newbiedoobiedoo +1quote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ELP ('ladies and gentlemen....Emerson, Lake ...& Palmer')
quote:Newark, NJ'sundermines the simplistic gloss of mainstream hip-hop with gritty, complex underground hip-hop that at once clicks and whirs like some electronica head trip; layers on environmental ambience; and assaults the listener with aggressive, intelligent rhymes.
cafca +1quote:Op donderdag 13 september 2007 20:09 schreef cafca het volgende:
In ieder geval Don't Rain on my Parade
The Daleksquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:03 schreef bartrid het volgende:
RJD2 is niet goed....Denk aan de robots uit dr who...
Nooit van gehoord...quote:
Ow, toen ik onlangs naar ze vroeg had niemand hier nog van ze gehoord...quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:09 schreef bartrid het volgende:
Die is pas nog geweest, ik zou maar een andere doen
Wist ik niet, ik heb gisteren op het veld wel staan puzzelen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit van gehoord...
Gisteren stond Fiction Plane in het voorprogramma van The Police.![]()
Waar is Fiction Plane een anagram van?
Gezien de vlag op de achtergrond en de hint richting 'Midnight Dynamo's' geen onterechte gok.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:26 schreef ranja het volgende:
gokje op Matchbox
Breeders: Title TK, Kecks: >TKquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:12 schreef Z het volgende:
TK?
Vervolgvraagquote:
Bukgeit+1quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:25 schreef bukgeit het volgende:
De La Soul, Jungle Brothers en A Tribe Called Quest. Die radio- DJ ken ik niet. Ik was er trouwens helemaal vanuit gegaan dat RJD2 goed was geantwoord, maar niet dus.
Welk nummer van wie?quote:let freedom ring with a shotgun blast
Dat is Psychotronics van Sequencial, met al die gesamplede kerkklokken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:45 schreef timbob het volgende:
ik ken een oud house nummer waar ze de hele tijd let freedom ring herhalen..
maar dat was het dan ook wel.
Toch wel een metal klassieker hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:19 schreef ranja het volgende:
hm. vast niet echt een bekend nummer. geen idee.
quote:Baby, baby why cant you sit still?
Who killed that bird out on you window sill?
Are you the reason that he broke his back?
Did I see you laugh about that?
ik heb 'm op een house party cd staanquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is Psychotronics van Sequencial, met al die gesamplede kerkklokken.
Dat was ook wat mij te binnen schoot, maar wat het niet is...
Black crowes - Remedy?quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:32 schreef Mark het volgende:
En overbodig te zeggen dat ik Davidian natuurlijk direct had geweten![]()
Nee, geen kathy diamond.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:34 schreef cafca het volgende:
Kathy?
Therapy? of Man or Astroman? had ik ook, verder Panic! at the Disco en :wumpscut:quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:15 schreef bigshadow het volgende:
Therapy?
You Say Party! We Say Die!
Welle:erdball
quote:Why must you record my phone calls?
Are you planning a bootleg L.P?
Said you've been threatened by
Now it's you that’s threatening me.
Wie isquote:Het bestuur van het Texaanse stadje Starkville biedt 42 jaar na dato alsnog excuses aan voor een arrestatie van
In mei 1965 werdopgepakt omdat hij ongevraagd bloemen aan het plukken was in iemands tuin. De politie gooide de zanger in de cel, waar hij de nacht moest doorbrengen. Later schreef
er het volgende over in zijn autobiografie: "Ik heb de hele nacht staan schelden en heb geschopt tegen de celdeur. Hierbij heb ik mijn grote teen gebroken. Pas de volgende ochtend om acht uur, toen men zeker wist dat ik weer nuchter was lieten ze me gaan."
In het verhaal staat echter niets over de soort vergrijp waarvoormoest zitten. Wel verwerkte hij de heftige nacht tot het nummer Starkville City Jail..
quote:Here we all are sittin in a rainbow(da da da do)
Cor blimey hallo missus Jones hows your Berts lumbago?
I'll sing you a song with no words and no tune
I'll sing at your party while you suss out the moon, oh yeah
Klopt, was weg maar bij deze!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:05 schreef peaceman het volgende:
my brightest diamond?
Opgezocht terwijl ik 'm in gedachten had,quote:Op zondag 16 september 2007 12:16 schreef MadMaster het volgende:
Het gezochte nummer heeft iets met vandaag te maken en heeft zojuist zijn intrede gedaan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |