Nee... ik heb echt serieus geen kloonquote:Op donderdag 13 september 2007 15:45 schreef OA het volgende:
Jort, is het jouw kloon, gezien je reactie?![]()
Ik wel, maar die is bekend!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee... ik heb echt serieus geen kloon![]()
Welke achterlijke mongool heeft dat gefilmdquote:
Moet je eens je water opwarmen in de magnetron en er als je het eruit haalt gelijk een lepel ingooienquote:Op donderdag 13 september 2007 15:50 schreef One_conundrum het volgende:
ik ga ook aan de Wiener Melange, van Nescafe.
Warm mijn water in de magentron. O, kon ik maar eeuwig student zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:50 schreef One_conundrum het volgende:
ik ga ook aan de Wiener Melange, van Nescafe.
Warm mijn water in de magentron. O, kon ik maar eeuwig student zijn
Waarvan?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:14 schreef OA het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maaroh, hier welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee... ik heb echt serieus geen kloon![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik vond Jort z'n reactie hier verdachtquote:Op donderdag 13 september 2007 16:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die film?
wie is er trouwens een kloon?
Ik vind iets op van 'kloon-alert'
Ik durf het bijna niet te zeggen, maardan ben jij een glukkig typje OA want hier doet ie t wel erg vaak helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( 6 op de 10 refreshes )
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
whehe, okquote:Op donderdag 13 september 2007 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vond Jort z'n reactie hier verdacht![]()
[GEZ] Vuilnisbak incl. raar beest
Nee de TS.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ok
roodwitblauw zou van hem moeten zijn dan?
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ok
roodwitblauw zou van hem moeten zijn dan?
quote:
Ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
[/spoiler]
dan ben jij een glukkig typje OA want hier doet ie t wel erg vaak helaas( 6 op de 10 refreshes )
mwah, hier is ie af en toe aan het kutten.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:45 schreef JortK het volgende:
Ik heb ook nog geen problemen
* JortK klopt af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |