En zo hoort het.quote:
je MOET wat aan te merken hebben hequote:
Iddquote:Op donderdag 13 september 2007 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, ik wilde dus tv kijken, maar er is WEER een aardbeving geweest. NU is het wel genoeg geweest.. laat me met rust!
Ga je TV downloaden , tv series die je leuk vindquote:Op donderdag 13 september 2007 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, ik wilde dus tv kijken, maar er is WEER een aardbeving geweest. NU is het wel genoeg geweest.. laat me met rust!
aardbevingen naaienquote:Op donderdag 13 september 2007 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, was het maar kut, dan was het tenminste iets.
weet je wel hoe lang dat duurt hier in Indonesie? kan ik beter wat dvd'tjes kopen. is goedkoper en snellerquote:Op donderdag 13 september 2007 13:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ga je TV downloaden , tv series die je leuk vind![]()
hoe duur zijn die dvds in indonesie ?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weet je wel hoe lang dat duurt hier in Indonesie? kan ik beter wat dvd'tjes kopen. is goedkoper en sneller
Ja het is belangrijk om hier niet te posten vooral omdat Eerik dit topic heeft gemaakt.quote:
Immer!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:58 schreef Muck het volgende:
[..]
je MOET wat aan te merken hebben he
Deels...quote:
Idd.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja het is belangrijk om hier niet te posten vooral omdat Eerik dit topic heeft gemaakt.![]()
Aleve!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:30 schreef Muck het volgende:
ik ga nog steeds dood van de hoofdpijn, dus ik zet de laptop nu lekker uit
dat mag ik nietquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 13 september 2007 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
dat mag ik niet
dat is op basis van ibuprofen, en dat mag niet in combinatie met mijn andere medicijnen
geeft nietquote:Op donderdag 13 september 2007 13:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Aleve is wel een van de heerlijkere pijnstillers wat dat betreft.
Zijn er geen andere pijnstiller ofzo die je wel mag?
quote:
quote:
Ik welquote:Op donderdag 13 september 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
cross, heb jij smokin' aces gezien?
80 centen voor een illegalequote:Op donderdag 13 september 2007 13:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe duur zijn die dvds in indonesie ?
vast stukken goedkoper dan hier![]()
quote:
Probleem is inderdaad dat je wanneer je alleen paracetamol slikt, dat er een imuun optreedt; mijn exvriendin had ook veel last van hoofdpijn, en kon geen paracetamol meer slikken omdat dat gewoon niet meer hielpquote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
geeft niet
eigenlijk alleen paracetamol. en eigenlijk wil ik die niet constant slikken. ik mag er 8 op een dag (das 4000 mg) maar dat helpt eigenlijk al niks meer
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:08 schreef OA het volgende:
Eer, wil je dat lelijke wijf uit je UI halen?![]()
Niet die schreeuwert, maar die andere dus....![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:10 schreef JortK het volgende:
Waarom wil me vriendin in een keer alleen zijn
Dat zeggen ze altijd...quote:Op donderdag 13 september 2007 14:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar het ligt niet aan mij zegt ze ()
nou ja, als dat waar is, dan is dat in elk geval gunstig.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet
sja , aan jou de keuze of je dit gaat geloven of nietquote:Op donderdag 13 september 2007 14:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wie is het eigenlijk?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, want dat is een lekker wijf
Nee, aanrader?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
cross, heb jij smokin' aces gezien?
Sophia Bushquote:Op donderdag 13 september 2007 14:18 schreef OA het volgende:
[..]
Wie is het eigenlijk?
Ze is niet echt lelijk, maar haar kop staat me niet aan...![]()
Wel moeilijk na 3,5 jaarquote:Op donderdag 13 september 2007 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd...![]()
1. ze heeft een ander, of
2. ze moet je niet meer, of
3. ze moet zogenaamd nadenken om je dan alsnog te dumpen
Kortom: kutsituatie....![]()
ik weet het niet.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:19 schreef OA het volgende:
Is er een mogelijkheid om alleen eer-ik z'n UI te blokkeren?![]()
quote:
Puick!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Middels Vuurvos en Adblock plus.
quote:
Ja dan wil ze alleen zijn, maar tegelijkertijd wil ze ook samenwonenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef Sjowhan het volgende:
Lastig JortK, enkel denk ik dat een gesprek het misschien op lost; misschien vind zij dat je teveel op d'r huid zit ofzo, maar om daar achter te komen is een gesprek nodig
Ik was ook niet van plan om haar zomaar haar gang te laten gaanquote:Op donderdag 13 september 2007 14:52 schreef OA het volgende:
Zoals ik zei: kutsitautie![]()
Praten is idd de enige optie. Als jij haar d'r gang laat gaan, denkt ze dat je het prima vindt...![]()
Beetje tegenstrijdig....quote:Op donderdag 13 september 2007 14:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja dan wil ze alleen zijn, maar tegelijkertijd wil ze ook samenwonen
quote:[..]
Ik was ook niet van plan om haar zomaar haar gang te laten gaan
quote:
Kloonalert uitquote:Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuut, 57 seconden geleden.
Aantal posts: 659 (gemiddeld 6 per dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |