Iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:12 schreef ranja het volgende:
Ben benieuwd of Anneke zonder Gathering ook interessant is.
Net zo benieuwd als ik ben of Gathering zonder Anneke interessant blijft...
Het was heel tof! Erg gezellig ook, ze maakte echt tijd voor iedereen enzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik niet, hoe was het? Ik las dat ze My Electricity had gespeeld, toch een beetje .. apart als je de cd van je nieuwe band aan het promoten bent..
Tsja, de mensen wilden graag nóg een liedje horen, maar ze had niet meer nummers van Air die ze zelf kon spelen op de gitaar. Dus speelde ze My Electricity, die heeft ze overigens zelf geschreven dus zo raar is het nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik niet, hoe was het? Ik las dat ze My Electricity had gespeeld, toch een beetje .. apart als je de cd van je nieuwe band aan het promoten bent..
Doe dat, mijn vriending en ik zijn benieuwdquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
Het optreden gister was idd erg gaaf. Ik zal binnenkort ff wat foto's posten
Er waren meer mensen met een megalens, maar ja...ik stond rechtsvooraan het podium naast de speakers iddquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:07 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Doe dat, mijn vriending en ik zijn benieuwdMijn vriendin dacht je te hebben herkend, als jij degene was met die megalens... Rechtsvooraan het podium aan het begin?
Tuurlijkquote:Op maandag 19 november 2007 20:14 schreef borisbanaan het volgende:
Zijn er nog bruikbare foto's uitgekomen die je eventueel met ons kan delen?
Hm, interessant...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:01 schreef OMG het volgende:
Naar het schijnt speelt ze op 29 december in Bibelot hier in Dordrecht en is ze ook eerder die dag bij de lokale Velvet te bewonderen, maar helaas ben ik dan op vakantie. Jammer. Hopelijk komen er nog genoeg herkansingen.
Die resize is idd niet helemaal wat het hoort te zijnquote:Op maandag 19 november 2007 22:35 schreef borisbanaan het volgende:
Die zijn wel ranzig geresized zeg, maar er zitten wel leuke tussenDe kwaliteit hebben ze wel volledig verkracht...
Even onthoudenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:01 schreef OMG het volgende:
Naar het schijnt speelt ze op 29 december in Bibelot hier in Dordrecht en is ze ook eerder die dag bij de lokale Velvet te bewonderen, maar helaas ben ik dan op vakantie. Jammer. Hopelijk komen er nog genoeg herkansingen.
en JIJ bent???quote:Op maandag 26 november 2007 08:28 schreef PdeHoog het volgende:
ff snel eentje bewerkt voor de FOT-fotowedstrijd van deze maand:
[ afbeelding ]
AdA in de Boerderij, 2007-11-16
Een fotograaf die een aantal posts naar boven uitlegt waarom-ie die foto's gemaakt heeft? Of bedoel je dat niet?quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 18:20 schreef Reddiablo het volgende:
Collega! :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |