Elke uitzending waarin Jaakke teveel aan het woord is is saai.quote:Op zondag 16 september 2007 23:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het best enerverend allemaal. Borst was op dreef....
ja die was goedquote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef knnth het volgende:
Steekje onder water "ik neem ze op en kijk ze"
lol hugo
idd, kijk maar naar Fred v/d Hoornquote:Op zondag 16 september 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbalcarriere stopt rond je 30e![]()
Toen Jans er was moest hij het ook meer over de malaise bij Ajax hebben en het goede van AZ dan dat hij over Groningen kon spreken.quote:Op maandag 17 september 2007 09:47 schreef xJapser het volgende:
Wanneer leren ze het nou eens dat er meer clubs zijn dan Ajax en AZ....echt verveeld wordt je er onderhand van. Altijd maar dat gewauwel...
Nodig eens Jan de Jonge uit ofzo , krijg je een leuk gesprek. Maak eens een leuke reportage van meerdere delen over een speler, een club of wat dan ook....
Persoonlijk vind ik dat maar weinig toevoegen bij zo'n programma, waarin enkel vier man aan een tafel zitten te kletsen, maar dat is weer een andere discussie.quote:Op zondag 16 september 2007 23:17 schreef Type-R het volgende:
Verrek, breedbeeld uitzending!
En wie zijn dat dan in NL op dit moment?quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef EnactedChaos het volgende:
Waar ik ook echt scheitziek van wordt is dat ze maar blijven praten over een top
Nou gewoon, Feyenoord, ajax en psv.quote:Op dinsdag 18 september 2007 05:00 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan in NL op dit moment?
Marco wint nog genoeg om niet ontslagen te worden.
Ze zijn al wel kampioen geworden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:38 schreef EnactedChaos het volgende:
Een "top..." wordt historisch bepaald, zolang ze geen kampioen zijn geworden horen ze er sowieso nog niet bij.
Ja, dat weet ik ook wel. Daarna was er toch ook nog steeds een top 3? Of gaan we vanaf nu alle clubs die ooit een keer kampioen zijn geworden meetellen? Willem II, Sparta?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ze zijn al wel kampioen geworden.
Je hebt helemaal gelijk, maar maakt dat ze een topclub?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:20 schreef tong80 het volgende:
AZ is wel degelijk een soort topclub. Twee jaar geleden nog de halve finale van de EC. Thuis in europa nog steeds ongeslagen. Er spelen een paar internationals. Hebben een coach die door de Times werd gekozen in de top 50 of all time. Vorig seizoen op één wedstrijd na landskampioen. Het jaar er voor ook vlak bij. Roda Willem 2 Heerenveen klampten ooit één seizoen aan. AZ doet dit nu al een paar jaar.
Beetje flauw verhaal, die geef ik je. Maar ik vind t gewoon te weinig voor een "topclub". Ik vind dat het gehypt wordt. Ik vind het ook belachelijk dat ze meer tv gelden willen (als dat waar is) bijvoorbeeld. Ik vraag me namelijk af of er meer mensen kijken naar een wedstrijd van az dan naar een wedstrijd van twente, heerenveen, utrecht, roda... Ik vind dat ze het hoog in hun bol hebben en de media mag daar wel wat kritischer naar kijken als je het mij vraagt.quote:AZ is wel degelijk een soort subtopper. Nog nooit de EC gewonnen. Thuis in europa nog steeds ongeslagen, zonder prijs. Er spelen een paar internationals (excelsior had vorig jaar ook een international). Hebben een coach die door de Times werd gekozen in de top 50 of all time. Vorig seizoen weer geen landskampioen. Het jaar er voor ook niet. Roda Willem 2 Heerenveen klampten ooit één seizoen aan. AZ doet dit nu al een paar jaar zonder succes.
Alsof ze dat al jaren spelenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:08 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk liever naar AZ dan naar wewlke club dan ook. De laatste wedstrijden was het inder maar normaal is het puur aanvallend voetbal en valt er veel te genieten.
Eigenlijk wel ja. 2 jaar onder van Gaal, en 3 jaar onder Co met onafgebroken het beste voetbal van NL.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Alsof ze dat al jaren spelen![]()
Zeik niet zo afgunstig over de stempel "topclub" en dat hokjesgezeik. Ajax is ook een topclub maar kan europees niet eens Slavia of Kopenhagen nekken. AZ is gewoon goed bezig. En Dirk heeft heeft 1000% gelijk dat die kleintjes eruitgesaneerd moeten worden als je internationaal wil blijven aanhaken.quote:En dan nog, daar wordt je geen topclub mee. Ga eens kijken naar de eindrangschikkingen van de laatste 20 jaar van de 4 clubs. Dat laat precies zien waarom ze nog geen topclub zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |