abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54856132
Ik heb mezelf maar eens aangemeld voor hun nieuwsbrief, misschien dat ik nu op tijd te zien krijg waar ze optreden
  vrijdag 30 november 2007 @ 22:43:54 #52
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_54958072
ik ga morgen in Hengelo eens kijken. Mits er nog tickets zijn natuurlijk.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_54987023
Ik heb ze in het voorprogramma van Within Temptation gezien. Was erg goed!
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
  zondag 2 december 2007 @ 15:01:54 #54
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_54990613
Het was tof gister in Metropool.
Het voorprogramma, Merry Pierce oid, was best aardig, als je van een mix van Eels, dEUS en Weezer houdt. En zolang die zanger geen verhaaltjes ging vertellen.
AdA was super eigenlijk. Ik ging er (bijna) compleet blank naar toe, cdtje nog niet geluisterd enzo, en ik was aangenaam verrast. Het was allemaal veel harder/ruiger dan ik had verwacht. Ik had een doorgroei van het vage van The Gathering verwacht, maar het is me duidelijk dat Anneke niet het vage element van TG veroorzaakte. Als ik dan toch aant vergelijken met TG ben, want dat doe je nu eenmaal, vond ik dit qua sfeer het meest richt How to Measure a Planet gaan. Maar niet helemaal vergelijkbaar gelukkig.

Het was in ieder geval niet zo heel druk, 150 man max, en dat was wel prettig. Er hing wel een leuk sfeertje en je kon zien dat Anneke zich erg vermaakte, na elk aplaus gingen de vuisten de lucht in, zo van "Yes, ze vinden het leuk!" Tenminste, dat is de indruk die ik kreeg he... Maar sowieso, je kon zien dat ze goed in d'r vel zat, ondanks de verkoudheid. De rest van de band vond ik prima te pruimen moet ik zeggen, de drummer was prima, van de gitarist dacht ik eerst "wat een mooi-boy" maar bleek goed te rocken, alleen de bassist vond ik stom, maar das misschien omdat ik daar gewoon had moeten staan .

D'r was in ieder geval erg veel contact met het publiek en er hing een gezellige sfeer. Geinig detail (zeker gezien de post boven me) was dat er iemand riep "Zo daar kan die trut van Within Temptation nog wat van leren", dat wist ik allang natuurlijk, maar gelukkig denken er meer mensen zo.

Het viel met trouwens op dat Anneke zo makkelijk zingt tegenwoordig. De laatste keer dat ik TG had gezien was ten tijde van if_then_else, al effe terug dus, en toen had ze zichtbaar meer moeite met het zingen.

Al met al een prima optreden zo, leuke band, tof mens.

En toch he... nu zit ik net effe op de site van TG te kijken, begint er gelijk zo'n filmpje van de dvd, heb ik daar wel een beetje heimwee naar... Ik hoop in ieder geval dat TG ook met iets tofs terug komt!
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_55031587
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:28 schreef PdeHoog het volgende:
ff snel eentje bewerkt voor de FOT-fotowedstrijd van deze maand:
[ afbeelding ]
AdA in de Boerderij, 2007-11-16
Geweldige foto!

leuk detail trouwens; Merry Pierce en Agua bevatten beide leden van de Nederlandse topband Celestial Season, zo jammer dat die niet meer bestaan
pi_55657610
Schop!

Was gezellig in de Bibelot gisteren, Anneke was enthousiast en het geluid was prima.

Voorprogramma was op zich ook wel de moeite waard, al leek de zanger nogal aangeschoten. Ach, je merkte 't niet terug aan zijn gitaarspel

Iemand nog mooie foto's kunnen schieten?
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
pi_55659146
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:28 schreef borisbanaan het volgende:
Schop!

Was gezellig in de Bibelot gisteren, Anneke was enthousiast en het geluid was prima.

Voorprogramma was op zich ook wel de moeite waard, al leek de zanger nogal aangeschoten. Ach, je merkte 't niet terug aan zijn gitaarspel

Iemand nog mooie foto's kunnen schieten?
Ik was daar ook Was idd een tof optreden En de teller stond op 250 foto's Moet ze alleen nog uitzoeken.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_55665719
Hier alvast een fotootje spammen:

[ Bericht 5% gewijzigd door PdeHoog op 30-12-2007 22:46:34 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_55679425
! Meer!!
pi_55680931
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
! Meer!!
Dat moet ff wachten tot na Oud & Nieuw Druk, druk, druk en zo
  maandag 31 december 2007 @ 18:23:23 #61
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_55688723
Anneke
  dinsdag 1 januari 2008 @ 12:12:03 #62
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_55699698
Weten jullie al dat Anneke morgen in Little Devil (Tilburg) optreedt, evenals Danny Cavanagh (Anathema)?
pi_55709563
Geinige foto, beetje donker, wel leuk

Ben benieuwd naar je andere foto's. Volgens mij stonden mijn vriendin en ik trouwens te wachten met jullie in dat megakleine halletje omdat ze te lam waren om de tent te openen voor 20:01
Hier stond een kutsig.
pi_55710444
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:02 schreef borisbanaan het volgende:
Ben benieuwd naar je andere foto's. Volgens mij stonden mijn vriendin en ik trouwens te wachten met jullie in dat megakleine halletje omdat ze te lam waren om de tent te openen voor 20:01
Dat zou goed kunnen Ik had iig een vrij grote rugzak bij me Waar stonden jullie dan?
pi_55711136
Links ergens, we waren er zo rond 19:45. Ik verwachte meer iets ala Speakers, dat je nog een beetje kon pilzen voordat je erin mocht.

Zaal op zich was wel prima, dat wel
Hier stond een kutsig.
pi_56881171
Voor de fans van Anneke: ze doet mee met rock ON roll, the stories.

Elke bekende band of artiesten is ooit begonnen in één van de vele oefenruimtes die ons land rijk is. Tijdens de voorstelling rock ON roll, the stories, zullen de godfathers uit de Nederlandse popmuziek terugkeren naar de oefenruimtes om hier hun belevenissen te delen met het publiek. Bizarre, ontroerende en grappige herinneringen over het leven backstage, op hol geslagen groupies, de aandacht in de media en koelkasten vol drank. Maar ook verhalen over hun eigen muzikale inspiratiebronnen, het reilen en zeilen binnen een band en de keerzijde van het succes. In een intieme sfeer kan het publiek -dat om het echte 'oefenruimtegevoel' vast te houden op (lege) bierkratjes zit- luisteren naar de verhalen van de artiesten en uiteraard die vragen stellen waarvan ze het antwoord al jaren willen weten. Kortom: Sex, drugs en rock ’n roll: van oefenruimte tot mainstage weer terug naar de oefenruimte. Een kijkje in de soulkitchen van de Nederlandse popmuziek!

Anneke doet in ieder geval mee op 18 maart in Deventer en 20 maart in Alkmaar.
pi_56886589
Ze gaf ook een Rock On Roll seminar tijdens Noorderslagn dit jaar. Echt een aanrader! Ze heeft echt prachtige verhalen te vertellen en we hebben constant in een deuk gelegen van het lachen.
pi_57429261
Morgen dus in Deventer, Saxion Hogeschool. Aanvang 16 uur, gratis entree!
  maandag 17 maart 2008 @ 16:02:19 #69
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_57433694
potver, moet ik werken!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_57434768
Je kan ook nog wel om 17 uur binnen sneaken hoor. Dan begint de tweede ronde.
  maandag 17 maart 2008 @ 17:06:55 #71
25957 Reddiablo
pi_57434914
ja maar ja, ik woon in Den Haag en werk in Hoofddorp... da's een aardig stukje klunen naar Deventer!

maar goed, heb Anneke met Ruijs in de Kluis en afgelopen vrijdag gezien, dus mag niet al te zeer klagen

(wellicht nog naar het Patronaat en Nighttown)

zie ook de sig voor een recensie
www.3voor12denhaag.nl
pi_57435065
Anders donderdagavond in Alkmaar?

Voor de rest van de data moet je even kijken op www.ONinternet.nl. Er komen steeds weer nieuwe data bij, vandaar.
  maandag 17 maart 2008 @ 17:26:30 #73
25957 Reddiablo
pi_57435212
03-09-07 Speakers, Delft
Met: Ellen te Damme, Anneke van Giersbergen en Def P

hier wilde ik wel heen, 3 boeiende personen ineen, maar ik had toen ook wat -- weet niet meer wat
maar thanks, ff in de gaten houden voor leuks die site
www.3voor12denhaag.nl
pi_57769635
Anneke was vanmiddag een uur lang op KinkFM (terug te luisteren op de site), ze klonk een beetje zenuwachtig Komen wel interessante dingen voorbij... morgen komt ze zingen bij Pauw&Witteman
  woensdag 2 april 2008 @ 07:48:54 #75
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_57773315
Ze speelt ook op Oranjepop
pi_57774051
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:31 schreef Juweel het volgende:
[..] Met haar nieuwe band (waarin onder andere twee ex-leden van een andere geweldige Nederlandse band Celestial Season) [..]
En vergeet niet dat Joris Dirks met Moodswing een prachtige cd heeft opgenomen Ook vette optredens van Moodswing gezien.
Dus niet echt een verassing dat het live goed klinkt. Goede Celestial Season drum/bas basis, goede gitarist en een prachtige zangeres
pi_57779130
"Day After Yesterday" is zo mooi
pi_57779352
Zat laatst bij de kapper, kwam opeens Day after Yesterday voorbij, was helemaal verbaasd dat nummer te horen zo in het 'openbaar'
pi_57779533
werd het op de radio gedraaid Magika?
pi_57780833
Ze hadden een of andere digitale TMF-zender opstaan, met alleen muziek uit NL. Op normale (tv)zenders wordt het gewoon geboycot lijkt het wel
pi_57780959
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
"Day After Yesterday" is zo mooi
Sunken Soldiers Ball ook
  woensdag 2 april 2008 @ 15:57:40 #82
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_57781811
TMF NL! Heb ik ook, komt erg veel goede muziek op maar ik heb m zelfs daar eigenlijk nooit gezien
pi_57782262
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze hadden een of andere digitale TMF-zender opstaan, met alleen muziek uit NL. Op normale (tv)zenders wordt het gewoon geboycot lijkt het wel
Ah vandaar, TMF NL Digitaal heeft/had hem idd op de Playlist als enige muziekzender, en radio heeft het ook helaas niet opgepakt
pi_57812618
Iemand gister nog Pauw&Witteman gezien? Ze heeft weer een nieuwe look Geinig om haar eens in het nederlands te horen zingen, met d'r zachte g
pi_57813095
quote:
Op donderdag 3 april 2008 20:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand gister nog Pauw&Witteman gezien? Ze heeft weer een nieuwe look Geinig om haar eens in het nederlands te horen zingen, met d'r zachte g
En dat voor iemand uit Oss.

Vond er trouwens niets aan, maar dat ligt aan de muziek die ze daar ten gehore brachten.
pi_57814614
AdA zal ook tijdens het Ticket for Tibet festival in Amsterdam optreden, op 20 april en ik ga er misschien heen
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_57814920
quote:
Op donderdag 3 april 2008 21:47 schreef Brammie1 het volgende:
AdA zal ook tijdens het Ticket for Tibet festival in Amsterdam optreden, op 20 april en ik ga er misschien heen
Ze staan verkeerd op de poster

Vind dat nummer ook weinig aan, maargoed het is voor het goede doel en Anneke komt tenminste wat vaker op tv voorbij (las op het AdA forum dat ze ook op TMF was geweest, stond op youtube maar die eikels hebben het laten verwijderen )
  donderdag 3 april 2008 @ 22:02:56 #88
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_57815096
quote:
Op donderdag 3 april 2008 21:58 schreef ZwarteMagika het volgende:

Ze staan verkeerd op de poster

Is toch goed?
pi_57816277

Op het station in Ede ( ) staat Aqua ipv Agua..
  donderdag 3 april 2008 @ 22:37:25 #90
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_57816450
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:33 schreef ZwarteMagika het volgende:

Op het station in Ede ( ) staat Aqua ipv Agua..
Tja, Ede he...

Woon je er al?
pi_57824160
Dat tibet nr zuigt trouwens behoorlijk dikke pikken imho.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_57829062
Aanstaande donderdag doet Anneke trouwens weer mee met rock ON roll, the stories, ditmaal in Heerlen. Marco Roelofs (Heideroosjes) en Jan Smeets (Pinkpop) doen ook mee.

Anneke vertelt haar mooiste tourverhalen, je kan haar vragen stellen en ze speelt een liedje akoestisch.

Filmpje van rock ON roll Delft: en een filmpje van rock ON roll Alkmaar: Op beide speelt ze Beautiful one in d'r eentje. Kippevelmateriaal!
pi_57866580
Zou er best es heen willen (vooral als Ellen ten Damme er ook bij zit ), alleen Heerlen is nog net iets te ver..
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Tja, Ede he...

Woon je er al?
Nog niet, wel op zoek
pi_58000773
ff wat foto's spammen

Ouwetjes van vorig jaar: Agua de Annique in Bibelot, Dordrecht

zondag 13 april 2008 @ 12:23:11 #95
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_58018665
Anneke zingt ook een nummertje mee op de nieuwe cd van Moonspell.

Het nummer -getiteld Scorpoin Flower- is te beluisteren op de MySpace-pagina van de band.
  maandag 14 april 2008 @ 21:42:08 #96
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_58053127
ik hoef mijn foto's hier niet meer te spammen. Dat gebeurt al voor mij op het AdA forum .
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_58053223
ik zag dat AdA light (Anneke en de gitarist) in het dorp waar mijn ouders wonen (winterswijk) komt spelen die ga ik zeker zien
Wel lekker blijven plakken hè?
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:34:41 #98
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_58133986
Voor de mensen die vanavond naar Agua de Annique willen in P60.. de tijden op het kaartje kloppen waarschijnlijk niet.
Op de site van P60 staat: zaal open 9 uur en start half tien.
Op het kaartje en de site van Ticketservice staat zaal open 8 uur en start half negen.

Ik ben daarop even gaan bellen met de P60 en de tijdsplanning die ze aanhouden zou het zijn:
Zaal open : 21:00 uur
Support act: 21:30 uur
Agua de Annique: 22:30

http://www.p60.nl/index.php?pid=6&id=1134
http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=AGUA+DE+ANNIQUE

Ik vind dit alleen een beetje vage situatie. Ik kan dus de keuze maken om een uur te vroeg te zijn of de support act te missen.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_58134101
Die tijden kloppen wel vaker niet.. Tijdje terug in Doornroosje waren we aan het stressen om op tijd te komen, het zou om 21 u beginnen. Begon het pas om 22.45 oid.
pi_58134939
Normaal gesproken wordt door poppodia met aanvangstijd bedoeld dat de eerste band van de avond dan begint te spelen. Meestal kan je er van uitgaan dat het voorprogramma 30-45 minuten speelt, 15-30 minuten ombouwtijd en dan hoofdact.

@WaSTeiL: Ik zou gewoon van de tijden van P60 uitgaan. Dat zijn tenslotte de mensen die de avond organiseren. Ticketservice doet niks anders dan kaartjes verkopen, en heeft verder niks met P60 of Agua te maken.

@ZwarteMagika: dat ben ik niet van Roosje gewend. Was het niet zo dat het voorprogramma om 21 uur zou beginen? In een recensie vind ik trouwens dat ze om 21.45 uur begonnen. Dat klopt dan gewoon:
21.00 uur voorprogramma, 21.30 uur ombouwen, 21.45 uur Agua. Zit geen vertraging of andere gekkigheid in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')