Zeik nietquote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef golfer het volgende:
Beetje te vroeg en het is niet die turner die Yuri heet.
2x fout: ze heten Youri en Geret.quote:Op zondag 9 september 2007 23:18 schreef tong80 het volgende:
Jan Mulder is een lul. Weet je hoe de broer van Yuri heet ? Gerit. Noem ze gewoon Jan en Hans.
idd, raar dingquote:
meen je datquote:Op zondag 9 september 2007 23:29 schreef koster het volgende:
haha kijk Jack smsen
Nee, laat dat maar over aan tang69.quote:Op zondag 9 september 2007 23:28 schreef sjimz het volgende:
Zullen we alvast een nieuw topic openen?
Moet hij hem anders Jan noemen?quote:Op zondag 9 september 2007 23:36 schreef tong80 het volgende:
Hij noemt de voorzitter van AZ Dirk. Wat een popie Jopie
einsundzwanzig ist funfquote:
Ik heb het gevoel dat ik naar de herhaling van VI zit te kijken.quote:Op zondag 9 september 2007 23:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Kheb zo'n gevoel dat ik naar een programma heb gekeken waarin niets besproken is
Hmm had VI nog niet gezien, hoef ik dus niet terug te zienquote:Op zondag 9 september 2007 23:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik naar de herhaling van VI zit te kijken.
Hugo had het zelf ook door gelukkig.
ja iddquote:Op zondag 9 september 2007 23:44 schreef MaxPower het volgende:
wat moesten ze van Dirk? Nog steeds die uitgekauwde alves-soap?
Bij studio voetbal gaat het toch altijd over NL 11 talquote:Op zondag 9 september 2007 23:45 schreef Houniet het volgende:
met interlandvoetbal in het weekend zijn deze programma's altijd kut
Precies dezelfde onderwerpen met ook nog dezelfde fragmenten erbijquote:Op zondag 9 september 2007 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hmm had VI nog niet gezien, hoef ik dus niet terug te zien
Dirk was boos dat hij niet in de uitzending was uitgenodigd of gebeld om zijn verhaal te doenquote:Op zondag 9 september 2007 23:44 schreef MaxPower het volgende:
wat moesten ze van Dirk? Nog steeds die uitgekauwde alves-soap?
Dat was mooi idd.quote:Op zondag 9 september 2007 23:48 schreef golfer het volgende:
Mooie sneer om mee te eindigen: we gaan AZ.nl niet bekijken, Dirk je had kunnen bellen.
Wat verwacht je dan? Dat ze zeggen 'Oranje is al besproken bij VI, laten wij het daar maar niet meer over hebben en in plaats daarvan Wit Rusland - Roemenië (ofzo) uitgebreid gaan analyseren'.quote:Op zondag 9 september 2007 23:46 schreef jna het volgende:
[..]
Precies dezelfde onderwerpen met ook nog dezelfde fragmenten erbij![]()
Het staat er volgens mij nog niet opquote:Op maandag 10 september 2007 00:04 schreef Houniet het volgende:
en je kan het morgen lezen op www.az.nl
quote:Op maandag 10 september 2007 14:49 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het staat er volgens mij nog niet op
quote:Verklaring AZ inzake mogelijke transfer Alves
ALKMAAR- Naar aanleiding van de berichten in de pers, die zijn ontstaan na de opmerking die voormalig sc Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde maandag 3 september tijdens het Voetbalgala maakte, hecht AZ er waarde aan om via AZ.nl een verklaring te geven. AZ wil hiermee de achterban en overige geïnteresseerden in de ‘zaak Alves’ op een juiste manier informeren.
Via een chronologisch overzicht geeft AZ zijn kant van het verhaal van de gebeurtenissen die zich tussen half mei en eind augustus hebben afgespeeld rondom de mogelijke overgang van Heerenveen-spits Afonso Alves naar AZ. Het verhaal is dinsdag 4 september ook al verteld tijdens de persconferentie waarop AZ zijn doelstellingen bekend maakte.
