dat klopt... maar 't gaat om het principe!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ach, vandaag pik je het zo weer op.
Hij was inderdaad erg goed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:36 schreef Frey het volgende:
Arme Nick
Maar wat was hij goed in deze aflevering![]()
hij trok wel een hele rare bek, toenie huilend bij haar in de armen viel...quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij was inderdaad erg goed.
Alleen was Sjors echt slecht, die kan echt niet droefheid spelen.
Nouja, dat had idee had ik dus ook een beetje!quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alleen was Sjors echt slecht, die kan echt niet droefheid spelen.
Ja, dat mens is een slachtoffer in het verkeer. Al twee keer betrokken bij een ongeluk met een auto. Ze kan beter de bus nemen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef heaven7 het volgende:
Vergis ik me of ligt Charlie nu voor de 2e keer in 2? jaar tijd zwaargewond in het ziekenhuis? Jammer hoor.
Dat zit lekker zulke mouwen! Ben zelf altijd op zoek naar zulke kleding maar vind het zeldenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind dat sjors ook gewoon eens dr handen uit dr mouwen moet halen. Altijd als ze een vest aan heeft zitten dr handen er nog half in, net als een kleuter...
Sil hebben we laatst toch nog eens gezien??
Dat was idd wel grappig.quote:
Echt boeiend is het niet nee. Maar in tegenstelling tot de afgelopen 2 seizoenen vind ik het ook niet irritant.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:12 schreef nWo4Life het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar die puberlijntjes (Fos-Vicky-Noud) interesseren me echt niets. Kunnen ze daar geen verkrachter en/of seriemoordenaar op los laten?Dan valt er misschien nog wat spannends van te maken, maar wie-is-verliefd-op-wie? is toch echt niet boeiend.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Otmed het volgende:
Waarom ben ik de enige hier die Sjors goed vindt spelen. Ik vind dat echt. Ik vind haar zelfs echt horen bij de beste gtst-acteurs op het moment. Wtf zeg.
Ik vind het echt heel goed voor het gtst-niveau.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Otmed het volgende:
Waarom ben ik de enige hier die Sjors goed vindt spelen. Ik vind dat echt. Ik vind haar zelfs echt horen bij de beste gtst-acteurs op het moment. Wtf zeg.
ipv dat we dat gedoe met vicky krijgen moeten ze er maar achter komen dat ze elkaar eigelijk leuk zijn en dan allebij vicky aan de kant zetten voor elkaarquote:Op woensdag 26 september 2007 22:12 schreef nWo4Life het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar die puberlijntjes (Fos-Vicky-Noud) interesseren me echt niets.
Dat zou ook een interessante wending zijn inderdaad. Dat zouden een hoop mensen niet zien aankomen in ieder geval.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:48 schreef bobjuh het volgende:
[..]
ipv dat we dat gedoe met vicky krijgen moeten ze er maar achter komen dat ze elkaar eigelijk leuk zijn en dan allebij vicky aan de kant zetten voor elkaar![]()
Zou weer eens wat anders zijn dan het geconstante boy loves girl enzevoort zijn![]()
Ik vind dat ook echt. In het begin vond ik haar vreselijk slecht spelen, maar sinds een jaar of zo. Ze kan hele goede gezichtsuitdrukkingen aannemen. En tenminste niet zo overdreven.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Otmed het volgende:
Je bent echt niet de enige hoor!! Ik ben ook pro Sjors, en zoals ik al eerder zei, ook voor Bing... wat iedereen er ook van mag vinden!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Otmed het volgende:
En als dat niet door kan gaan, dan op z'n minst wat realistischere opbouw van de samenleving.... homo's, lesbienes, etnische minderheden moeten er gewoon altijd bij horen.. en niet zoals nu een uitzondering zijn in hun leefomgeving...quote:Op woensdag 26 september 2007 23:43 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Dat zou ook een interessante wending zijn inderdaad. Dat zouden een hoop mensen niet zien aankomen in ieder geval.
Fos slaat Noud nog wel op zijn bekquote:Op woensdag 26 september 2007 22:12 schreef nWo4Life het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar die puberlijntjes (Fos-Vicky-Noud) interesseren me echt niets. Kunnen ze daar geen verkrachter en/of seriemoordenaar op los laten?Dan valt er misschien nog wat spannends van te maken, maar wie-is-verliefd-op-wie? is toch echt niet boeiend.
Jef was weer erg naief vandaag.quote:
Bartho Braat danquote:Op donderdag 27 september 2007 20:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jef was weer erg naief vandaag.![]()
Oh je bedoelt zo.quote:
Ja maar dat was ook zo. Toen Milan "Maar kinderchampagne is ook heel lekker" zei toch? Daar lachte ze ja. Ze begon te huilen en moest toen lachen.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:47 schreef Blawh het volgende:
Gisteren moest Sjors doen alsof ze huilde, maar het leek er meer op of ze aan het lachen was.
Hopelijk niet, zou mooi zijn als dat gechanteer een keer niet werkt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:18 schreef pasjesjen het volgende:
Ben benieuwd hoe Jack dit gaat oplossen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:39 schreef roooosje het volgende:
Charlie had opeens geen wondjes meer op haar gezicht![]()
En dat binnen 4 minuten
Ik vond Anita haar woorden ook mooiquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:35 schreef nWo4Life het volgende:
Boeiende aflevering.![]()
Jack met zijn chantage! Heerlijk. Toch nog een echte Van Houten.
Ik ben blij dat Ludo zich zoveel met Nick blijft bemoeien. Misschien zien we nu de Van Houten vs. Sanders clash.
Die verhaallijn met Dian kan misschien ook nog boeiend worden.
Ook Anita speelde overtuigend in die scène met Dennis.
Rik achter de bar is inderdaad een vertrouwd gevoel. Prima zo.![]()
Ik zag het ook al jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:39 schreef roooosje het volgende:
Charlie had opeens geen wondjes meer op haar gezicht![]()
En dat binnen 4 minuten
En inderdaad!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hopelijk niet, zou mooi zijn als dat gechanteer een keer niet werkt.
Jack zal ze wel hebben omgekocht.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)tage/autoongeluk.xml
Allemaal heel leuk enzo, maar ik vraag me toch af of de brandweer en politie niks beters te doen hebben.![]()
Ik kan niet anders dan me hier bij aansluitenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:35 schreef nWo4Life het volgende:
Ik ben blij dat Ludo zich zoveel met Nick blijft bemoeien. Misschien zien we nu de Van Houten vs. Sanders clash.
Eens jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:35 schreef nWo4Life het volgende:
Van vader en zoon Sandersquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:10 schreef the_legend_killer het volgende:
En Jack moet klappen krijgen
Ik vind hem echt een zielig zoals ik hem nu ziequote:
hahaha ..oh ben dus niet de enige die dat vindt van Rikquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:29 schreef bloodymary het volgende:
Wat heeft Nick tegenwoordig toch voor struikgewas op zijn hoofd?
En waarom ziet Rik er altijd uit als een bezopen zwerver?
Ze word er niet echt beter van.. maar hij houd wel veel van haar..quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:45 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
hahaha ..oh ben dus niet de enige die dat vindt van Rik![]()
Maar en Jack tja, khoop idd ook echt wel dat chantage gedoe een keer niet werkt, en eigenlijk hoop ik wel stiekem ook dat Charlie die Jack dumpt, want veel beter wordt ze niet van die Jack..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan niet anders.
GTST spoiler
Ik wou eigenlijk zeggen of Desi is eigenlijk een man, maar als je dat na de sex pas ondekt is dan is er iets mis met je, maarja het is Noud hequote:Op zaterdag 29 september 2007 22:07 schreef Otmed het volgende:
Of Desi is zwanger, of Noud heeft hiv, of Noud is slecht in bed, of Desi is lesbisch, of Noud valt niet op negerinnen, noem maar op.
quote:COC niet tevreden over GTST
Het COC, de landelijke organisatie die zich bezighoudt met de integratie van homoseksualiteit in Nederland, is niet tevreden over Neerlands langslopende soapserie allertijden. Leest u snel verder..
Volgens het COC is er in GTST veel te weinig aandacht voor homoseksualiteit. 'In GTST is geen één homoseksueel personage te vinden. Het enige personage dat ooit gevoelens heeft gekoesterd voor vrouwen is Charlie Fischer, maar daar doen de schrijvers helemaal niets meer mee. We moeten echter wel toegeven dat GTST enkele jaren geleden een groot taboe heeft verbroken door op de Nederlandse televisie de personages Morris en Eddy met elkaar te laten zoenen. We betreuren het dan ook dat deze verhaallijn nooit echt is doorgezet. Wat dat betreft is ONM veel moderner en realistischer. Daar waren de afgelopen seizoenen een hoop homoseksuele personages te zien. Denk maar aan Shirina, Noor, Renee, Kasper en Just. Je kan wel zeggen dat ONM heeft bijgedragen aan de integratie van homoseksualiteit, jammer genoeg doet Goede tijden, Slechte tijden dat niet..' aldus een persvoorlichter van het COC.
Wist u trouwens dat GTST de eerste serie was waarin een homoseksueel personage te zien was, zonder dat hier een verhaallijn omheen zat van een coming-out en dergelijke? Het personage Brian, de receptionist van AA&V, was namelijk homoseksueel en werkelijk geen één personage heeft hier ooit moeilijk over gedaan. Het is echter alweer een hele tijd geleden dat Brian te zien was (10 jaar), dus het is hoog tijd voor een nieuw homoseksueel personage. Of toch niet? Geef uw mening via deze log of stem op onze poll.. De GTSTCourant
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:29 schreef Canisfire het volgende:
Desi is een travoMETHA IS TERUG !
Misschien wel weer iets heel zweverigs psychologisch, bijvoorbeeld dat hij hij stiekem de hele tijd aan Vicky dacht in plaats van Desiquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef Frey het volgende:
Misschien een SOA.
Als je daar pas achteraf achterkomt is er ook iets goed mis met jequote:Op zondag 30 september 2007 00:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien wel weer iets heel zweverigs psychologisch, bijvoorbeeld dat hij hij stiekem de hele tijd aan Vicky dacht in plaats van Desi
Ja ach soms weet je het stiekem wel ergens, maar realiseer je je het pas achteraf en nee ik spreek niet uit ervaringquote:Op zondag 30 september 2007 00:23 schreef Otmed het volgende:
[..]
Als je daar pas achteraf achterkomt is er ook iets goed mis met je.
Desi blijft tot Dorothea terug is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Krijgen we een tienertriangel met een SOA verhaal.
Ik vind die Desi bagger hopelijk gaat ze snel eruit
En Robert is geinstrueerd om telkens te benadrukken dat men tegenwoordig alleen maar illegaal muziek download en dat daardoor de platenindustrie kapotgaat. O... boehoequote:Op zondag 30 september 2007 03:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Desi blijft tot Dorothea terug is.
Anders gaat de nationale negerinnen bond weer klagen zijn het de homo's niet is het de anti drank knuffel groep die vind dat er te veel word gezopen in gtst. Binnekort is het de rook meer bond die roken weer terug in gtst wil hebben wat ik je brom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |