de versie van santana ken ik niet....(quote:Op woensdag 12 september 2007 09:51 schreef MadMaster het volgende:
She's Not there - Santana
Kan ook, maar die van Santana zit meer in mijn hoofd en is volgens mij ook iets bekender geworden...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:00 schreef Licko het volgende:
[..]
de versie van santana ken ik niet....((?)
maar ik reken m goed, ik doelde meer op The Zombies![]()
Licko +1quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:41 schreef cafca het volgende:
Sam the Sham & the Pharao's
Ik zuip me te pletter de laatste dagen........quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Madmaster +1quote:Op woensdag 12 september 2007 13:02 schreef MadMaster het volgende:
Aphrodites Child?
Net even eerder...quote:Op woensdag 12 september 2007 14:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Pigbag?
Ta ta ta ta ta ta ta tadaquote:Op woensdag 12 september 2007 14:38 schreef MadMaster het volgende:
In mijn jeugd () verzorgden ze met 'Papa Got A Brand New Pigbag' de openingstune van het programma 'Je Ziet Maar' van de VARA.
Heb onlangs een remix van dat nummer gevonden van Paul Oakenfold's Perfecto Allstarz die nog meer swingt dan het origineel...
...met Hanneke Kapnouquote:Op woensdag 12 september 2007 14:38 schreef MadMaster het volgende:
In mijn jeugd () verzorgden ze met 'Papa Got A Brand New Pigbag' de openingstune van het programma 'Je Ziet Maar' van de VARA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |