Tja dat viel me ook al op op paaspop, en met The Gathering was dat al niet anders, ze zijn gewoon meer op hun plaats in zalen dan op festivals.quote:Op zondag 20 april 2008 22:06 schreef Reddiablo het volgende:
was matig op Ticket for Tibet, maar kwam wellicht door het niet echt sprankelende geluid en maar een half uur tijd.
Kijk uit naar een prettig zaaltje
Hij kon echt alles meezingen, dat was zó lief!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik ze op een festival/buiten zag spelen en vond het eigenlijk even goed (geluid was niet helemaal perfect maarja). Leuke omgeving ook daarBedankt voor de tip btw
De gast in die rolstoel met die toeter![]()
Zat ik ook al aan te denken jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:36 schreef morgane het volgende:
Iig nog een poging wagen op Appelpop en hopelijk al eerder
Hmmmm.....quote:
Dat wist ik alquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
totaal niet. en zeker Anneke niet.
Ok dan..ik ga er eens over nadenkenquote:Je mag alleen absoluut geen tas mee naar binnen nemen. Dus 1 camera en 1 objectief of je moet hele grote broekzakken hebben (zoals ik)
Misschien leuk om te weten dat er op de limited edition van deze cd het nummer in maar liefst 3 versies te vinden is...quote:Op zondag 13 april 2008 12:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Anneke zingt ook een nummertje mee op de nieuwe cd van Moonspell.
Het nummer -getiteld Scorpoin Flower- is te beluisteren op de MySpace-pagina van de band.
You sure? Ik heb nog niets vernomen van Anneke...?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
nieuwe acoustische cd komt eraan met samenwerkingen met Sharon dA, Danny Cavanagh, Arjan Lucassen etc. en 2 ac. optredens in februari
Zie hierquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
You sure? Ik heb nog niets vernomen van Anneke...?
Zou heel fijn zijn, dat wel
Blower's daughter als in: cover van Damien Rice?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hopelijk staan Blower's daughter en Teardrop er dan op
Coolquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:51 schreef morgane het volgende:
[..]
Blower's daughter als in: cover van Damien Rice?
quote:
Ja en ik zie Arjen Lucassen tussen de lijst staanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Blower's Daughter staat er iig op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |