dat klopt... maar 't gaat om het principe!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ach, vandaag pik je het zo weer op.

Hij was inderdaad erg goed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:36 schreef Frey het volgende:
Arme Nick
Maar wat was hij goed in deze aflevering![]()

hij trok wel een hele rare bek, toenie huilend bij haar in de armen viel...quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij was inderdaad erg goed.
Alleen was Sjors echt slecht, die kan echt niet droefheid spelen.

Nouja, dat had idee had ik dus ook een beetje!quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alleen was Sjors echt slecht, die kan echt niet droefheid spelen.

Ja, dat mens is een slachtoffer in het verkeer. Al twee keer betrokken bij een ongeluk met een auto. Ze kan beter de bus nemen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef heaven7 het volgende:
Vergis ik me of ligt Charlie nu voor de 2e keer in 2? jaar tijd zwaargewond in het ziekenhuis? Jammer hoor.

Dat zit lekker zulke mouwen! Ben zelf altijd op zoek naar zulke kleding maar vind het zeldenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind dat sjors ook gewoon eens dr handen uit dr mouwen moet halen. Altijd als ze een vest aan heeft zitten dr handen er nog half in, net als een kleuter...
Sil hebben we laatst toch nog eens gezien??

Dat was idd wel grappig.quote:

Echt boeiend is het niet nee. Maar in tegenstelling tot de afgelopen 2 seizoenen vind ik het ook niet irritant.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:12 schreef nWo4Life het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar die puberlijntjes (Fos-Vicky-Noud) interesseren me echt niets. Kunnen ze daar geen verkrachter en/of seriemoordenaar op los laten?Dan valt er misschien nog wat spannends van te maken, maar wie-is-verliefd-op-wie? is toch echt niet boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |