Dat vond ik ook niks inderdaad. Als je dat vergelijkt met The Gathering die één van hun beste albums uitbrengen met de nieuwe zangeres... wat een verschil.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vind die nieuwe single echt niet te harden! Ze was er donderdag mee bij De Wereld Draait Door.
Hoewel ik vind dat Anneke best ok kan zingen, denk ik dat ze hier een heel tof nummer verkracht heeftquote:
Heee....ben je er weerquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:01 schreef Reddiablo het volgende:
The Editors... bah
iemand in Den Haag de CD al gespot? Behalve bij de Rocky Roads voor 22,50 (ja u leest het bedrag goed...) ?
Waar was je maandag?quote:
Zoveel oud materiaal als ze speelden, dat deden ze de laatste jaren met Anneke niet eens meer!quote:Op zondag 8 november 2009 12:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sjezus Christus, wat was het optreden van vrijdag in Luxor Live (Arnhem) een ongelooflijk pijnlijk gebeuren...
De band speelde goed, de zangeres zong zeker niet vals, maar wat was het een sneue bedoeling. Silje heeft het charisma van een zak aardappelen, en kreeg met pijn en moeite een lauwe 'ja' van het publiek op de vraag of iedereen het naar zijn/haar zin had. Aan de setlist lag dit zeker niet, oude klassiekers als 'Leaves' en 'In Motion #1' wisselde af met het nieuwe(re) werk.
Op de zangeres na heeft overigens geen enkel bandlid ook maar een seconde de zaal ingekeken. Gezien het teleurstellende bezoekersaantal, dat gestaag daalde naarmate de avond vorderde, is dat misschien maar beter ook.
De teleurstellende opkomst lag in ieder geval niet aan de prijs van een kaartje (7,50!), het concert was op een vrijdag en Arnhem ligt behoorlijk centraal. Zou het vertrek van Anneke dan het einde van de band betekenen?
Na een oog op de setlist te hebben geworpen ben ik tijdens het één na laatste nummer maar weggegaan. Tussen dat nummer en het laatste nummer stond een witregel, wat doorgaans op een toegift duidt. Ik kon het simpelweg niet aanzien dat er mogelijk niet eens om een 'zugabe' gevraagd zou worden...
Dat vind ik juist één van de leukere nummers. Er worden meer nummers binnen één uur geschreven dan we durven te denken hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 19:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb In Your Room inmiddels 3 keer geluisterd maar ik vind het echt helemaal niks. Dieptepunt is dat nummer dat ze in een uur heeft geschreven tijdens een EO-programma. Dat ze dat tijdens optredens ging spelen vond ik al raar maar dan zet ze het gewoon op haar album, kom op zeg
Sunny side up. Ze bezingt daarin de presentatrice van het programma.quote:Op zondag 8 november 2009 19:38 schreef Tokus het volgende:
welk nummer is dat?
Das ook niet erg, maar dan moet je het niet kunnen horen. Die tekstquote:Op zondag 8 november 2009 19:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat vind ik juist één van de leukere nummers. Er worden meer nummers binnen één uur geschreven dan we durven te denken hoor.
Tekstueel was The Gathering ook niet de meest briljante band natuurlijk. Dit is de erfenis.quote:Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Das ook niet erg, maar dan moet je het niet kunnen horen. Die tekst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |