Klopt 'ie zo nog?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:58 schreef ranja het volgende:
KT Tunstall - Drastic Fantastic
Joan Jett - Album
Ellen Ten Damme - Impossible Girl
April March - Chick Habit
ik wil graag de overeenkomst tussen deze 4 albums en per niet doorgestreept album een afwijking tov de overige 3 andere.
En toch goed ? Is het niet The Sex Pistols zonder Johnnie Rotten ?quote:
klopt.quote:
Nou ja, ik moest eerder weg om mijn trein te halen. Misfits begonnen pas om half 11 te spelen, (4 band waren ervoor, UK Subs waren zeker goed) ik heb misschien 4-5 nummers maar gezien, dus dat zoog wel echt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
En toch goed ? Is het niet The Sex Pistols zonder Johnnie Rotten ?
Ja, dat was mijn conclusie ook, in 2e instantiequote:Op dinsdag 11 september 2007 20:52 schreef peaceman het volgende:
Ellen is de enige die niet helemaal afgebeeld staat.
is ook goed. wat ik in gedachten had is dat zij de enige is die naar links kijkt en de rest naar rechts, maar er zijn wel meer goede antwoorden mogelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:52 schreef peaceman het volgende:
Ellen is de enige die niet helemaal afgebeeld staat.
Bukgeit +1quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:05 schreef bukgeit het volgende:
You Are Not Alone
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:15 schreef cafca het volgende:
Z
geen tijd voor een nieuwe vraag, sorry
Mooi nummerquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Ask - The Smiths
quote:Up high I feel like I'm alive for the very first time
Up high I'm strong enough to take these dreams
And make them mine
* n0r meldtquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef bartrid het volgende:
Ik heb het niet zo op die band....
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:31 schreef knars het volgende:
ook opgezocht, ken het nummer niet bewust.
Mooi nummerquote:Op woensdag 12 september 2007 00:24 schreef the__watcher het volgende:
Creed - Higher (was volgens mij net gedraait bij me in de voetbalkantine)
Uit de serie Rock Follies, Britse serie uit de 70er jaren.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:41 schreef Licko het volgende:
uit een tv serie;
iets met "what's the buzz, cocks?"
iets met dialect/spreektaal
de versie van santana ken ik niet....(quote:Op woensdag 12 september 2007 09:51 schreef MadMaster het volgende:
She's Not there - Santana
Kan ook, maar die van Santana zit meer in mijn hoofd en is volgens mij ook iets bekender geworden...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:00 schreef Licko het volgende:
[..]
de versie van santana ken ik niet....((?)
maar ik reken m goed, ik doelde meer op The Zombies![]()
Licko +1quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:41 schreef cafca het volgende:
Sam the Sham & the Pharao's
Ik zuip me te pletter de laatste dagen........quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Madmaster +1quote:Op woensdag 12 september 2007 13:02 schreef MadMaster het volgende:
Aphrodites Child?
Net even eerder...quote:Op woensdag 12 september 2007 14:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Pigbag?
Ta ta ta ta ta ta ta tadaquote:Op woensdag 12 september 2007 14:38 schreef MadMaster het volgende:
In mijn jeugd () verzorgden ze met 'Papa Got A Brand New Pigbag' de openingstune van het programma 'Je Ziet Maar' van de VARA.
Heb onlangs een remix van dat nummer gevonden van Paul Oakenfold's Perfecto Allstarz die nog meer swingt dan het origineel...
...met Hanneke Kapnouquote:Op woensdag 12 september 2007 14:38 schreef MadMaster het volgende:
In mijn jeugd () verzorgden ze met 'Papa Got A Brand New Pigbag' de openingstune van het programma 'Je Ziet Maar' van de VARA.
Scherp, na twee uur slaap.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:43 schreef tong80 het volgende:
Dit was nog voor Pulp Fiction. George Baker selection
volgens de Metro 'zangeres Meg White'quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef knars het volgende:
white stripes
quote:
Nee, maar de keuze van het nummer is vanuit Therapy?-perspectief gezien wel logisch.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:23 schreef cafca het volgende:
Message in a bottle?
cafca + 1quote:Op donderdag 13 september 2007 11:25 schreef cafca het volgende:
Invisible Sun, lijkt me dan
quote:Peace Together was a project aimed to raise funds to support cross-community activities for young people in Northern Ireland
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:34 schreef bukgeit het volgende:
Klark Kent > schrijf je het zo?
Ik dacht dat het meisje Innes heettequote:Op donderdag 13 september 2007 14:15 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Innes Phillips? Die zie je hier niet! Jij moet die onderste ook herkennen.
Nee, dit is Mel Draisey. Op de tweede foto speelt iemand uit 1 van jouw favoriete bands.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:28 schreef Z het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meisje Innes heette
Ik herken de onderste ook, naam wil me alleen niet te binnen schieten ...
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef cafca het volgende:
Is die meneer van Tocotronic?
Z +1quote:Op donderdag 13 september 2007 15:03 schreef Z het volgende:
Beide later bij desbetreffende groep gekomen ofzo?
Wie?quote:Named after a Japan B-side,actually drew a little more from several post-punk bands and another that their name seemed to acknowledge: Talking Heads. Formed during the summer of 1999 at the Glasgow School of Art, Will Bradley (drums), Chris Evans (bass), Robert Johnston (guitar), and Sue Tompkins (vocals) decided to fuse their talents out of their admiration for other proto- and post-punk bands like Television, ESG, and early PiL. They also reminded many of the late-'70s Rough Trade sound, which was well-known for a deep roster that largely featured jerky/martial rhythms, sparse instrumentation, and sung/spoken vocals.
Yups... en All tomorrow's parties en I second that emotionquote:Op donderdag 13 september 2007 20:09 schreef cafca het volgende:
In ieder geval Don't Rain on my Parade
quote:Among the L.A. groups dubbed Paisley Underground (Dream Syndicate, the Bangles, Three O'Clock),were the closest to being the real deal for their use of psychedelic flourishes thoroughout their first album. Formed in Los Angeles in the early '80s, the group consisted of David Roback (vocals, guitar), Steven Roback (vocals, bass), Matt Piucci (vocals, guitar), Will Glenn (keyboards), and Eddie Kalwa (drums). Their first single, "What She's Done to Your Mind," was a certifiable hit on college radio, and the band quickly followed with a full-length LP for Enigma in 1983,
![]()
Shitquote:Op donderdag 13 september 2007 21:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Je hebt vanmiddag een Family Ties vraag gemist Tong
Niet hier natuurlijk.
Ah, een kenner.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef peaceman het volgende:
Rain Parade is volgens mij een band.
Ja, dat staat in de bioquote:Op donderdag 13 september 2007 21:06 schreef tong80 het volgende:
Klot uit de paysley underground periode halverwegen jaren 80
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:19 schreef bartrid het volgende:
Beats International?
quote:Beats International's 1990 debut single, "Dub Be Good to Me" — a cover of the SOS Band's "Just Be Good to Me" incorporating the bass line of![]()
Yes! Dan krijg ik het punt.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef peaceman het volgende:
Jij had gespiekt?
Nee hoor, ging meer om het feit dat je het NET niet gezien kon hebben en ik had altijd al eens een vraag over die fantastische bassline willen stellenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef peaceman het volgende:
Jij had gespiekt?
haha oke... maar ik wist het wel... alleen niet zo goed als had gemoetenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee hoor, ging meer om het feit dat je het NET niet gezien kon hebben
Dan weet je de vraag die er staat ook vast zeker wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha oke... maar ik wist het wel... alleen niet zo goed als had gemoeten![]()
over 3 weken verhuizen we als het goed is
nee dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 13 september 2007 21:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan weet je de vraag die er staat ook vast zeker wel.
Thanxquote:
Eerder met onbegrip.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef peaceman het volgende:
het zal met onenigheid te maken hebben dan
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe treinenmix al gehoord, zie sig...
Nee, dit is de 'eindmix' zeg maar, klinkt een stuk beter dan de ongemixte.quote:
The Good, The Bad And The Queenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:02 schreef belsen het volgende:
Hoe heet de huidige band van Paul Simenon?
Dat ook, maar volgens mij zong Paul dan alleen maar.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:02 schreef n0r het volgende:
Paul en Joe ruilden live van instrument, omdat Paul het zingen en de bas niet chill vond.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:02 schreef belsen het volgende:
Strummer en Jones hadden zoiets van: 'ach schattig, Paul komt ook met een liedje aan en hij is dol op reggae dus dan spelen wij we een backbeat' en Paul Simenon, die zeker toen nog, een heel beperkte muzikant was, kon geen noot spelen op de gitaar om hen duidelijk te maken hoe hij het wel zag.
newbiedoobiedoo +1quote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ELP ('ladies and gentlemen....Emerson, Lake ...& Palmer')
quote:Newark, NJ'sundermines the simplistic gloss of mainstream hip-hop with gritty, complex underground hip-hop that at once clicks and whirs like some electronica head trip; layers on environmental ambience; and assaults the listener with aggressive, intelligent rhymes.
cafca +1quote:Op donderdag 13 september 2007 20:09 schreef cafca het volgende:
In ieder geval Don't Rain on my Parade
The Daleksquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:03 schreef bartrid het volgende:
RJD2 is niet goed....Denk aan de robots uit dr who...
Nooit van gehoord...quote:
Ow, toen ik onlangs naar ze vroeg had niemand hier nog van ze gehoord...quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:09 schreef bartrid het volgende:
Die is pas nog geweest, ik zou maar een andere doen
Wist ik niet, ik heb gisteren op het veld wel staan puzzelen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit van gehoord...
Gisteren stond Fiction Plane in het voorprogramma van The Police.![]()
Waar is Fiction Plane een anagram van?
Gezien de vlag op de achtergrond en de hint richting 'Midnight Dynamo's' geen onterechte gok.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:26 schreef ranja het volgende:
gokje op Matchbox
Breeders: Title TK, Kecks: >TKquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:12 schreef Z het volgende:
TK?
Vervolgvraagquote:
Bukgeit+1quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:25 schreef bukgeit het volgende:
De La Soul, Jungle Brothers en A Tribe Called Quest. Die radio- DJ ken ik niet. Ik was er trouwens helemaal vanuit gegaan dat RJD2 goed was geantwoord, maar niet dus.
Welk nummer van wie?quote:let freedom ring with a shotgun blast
Dat is Psychotronics van Sequencial, met al die gesamplede kerkklokken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:45 schreef timbob het volgende:
ik ken een oud house nummer waar ze de hele tijd let freedom ring herhalen..
maar dat was het dan ook wel.
Toch wel een metal klassieker hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:19 schreef ranja het volgende:
hm. vast niet echt een bekend nummer. geen idee.
quote:Baby, baby why cant you sit still?
Who killed that bird out on you window sill?
Are you the reason that he broke his back?
Did I see you laugh about that?
ik heb 'm op een house party cd staanquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is Psychotronics van Sequencial, met al die gesamplede kerkklokken.
Dat was ook wat mij te binnen schoot, maar wat het niet is...
Black crowes - Remedy?quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:32 schreef Mark het volgende:
En overbodig te zeggen dat ik Davidian natuurlijk direct had geweten![]()
Nee, geen kathy diamond.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:34 schreef cafca het volgende:
Kathy?
Therapy? of Man or Astroman? had ik ook, verder Panic! at the Disco en :wumpscut:quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:15 schreef bigshadow het volgende:
Therapy?
You Say Party! We Say Die!
Welle:erdball
quote:Why must you record my phone calls?
Are you planning a bootleg L.P?
Said you've been threatened by
Now it's you that’s threatening me.
Wie isquote:Het bestuur van het Texaanse stadje Starkville biedt 42 jaar na dato alsnog excuses aan voor een arrestatie van
In mei 1965 werdopgepakt omdat hij ongevraagd bloemen aan het plukken was in iemands tuin. De politie gooide de zanger in de cel, waar hij de nacht moest doorbrengen. Later schreef
er het volgende over in zijn autobiografie: "Ik heb de hele nacht staan schelden en heb geschopt tegen de celdeur. Hierbij heb ik mijn grote teen gebroken. Pas de volgende ochtend om acht uur, toen men zeker wist dat ik weer nuchter was lieten ze me gaan."
In het verhaal staat echter niets over de soort vergrijp waarvoormoest zitten. Wel verwerkte hij de heftige nacht tot het nummer Starkville City Jail..
quote:Here we all are sittin in a rainbow(da da da do)
Cor blimey hallo missus Jones hows your Berts lumbago?
I'll sing you a song with no words and no tune
I'll sing at your party while you suss out the moon, oh yeah
Klopt, was weg maar bij deze!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:05 schreef peaceman het volgende:
my brightest diamond?
Opgezocht terwijl ik 'm in gedachten had,quote:Op zondag 16 september 2007 12:16 schreef MadMaster het volgende:
Het gezochte nummer heeft iets met vandaag te maken en heeft zojuist zijn intrede gedaan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |