quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Otmed het volgende:
Waarom ben ik de enige hier die Sjors goed vindt spelen. Ik vind dat echt. Ik vind haar zelfs echt horen bij de beste gtst-acteurs op het moment. Wtf zeg.
Ik vind het echt heel goed voor het gtst-niveau.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Otmed het volgende:
Waarom ben ik de enige hier die Sjors goed vindt spelen. Ik vind dat echt. Ik vind haar zelfs echt horen bij de beste gtst-acteurs op het moment. Wtf zeg.
ipv dat we dat gedoe met vicky krijgen moeten ze er maar achter komen dat ze elkaar eigelijk leuk zijn en dan allebij vicky aan de kant zetten voor elkaarquote:Op woensdag 26 september 2007 22:12 schreef nWo4Life het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar die puberlijntjes (Fos-Vicky-Noud) interesseren me echt niets.
Dat zou ook een interessante wending zijn inderdaad. Dat zouden een hoop mensen niet zien aankomen in ieder geval.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:48 schreef bobjuh het volgende:
[..]
ipv dat we dat gedoe met vicky krijgen moeten ze er maar achter komen dat ze elkaar eigelijk leuk zijn en dan allebij vicky aan de kant zetten voor elkaar![]()
Zou weer eens wat anders zijn dan het geconstante boy loves girl enzevoort zijn![]()
Ik vind dat ook echt. In het begin vond ik haar vreselijk slecht spelen, maar sinds een jaar of zo. Ze kan hele goede gezichtsuitdrukkingen aannemen. En tenminste niet zo overdreven.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Otmed het volgende:
Je bent echt niet de enige hoor!! Ik ben ook pro Sjors, en zoals ik al eerder zei, ook voor Bing... wat iedereen er ook van mag vinden!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Otmed het volgende:
En als dat niet door kan gaan, dan op z'n minst wat realistischere opbouw van de samenleving.... homo's, lesbienes, etnische minderheden moeten er gewoon altijd bij horen.. en niet zoals nu een uitzondering zijn in hun leefomgeving...quote:Op woensdag 26 september 2007 23:43 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Dat zou ook een interessante wending zijn inderdaad. Dat zouden een hoop mensen niet zien aankomen in ieder geval.
Fos slaat Noud nog wel op zijn bekquote:Op woensdag 26 september 2007 22:12 schreef nWo4Life het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar die puberlijntjes (Fos-Vicky-Noud) interesseren me echt niets. Kunnen ze daar geen verkrachter en/of seriemoordenaar op los laten?Dan valt er misschien nog wat spannends van te maken, maar wie-is-verliefd-op-wie? is toch echt niet boeiend.
Jef was weer erg naief vandaag.quote:
Bartho Braat danquote:Op donderdag 27 september 2007 20:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jef was weer erg naief vandaag.![]()
Oh je bedoelt zo.quote:
Ja maar dat was ook zo. Toen Milan "Maar kinderchampagne is ook heel lekker" zei toch? Daar lachte ze ja. Ze begon te huilen en moest toen lachen.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:47 schreef Blawh het volgende:
Gisteren moest Sjors doen alsof ze huilde, maar het leek er meer op of ze aan het lachen was.
Hopelijk niet, zou mooi zijn als dat gechanteer een keer niet werkt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:18 schreef pasjesjen het volgende:
Ben benieuwd hoe Jack dit gaat oplossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |