quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:22 schreef allsystemshalt het volgende:
Daar lever ik mijn ov kaart zo voor in![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:30 schreef ThaFreak het volgende:
ben ik nou de enige die het een misbaksel vindt?![]()
sjees die auto is toch niet om aan te zien, de voorkant okay die zou er eventueel nog mee door kunnen maar die achterkant![]()
godver wat lelijk zeg
![]()
Het is een lamborghini, dan kan hetquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:30 schreef ThaFreak het volgende:
ben ik nou de enigste wat het een misbaksel vind![]()
sjees die auto is toch niet om aan te zien, de voorkant okay die zou er eventueel nog mee door kunnen maar die achterkant![]()
godver wat lelijk zeg
![]()
die gevoelens werken anders vrij negatief op me maagquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:42 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het is een lamborghini, dan kan hetSaleen had dit niet uit hoeven poepen, maar bij Lambo, het roept gevoelens op
![]()
![]()
godver wat lelijk zeg
![]()
er staat ook bij dat hij bebaseerd is op de murcielage of hoe je dat ook typt.. het gaat dus om een limited edition om wat extra knaken in het bakkie te krijgen voor zover dat nog nodig is..quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:33 schreef cerror het volgende:
Heul mooi maar eerlijk gezegd wel weer meer van hetzelfde.
quote:
nee he, dit is echt totaal geen lamboquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die gevoelens werken anders vrij negatief op me maag![]()
als er kia op de neus had gestaan had het me niet verbaasd iig
Ga alsjeblieft weg met je mercedesquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:27 schreef KosterT het volgende:
Doe mij maar een Bullit. Daar zie je het niet zo aan af.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:27 schreef KosterT het volgende:
Doe mij maar een Bullit. Daar zie je het niet zo aan af.
die dingen zijn ook wel lekker te vergelijkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, liever OF een Brabus Bullit OF een RS6 dan dit onding
Rot ff op zeg, 1 verkeersdrempel, drie ton schadeNadenken!
Niet? Bullit heeft 70 pk meer, rijdt 20 km/h harder, kost ongeveer 1/3.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die dingen zijn ook wel lekker te vergelijken
like speed mattersquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Bullit heeft 70 pk meer, rijdt 20 km/h harder, kost ongeveer 1/3.
Maar jij vindt agressie uitstralen belangrijker?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Liever een ster in mn ruit dan een ster op mn grille![]()
zelfs kia maakt zo geen lelijke modellen. Als je dat ziet rijden denk je toch gewoon dat t een pauper is die een half mislukte kit op zijn auto geplaatst heeft om het een murcielago te doen lijken, maar waar het een beetje mislukt is. Serieus, als je een "nieuw" exclusief model wil neerzetten, doe het dan goed en geen bodykitwerk op de basis van een ander modelquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Simpel he, gewoon posten zonder daadwerkelijk te kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:33 schreef cerror het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:42 schreef StefanP het volgende:
Waar blijft het commentaar dat het interieur goedkope plastic rommel is met een vormgeving uit het jaar nul?
godver wat lelijk zeg
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Het interieur is voor het grootste gedeelte bekleed met leer, suede en carbon.. dus geen goedkoop plastic helaas.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:42 schreef StefanP het volgende:
Waar blijft het commentaar dat het interieur goedkope plastic rommel is met een vormgeving uit het jaar nul?
quote:Op woensdag 12 september 2007 03:42 schreef StefanP het volgende:
Niet? Wat wel dan? Ontduiken van vermogensbelasting? Witwassen van crimineel geld?quote:
Ja, de Bullit vind je tering lelijk en van dit ding zeg je dat hij er vet uit ziet?quote:Die reventon is gewoon een brute wagen, ziet er vet uit,
Ja, maar als hij voor de helft van de prijs begrensd is op 160 km/h, *want meer heb je in dit land toch niks aan*, dan heb je dat liever begrijp ik?quote:en heeft als leuke bijkomstigheid dat ie tering hard kan.
Hoezo is het in praktijk nutteloos ?quote:Op woensdag 12 september 2007 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Wat wel dan? Ontduiken van vermogensbelasting? Witwassen van crimineel geld?
Dit ding is TERING lelijk, TERING duur en je hebt er in de praktijk TERING niks aan, tenzij je een TERING kleine piemel te compenseren hebt.
[..]
Ja, de Bullit vind je tering lelijk en van dit ding zeg je dat hij er vet uit ziet?![]()
[..]
Ja, maar als hij voor de helft van de prijs begrensd is op 160 km/h, *want meer heb je in dit land toch niks aan*, dan heb je dat liever begrijp ik?
Maar goed, ieder zijn smaak hoor
Je hebt er ook geen fuck aan, dat klopt, heb je 100% gelijk in.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Wat wel dan? Ontduiken van vermogensbelasting? Witwassen van crimineel geld?
Dit ding is TERING lelijk, TERING duur en je hebt er in de praktijk TERING niks aan, tenzij je een TERING kleine piemel te compenseren hebt.
Ja.quote:]
Ja, de Bullit vind je tering lelijk en van dit ding zeg je dat hij er vet uit ziet?![]()
quote:Ja, maar als hij voor de helft van de prijs begrensd is op 160 km/h, *want meer heb je in dit land toch niks aan*, dan heb je dat liever begrijp ik?
Maar goed, ieder zijn smaak hoor
stad kan je er niet mee rijden, en de snelwegen mag je maar 150 als je je rijbewijs niet wil risceren. Dat rij ik met mijn kia ook probleemloos hoor, alleen verbruik ik 6l en die bak er 15 ofzo.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
Hoezo is het in praktijk nutteloos ?
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:01 schreef Athmozz het volgende:
(maar zet dan iets moois. Een carrera GT, SLR oid)
Ja, je geeft zelf het antwoord al een beetje hequote:Op woensdag 12 september 2007 08:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
Hoezo is het in praktijk nutteloos ?
Weet niet wat jij ermee wil gaan doen maar het is geen stadsautotje ala fiat panda, of een cruiser ala a8. Het is misschien niet praktisch maar het is daar ook niet voor bedoeld, gewoon lekker over de top autos bouwen![]()
Zoals die Asmooh-Supra waar je het eerder over had? Ja, zijn we het eenschquote:Op woensdag 12 september 2007 08:58 schreef eer-ik het volgende:
Al zou je veel op het circuit rijden, maar geen cent te makken hebben, dan kan je best doorsparen voor deze auto, maar kan je beter een of andere baggerschuit kopen en die wat opvoeren zodat het nog wat lijkt.
whehe, remind me?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals die Asmooh-Supra waar je het eerder over had? Ja, zijn we het eensch
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:10 schreef eer-ik het volgende:
whehe, remind me?
Ik ben niet bepaald pro supra, maar weet zo gauw effe niet waar je het over hebt
En toen moest ik aan Asmooh denkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
Je kunt ook een supra met 1000 pk kopen, voor nog eens 1/3 van de prijs van die rocket
Waarom voer je het dan als argument ?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je geeft zelf het antwoord al een beetje he
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
En toen moest ik aan Asmooh denken
Ik mis je evenquote:Op woensdag 12 september 2007 09:18 schreef Fugie het volgende:
Waarom voer je het dan als argument ?
Ik ga toch ook geen kia kopen en vervolgens zeuren dat ik de porsches op zandvoor niet kan bijhouden.
Volgensmij ben jij echt zo'n enorme zeikerd die zeurt over de skaters/jongeren op de hoek van de straat omdat "de jeugd van tegenwoordig nergens meer goed voor is" of niet?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis je even
Maar goed, als Het Doel is "Totaal onbruikbare Dick Extenders bouwen die achterlijk veel geld kosten" dan is Lamborghini daar in elk geval meesterlijk in geslaagd![]()
Over smaak valt niet te twisten, jij kan hem lelijk vinden maar ik vindt hem mooiquote:Op woensdag 12 september 2007 01:14 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zelfs kia maakt zo geen lelijke modellen. Als je dat ziet rijden denk je toch gewoon dat t een pauper is die een half mislukte kit op zijn auto geplaatst heeft om het een murcielago te doen lijken, maar waar het een beetje mislukt is. Serieus, als je een "nieuw" exclusief model wil neerzetten, doe het dan goed en geen bodykitwerk op de basis van een ander model![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:33 schreef cerror het volgende:
't ziet er iig beter uit dan een amerikaan en presteert 100x beter; al zat er een kaal interieur in, bij zo'n auto gaat het om de buitenkant en om wat er onder de motorkap ligt.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:42 schreef StefanP het volgende:
bij amerikaanse auto's toch ook...who cares of het interieur zuigt, wel een enorme dikke motor en een extreem uiterlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 17:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
't ziet er iig beter uit dan een amerikaan en presteert 100x beter; al zat er een kaal interieur in, bij zo'n auto gaat het om de buitenkant en om wat er onder de motorkap ligt.
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:38 schreef Cyaa het volgende:
[..]
bij amerikaanse auto's toch ook...who cares of het interieur zuigt, wel een enorme dikke motor en een extreem uiterlijk
Volgens de AutoVisie van deze week spreek je het uit als Reszentón. Waar ze die V vandaan halen is me een raadselquote:Op woensdag 12 september 2007 15:17 schreef Jim.Beam het volgende:
Murcielago-----Mu(r)tsjiejako
Gallardo--------Gajjardo
Reventón------wie biedt?
Dat is raar, aangezien Italianen de v altijd als w uitspreken.quote:Op maandag 24 september 2007 17:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens de AutoVisie van deze week spreek je het uit als Reszentón. Waar ze die V vandaan halen is me een raadsel
Koentasj is ook zo'n totaal andere uitspraak dan ik had verwacht
Maar het betreft doorgaans namen die verwijzen naar Spaanse stieren, dus dan zou de V een B worden (niet overal in Spanje), wat dan Rebentón zou zijn. Nogmaals, de sz is me ook niet helemaal duidelijkquote:Op maandag 24 september 2007 17:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is raar, aangezien Italianen de v altijd als w uitspreken.
Rewentón zou logischer zijn
"Regenton" dan maar?quote:Op maandag 24 september 2007 17:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens de AutoVisie van deze week spreek je het uit als Reszentón. Waar ze die V vandaan halen is me een raadsel
Koentasj is ook zo'n totaal andere uitspraak dan ik had verwacht
Ook dat klinkt mij logischer in de oren dan reszentón.quote:Op maandag 24 september 2007 17:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maar het betreft doorgaans namen die verwijzen naar Spaanse stieren, dus dan zou de V een B worden (niet overal in Spanje), wat dan Rebentón zou zijn. Nogmaals, de sz is me ook niet helemaal duidelijk
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:24 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]
Nu op wielen verkrijgbaar en veel goed koper zeg maar.
Lambo heeft gewoon connecties met het legerquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:24 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]
Nu op wielen verkrijgbaar en veel goed koper zeg maar.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:35 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Lambo heeft gewoon connecties met het leger[afbeelding]
Of met je ster op een grillquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Liever een ster in mn ruit dan een ster op mn grille![]()
Deze is ook Asymmetrisch net als de LP-640 .quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:33 schreef eer-ik het volgende:
heeft deze wel aan allebij de kanten gaten voor de oliekoeling?
Of is het net als bij de LP640 dat dat gat maar aan een kant zit?
Maar wat al werd gezegd; Als Lambo wat lelijks maakt is 't mooiquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:24 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Dat ding ziet er inderdaad niet uit![]()
idd, je kan beter een supra kopen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:48 schreef Supra_Turbo het volgende:
Beetje overdone
Stel je niet aan man!quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:51 schreef eer-ik het volgende:
idd, je kan beter een supra kopen.
Met een beetje geld erbij heb je een snellere wagen dan dit
zo serieus was ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:58 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Stel je niet aan man!
Een Murciélago en een Gallardo vind ik geweldig mooie wagens, maar deze vind ik een beetje te.
Vooral de achterkant
En ik vind het een Uber geile wagen ook de achterkant, en nou dan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:58 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Stel je niet aan man!
Een Murciélago en een Gallardo vind ik geweldig mooie wagens, maar deze vind ik een beetje te.
Vooral de achterkant
Leer eens lezen pikquote:Op zondag 30 september 2007 14:43 schreef DarkManta het volgende:
[Op zaterdag 29 september 2007 10:58 schreef Supra_Turbo het volgende:
Stel je niet aan man!
Vooral de achterkant]
En ik vind het een Uber geile wagen ook de achterkant, en nou dan?
Nee lul, doe eerst eens normaal zak.quote:
Aanstellerquote:Op zondag 30 september 2007 16:10 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee lul, doe eerst eens normaal zak.
Tegendraadste...quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:29 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Aansteller
Met je 'en nou?' meeloper gedoe
Top Gear zei net dat het toch Rebentón is. Zijn we daar ook weer uitquote:Op maandag 24 september 2007 17:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maar het betreft doorgaans namen die verwijzen naar Spaanse stieren, dus dan zou de V een B worden (niet overal in Spanje), wat dan Rebentón zou zijn. Nogmaals, de sz is me ook niet helemaal duidelijk
Fuck, gemistquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Top Gear zei net dat het toch Rebentón is. Zijn we daar ook weer uit
Net gekekenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is vanaf vanmiddag probleemloos te downloaden waarschijnlijk
edit: nu zelfs al
Mooie kick na 11 maanden tijd.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:53 schreef Dibble het volgende:
een kick voor deze fuckin gave wagen, dat verdient ie geweaun!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |