je hoeft niet te kijken hequote:
ik hoorde de uitslag pas rond 00:00 uur bij nopeisdope zelfquote:Op zondag 16 september 2007 23:05 schreef Malibu-06 het volgende:
Houniet, dus je had het leuk gehad gisteren? Kan me voorstellen dat je er net ff met een lekkerder gevoel heengaat na zo'n wedstrijd-slot als zaterdagIk baal echt dat ik er niet bij kon zijn (weinig vrienden die van dit soort feesten houden
), hopelijk volgende keer weer!
dat begrijp ik zekerquote:Op zondag 16 september 2007 23:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar ik wil horen hoe Jack zegt dat Feyenoord eigenlijk best wel kampioen kan worden![]()
de show draait niet alleen om Jaakke hequote:Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef Mr.Mills het volgende:
Heb je de voorzitter van Ajax te gast ga je over andere voorzitters lullen.
Nadeel is dat dan geen hond de wedstrijden van b.v. Heracles of Excelsior koopt.quote:Op zondag 16 september 2007 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Waarom gaan de clubs niet onafhankelijk onderhandelen met zenders.. de thuiswedstrijden van Ajax bij RTL, Feyenoord bij SBS en PSV bij de NOS
Ook geen gezeik over verdelingen
quote:
daarom moeten ze ook hun mond houden bij de verdelingenquote:Op zondag 16 september 2007 23:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nadeel is dat dan geen hond de wedstrijden van b.v. Heracles of Excelsior koopt.
Jawel, de Jaakke-show!quote:Op zondag 16 september 2007 23:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
de show draait niet alleen om Jaakke he
Heerlijkquote:Op zondag 16 september 2007 23:17 schreef Type-R het volgende:
Verrek, breedbeeld uitzending!
niets gepwnwoendnogwat aan, dat is gewoon een feitquote:
wie zegt datquote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een gelul zeg, alsof die jeugdteams van Ajax alles met 7-0 winnen
volgens mij worden die D-, E- en F-jes wel steevast kampioen met 100% winst. Maargoed, het gaat om het eerste elftal, en daarin is Ajax ... ehh ... licht teleurstellendquote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een gelul zeg, alsof die jeugdteams van Ajax alles met 7-0 winnen
ja wtfquote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Ajax heeft Feyenoord bij de 'G14' gehaald
quote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Vanaf vandaag wordt alles bij studio sport in breedbeeld uitgezonden.quote:Op zondag 16 september 2007 23:17 schreef Type-R het volgende:
Verrek, breedbeeld uitzending!
Het is alsof je het debiele broertje meeneemt op een dagje uitquote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Gelijk hebben ze.quote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Laat ze toch ... terwijl ze achterom kijken, pakken jullie steevast de ene na de andere titel.quote:Op zondag 16 september 2007 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je naar de historie kijkt...
Typisch, altijd naar het verleden kijken
is gewoon een feit wat hij zegt...dat daarom Az geen top ploeg is en Psv wel.quote:Op zondag 16 september 2007 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je naar de historie kijkt...
Typisch, altijd naar het verleden kijken
Alles bij de NOS zelfs.quote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef maril het volgende:
[..]
Vanaf vandaag wordt alles bij studio sport in breedbeeld uitgezonden.
Jack hoopt hem natuurlijk naar AFC te kunnen halen.quote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef knnth het volgende:
Hugo zet Van Gelder terecht op z'n nummer. Van Gelder een beetje de kant van Jaakke kiezen
nou heb je nu je zinquote:Op zondag 16 september 2007 23:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik wil discussies over de opstelling van Oranje!
Hoezo? Wij winnen van een degradatie kandidaat en AZ speelt er gelijk tegen.quote:Op zondag 16 september 2007 23:39 schreef BigFire het volgende:
ben niet bang maar voor de rest heeft Youri gelijk, AZ speelt zoals Aaax zou moeten spelen..... en aan het hoofd van Jaake te zien wil ie niet luisteren![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoezo? Wij winnen van een degradatie kandidaat en AZ speelt er gelijk tegen.
Sparta is heul niet degradatiekandidaatquote:Op zondag 16 september 2007 23:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoezo? Wij winnen van een degradatie kandidaat en AZ speelt er gelijk tegen.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:45 schreef renz0r het volgende:
Jezus wat een mongolenkop heeft die Jaakke als die lacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |