Elke uitzending waarin Jaakke teveel aan het woord is is saai.quote:Op zondag 16 september 2007 23:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het best enerverend allemaal. Borst was op dreef....
ja die was goedquote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef knnth het volgende:
Steekje onder water "ik neem ze op en kijk ze"
lol hugo
idd, kijk maar naar Fred v/d Hoornquote:Op zondag 16 september 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbalcarriere stopt rond je 30e![]()
Toen Jans er was moest hij het ook meer over de malaise bij Ajax hebben en het goede van AZ dan dat hij over Groningen kon spreken.quote:Op maandag 17 september 2007 09:47 schreef xJapser het volgende:
Wanneer leren ze het nou eens dat er meer clubs zijn dan Ajax en AZ....echt verveeld wordt je er onderhand van. Altijd maar dat gewauwel...
Nodig eens Jan de Jonge uit ofzo , krijg je een leuk gesprek. Maak eens een leuke reportage van meerdere delen over een speler, een club of wat dan ook....
Persoonlijk vind ik dat maar weinig toevoegen bij zo'n programma, waarin enkel vier man aan een tafel zitten te kletsen, maar dat is weer een andere discussie.quote:Op zondag 16 september 2007 23:17 schreef Type-R het volgende:
Verrek, breedbeeld uitzending!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |