quote:Beats International's 1990 debut single, "Dub Be Good to Me" — a cover of the SOS Band's "Just Be Good to Me" incorporating the bass line of![]()
Yes! Dan krijg ik het punt.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef peaceman het volgende:
Jij had gespiekt?
Nee hoor, ging meer om het feit dat je het NET niet gezien kon hebben en ik had altijd al eens een vraag over die fantastische bassline willen stellenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef peaceman het volgende:
Jij had gespiekt?
haha oke... maar ik wist het wel... alleen niet zo goed als had gemoetenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee hoor, ging meer om het feit dat je het NET niet gezien kon hebben
Dan weet je de vraag die er staat ook vast zeker wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha oke... maar ik wist het wel... alleen niet zo goed als had gemoeten![]()
over 3 weken verhuizen we als het goed is
nee dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 13 september 2007 21:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan weet je de vraag die er staat ook vast zeker wel.
Thanxquote:
Eerder met onbegrip.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef peaceman het volgende:
het zal met onenigheid te maken hebben dan
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe treinenmix al gehoord, zie sig...
Nee, dit is de 'eindmix' zeg maar, klinkt een stuk beter dan de ongemixte.quote:
The Good, The Bad And The Queenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:02 schreef belsen het volgende:
Hoe heet de huidige band van Paul Simenon?
Dat ook, maar volgens mij zong Paul dan alleen maar.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:02 schreef n0r het volgende:
Paul en Joe ruilden live van instrument, omdat Paul het zingen en de bas niet chill vond.
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:02 schreef belsen het volgende:
Strummer en Jones hadden zoiets van: 'ach schattig, Paul komt ook met een liedje aan en hij is dol op reggae dus dan spelen wij we een backbeat' en Paul Simenon, die zeker toen nog, een heel beperkte muzikant was, kon geen noot spelen op de gitaar om hen duidelijk te maken hoe hij het wel zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |