zijn. Maar ik ben geen lid meer dit jaar. Niet te verwarren met Studentenverenigingenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan NEEM je er een
[..]
Altijd goed...
Ik doelde echter op een borrel, als zijnde een evenement, georganiseerd door onze studievereniging, alwaar de hoofdactiviteit bestaat uit het nuttigen van pils en het ouwehoeren met elkaar![]()
doe ik morgen, lig nu in bedquote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
nee, ik vind postcount enzo niet zo boeiend. JortK was daar mee bezigquote:Op donderdag 13 september 2007 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, lekker makkelijk! IS het nog gelukt met je postcount-shit Hoenjee?
Da was Jortk die dat ging fixenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, lekker makkelijk! IS het nog gelukt met je postcount-shit Hoenjee?
en?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
doe ik morgen, lig nu in bed![]()
[..]
nee, ik vind postcount enzo niet zo boeiend. JortK was daar mee bezig
studievereniging is okquote:Op donderdag 13 september 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Studievereniging, kan best leuk zijn. Maar ik ben geen lid meer dit jaar. Niet te verwarren met Studentenverenigingen
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
doe ik morgen, lig nu in bed![]()
[..]
nee, ik vind postcount enzo niet zo boeiend. JortK was daar mee bezig
Hehequote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Da was Jortk die dat ging fixen![]()
![]()
Geen alcohol meer voor ome frits vandaag![]()
oke oke omdat jij het bentquote:
Als jij dichterbij komt wonenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
stuur jij iemand langs die wat drank komt brengen?
Nou idd!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
studievereniging is ok![]()
studentenvereniging![]()
![]()
corps![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()