1. Marcel Brands heeft afgelopen juni contact gezocht met toenmalig Heerenveen-voorzitter Koos Formsma. In dat gesprek heeft de Directeur Voetbalzaken van AZ de concrete interesse van AZ in Alves kenbaar gemaakt. Op dat moment bleek de komst van Alves naar AZ destijds niet haalbaar vanwege de hoge vraagprijs van Heerenveen. De onderhandelingen zijn daarna vervolgens gestopt.
2. Half augustus kwam er voor AZ ruimte om opnieuw met Alves te onderhandelen. Dit had te maken met het uitblijven van concrete belangstelling van grote clubs uit het buitenland om de Braziliaanse spits over te nemen. In eerste instantie wilde Heerenveen niet opnieuw onderhandelen met AZ omdat er een interne deadline verstreken was. Hierop heeft Brands op dinsdag 28 augustus contact gezocht met R. van der Velde met de vraag of hij wilde bemiddelen in de inmiddels ontstane situatie. Naar aanleiding daarvan heeft Heerenveen AZ vervolgens de gelegenheid gegeven om een bod te doen. Dit heeft AZ op woensdagochtend 29 augustus schriftelijk gedaan. De onderhandelingen tussen Heerenveen en AZ werden daardoor vervolgens gedurende de laatste dagen van augustus hervat met een piek op donderdag 30 augustus en vrijdag 31 augustus, de dag van de officiële transferdeadline.
3. Op 30 augustus heeft R. van der Velde namens Heerenveen ’s avonds contact gezocht met AZ-voorzitter Dirk Scheringa, die op dat moment op zijn kaartavond was. Scheringa en R. van der Velde hebben op deze avond met elkaar het door Van der Velde gedane voorstel besproken om Alves van Heerenveen naar AZ te transfereren. Hij gaf daarbij aan dat hij zich voor dit voorstel ook sterk wilde maken bij het bestuur van Heerenveen. Hierop heeft Scheringa een tegenvoorstel gedaan. Dat voorstel is vervolgens, nadat Scheringa Marcel Brands en Toon Gerbrands hierover direct heeft ingelicht, in de nacht van 30 op 31 augustus in Monaco (waar beide directies op dat moment aanwezig waren in verband met de UEFA Cup-loting) verder besproken. Dat voorstel werd daar, in een door de Heerenveen-directieleden Yme Kuiper en Henk Hoekstra overigens iets gewijzigde vorm, aan de AZ-directie (in de persoon van Directeur Algemene Zaken Toon Gerbrands) aangeboden.
4. Op 31 augustus, de laatste dag van de transferperiode, hebben AZ en Heerenveen nog zo’n tien keer over en weer overleg gehad over de te betalen transfersom voor Alves. Om 17:00 uur bleken beide partijen er niet uitgekomen te zijn, op het moment dat de door Heerenveen gestelde deadline verstreken was. De officiële deadline liep nog tot middernacht door, maar Heerenveens deadline als verkopende partij was uiteraard leidende in het geheel.
In de ogen van AZ zijn de onderhandelingen inzake een mogelijke overgang van Alves van Heerenveen naar AZ dan ook volgens de gangbare spelregels verlopen en is Heerenveen van alle voorgaande stappen op de hoogte geweest. AZ betreurt, en begrijpt dan ook niet, dat door deze zaak zowel de directie als het bestuur van AZ in een kwaad daglicht zijn gesteld. Ook omdat Scheringa direct op dinsdagochtend 4 september, de dag na het Voetbalgala, contact met Van der Velde heeft gehad waarin hij te horen kreeg dat Van der Velde met zijn opmerking tijdens het Voetbalgala niet op AZ en Scheringa doelde. Dit heeft Scheringa vervolgens ook direct dezelfde middag gemeld tijdens de persconferentie. Helaas zijn er daarna toch weer berichten in de pers verschenen, waardoor AZ nu uiteindelijk met bovenstaande verklaring is gekomen.
AZ beschouwt de zaak met bovenstaande verklaring als afgerond.
Spits (en in z'n jeugd was hij best succesvol bij de plaatselijke fc)quote:Op zondag 9 september 2007 23:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Hugo bij afscheid Pavarotti: Op welke positie speelde die eigenlijk?![]()
Precies, het grote voordeel van de PO. Geen 'broodheer' die niet kritisch benadert mag worden oidquote:Op zondag 9 september 2007 23:48 schreef golfer het volgende:
Mooie sneer om mee te eindigen: we gaan AZ.nl niet bekijken, Dirk je had kunnen bellen.
Toch wel weer lekker, die publieke omroep die niet afhankelijk is van de centjes van de DSB-bank, zoals de commerciëlen en VI.
Wat klopt niet dan?quote:Op maandag 10 september 2007 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Stevens is altijd wel ok, behalve nu over De Jong dan.
Maar in het Nederlands Elftal deed ie het nooit geweldig, en daar ging de discussie over.quote:Op maandag 10 september 2007 21:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat klopt niet dan?![]()
De Jong is een speler die Nederlanders op een of andere manier graag aan de schandpaal zien, maar hij doet het gewoon uitstekend in Duistland.
Stevens zei alleen dat hij een van HSV's beste spelers is en dit seizoen fantastisch speelt. Waar zit hij fout dan?quote:Op maandag 10 september 2007 21:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar in het Nederlands Elftal deed ie het nooit geweldig, en daar ging de discussie over.
Ik dacht dat Stevens toch ook wel vond dat De Jong ook mee kon in Oranje. Zo niet, dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 10 september 2007 22:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Stevens zei alleen dat hij een van HSV's beste spelers is en dit seizoen fantastisch speelt. Waar zit hij fout dan?
je hoeft niet te kijken hequote:
ik hoorde de uitslag pas rond 00:00 uur bij nopeisdope zelfquote:Op zondag 16 september 2007 23:05 schreef Malibu-06 het volgende:
Houniet, dus je had het leuk gehad gisteren? Kan me voorstellen dat je er net ff met een lekkerder gevoel heengaat na zo'n wedstrijd-slot als zaterdagIk baal echt dat ik er niet bij kon zijn (weinig vrienden die van dit soort feesten houden
), hopelijk volgende keer weer!
dat begrijp ik zekerquote:Op zondag 16 september 2007 23:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar ik wil horen hoe Jack zegt dat Feyenoord eigenlijk best wel kampioen kan worden![]()
de show draait niet alleen om Jaakke hequote:Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef Mr.Mills het volgende:
Heb je de voorzitter van Ajax te gast ga je over andere voorzitters lullen.
Nadeel is dat dan geen hond de wedstrijden van b.v. Heracles of Excelsior koopt.quote:Op zondag 16 september 2007 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Waarom gaan de clubs niet onafhankelijk onderhandelen met zenders.. de thuiswedstrijden van Ajax bij RTL, Feyenoord bij SBS en PSV bij de NOS
Ook geen gezeik over verdelingen
quote:
daarom moeten ze ook hun mond houden bij de verdelingenquote:Op zondag 16 september 2007 23:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nadeel is dat dan geen hond de wedstrijden van b.v. Heracles of Excelsior koopt.
Jawel, de Jaakke-show!quote:Op zondag 16 september 2007 23:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
de show draait niet alleen om Jaakke he
Heerlijkquote:Op zondag 16 september 2007 23:17 schreef Type-R het volgende:
Verrek, breedbeeld uitzending!
niets gepwnwoendnogwat aan, dat is gewoon een feitquote:
wie zegt datquote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een gelul zeg, alsof die jeugdteams van Ajax alles met 7-0 winnen
volgens mij worden die D-, E- en F-jes wel steevast kampioen met 100% winst. Maargoed, het gaat om het eerste elftal, en daarin is Ajax ... ehh ... licht teleurstellendquote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een gelul zeg, alsof die jeugdteams van Ajax alles met 7-0 winnen
ja wtfquote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Ajax heeft Feyenoord bij de 'G14' gehaald
quote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Vanaf vandaag wordt alles bij studio sport in breedbeeld uitgezonden.quote:Op zondag 16 september 2007 23:17 schreef Type-R het volgende:
Het is alsof je het debiele broertje meeneemt op een dagje uitquote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Gelijk hebben ze.quote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Laat ze toch ... terwijl ze achterom kijken, pakken jullie steevast de ene na de andere titel.quote:Op zondag 16 september 2007 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je naar de historie kijkt...
Typisch, altijd naar het verleden kijken
is gewoon een feit wat hij zegt...dat daarom Az geen top ploeg is en Psv wel.quote:Op zondag 16 september 2007 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je naar de historie kijkt...
Typisch, altijd naar het verleden kijken
Alles bij de NOS zelfs.quote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef maril het volgende:
[..]
Vanaf vandaag wordt alles bij studio sport in breedbeeld uitgezonden.
Jack hoopt hem natuurlijk naar AFC te kunnen halen.quote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef knnth het volgende:
Hugo zet Van Gelder terecht op z'n nummer. Van Gelder een beetje de kant van Jaakke kiezen
nou heb je nu je zinquote:Op zondag 16 september 2007 23:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik wil discussies over de opstelling van Oranje!
Hoezo? Wij winnen van een degradatie kandidaat en AZ speelt er gelijk tegen.quote:Op zondag 16 september 2007 23:39 schreef BigFire het volgende:
ben niet bang maar voor de rest heeft Youri gelijk, AZ speelt zoals Aaax zou moeten spelen..... en aan het hoofd van Jaake te zien wil ie niet luisteren![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoezo? Wij winnen van een degradatie kandidaat en AZ speelt er gelijk tegen.
Sparta is heul niet degradatiekandidaatquote:Op zondag 16 september 2007 23:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoezo? Wij winnen van een degradatie kandidaat en AZ speelt er gelijk tegen.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:45 schreef renz0r het volgende:
Jezus wat een mongolenkop heeft die Jaakke als die lacht
Elke uitzending waarin Jaakke teveel aan het woord is is saai.quote:Op zondag 16 september 2007 23:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het best enerverend allemaal. Borst was op dreef....
ja die was goedquote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef knnth het volgende:
Steekje onder water "ik neem ze op en kijk ze"
lol hugo
idd, kijk maar naar Fred v/d Hoornquote:Op zondag 16 september 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbalcarriere stopt rond je 30e![]()
Toen Jans er was moest hij het ook meer over de malaise bij Ajax hebben en het goede van AZ dan dat hij over Groningen kon spreken.quote:Op maandag 17 september 2007 09:47 schreef xJapser het volgende:
Wanneer leren ze het nou eens dat er meer clubs zijn dan Ajax en AZ....echt verveeld wordt je er onderhand van. Altijd maar dat gewauwel...
Nodig eens Jan de Jonge uit ofzo , krijg je een leuk gesprek. Maak eens een leuke reportage van meerdere delen over een speler, een club of wat dan ook....
Persoonlijk vind ik dat maar weinig toevoegen bij zo'n programma, waarin enkel vier man aan een tafel zitten te kletsen, maar dat is weer een andere discussie.quote:Op zondag 16 september 2007 23:17 schreef Type-R het volgende:
En wie zijn dat dan in NL op dit moment?quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef EnactedChaos het volgende:
Waar ik ook echt scheitziek van wordt is dat ze maar blijven praten over een top
Nou gewoon, Feyenoord, ajax en psv.quote:Op dinsdag 18 september 2007 05:00 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan in NL op dit moment?
Marco wint nog genoeg om niet ontslagen te worden.
Ze zijn al wel kampioen geworden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:38 schreef EnactedChaos het volgende:
Een "top..." wordt historisch bepaald, zolang ze geen kampioen zijn geworden horen ze er sowieso nog niet bij.
Ja, dat weet ik ook wel. Daarna was er toch ook nog steeds een top 3? Of gaan we vanaf nu alle clubs die ooit een keer kampioen zijn geworden meetellen? Willem II, Sparta?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ze zijn al wel kampioen geworden.
Je hebt helemaal gelijk, maar maakt dat ze een topclub?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:20 schreef tong80 het volgende:
AZ is wel degelijk een soort topclub. Twee jaar geleden nog de halve finale van de EC. Thuis in europa nog steeds ongeslagen. Er spelen een paar internationals. Hebben een coach die door de Times werd gekozen in de top 50 of all time. Vorig seizoen op één wedstrijd na landskampioen. Het jaar er voor ook vlak bij. Roda Willem 2 Heerenveen klampten ooit één seizoen aan. AZ doet dit nu al een paar jaar.
Beetje flauw verhaal, die geef ik je. Maar ik vind t gewoon te weinig voor een "topclub". Ik vind dat het gehypt wordt. Ik vind het ook belachelijk dat ze meer tv gelden willen (als dat waar is) bijvoorbeeld. Ik vraag me namelijk af of er meer mensen kijken naar een wedstrijd van az dan naar een wedstrijd van twente, heerenveen, utrecht, roda... Ik vind dat ze het hoog in hun bol hebben en de media mag daar wel wat kritischer naar kijken als je het mij vraagt.quote:AZ is wel degelijk een soort subtopper. Nog nooit de EC gewonnen. Thuis in europa nog steeds ongeslagen, zonder prijs. Er spelen een paar internationals (excelsior had vorig jaar ook een international). Hebben een coach die door de Times werd gekozen in de top 50 of all time. Vorig seizoen weer geen landskampioen. Het jaar er voor ook niet. Roda Willem 2 Heerenveen klampten ooit één seizoen aan. AZ doet dit nu al een paar jaar zonder succes.
Alsof ze dat al jaren spelenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:08 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk liever naar AZ dan naar wewlke club dan ook. De laatste wedstrijden was het inder maar normaal is het puur aanvallend voetbal en valt er veel te genieten.
Eigenlijk wel ja. 2 jaar onder van Gaal, en 3 jaar onder Co met onafgebroken het beste voetbal van NL.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Alsof ze dat al jaren spelen![]()
Zeik niet zo afgunstig over de stempel "topclub" en dat hokjesgezeik. Ajax is ook een topclub maar kan europees niet eens Slavia of Kopenhagen nekken. AZ is gewoon goed bezig. En Dirk heeft heeft 1000% gelijk dat die kleintjes eruitgesaneerd moeten worden als je internationaal wil blijven aanhaken.quote:En dan nog, daar wordt je geen topclub mee. Ga eens kijken naar de eindrangschikkingen van de laatste 20 jaar van de 4 clubs. Dat laat precies zien waarom ze nog geen topclub zijn.
Lachen toch? De hele avond een beetje lullen met Jack, Hugo en Youri over een wedstrijd die je het liefst zo snel mogelijk wil vergeten. Nee, de heren Lucius en Makaay zijn niet te benijden vanavond...quote:
Alsof die stellingen van hem zijnquote:Op zondag 23 september 2007 22:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Kom die Jack met z'n 'Feyenoord wordt overschat' aan hoorVolgens mij was hij juist degene die Feyenoord de lucht in prees
En terecht, Makaay heeft gefaald vandaag, Perez niet.quote:Op zondag 23 september 2007 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie hun Perez de hemel in prijzen
Recht in het geizicht van Makaay.
Doe a.u.b eens een keer een poging tot volwassen gedrag.quote:Op zondag 23 september 2007 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Jack komt spontaan klaar van Perez. Vuile pisnicht![]()
![]()
![]()
FOS: Feyenoord Omroep Stichting![]()
Broeliebroeliequote:Op zondag 23 september 2007 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe a.u.b eens een keer een poging tot volwassen gedrag.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Jack komt spontaan klaar van Perez. Vuile pisnicht![]()
![]()
![]()
FOS: Feyenoord Omroep Stichting![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 23:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ga slapen man gefrustreerde chappie
Ja die man werkt zelfs mij op mijn zenuwen maar ik zou hem gewoon zelf door de zeik halen in plaats van verongelijkt te reagerenquote:
Omdat hij v Basten invloed...quote:Op zondag 23 september 2007 23:36 schreef Rikketik het volgende:
Waarom gaan ze nou nog over Cruijff praten dan? Die kerel lult al jaren uit z'n nek, die moet je sowieso niet serieus meer nemen.
Nee Cruijff is god en de wereld en allesquote:Op zondag 23 september 2007 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij heeft gelijkCruijff is niet god.
Ja dat lijkt mij ook wel lolligquote:Op zondag 23 september 2007 23:37 schreef pekel het volgende:
Hugo moet voortaan de interviews met Cruijff doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |