Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:39 schreef roooosje het volgende:
Charlie had opeens geen wondjes meer op haar gezicht![]()
En dat binnen 4 minuten
Ik vond Anita haar woorden ook mooiquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:35 schreef nWo4Life het volgende:
Boeiende aflevering.![]()
Jack met zijn chantage! Heerlijk. Toch nog een echte Van Houten.
Ik ben blij dat Ludo zich zoveel met Nick blijft bemoeien. Misschien zien we nu de Van Houten vs. Sanders clash.
Die verhaallijn met Dian kan misschien ook nog boeiend worden.
Ook Anita speelde overtuigend in die scène met Dennis.
Rik achter de bar is inderdaad een vertrouwd gevoel. Prima zo.![]()
Ik zag het ook al jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:39 schreef roooosje het volgende:
Charlie had opeens geen wondjes meer op haar gezicht![]()
En dat binnen 4 minuten
En inderdaad!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hopelijk niet, zou mooi zijn als dat gechanteer een keer niet werkt.
Jack zal ze wel hebben omgekocht.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)tage/autoongeluk.xml
Allemaal heel leuk enzo, maar ik vraag me toch af of de brandweer en politie niks beters te doen hebben.![]()
Ik kan niet anders dan me hier bij aansluitenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:35 schreef nWo4Life het volgende:
Ik ben blij dat Ludo zich zoveel met Nick blijft bemoeien. Misschien zien we nu de Van Houten vs. Sanders clash.
Eens jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:35 schreef nWo4Life het volgende:
Van vader en zoon Sandersquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:10 schreef the_legend_killer het volgende:
En Jack moet klappen krijgen
Ik vind hem echt een zielig zoals ik hem nu ziequote:
hahaha ..oh ben dus niet de enige die dat vindt van Rikquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:29 schreef bloodymary het volgende:
Wat heeft Nick tegenwoordig toch voor struikgewas op zijn hoofd?
En waarom ziet Rik er altijd uit als een bezopen zwerver?
Ze word er niet echt beter van.. maar hij houd wel veel van haar..quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:45 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
hahaha ..oh ben dus niet de enige die dat vindt van Rik![]()
Maar en Jack tja, khoop idd ook echt wel dat chantage gedoe een keer niet werkt, en eigenlijk hoop ik wel stiekem ook dat Charlie die Jack dumpt, want veel beter wordt ze niet van die Jack..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |