ik ben moe van jullie geblaatquote:Op donderdag 13 september 2007 20:12 schreef eer-ik het volgende:
volle buik
Ik ben er gewoon moe van geworden
heb ik ook, alleen ik kijk gewoon via de tvquote:Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pak ik wel de DVD mee.
Zonder reclames
Daag danquote:Op donderdag 13 september 2007 21:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben moe van jullie geblaat![]()
Zonder B lamlulquote:
Ja?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:47 schreef MPG het volgende:
Sodejuu, goed geborreld vanavond [afbeelding]
*BURP*
Je vergeet mij gewoonquote:Op donderdag 13 september 2007 16:48 schreef eer-ik het volgende:
druk geweest in de KSC vandaag
Ph weg, kuuk niet/amper? gezien, BX weg, Hoenjee is weer naar school,
Het was gratisquote:
Whehehehe..quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was gratis
Kortom, zuipen wat je zuipen kon![]()
Whehequote:
Absoluut. Met naar schatting een mannetje of 75 ruim 200 liter pils weggezopen op kosten van het kandidaatsbestuur van de studieverenigingquote:
Ja achterlijk hequote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=enhfApoyhxs
Dat is echt een gave clip!!![]()
quote:
Oke daagquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
He, ik ga effe beneden een bakkie doen met moeders, en daarna even de kamer stofzuigen.
noem de naam eens?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb ene nieuwe smaak van spa ofzo, met Lime.
Lekker![]()
quote:
Goeie ouwe tijdquote:
MMquote:
wat Sophia is niet lelijkquote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
Eer, wanneer haal je nou die lelijke chick uit je avatar?
Dus NIET deze:
[afbeelding]
Maar die andere![]()
ik heb nog meer foto's van haar MPGquote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
Dus NIET deze:
link
Maar die andere![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
Dus NIET deze:
[afbeelding]
Maar die andere![]()
naprater.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef MPG het volgende:
Dus NIET deze:
[afbeelding]
Maar die andere![]()
eyquote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb nog meer foto's van haar MPG
Hmmm... Op die foto in eer zn avatar welquote:
Van degene die ik heb gepostquote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb nog meer foto's van haar MPG
Die met die open waffel is lekker jaquote:Op donderdag 13 september 2007 22:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
naprater.
Het zijn allebij lekkere chicks
mja, dat is in een klein vierkantje..quote:Op donderdag 13 september 2007 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... Op die foto in eer zn avatar wel.... wellicht kan je me met ander beeldmateriaal overtuigen van het tegendeel
?
[..]
Van degene die ik heb gepost? Zo ja, posten
Mooizo.quote:
Dagdagquote:
Die tweede foto.......quote:Op donderdag 13 september 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:
MTPquote:Op donderdag 13 september 2007 23:04 schreef eer-ik het volgende:
M, wat is MTP?
Ik dacht dat jij het daar laast over had, maar ik was vergeten om te vragen wat het was.quote:
Mass Transportation Program? Message Transfer Part? Maximum concentration of total trihalomethanes produced?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:04 schreef eer-ik het volgende:
M, wat is MTP?
Ik kan me niet herinneren het daarover gehad te hebben..... Zie anders ff de links in mijn editquote:Op donderdag 13 september 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het daar laast over had, maar ik was vergeten om te vragen wat het was.
idd MPG, volgens mij was jij datquote:Op donderdag 13 september 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het daar laast over had, maar ik was vergeten om te vragen wat het was.
neh, er gaat geen lampie branden...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren het daarover gehad te hebben..... Zie anders ff de links in mijn edit![]()
hier, hoenjee weet het ook nog.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd MPG, volgens mij was jij dat
Ik? Neh... da kan niet.... zoek eens op waar dat is danquote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd MPG, volgens mij was jij dat
Wa is der zaterdag? Kermis in Wasp?quote:
NOPEISDOPEquote:Op donderdag 13 september 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
Wa is der zaterdag? Kermis in Wasp?
still doesn't ring a bellquote:Op donderdag 13 september 2007 23:21 schreef eer-ik het volgende:
MaTiPo kan het ook geweest zijn
nope, zit gewoon aan 't snoer.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Avond
Eer: heb je wifi op je kamer?
frits weet vast wat MTP isquote:
Ook een mooie oplossing!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nope, zit gewoon aan 't snoer.
Maar dat snoer is 10 meter lang
Dus ik kan overal in m'n kamer komen zonder dat ik te weinig snoer heb
Collegaquote:Op donderdag 13 september 2007 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Avond
Eer: heb je wifi op je kamer?
Ik bel morgen even met het hospitaalquote:Op donderdag 13 september 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook een mooie oplossing!Kun je in ieder geval fokken!
Is je inschrijving nu gelukt? En de uitslag van je 'sample'?
Traaaaaagquote:Op donderdag 13 september 2007 23:30 schreef Houniet het volgende:
MPG jij moet hier nog even naar kijken!
Sophia Bush
alle foto's aub
Goed hoorquote:
Oeh... dat ziet er niet schlecht uitquote:Op donderdag 13 september 2007 23:30 schreef Houniet het volgende:
MPG jij moet hier nog even naar kijken!
Sophia Bush
alle foto's aub
Dan NEEM je er eenquote:
Altijd goed...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd goed!Ik ben nu ff aan een borrel!
Hehe, lekker makkelijk! IS het nog gelukt met je postcount-shit Hoenjee?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
als je zin hebt houniet, mag je dat wel doen
stuur jij iemand langs die wat drank komt brengen?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan NEEM je er een
[..]
Altijd goed...
Ik doelde echter op een borrel, als zijnde een evenement, georganiseerd door onze studievereniging, alwaar de hoofdactiviteit bestaat uit het nuttigen van pils en het ouwehoeren met elkaar![]()
In plaats van die lillike foto dan hequote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
Studievereniging, kan best leuk zijn. Maar ik ben geen lid meer dit jaar. Niet te verwarren met Studentenverenigingenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan NEEM je er een
[..]
Altijd goed...
Ik doelde echter op een borrel, als zijnde een evenement, georganiseerd door onze studievereniging, alwaar de hoofdactiviteit bestaat uit het nuttigen van pils en het ouwehoeren met elkaar![]()
doe ik morgen, lig nu in bedquote:Op donderdag 13 september 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
nee, ik vind postcount enzo niet zo boeiend. JortK was daar mee bezigquote:Op donderdag 13 september 2007 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, lekker makkelijk! IS het nog gelukt met je postcount-shit Hoenjee?
Da was Jortk die dat ging fixenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, lekker makkelijk! IS het nog gelukt met je postcount-shit Hoenjee?
en?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
doe ik morgen, lig nu in bed![]()
[..]
nee, ik vind postcount enzo niet zo boeiend. JortK was daar mee bezig
studievereniging is okquote:Op donderdag 13 september 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Studievereniging, kan best leuk zijn. Maar ik ben geen lid meer dit jaar. Niet te verwarren met Studentenverenigingen
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
doe ik morgen, lig nu in bed![]()
[..]
nee, ik vind postcount enzo niet zo boeiend. JortK was daar mee bezig
Hehequote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Da was Jortk die dat ging fixen![]()
![]()
Geen alcohol meer voor ome frits vandaag![]()
oke oke omdat jij het bentquote:
Als jij dichterbij komt wonenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
stuur jij iemand langs die wat drank komt brengen?
Nou idd!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
studievereniging is ok![]()
studentenvereniging![]()
![]()
corps![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()