Hier klaagde ze ook alquote:Op woensdag 12 september 2007 20:12 schreef GSMboy het volgende:
En we gaan verder na:
GTST #229: Eind zomerstop nadert...
Het begin 3 minuten te vroeg ?!!?!?!?!
viel me ook al op, maar ach ik denk dat ze in no time weer op 5 over 8 zitten.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:12 schreef GSMboy het volgende:
En we gaan verder na:
Trouwens, staat de klok bij RTL 4 verkeerd ofzo? Het begin 3 minuten te vroeg ?!!?!?!?!
Vond ik ook.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat zat nick zijn haar trouwens leuk
Dat wist ik ook niet, maar ik heb 'm tussen half 8 en 8 op 4 op de achtergrond en ik zette toevallig op het juiste moment mijn muziek af.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef Mss het volgende:
Godver, ik wist niet dat het zo vroeg begon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
stond ook in de gids... ivm voetbal...quote:Op woensdag 12 september 2007 20:12 schreef GSMboy het volgende:
En we gaan verder na:
Trouwens, staat de klok bij RTL 4 verkeerd ofzo? Het begin 3 minuten te vroeg ?!!?!?!?!
viel mij ook op!!quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:10 schreef bobjuh het volgende:
Foss gebruikte als postcode 1270 HS.
Das Huizen als ik het goed heb?
Inderdaad, ze heeft haar beste tijd ook wel gehad, het was ooit een verfrissend personage, maar ze was de laatste tijd alleen maar vervelend.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:00 schreef nWo4Life het volgende:
Niemand lijkt het te boeien dat Dorothea weg is... dat zegt toch genoeg, niet waar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:16 schreef heaven7 het volgende:
Maar er staat datEen ongeluk op zich is al een reden om te flippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bing
Aids.
Geweldig! Wat was het toen anders.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:53 schreef nWo4Life het volgende:
Flashback naar 1993:
De streken van Martine Hafkamp en haar handlanger Eddie. Zonde van de slechte beeldkwaliteit, maar Martine is hier geweldig.
Overigens zien we Lotje Alberts en onze favoriete ambtenaar in fuctie Bronckhorst ook weer even terug!
Fragment 1
Fragment 2
Met dank aan: zaynit
Was dit de aanleiding tot de gevangisstraf van Martine? Leuke filmpjes trouwens!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:53 schreef nWo4Life het volgende:
Flashback naar 1993:
De streken van Martine Hafkamp en haar handlanger Eddie. Zonde van de slechte beeldkwaliteit, maar Martine is hier geweldig.
Overigens zien we Lotje Alberts en onze favoriete ambtenaar in fuctie Bronckhorst ook weer even terug!
Fragment 1
Fragment 2
Met dank aan: zaynit
Nee, hier is Martine mee weggekomen als het goed is. Pas toen ze Koen Heeze inhuurde om Helen Helmink te vergiftigen werd ze door hem verraden en door de politie opgepakt in seizoen 5.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:17 schreef Heleen17 het volgende:
[..]
Was dit de aanleiding tot de gevangisstraf van Martine? Leuke filmpjes trouwens!
Bedankt!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:18 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Nee, hier is Martine mee weggekomen als het goed is. Pas toen ze Koen Heeze inhuurde om Helen Helmink te vergiftigen werd ze door hem verraden en door de politie opgepakt in seizoen 5.
Dat kun je hier in vogelvlucht terug zien. Het begin van dit filmpje is dus misplaatst, want dat komt uit seizoen 3, zoals je in de andere filmpjes hebt kunnen zien.
Bing wordt inderdaad irritant zeg met zijn gejammer.![]()
Dan krijg je dalijk idd dat weer.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Geweldig, die ouders nemen straks Felix mee en willen natuurlijk niet op Valentijn wachten want die is bij Nick![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan krijg je dalijk idd dat weer.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:00 schreef Canisfire het volgende:
Tuurlijk moeten die babies wel dood weetje hoe cool
Nee man, dan krijg je weer van die baby-rouw-verhaallijnen van 8 jaarquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:00 schreef Canisfire het volgende:
Tuurlijk moeten die babies wel dood weetje hoe cool
Inderdaad. Na Lotje en Arnie hebben we dat nu wel gezien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee man, dan krijg je weer van die baby-rouw-verhaallijnen van 8 jaar![]()
haha boeiend een jaar opzoek naar die kut babie is die eindelijk terug en dan boemquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee man, dan krijg je weer van die baby-rouw-verhaallijnen van 8 jaar![]()
Dat was nou een toffe verhaallijn.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:03 schreef roooosje het volgende:
ik zou wel filmpjes willen van Laura in de sekte![]()
Of in ieder geval de donder iets later laten komen dan de bliksem.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:38 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW2: Kan iemand de bliksemmachine een paar standen lager zetten?!
dat gevoel had ik ook al bij dora.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat was nou een toffe verhaallijn.Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Dorothea ook in een sekte is beland.
BTW1: Waarom noemt Lea Koster haar dochter Lieve als ze Alexandra heet.
BTW2: Kan iemand de bliksemmachine een paar standen lager zetten?!
BTW3: RTL, kap nou eens met die irritante *****banners!![]()
Ja, inderdaad. Dat vond ik als kind al altijd vreemd bij series. Het blijft aan één stuk door bliksemen en donderen, wat al vreemd is en de donder komt gelijk met de bliksem. Dat is vrijwel nooit het geval, of het moet wel heel dichtbij hangen of inslaan. Raar dat ze daar niet op letten. Het is zo'n simpel concept.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Of in ieder geval de donder iets later laten komen dan de bliksem.
t' Is natuurlijk maar wat je leuk vind, maar iets zegt mij dat dit soort reacties meer worden geplaatst om een beetje te rellen en grappig/leuk dan wel niet stoer gevonden te worden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:22 schreef Canisfire het volgende:
![]()
[..]
haha boeiend een jaar opzoek naar die kut babie is die eindelijk terug en dan boem![]()
Hij kijkt dan ook altijd alsof hij enorm aan het poepen is. Zo'n moeilijk gezicht trekken is een kunst opzich.quote:Op maandag 17 september 2007 15:59 schreef Remzz het volgende:
Bing, wat een ongeloofwaardig kut karater+acteur is dat toch. Ik kan er nauwelijks naar kijken als hij weer eens semi-boos doet
Ja! Dat is dus bewust? Geweldig vind ik het! Ik was ook al aan het wachten tot er weer iets zou gebeuren waardoor het weer maanden zou duren allemaal (dat die moeder van Alexandra er stiekem vandoor zou gaan, kat en muisspel enzo bijvoorbeeld).quote:Op zondag 16 september 2007 22:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
t' Is natuurlijk maar wat je leuk vind, maar iets zegt mij dat dit soort reacties meer worden geplaatst om een beetje te rellen en grappig/leuk dan wel niet stoer gevonden te worden.
En even ter herrinering, ze zijn absoluut geen jaar op zoek geweest naar dat kind, gtst scoort nu juist hoge ogen doordat ze die verhaallijnen een beetje spoedig laten verlopen.
Ik hoop dat het bewust is en dat het zo blijft.quote:Op maandag 17 september 2007 17:04 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja! Dat is dus bewust? Geweldig vind ik het!
Inderdaad afgezien van dat Bing een slecht acteur zou zijn, wat ze weer totaal niet begrepen hebben is dat dat doorzagen ook irriteert, het zou hetzelfde zijn als Noud weer ging zeuren over Dennis en Dennis weer over Lauraquote:Op maandag 17 september 2007 15:59 schreef Remzz het volgende:
Bing, wat een ongeloofwaardig kut karater+acteur is dat toch. Ik kan er nauwelijks naar kijken als hij weer eens semi-boos doet
quote:Op maandag 17 september 2007 18:21 schreef NrSiX het volgende:
Leuk dat het eerste gedeelte al op internet staat van vanavond
Zo is het maar net. De reden dat Dennis en Noud niet irriteren op het moment is omdat ze beperkte scènes hebben waarin ze ook nog wat zinnigs te zeggen hebben in plaats van al die scènes waarin ze konden mekkeren.quote:Op maandag 17 september 2007 17:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Inderdaad afgezien van dat Bing een slecht acteur zou zijn, wat ze weer totaal niet begrepen hebben is dat dat doorzagen ook irriteert, het zou hetzelfde zijn als Noud weer ging zeuren over Dennis en Dennis weer over Laura![]()
Ja ik ookquote:
dat dacht ik al,quote:Op maandag 17 september 2007 18:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het is het tweede deel van vrijdag geloof ik
Echt hequote:Op maandag 17 september 2007 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Je voelt em al mijlen van te voren aankomen he
Die lees ik al jaren niet meerquote:Op maandag 17 september 2007 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hebben meerdere mensen het vreemde verschijnsel dat die teletekst spoilers op RTL 4 pagina 241 uitermate slecht worden bijgewerkt? [afbeelding]
Behoort tot mijn vaste routine als in slaap vallen weer eens niet lukt, pagina 101 van de NOS, pagina's 101+241 van RTL4 om vervolgens neer te strijken op Discovery Channel of een herhaling op de publieke omroep te gaan bekijken.quote:
bedoel je dat er soms 3 x dezelfde tekst bij verschillende dagen staat als spoiler?quote:Op maandag 17 september 2007 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hebben meerdere mensen het vreemde verschijnsel dat die teletekst spoilers op RTL 4 pagina 241 uitermate slecht worden bijgewerkt? [afbeelding]
Dat bedoel ik jaquote:Op maandag 17 september 2007 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bedoel je dat er soms 3 x dezelfde tekst bij verschillende dagen staat als spoiler?
dat zie ik wel vaker en ik vind het heel irritant.
Ik vond juist dat Jef niet echt onder de indruk wasquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:42 schreef Lollifant het volgende:
Bing is zo stom he "Ik maak je af!!" tegen Jef. *proest*![]()
Jef liep ook sidderend van angst weg...![]()
Tja meestal als iets indruk op je heeft gemaakt blijft het je bij en het was indrukwekkend in positieve zinquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk dat dat sarcastisch was
Ik vind het knap dat jullie al die oude verhaallijnen nog wetenIk vergeet echt alles!
Law & Order komt ook nog tegen middernacht op Net5quote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Behoort tot mijn vaste routine als in slaap vallen weer eens niet lukt, pagina 101 van de NOS, pagina's 101+241 van RTL4 om vervolgens neer te strijken op Discovery Channel of een herhaling op de publieke omroep te gaan bekijken.
In mijn ogen de enige programma's die des nachts de moeite nog waard zijn![]()
Ik ben ook heel veel vergeten, maar andere dingen weet ik weer wel nog heel goed. En in de volgorde ben ik ook slecht, ik keek laatst een aantal dingen terug op youtube en toen had ik de hele tijd; huh was dat in '95? Dan dacht ik dat het veel later was, of juist andersom.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk dat dat sarcastisch was
Ik vind het knap dat jullie al die oude verhaallijnen nog wetenIk vergeet echt alles!
Ja was idd sarcastisch, Jef keek echt zo van "naja, het zal wel'.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond juist dat Jef niet echt onder de indruk was![]()
Hier is Janine in brand gevlogen in De Rozenboom, tijdens de verhaallijn met maffiabaas Luigi Pavese. Dit is in seizoen 7 of 8.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:51 schreef heaven7 het volgende:
Wat was hier ookweer?? http://www.youtube.com/watch?v=CregOZdGMWY
dat was toch die onno p wassenaar die over de krijtjes van guusje uitgleed, die naar beneden kieperde?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:41 schreef heaven7 het volgende:
De laatste tijd zijn er af en toe minder boeiende eindes dus dan onthou ik het ook niet
@Heer_van_Bartolhoven, ik kan me alleen nog Daniël en Suzanne herinneren op een richel en dat Daniël naar beneden donderde ofzo
Nee, dat was daarvoor. Daniël ziet het uiteindelijk niet meer zitten en wil zelfmoord plegen, maar Suzanne probeert hem daarvan te weerhouden. Dat is tevens de cliffhanger van seizoen 7. Even de cliffhangers (uit de losse pols) op een rijtje voor wie het niet meer weet:quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat was toch die onno p wassenaar die over de krijtjes van guusje uitgleed, die naar beneden kieperde?
Rik was ook niet gemeen, vroeger (heel erg vroegerquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:36 schreef Heleen17 het volgende:
Ik kan me helemaal niet herinneren dat die Rik zo'n gemeen ventje was eigenlijk.
Mee eens. Werd ook wel eens tijd dat Dian op haar nummer werd gezet. Het is net een klein kind. Als men haar negeert druipt ze vanzelf teleurgesteld af. Leuke scènes waren dat.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:39 schreef Frey het volgende:
Ik vond vandaag zelfs Barbara goed![]()
Lekker Dian laten vallen.
Misschien zou het een keer leuk zijn haar failliet te zien gaan en echt te zien afgaan voor Meerdijk: Robert, Barbara, Ludo, Janine en natuurlijk ook de jeugd die ze altijd uitjouwt: Fos, Vicky, Noud enzovoortsquote:Op woensdag 19 september 2007 22:27 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Mee eens. Werd ook wel eens tijd dat Dian op haar nummer werd gezet. Het is net een klein kind. Als men haar negeert druipt ze vanzelf teleurgesteld af. Leuke scènes waren dat.
Mij valt het altijd op dat Milan steeds even smakt met zijn mond voordat ie een zin uitspreekt. Dat is pas irritant.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:35 schreef Otmed het volgende:
Ik moest keihard lachen toen Dian die telefoon gooide. En Barbara was niet irritant idd!
Ik erger me trouwens aan de domme manier waarop Milan alles uitspreekt. Die overdreven r steeds.Ben ik de enige die dit zo irritant vindt?
Vicky is trouwens ook wel tof.
Dat doet Milan niet... dat doet Robin Zijlstra..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:08 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Mij valt het altijd op dat Milan steeds even smakt met zijn mond voordat ie een zin uitspreekt. Dat is pas irritant.
Dus dat doet Milan.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:01 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Dat doet Milan niet... dat doet Robin Zijlstra..![]()
er zijn al behoorlijk veel milans geweest.. en tis niet iets typisch iets van het karakter... maar van Robin..quote:Op donderdag 20 september 2007 19:11 schreef Otmed het volgende:
[..]
Dus dat doet Milan.
Dan ga ik vandaag maar eens extra goed letten op dat gesmak van hem.
Ik zat me al af te vragen wat hij met haar moet, toen hij zei dat ze wat gingen eten.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:16 schreef digispeed het volgende:
als dat niet neuken wordt met rik en dian
weet ik het ook niet meer.
dat gaat vast nog gebeuren
En zou je dan graag zelf Dian spelen?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:16 schreef digispeed het volgende:
als dat niet neuken wordt met rik en dian
weet ik het ook niet meer.
dat gaat vast nog gebeuren
Ik HOOP dat Bing niet meer terugkomtquote:Op donderdag 20 september 2007 20:30 schreef BalLon het volgende:
en ik denk niet dat Bing terug komt... wat jullie?
quote:Ferri Somogyi zet zichzelf te koop
Uitgegeven: 21 september 2007 16:40
Laatst gewijzigd: 21 september 2007 17:01
AMSTERDAM - Soapacteur Ferri Somogyi heeft zichzelf te koop gezet. Fans kunnen op de website goededoelenveiling.nl bieden op een persoonlijk fitnessadvies en sportsessie met de blonde acteur.
Met de actie wil Somogyi geld inzamelen voor goede doelen, waaronder Het Nationaal Epilepsiefonds en het Fonds Gehandicaptensport.
De 34-jarige Somogyi woonde de afgelopen jaren in Los Angeles. Daar hoopte hij door te breken als acteur, maar werkte hij ondertussen als fitnessleraar.
Afstand
Onlangs kwam hij terug naar Nederland. Hij was de afstand tussen hem en zijn vriendin zat. Momenteel is hij opnieuw te zien als Rik de Jong in Goede Tijden, Slechte Tijden.
Het huidige bod op een trainingssessie met Somogyi staat op 168 euro. Fans kunnen tot donderdag bieden.
Ze had gewoon haar pruik op hoor, tenminste dat lijkt mequote:Op donderdag 20 september 2007 20:30 schreef BalLon het volgende:
Huh? in 1 nacht heeft Barbara ineens zoveel haar dat ze geen hoofddoek meer draagt?
en ik denk niet dat Bing terug komt... wat jullie?
Jezus, ik ook niet inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik HOOP dat Bing niet meer terugkomt![]()
uiteraard, rik (ferry) is gewoon een lekker hapje en een mooie manquote:Op donderdag 20 september 2007 20:19 schreef Frey het volgende:
[..]
En zou je dan graag zelf Dian spelen?![]()
Charlie en Jack hadden een auto-ongeluk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:35 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wat is er vanavond eigenlijk ongeveer gebeurd?
Eh. Lekker boeiend. Alsof de jeugd hierdoor gaat denken: "Ja! Laat ik mezelf doodzuipen!"quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:07 schreef Blawh het volgende:
Het is niet van vandaag, maar ik heb niet eerder niet gereageerd. Ik vond het vreemd dat Janine Barbara naar huis bracht en daar gingen ze aan de wijn. Wat is dat voor een voorbeeld voor de jeugd?
Mja, het is hier wel ooit ter sprake geweest toch dat ze in GTST constant aan de drank zaten enzo en dat dat niet echt een goed voorbeeld is.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:10 schreef Otmed het volgende:
[..]
Eh. Lekker boeiend. Alsof de jeugd hierdoor gaat denken: "Ja! Laat ik mezelf doodzuipen!"
Gingen Barbara en Janine slecht om met alcohol? Eh, niet echt.
En oja, dit is geen kinderprogramma.
Volgens mij bedoeld hij meer dat ze nog rijden moest...quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:10 schreef Otmed het volgende:
[..]
Eh. Lekker boeiend. Alsof de jeugd hierdoor gaat denken: "Ja! Laat ik mezelf doodzuipen!"
Gingen Barbara en Janine slecht om met alcohol? Eh, niet echt.
En oja, dit is geen kinderprogramma.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:02 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij meer dat ze nog rijden moest...
Ik vind het wel onrealistisch dat ineens niemand meer drinkt of rookt. In seizoen één dronken ze bijna allemaal wijn, whisky, bier, enz. Ook stak Martine regelmatig een sigaret op en rookte Daniël constant sigaren. Net alsof er nu geen enkele Meerdijker meer is die rookt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zoveel uit, maar nog niet zo lang geleden was er inderdaad een discussie dat er in soaps geen goed voorbeeld gegeven zou worden aan de jeugd omdat er teveel alcohol in beeld zou zijn.
geen idee, nooit X-factor gekeken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:23 schreef Maartel het volgende:
Is die donkere meid niet Genelva uit X-factor??
Ah! Vandaar. Dom van me.quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:02 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij meer dat ze nog rijden moest...
Ik heb dat altijd geweten.quote:Op zondag 23 september 2007 19:35 schreef ggiirrll het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat de acteur die Noud speelt ook Kruimeltje heeft gespeeld, nooit aan gedacht, maar nu zie ik de gelijkenis meteen!![]()
Toen hij de eerste keer Sjef zei schoot ik helemaal in de lach.quote:Op zondag 23 september 2007 20:18 schreef mrcool het volgende:
Ik ben er wel voor dat Stanley weer terug komt! Eeeh Sjef!!!
en dan dat vieze lachje van m erbij
ze wonen in iedergeval al tig jaren in meerdijk!quote:Op zondag 23 september 2007 20:11 schreef heaven7 het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, woonden ze allemaal niet ooit een Middel of Middendam? en nu ineens floep omgezet naar Meerdijk of wat?
quote:Op zondag 23 september 2007 20:36 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
ze wonen in iedergeval al tig jaren in meerdijk!
Dat was echt een van de dingen die me opviel bij seizoen 1, maar ook in andere programma's gebeurd het bijna niet meer, ze willen tegenwoordig ook echt uitstralen dat roken 'not done' is en deels hebben ze daar ook wel gelijk in aangezien dat in het huidige straatbeeld ook zo wordt uitgedragen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:49 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ik vind het wel onrealistisch dat ineens niemand meer drinkt of rookt. In seizoen één dronken ze bijna allemaal wijn, whisky, bier, enz. Ook stak Martine regelmatig een sigaret op en rookte Daniël constant sigaren. Net alsof er nu geen enkele Meerdijker meer is die rookt.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 24 september 2007 00:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was echt een van de dingen die me opviel bij seizoen 1, maar ook in andere programma's gebeurd het bijna niet meer, ze willen tegenwoordig ook echt uitstralen dat roken 'not done' is en deels hebben ze daar ook wel gelijk in aangezien dat in het huidige straatbeeld ook zo wordt uitgedragen.
Het drinken is wel een beetje raar ja, dat die kinderen het met die sapoase moeten doen vind ik geen enkel probleem, maar dat die ouderen ook niks meer drinken...ik vraag me echt af waarom.
Arnie en Peter dronken regelmatig een biertje, maar ook wijn en whisky werd veel vaker gedronken, en vergeet mijnheer Harmsen met zijn dagelijkse borrel niet.
Dat mag weer wat minder extreem van mij![]()
Hij heeft bij de commando's gezeten hoor!quote:Op maandag 24 september 2007 20:08 schreef heaven7 het volgende:Hele auto in kreukels maar niks aan de hand met Jack!
ze gaat doodquote:Op maandag 24 september 2007 20:08 schreef heaven7 het volgende:Hele auto in kreukels maar niks aan de hand met Jack! En lekker gezond om Charlie zo heen en weer te schudden. God weet wat er kapot is.
er staan ook geen remsporen op de weg.... toch meen ik me te herinneren dat er vrijdag flink geremd werdquote:Op maandag 24 september 2007 20:08 schreef heaven7 het volgende:Hele auto in kreukels maar niks aan de hand met Jack! En lekker gezond om Charlie zo heen en weer te schudden. God weet wat er kapot is.
Nou Jack gaat natuurlijk die man van CSI (hoe heet dat hieroquote:Op maandag 24 september 2007 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb geen idee wat nou de bedoeling is.![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 20:17 schreef Blawh het volgende:
Die week dat Bing al weg zou zijn is ook wel snel voorbij trouwens. En zijn ze te lui om een nieuw decor te bouwen ofzo? Janine bij die jonge lui in Teluma.
Ohzo, okquote:Op maandag 24 september 2007 20:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou Jack gaat natuurlijk die man van CSI (hoe heet dat hiero) omkopen.. en dan is het kind dood! En dan gaan ze emigreren.. ofzo
ja zoiets zie ik ook gebeurenquote:Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef nWo4Life het volgende:
Gelukkig dat Jack toch nog wat echte Van Houten-streken heeft.En ik vermoed dat ze nu Felix nemen als zogenaamd adoptiekind, dan zijn ze van Nick af. Wordt die even bezeikt.
Natuurlijk komt Nick er later wel achter wat er aan de hand is en gaat de strijd verder.
quote:Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef nWo4Life het volgende:
Gelukkig dat Jack toch nog wat echte Van Houten-streken heeft.En ik vermoed dat ze nu Felix nemen als zogenaamd adoptiekind, dan zijn ze van Nick af. Wordt die even bezeikt.
Natuurlijk komt Nick er later wel achter wat er aan de hand is en gaat de strijd verder.
En daarnaast dreigt er ook nog een verhaallijn waarbij Vicky uiteindelijk met Noud gaat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:29 schreef roooosje het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin die verhaallijn. En ook niet dat Milan en Sjors uiteindelijk toch weer in bed belanden, dat vermoeden heb ik althans.
Nee die ene heeft Jack teruggebracht. En voor die andere zou Charlie een oppas bellen zei ze van de week.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:23 schreef TornadoDK het volgende:
hoe zit het nou precies, hebben Jack en Charlie nog allebei de kinderen?
En waren hadden ze die gelaten dan? alleen op hun hotelkamer ofzo. en die laten ze ook zo lang alleen
Ja, dat zie je echt al van kilometers afstand aan komenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
En daarnaast dreigt er ook nog een verhaallijn waarbij Vicky uiteindelijk met Noud gaat.![]()
dat klopt... maar 't gaat om het principe!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ach, vandaag pik je het zo weer op.
Hij was inderdaad erg goed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:36 schreef Frey het volgende:
Arme Nick
Maar wat was hij goed in deze aflevering![]()
hij trok wel een hele rare bek, toenie huilend bij haar in de armen viel...quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij was inderdaad erg goed.
Alleen was Sjors echt slecht, die kan echt niet droefheid spelen.
Nouja, dat had idee had ik dus ook een beetje!quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alleen was Sjors echt slecht, die kan echt niet droefheid spelen.
Ja, dat mens is een slachtoffer in het verkeer. Al twee keer betrokken bij een ongeluk met een auto. Ze kan beter de bus nemen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef heaven7 het volgende:
Vergis ik me of ligt Charlie nu voor de 2e keer in 2? jaar tijd zwaargewond in het ziekenhuis? Jammer hoor.
Dat zit lekker zulke mouwen! Ben zelf altijd op zoek naar zulke kleding maar vind het zeldenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind dat sjors ook gewoon eens dr handen uit dr mouwen moet halen. Altijd als ze een vest aan heeft zitten dr handen er nog half in, net als een kleuter...
Sil hebben we laatst toch nog eens gezien??
Dat was idd wel grappig.quote:
Echt boeiend is het niet nee. Maar in tegenstelling tot de afgelopen 2 seizoenen vind ik het ook niet irritant.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:12 schreef nWo4Life het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar die puberlijntjes (Fos-Vicky-Noud) interesseren me echt niets. Kunnen ze daar geen verkrachter en/of seriemoordenaar op los laten?Dan valt er misschien nog wat spannends van te maken, maar wie-is-verliefd-op-wie? is toch echt niet boeiend.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Otmed het volgende:
Waarom ben ik de enige hier die Sjors goed vindt spelen. Ik vind dat echt. Ik vind haar zelfs echt horen bij de beste gtst-acteurs op het moment. Wtf zeg.
Ik vind het echt heel goed voor het gtst-niveau.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Otmed het volgende:
Waarom ben ik de enige hier die Sjors goed vindt spelen. Ik vind dat echt. Ik vind haar zelfs echt horen bij de beste gtst-acteurs op het moment. Wtf zeg.
ipv dat we dat gedoe met vicky krijgen moeten ze er maar achter komen dat ze elkaar eigelijk leuk zijn en dan allebij vicky aan de kant zetten voor elkaarquote:Op woensdag 26 september 2007 22:12 schreef nWo4Life het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar die puberlijntjes (Fos-Vicky-Noud) interesseren me echt niets.
Dat zou ook een interessante wending zijn inderdaad. Dat zouden een hoop mensen niet zien aankomen in ieder geval.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:48 schreef bobjuh het volgende:
[..]
ipv dat we dat gedoe met vicky krijgen moeten ze er maar achter komen dat ze elkaar eigelijk leuk zijn en dan allebij vicky aan de kant zetten voor elkaar![]()
Zou weer eens wat anders zijn dan het geconstante boy loves girl enzevoort zijn![]()
Ik vind dat ook echt. In het begin vond ik haar vreselijk slecht spelen, maar sinds een jaar of zo. Ze kan hele goede gezichtsuitdrukkingen aannemen. En tenminste niet zo overdreven.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Otmed het volgende:
Je bent echt niet de enige hoor!! Ik ben ook pro Sjors, en zoals ik al eerder zei, ook voor Bing... wat iedereen er ook van mag vinden!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Otmed het volgende:
En als dat niet door kan gaan, dan op z'n minst wat realistischere opbouw van de samenleving.... homo's, lesbienes, etnische minderheden moeten er gewoon altijd bij horen.. en niet zoals nu een uitzondering zijn in hun leefomgeving...quote:Op woensdag 26 september 2007 23:43 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Dat zou ook een interessante wending zijn inderdaad. Dat zouden een hoop mensen niet zien aankomen in ieder geval.
Fos slaat Noud nog wel op zijn bekquote:Op woensdag 26 september 2007 22:12 schreef nWo4Life het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar die puberlijntjes (Fos-Vicky-Noud) interesseren me echt niets. Kunnen ze daar geen verkrachter en/of seriemoordenaar op los laten?Dan valt er misschien nog wat spannends van te maken, maar wie-is-verliefd-op-wie? is toch echt niet boeiend.
Jef was weer erg naief vandaag.quote:
Bartho Braat danquote:Op donderdag 27 september 2007 20:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jef was weer erg naief vandaag.![]()
Oh je bedoelt zo.quote:
Ja maar dat was ook zo. Toen Milan "Maar kinderchampagne is ook heel lekker" zei toch? Daar lachte ze ja. Ze begon te huilen en moest toen lachen.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:47 schreef Blawh het volgende:
Gisteren moest Sjors doen alsof ze huilde, maar het leek er meer op of ze aan het lachen was.
Hopelijk niet, zou mooi zijn als dat gechanteer een keer niet werkt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:18 schreef pasjesjen het volgende:
Ben benieuwd hoe Jack dit gaat oplossen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:39 schreef roooosje het volgende:
Charlie had opeens geen wondjes meer op haar gezicht![]()
En dat binnen 4 minuten
Ik vond Anita haar woorden ook mooiquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:35 schreef nWo4Life het volgende:
Boeiende aflevering.![]()
Jack met zijn chantage! Heerlijk. Toch nog een echte Van Houten.
Ik ben blij dat Ludo zich zoveel met Nick blijft bemoeien. Misschien zien we nu de Van Houten vs. Sanders clash.
Die verhaallijn met Dian kan misschien ook nog boeiend worden.
Ook Anita speelde overtuigend in die scène met Dennis.
Rik achter de bar is inderdaad een vertrouwd gevoel. Prima zo.![]()
Ik zag het ook al jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:39 schreef roooosje het volgende:
Charlie had opeens geen wondjes meer op haar gezicht![]()
En dat binnen 4 minuten
En inderdaad!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hopelijk niet, zou mooi zijn als dat gechanteer een keer niet werkt.
Jack zal ze wel hebben omgekocht.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)tage/autoongeluk.xml
Allemaal heel leuk enzo, maar ik vraag me toch af of de brandweer en politie niks beters te doen hebben.![]()
Ik kan niet anders dan me hier bij aansluitenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:35 schreef nWo4Life het volgende:
Ik ben blij dat Ludo zich zoveel met Nick blijft bemoeien. Misschien zien we nu de Van Houten vs. Sanders clash.
Eens jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:35 schreef nWo4Life het volgende:
Van vader en zoon Sandersquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:10 schreef the_legend_killer het volgende:
En Jack moet klappen krijgen
Ik vind hem echt een zielig zoals ik hem nu ziequote:
hahaha ..oh ben dus niet de enige die dat vindt van Rikquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:29 schreef bloodymary het volgende:
Wat heeft Nick tegenwoordig toch voor struikgewas op zijn hoofd?
En waarom ziet Rik er altijd uit als een bezopen zwerver?
Ze word er niet echt beter van.. maar hij houd wel veel van haar..quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:45 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
hahaha ..oh ben dus niet de enige die dat vindt van Rik![]()
Maar en Jack tja, khoop idd ook echt wel dat chantage gedoe een keer niet werkt, en eigenlijk hoop ik wel stiekem ook dat Charlie die Jack dumpt, want veel beter wordt ze niet van die Jack..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet anders.
GTST spoiler
Ik wou eigenlijk zeggen of Desi is eigenlijk een man, maar als je dat na de sex pas ondekt is dan is er iets mis met je, maarja het is Noud hequote:Op zaterdag 29 september 2007 22:07 schreef Otmed het volgende:
Of Desi is zwanger, of Noud heeft hiv, of Noud is slecht in bed, of Desi is lesbisch, of Noud valt niet op negerinnen, noem maar op.
quote:COC niet tevreden over GTST
Het COC, de landelijke organisatie die zich bezighoudt met de integratie van homoseksualiteit in Nederland, is niet tevreden over Neerlands langslopende soapserie allertijden. Leest u snel verder..
Volgens het COC is er in GTST veel te weinig aandacht voor homoseksualiteit. 'In GTST is geen één homoseksueel personage te vinden. Het enige personage dat ooit gevoelens heeft gekoesterd voor vrouwen is Charlie Fischer, maar daar doen de schrijvers helemaal niets meer mee. We moeten echter wel toegeven dat GTST enkele jaren geleden een groot taboe heeft verbroken door op de Nederlandse televisie de personages Morris en Eddy met elkaar te laten zoenen. We betreuren het dan ook dat deze verhaallijn nooit echt is doorgezet. Wat dat betreft is ONM veel moderner en realistischer. Daar waren de afgelopen seizoenen een hoop homoseksuele personages te zien. Denk maar aan Shirina, Noor, Renee, Kasper en Just. Je kan wel zeggen dat ONM heeft bijgedragen aan de integratie van homoseksualiteit, jammer genoeg doet Goede tijden, Slechte tijden dat niet..' aldus een persvoorlichter van het COC.
Wist u trouwens dat GTST de eerste serie was waarin een homoseksueel personage te zien was, zonder dat hier een verhaallijn omheen zat van een coming-out en dergelijke? Het personage Brian, de receptionist van AA&V, was namelijk homoseksueel en werkelijk geen één personage heeft hier ooit moeilijk over gedaan. Het is echter alweer een hele tijd geleden dat Brian te zien was (10 jaar), dus het is hoog tijd voor een nieuw homoseksueel personage. Of toch niet? Geef uw mening via deze log of stem op onze poll.. De GTSTCourant
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:29 schreef Canisfire het volgende:
Desi is een travoMETHA IS TERUG !
Misschien wel weer iets heel zweverigs psychologisch, bijvoorbeeld dat hij hij stiekem de hele tijd aan Vicky dacht in plaats van Desiquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef Frey het volgende:
Misschien een SOA.
Als je daar pas achteraf achterkomt is er ook iets goed mis met jequote:Op zondag 30 september 2007 00:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien wel weer iets heel zweverigs psychologisch, bijvoorbeeld dat hij hij stiekem de hele tijd aan Vicky dacht in plaats van Desi
Ja ach soms weet je het stiekem wel ergens, maar realiseer je je het pas achteraf en nee ik spreek niet uit ervaringquote:Op zondag 30 september 2007 00:23 schreef Otmed het volgende:
[..]
Als je daar pas achteraf achterkomt is er ook iets goed mis met je.
Desi blijft tot Dorothea terug is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Krijgen we een tienertriangel met een SOA verhaal.
Ik vind die Desi bagger hopelijk gaat ze snel eruit
En Robert is geinstrueerd om telkens te benadrukken dat men tegenwoordig alleen maar illegaal muziek download en dat daardoor de platenindustrie kapotgaat. O... boehoequote:Op zondag 30 september 2007 03:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Desi blijft tot Dorothea terug is.
Anders gaat de nationale negerinnen bond weer klagen zijn het de homo's niet is het de anti drank knuffel groep die vind dat er te veel word gezopen in gtst. Binnekort is het de rook meer bond die roken weer terug in gtst wil hebben wat ik je brom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |