Ik ga 19 februari. Woon zo ongeveer naast Atlantis... uhm Victoriequote:Dutch Shows early 2010:
January 30 - Romein, Leewarden
February 4 – Atak, Enschede
February 5 - Lakei, Helmond
February 6 – Kasteel, Alpen aan de Rijn
February 11 – P3, Purmerend
February 12 – Hedon, Zwolle
February 13 – Gigant, Apeldoorn
February 19 - Victorie, Alkmaar
February 26 – Perron 55, Venlo
This weekend I'll be on Dutch National Radio 3FM two more times!
Friday November 27 between 10 pm and 1 am @ Der Rudy.
Sunday November 29 between 11 pm and 1 am @ XNoizz.
Bij Idols zou ze meteen naar huis mogenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze zit daar constant te spieken voor de tekst![]()
En nu speelt ze het bij DWDD en blijkt het de nieuwe single te zijn...quote:Op zondag 8 november 2009 19:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb In Your Room inmiddels 3 keer geluisterd maar ik vind het echt helemaal niks. Dieptepunt is dat nummer dat ze in een uur heeft geschreven tijdens een EO-programma. Dat ze dat tijdens optredens ging spelen vond ik al raar maar dan zet ze het gewoon op haar album, kom op zeg
Dat zei ze ook wel toch? Dat het wrs kwam door de passionele muziek (van The Gathering).quote:Op maandag 8 maart 2010 20:16 schreef ranja het volgende:
Hoe het komt dat ze populair is in Zuid Amerika... zeg nou gewoon duidelijk dat je dat te danken hebt aan je tijd met The Gathering. Is dat nou zo moeilijk?
Ja, en ik snap ook heus wel dat zij daar niet uitgebreid over The Gathering wil praten...quote:Op maandag 8 maart 2010 20:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat zei ze ook wel toch? Dat het wrs kwam door de passionele muziek (van The Gathering).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |