abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 september 2007 @ 13:00:52 #141
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53094410
Stel nou dat ze het ècht niet hebben gedaan... dan moet dit hele verhaal een enórme nachtmerrie zijn...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53094701
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:59 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er nog wel sporen te vinden in (hoe ironisch) haren.
Je kunt iig drugs (cocaïne) terugvinden in haar.
ja, precies, dus in de haarpunten zou dan nog iets te vinden moeten zijn of zo?

maar wie weet hebben de ouders hun haar meteen gekortwiekt erna of zolang erna als nodig is dan, na een maand de ene cm eraf en dag bewijs
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:22:40 #143
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_53094851
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:15 schreef milagro het volgende:

[..]

maar wie weet hebben de ouders hun haar meteen gekortwiekt erna of zolang erna als nodig is dan, na een maand de ene cm eraf en dag bewijs

Op het moment dat de drugs in je lichaam zijn opgenomen dan gaat het ook in je hoofdhuid zitten en via daar groeit het langzaam uit, als de ouders de kinderen niet kaal hebben geschoren dan zou het nog te vinden zijn als ze daadwerkelijk op de dag dat Maddy verdween drugs hebben gekregen.
be nice or go away
pi_53094967
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:15 schreef milagro het volgende:

[..]

Volgens mij maakt het deel van de haren niks uit, als het maar een haar is: http://proto2.thinkquest.nl/~llc146/technologie.php?welke=haren En sporen van wat dan ook kunnen na maanden nog gevonden worden.
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:34:20 #145
145755 kahaarin
pi_53095073
"Verpletterend bewijs tegen de ouders van Maddie McCann"

De McCanns zijn inmiddels terug thuis bij hun tweeling.
Een dossier met "verpletterend bewijs" tegen de ouders van Madeleine McCann zal vandaag aan de openbare aanklager in Portugal worden overhandigd, meldt SkyNews. Zo werd er een "grote hoeveelheid haartjes" van Madeleine gevonden in de koffer van de huurauto.

"Te veel haartjes om nog te geloven dat haar lijkje niet in de koffer was" volgens The Evening Standard. Die werd getipt door iemand van het Britse team dat de labotests uitvoerde op het bewijsmateriaal. De auto huurden de McCanns drie weken na Maddie's verdwijning.

Telefoons afgeluisterd
Daarnaast zouden er bezwarende e-mails onderschept zijn tussen de McCanns en vrienden van hen, plus, uit afgeluisterde telefoongesprekken zou blijken dat Maddie effectief dood is.

Opgezet spel?
De McCanns blijven ontkennen. Vader Gerry zegt dat er met "zogezegde" bewijs geknoeid is en suggereert zelfs dat het door de politie werd aangebracht om hem en zijn vrouw te kunnen strikken. De advocaat die de McCanns onder de arm namen is trouwens volop op zoek naar procedurefouten. Eentje daarvan zou zijn dat de Portugese speurders geen ontsmette overalls droegen toen ze de eerste stalen namen.

"Volledige DNA-match"
Ook de bronnen van SkyNews stellen dat onderzoekers een volledige DNA-match van Maddie hebben gevonden in de koffer van de auto die haar ouders Gerry en Kate 25 dagen na haar verdwijning hebben gehuurd. Het zou niet gaan om bloed, maar om andere "bodily fluids" (lichaamssappen). Die werden gevonden onder de mat die in de koffer van de auto lag.

Overdosis?
The Daily Mail van zijn kant houdt het erop dat de DNA-tests geen honderd procent zekerheid opleverden. De krant meldt ook wel dat er heel wat haar van Maddie in de autokoffer is aangetroffen.

De testresultaten op die haartjes zouden bovendien de hypothese voeden dat de kleine Maddie een overdosis slaapmiddelen heeft gekregen.
Dat Maddie niet meer leeft, daar is de politie nu al enkele weken van overtuigd. Ze beroepen zich daarvoor op de inhoud van afgeluisterde telefoongesprekken. Ook de kerk in Portugal waar de McCanns gingen bidden, wordt doorzocht.

Rothley
De McCanns zijn momenteel thuis in Rothley. Ze werden vorige vrijdag als verdachten aangeduid in de zaak van de verdwijning van de toen drie jaar oude Maddie, die op 3 mei uit hun vakantiehuis in Praia da Luz verdween terwijl haar ouders met vrienden dineerden in een restaurant wat verderop.

Verpletterend bewijs
"De politie zegt dat dit het meest verpletterende bewijs dat de tests hebben opgeleverd", rapporteert de misdaadcorrespondent van Sky, Martin Brunt. Een officiële verklaring van het Portugese gerecht wordt later op de dag verwacht.

Toch twijfel
Het hoofd van de juridische politie had nochtans eerder verklaard dat de forensische tests niet sluitend waren. "We kunnen niet met honderd procent zekerheid zeggen of het bloed betrof van persoon A of persoon B", verklaarde hij gisteren op de nationale televisie. Die zekerheid zou er volgens de jongste berichten dan toch zijn. Het welles-nietes-spelletje lijkt het gevolg te zijn van een onderliggende strijd tussen de twee verschillende politiediensten. (hln)

Bron: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_580141.html?wt.bron=homeArt1

Nou, ik ben benieuwd, het lijkt nu dan toch iets te worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door kahaarin op 11-09-2007 13:42:02 ]
be nice or go away
  Moderator dinsdag 11 september 2007 @ 13:37:13 #146
8781 crew  Frutsel
pi_53095142
Kerkstoep om Maddie opgebroken

De Portugese politie heeft toestemming gevraagd een net gelegde stoep open te breken in Praia de Luz, de plaats waar Maddie McCann in mei verdween.

Volgens Portugese kranten zou het gaan om een stoep naast een katholieke kerk die regelmatig werd bezocht door de McCanns. De stoep werd kort na de verdwijning in mei gelegd. Vrienden van de McCanns noemen de zoekactie 'idioot'.

De verwarring rond de vraag of er nu wel of geen DNA van Maddie gevonden in de huurauto van haar ouders, is compleet. De laatste melding is dat er wel degelijk haar van het meisje is gevonden in de Renault Scenic die 3 weken na haar verdwijning is gehuurd.

De Engelse media die tot nu toe keihard achter de McCanns stonden, beginnen nu steeds openlijker te twijfelen. 'De ouders hebben heel wat uit te leggen', zegt een politiewoordvoerder tegen The Times.

De grote vraag voor de politie is of het meisje in het appartement is doodgegaan door geweld van een ouder of dat ze aan een overdosis van een medicijn is overleden dat ze misschien per ongeluk heeft ingenomen of toegediend gekregen van één van de (dokter)ouders.

Schandaalkrant The Sun noemt het de 'Brit Lab Bombshell' dat er nu bewijs gevonden zou zijn dat Madeleine in de auto gelegen heeft.

Ook de Daily Mail meldt dat er zoveel haar van Maddie is gevonden dat het niet anders kan dan dat ze daarin vervoerd moet zijn geweest. Het kan geen DNA-spoor geweest zijn van Maddie-kleren of poppen die de ouders bij zich hadden.

De krant vermoedt dat de Portugese politie snel met de aanklacht dood door schuld op de proppen zal komen. De Mail weet verder te melden dat Portugese rechercheurs naar Engeland afreizen om daar verder onderzoek te doen.

Gisteren werd al bekend dat de kinderbescherming in Engeland bekijkt of de tweeling Sean en Amelie van Gerry en Kate niet uit huis gehaald moet worden.

Gerry McCann heeft tegen de pers verklaard in een 'levende nachtmerrie' te zijn beland. De spanning is ondraaglijk, zo meldt hij, maar Gerry weet zeker dat als alle feiten op tafel iggen, hij en zijn vrouw vrijgepleit worden.

http://www.telegraaf.nl/b(...)Maddie_compleet.html
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:37:54 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53095156
Als hier geen Ware Woensdagavond film in zit, weet ik het ook niet meer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53095165
Pff wat is het nou? Ik zie echt de hele tijd "verpletterend bewijs" versus "niet uitsluitend" "niet helemaal zeker"
pi_53095251
The Times heeft gelijk. Of de ouders het nu wel of niet gedaan hebben, ze hebben heel wat uit te leggen. Dan kun je niet aankomen met een verhaaltje dat de politie in Portugal dit alles met opzet zo heeft geplaatst, want dan maak je jezelf belachelijk.
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:44:41 #150
145755 kahaarin
pi_53095295
quote:
De testresultaten op die haartjes zouden bovendien de hypothese voeden dat de kleine Maddie een overdosis slaapmiddelen heeft gekregen
.

Bron is mijn vorige post, nieuwsbericht.

Milagro en Suko, we kunnen zo bij de CSI aan het werk!

Hopelijk komt deze zaak nu eindelijk tot een eind en wordt Maddy gevonden zodat ze fatsoenlijk begraven kan worden.
be nice or go away
pi_53095386
Wat betreft het onderzoek bij die kerk, zoiets had ik idd eerder gepost. Kate McCann is zeer gelovig, je kan niet weten he?! Overigens heb ik nooit gekeken naar CSI...
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:50:27 #152
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_53095421
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:37 schreef Copycat het volgende:
Als hier geen Ware Woensdagavond film in zit, weet ik het ook niet meer.
Als Nadine26 dan het script verzorgt, wordt het een heuse klapper
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:55:56 #153
145755 kahaarin
pi_53095562
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:48 schreef Suko het volgende:
Wat betreft het onderzoek bij die kerk, zoiets had ik idd eerder gepost. Kate McCann is zeer gelovig, je kan niet weten he?! Overigens heb ik nooit gekeken naar CSI...
Ik bedoelde de echte Crime Scene Investigators.....
Idd, dat hele verhaal dat zij apart een mis bijwoonden en haar veelvoudige bezoeken aan die kerk krijgen dat een heel andere lading.
be nice or go away
pi_53095653
Ik denk dat de ontknoping nog heeel ver weg is...

Noot noot.
pi_53095660
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:55 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik bedoelde de echte Crime Scene Investigators.....
Idd, dat hele verhaal dat zij apart een mis bijwoonden en haar veelvoudige bezoeken aan die kerk krijgen dat een heel andere lading.
Ach, sommige mensen zijn gewoon heel gelovig. De Amerikaanse ouders van m'n ex-vriendin waren dat ook, en gingen ook tijdens hun vakantie, waar ze ook waren (kleine kutdorpjes in Engeland of Nederland) naar de kerk. Zelfs als ze geen fuck van de dienst zouden begrijpen. Dus wat dat betreft hoeft er niet per se iets achter te zitten, maar het is wel goed dat alles wordt onderzocht.
pi_53095662
Overigens valt het nog maar te bezien of de McCanns het geld van Madeleine-fund 'mogen' gebruiken om (dure) advocaten mee te betalen, The Times: "Kate and Gerry McCann face being stopped from paying their mounting legal bills out of the £1 million of public donations to the campaign to find their missing daughter.

As the couple engaged two of Britain’s top criminal lawyers and a leading Portuguese lawyer, the trustees of Madeleine’s Fund were still considering whether the fund could pay for their legal bills in Portugal and London after they were made official suspects in their daughter disappearance.

The trustees are understood to fear a possible backlash from some people who made donations as well as possible legal challenges to the use of the fund for such a controversial purpose.

A family friend said: “The fund is looking into whether it can legally pay for the legal advice that is currently being given to Kate and Gerry.” According to one solicitor, using fund money to help to pay for legal advice would not be an option.

Julian Young, president of the West London Law Society said: “People have given money to help fund the child’s return and not help the parents. If it had been said originally that the money was wanted to help with legal fees then people perhaps would not have been so generous.”
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:01:11 #157
145755 kahaarin
pi_53095702
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ach, sommige mensen zijn gewoon heel gelovig. De Amerikaanse ouders van m'n ex-vriendin waren dat ook, en gingen ook tijdens hun vakantie, waar ze ook waren (kleine kutdorpjes in Engeland of Nederland) naar de kerk. Zelfs als ze geen fuck van de dienst zouden begrijpen. Dus wat dat betreft hoeft er niet per se iets achter te zitten, maar het is wel goed dat alles wordt onderzocht.
Dat klopt, daar is ook niks mis mee, als Maddy echter onder dat stoepje ligt krijgt het hele verhaal toch een iets meer morbide bijsmaak.
be nice or go away
pi_53095735
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:59 schreef Suko het volgende:
Overigens valt het nog maar te bezien of de McCanns het geld van Madeleine-fund 'mogen' gebruiken om (dure) advocaten mee te betalen, The Times: "Kate and Gerry McCann face being stopped from paying their mounting legal bills out of the £1 million of public donations to the campaign to find their missing daughter.

As the couple engaged two of Britain’s top criminal lawyers and a leading Portuguese lawyer, the trustees of Madeleine’s Fund were still considering whether the fund could pay for their legal bills in Portugal and London after they were made official suspects in their daughter disappearance.

The trustees are understood to fear a possible backlash from some people who made donations as well as possible legal challenges to the use of the fund for such a controversial purpose.

A family friend said: “The fund is looking into whether it can legally pay for the legal advice that is currently being given to Kate and Gerry.” According to one solicitor, using fund money to help to pay for legal advice would not be an option.

Julian Young, president of the West London Law Society said: “People have given money to help fund the child’s return and not help the parents. If it had been said originally that the money was wanted to help with legal fees then people perhaps would not have been so generous.”
Dus als ze niet oppassen zitten ze straks ook nog eens dik in de schulden

Lekker dan, voor die andere kinderen van ze...
pi_53095798
wat ik een beetje vreemd vind, is dat de papa roept dat het 'idioot' is dat ze een stoep gaan openbreken. Omdat die nét dicht is gegooid vlak na de verdwijning. Maar élke zoektocht naar Maddie is toch goed? de zogenaamde 'ontvoerder' kan haar toch ook in het cement gegooid hebben? Om maar een dwarsstraat te noemen. Die ouders lijken me nu een beetje teveel op hun eigen verdediging te gooien: als je onschuldig bent ben je daar denk ik minder meebezig. Maar goed, we shall see. Zodra het lichaampje of Maddie terecht is (alive) heb je pas echt uitsluitsel.
Everything you can imagine is real - Pablo Picasso
pi_53095899
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:07 schreef hatsieflatsie het volgende:
wat ik een beetje vreemd vind, is dat de papa roept dat het 'idioot' is dat ze een stoep gaan openbreken. Omdat die nét dicht is gegooid vlak na de verdwijning. Maar élke zoektocht naar Maddie is toch goed? de zogenaamde 'ontvoerder' kan haar toch ook in het cement gegooid hebben? Om maar een dwarsstraat te noemen. Die ouders lijken me nu een beetje teveel op hun eigen verdediging te gooien: als je onschuldig bent ben je daar denk ik minder meebezig. Maar goed, we shall see. Zodra het lichaampje of Maddie terecht is (alive) heb je pas echt uitsluitsel.
Idd, door te roepen dat het idioot is lijkt het net alsof hij niet wil dat ze daar gaan zoeken. Niet dat hij enig invloed heeft op die zoekactie, maar met die uitspraak zul je echt niet bereiken dat ze daar niet meer gaan zoeken, het is eerder andersom...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2007 14:12:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')