Iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:12 schreef ranja het volgende:
Ben benieuwd of Anneke zonder Gathering ook interessant is.
Net zo benieuwd als ik ben of Gathering zonder Anneke interessant blijft...
Het was heel tof! Erg gezellig ook, ze maakte echt tijd voor iedereen enzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik niet, hoe was het? Ik las dat ze My Electricity had gespeeld, toch een beetje .. apart als je de cd van je nieuwe band aan het promoten bent..
Tsja, de mensen wilden graag nóg een liedje horen, maar ze had niet meer nummers van Air die ze zelf kon spelen op de gitaar. Dus speelde ze My Electricity, die heeft ze overigens zelf geschreven dus zo raar is het nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik niet, hoe was het? Ik las dat ze My Electricity had gespeeld, toch een beetje .. apart als je de cd van je nieuwe band aan het promoten bent..
Doe dat, mijn vriending en ik zijn benieuwdquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
Het optreden gister was idd erg gaaf. Ik zal binnenkort ff wat foto's posten
Er waren meer mensen met een megalens, maar ja...ik stond rechtsvooraan het podium naast de speakers iddquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:07 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Doe dat, mijn vriending en ik zijn benieuwdMijn vriendin dacht je te hebben herkend, als jij degene was met die megalens... Rechtsvooraan het podium aan het begin?
Tuurlijkquote:Op maandag 19 november 2007 20:14 schreef borisbanaan het volgende:
Zijn er nog bruikbare foto's uitgekomen die je eventueel met ons kan delen?
Hm, interessant...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:01 schreef OMG het volgende:
Naar het schijnt speelt ze op 29 december in Bibelot hier in Dordrecht en is ze ook eerder die dag bij de lokale Velvet te bewonderen, maar helaas ben ik dan op vakantie. Jammer. Hopelijk komen er nog genoeg herkansingen.
Die resize is idd niet helemaal wat het hoort te zijnquote:Op maandag 19 november 2007 22:35 schreef borisbanaan het volgende:
Die zijn wel ranzig geresized zeg, maar er zitten wel leuke tussenDe kwaliteit hebben ze wel volledig verkracht...
Even onthoudenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:01 schreef OMG het volgende:
Naar het schijnt speelt ze op 29 december in Bibelot hier in Dordrecht en is ze ook eerder die dag bij de lokale Velvet te bewonderen, maar helaas ben ik dan op vakantie. Jammer. Hopelijk komen er nog genoeg herkansingen.
en JIJ bent???quote:Op maandag 26 november 2007 08:28 schreef PdeHoog het volgende:
ff snel eentje bewerkt voor de FOT-fotowedstrijd van deze maand:
[ afbeelding ]
AdA in de Boerderij, 2007-11-16
Een fotograaf die een aantal posts naar boven uitlegt waarom-ie die foto's gemaakt heeft? Of bedoel je dat niet?quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 18:20 schreef Reddiablo het volgende:
Collega! :p
Geweldige foto!quote:Op maandag 26 november 2007 08:28 schreef PdeHoog het volgende:
ff snel eentje bewerkt voor de FOT-fotowedstrijd van deze maand:
[ afbeelding ]
AdA in de Boerderij, 2007-11-16
Ik was daar ookquote:Op zondag 30 december 2007 17:28 schreef borisbanaan het volgende:
Schop!
Was gezellig in de Bibelot gisteren, Anneke was enthousiast en het geluid was prima.
Voorprogramma was op zich ook wel de moeite waard, al leek de zanger nogal aangeschoten. Ach, je merkte 't niet terug aan zijn gitaarspel
Iemand nog mooie foto's kunnen schieten?
Dat moet ff wachten tot na Oud & Nieuwquote:
Dat zou goed kunnenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:02 schreef borisbanaan het volgende:
Ben benieuwd naar je andere foto's. Volgens mij stonden mijn vriendin en ik trouwens te wachten met jullie in dat megakleine halletje omdat ze te lam waren om de tent te openen voor 20:01
En vergeet niet dat Joris Dirks met Moodswing een prachtige cd heeft opgenomenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:31 schreef Juweel het volgende:
[..] Met haar nieuwe band (waarin onder andere twee ex-leden van een andere geweldige Nederlandse band Celestial Season) [..]
Sunken Soldiers Ball ookquote:
Ah vandaar, TMF NL Digitaal heeft/had hem idd op de Playlist als enige muziekzender, en radio heeft het ook helaas niet opgepaktquote:Op woensdag 2 april 2008 15:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze hadden een of andere digitale TMF-zender opstaan, met alleen muziek uit NL. Op normale (tv)zenders wordt het gewoon geboycot lijkt het wel
En dat voor iemand uit Oss.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand gister nog Pauw&Witteman gezien? Ze heeft weer een nieuwe lookGeinig om haar eens in het nederlands te horen zingen, met d'r zachte g
Ze staan verkeerd op de posterquote:Op donderdag 3 april 2008 21:47 schreef Brammie1 het volgende:
AdA zal ook tijdens het Ticket for Tibet festival in Amsterdam optreden, op 20 aprilen ik ga er misschien heen
Tja, Ede he...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:33 schreef ZwarteMagika het volgende:![]()
Op het station in Ede () staat Aqua ipv Agua..
Nog niet, wel op zoekquote:Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Tja, Ede he...
Woon je er al?
Tja dat viel me ook al op op paaspop, en met The Gathering was dat al niet anders, ze zijn gewoon meer op hun plaats in zalen dan op festivals.quote:Op zondag 20 april 2008 22:06 schreef Reddiablo het volgende:
was matig op Ticket for Tibet, maar kwam wellicht door het niet echt sprankelende geluid en maar een half uur tijd.
Kijk uit naar een prettig zaaltje
Hij kon echt alles meezingen, dat was zó lief!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik ze op een festival/buiten zag spelen en vond het eigenlijk even goed (geluid was niet helemaal perfect maarja). Leuke omgeving ook daarBedankt voor de tip btw
De gast in die rolstoel met die toeter![]()
Zat ik ook al aan te denken jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:36 schreef morgane het volgende:
Iig nog een poging wagen op Appelpop en hopelijk al eerder
Hmmmm.....quote:
Dat wist ik alquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
totaal niet. en zeker Anneke niet.
Ok dan..ik ga er eens over nadenkenquote:Je mag alleen absoluut geen tas mee naar binnen nemen. Dus 1 camera en 1 objectief of je moet hele grote broekzakken hebben (zoals ik)
Misschien leuk om te weten dat er op de limited edition van deze cd het nummer in maar liefst 3 versies te vinden is...quote:Op zondag 13 april 2008 12:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Anneke zingt ook een nummertje mee op de nieuwe cd van Moonspell.
Het nummer -getiteld Scorpoin Flower- is te beluisteren op de MySpace-pagina van de band.
You sure? Ik heb nog niets vernomen van Anneke...?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
nieuwe acoustische cd komt eraan met samenwerkingen met Sharon dA, Danny Cavanagh, Arjan Lucassen etc. en 2 ac. optredens in februari
Zie hierquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
You sure? Ik heb nog niets vernomen van Anneke...?
Zou heel fijn zijn, dat wel
Blower's daughter als in: cover van Damien Rice?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hopelijk staan Blower's daughter en Teardrop er dan op
Coolquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:51 schreef morgane het volgende:
[..]
Blower's daughter als in: cover van Damien Rice?
quote:
Ja en ik zie Arjen Lucassen tussen de lijst staanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Blower's Daughter staat er iig op
Dat vond ik ook niks inderdaad. Als je dat vergelijkt met The Gathering die één van hun beste albums uitbrengen met de nieuwe zangeres... wat een verschil.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vind die nieuwe single echt niet te harden! Ze was er donderdag mee bij De Wereld Draait Door.
Hoewel ik vind dat Anneke best ok kan zingen, denk ik dat ze hier een heel tof nummer verkracht heeftquote:
Heee....ben je er weerquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:01 schreef Reddiablo het volgende:
The Editors... bah
iemand in Den Haag de CD al gespot? Behalve bij de Rocky Roads voor 22,50 (ja u leest het bedrag goed...) ?
Waar was je maandag?quote:
Zoveel oud materiaal als ze speelden, dat deden ze de laatste jaren met Anneke niet eens meer!quote:Op zondag 8 november 2009 12:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sjezus Christus, wat was het optreden van vrijdag in Luxor Live (Arnhem) een ongelooflijk pijnlijk gebeuren...
De band speelde goed, de zangeres zong zeker niet vals, maar wat was het een sneue bedoeling. Silje heeft het charisma van een zak aardappelen, en kreeg met pijn en moeite een lauwe 'ja' van het publiek op de vraag of iedereen het naar zijn/haar zin had. Aan de setlist lag dit zeker niet, oude klassiekers als 'Leaves' en 'In Motion #1' wisselde af met het nieuwe(re) werk.
Op de zangeres na heeft overigens geen enkel bandlid ook maar een seconde de zaal ingekeken. Gezien het teleurstellende bezoekersaantal, dat gestaag daalde naarmate de avond vorderde, is dat misschien maar beter ook.
De teleurstellende opkomst lag in ieder geval niet aan de prijs van een kaartje (7,50!), het concert was op een vrijdag en Arnhem ligt behoorlijk centraal. Zou het vertrek van Anneke dan het einde van de band betekenen?
Na een oog op de setlist te hebben geworpen ben ik tijdens het één na laatste nummer maar weggegaan. Tussen dat nummer en het laatste nummer stond een witregel, wat doorgaans op een toegift duidt. Ik kon het simpelweg niet aanzien dat er mogelijk niet eens om een 'zugabe' gevraagd zou worden...
Dat vind ik juist één van de leukere nummers. Er worden meer nummers binnen één uur geschreven dan we durven te denken hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 19:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb In Your Room inmiddels 3 keer geluisterd maar ik vind het echt helemaal niks. Dieptepunt is dat nummer dat ze in een uur heeft geschreven tijdens een EO-programma. Dat ze dat tijdens optredens ging spelen vond ik al raar maar dan zet ze het gewoon op haar album, kom op zeg
Sunny side up. Ze bezingt daarin de presentatrice van het programma.quote:Op zondag 8 november 2009 19:38 schreef Tokus het volgende:
welk nummer is dat?
Das ook niet erg, maar dan moet je het niet kunnen horen. Die tekstquote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat vind ik juist één van de leukere nummers. Er worden meer nummers binnen één uur geschreven dan we durven te denken hoor.
Tekstueel was The Gathering ook niet de meest briljante band natuurlijk. Dit is de erfenis.quote:Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Das ook niet erg, maar dan moet je het niet kunnen horen. Die tekst
Ik ga 19 februari. Woon zo ongeveer naast Atlantis... uhm Victoriequote:Dutch Shows early 2010:
January 30 - Romein, Leewarden
February 4 – Atak, Enschede
February 5 - Lakei, Helmond
February 6 – Kasteel, Alpen aan de Rijn
February 11 – P3, Purmerend
February 12 – Hedon, Zwolle
February 13 – Gigant, Apeldoorn
February 19 - Victorie, Alkmaar
February 26 – Perron 55, Venlo
This weekend I'll be on Dutch National Radio 3FM two more times!
Friday November 27 between 10 pm and 1 am @ Der Rudy.
Sunday November 29 between 11 pm and 1 am @ XNoizz.
Bij Idols zou ze meteen naar huis mogenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze zit daar constant te spieken voor de tekst![]()
En nu speelt ze het bij DWDD en blijkt het de nieuwe single te zijn...quote:Op zondag 8 november 2009 19:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb In Your Room inmiddels 3 keer geluisterd maar ik vind het echt helemaal niks. Dieptepunt is dat nummer dat ze in een uur heeft geschreven tijdens een EO-programma. Dat ze dat tijdens optredens ging spelen vond ik al raar maar dan zet ze het gewoon op haar album, kom op zeg
Dat zei ze ook wel toch? Dat het wrs kwam door de passionele muziek (van The Gathering).quote:Op maandag 8 maart 2010 20:16 schreef ranja het volgende:
Hoe het komt dat ze populair is in Zuid Amerika... zeg nou gewoon duidelijk dat je dat te danken hebt aan je tijd met The Gathering. Is dat nou zo moeilijk?
Ja, en ik snap ook heus wel dat zij daar niet uitgebreid over The Gathering wil praten...quote:Op maandag 8 maart 2010 20:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat zei ze ook wel toch? Dat het wrs kwam door de passionele muziek (van The Gathering).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |