Lachen toch? De hele avond een beetje lullen met Jack, Hugo en Youri over een wedstrijd die je het liefst zo snel mogelijk wil vergeten. Nee, de heren Lucius en Makaay zijn niet te benijden vanavond...quote:
Alsof die stellingen van hem zijnquote:Op zondag 23 september 2007 22:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Kom die Jack met z'n 'Feyenoord wordt overschat' aan hoorVolgens mij was hij juist degene die Feyenoord de lucht in prees
En terecht, Makaay heeft gefaald vandaag, Perez niet.quote:Op zondag 23 september 2007 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie hun Perez de hemel in prijzen
Recht in het geizicht van Makaay.
Doe a.u.b eens een keer een poging tot volwassen gedrag.quote:Op zondag 23 september 2007 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Jack komt spontaan klaar van Perez. Vuile pisnicht![]()
![]()
![]()
FOS: Feyenoord Omroep Stichting![]()
Broeliebroeliequote:Op zondag 23 september 2007 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe a.u.b eens een keer een poging tot volwassen gedrag.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Jack komt spontaan klaar van Perez. Vuile pisnicht![]()
![]()
![]()
FOS: Feyenoord Omroep Stichting![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 23:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ga slapen man gefrustreerde chappie
Ja die man werkt zelfs mij op mijn zenuwen maar ik zou hem gewoon zelf door de zeik halen in plaats van verongelijkt te reagerenquote:
Omdat hij v Basten invloed...quote:Op zondag 23 september 2007 23:36 schreef Rikketik het volgende:
Waarom gaan ze nou nog over Cruijff praten dan? Die kerel lult al jaren uit z'n nek, die moet je sowieso niet serieus meer nemen.
Nee Cruijff is god en de wereld en allesquote:Op zondag 23 september 2007 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij heeft gelijkCruijff is niet god.
Ja dat lijkt mij ook wel lolligquote:Op zondag 23 september 2007 23:37 schreef pekel het volgende:
Hugo moet voortaan de interviews met Cruijff doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |