Als je er zelf een punt achter zet, kies je ervoor, dan wil je het.quote:Op zondag 2 december 2007 18:46 schreef Riann het volgende:
Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik gedumpt ben ik heb het andere keren altijd gedaan niet dat je dan geen verdriet hebt net zo goed.
Nou heb ik geen berg aan relaties achter de rug gelukkig, maar ik kan wel zeggen dat ik er iedere keer anders mee om ging al bleef dat klote gevoel natuurlijk nog steeds.quote:Op zondag 2 december 2007 18:15 schreef Ewaldus het volgende:
[...]
Wat ik mij nu afvraag is voor de mensen die al veelvoudig verbroken relaties hebben mee gemaakt, ga je er ook elke keer makkelijker mee om ? Of blijft het elke keer weer hetzelfde drama?
ah, nu dus.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef -Mellow- het volgende:
ik ben nu na 2,5 week nog steeds zo apathisch. ik snap er niks van. misschien is het een soort zelfbescherming ofzo, het gaat echt vanzelf. zijn er mensen die dit herkennen? Ik zit namelijk de hele tijd eigenlijk te wachten totdat de klap komt
Herkenbaar ja. Ik had wel al een deel van de klap gehad, de eerste 2 dagen, maar toen was het verdriet opeens *weg*. Heel vreemd en onnatuurlijk vond ik. Maar goed, dat heeft ook niet erg lang geduurd, die zelfbescherming werkt niet eeuwig, op een gegeven moment moet je er toch helemaal doorheenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef -Mellow- het volgende:
ik ben nu na 2,5 week nog steeds zo apathisch. ik snap er niks van. misschien is het een soort zelfbescherming ofzo, het gaat echt vanzelf. zijn er mensen die dit herkennen? Ik zit namelijk de hele tijd eigenlijk te wachten totdat de klap komt
Ik vind elke relatie is anders. En elke relatie maak je toch een ander gevoel. Ik weet niet maar ik heb bij nog geen 1 relatie hetzelfde gevoel gehad.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Ik had wel al een deel van de klap gehad, de eerste 2 dagen, maar toen was het verdriet opeens *weg*. Heel vreemd en onnatuurlijk vond ik. Maar goed, dat heeft ook niet erg lang geduurd, die zelfbescherming werkt niet eeuwig, op een gegeven moment moet je er toch helemaal doorheen![]()
Sterkte iig.
Zijn er hier mensen die in volle eerlijkheid kunnen zeggen dat ze na hun eerste echte liefde-waarvan-ze-dachten-dat-hij-nooit-overging, nog een keer datzelfde gevoel hebben gehad bij een volgende relatie?Ik kan me niet voorstellen dat ik nog ooit zo op iemand ga bouwen eigenlijk.
Ik zeg liever geen nooit. Een lichaam (=geest) aan verandering onderheving en die veranderingen heb je niet altijd onder controle. Dus bij mijn eerste echte liefde-waarvan-ik-dacht-dat-hij-nooit-overging heb ik ook altijd volgehouden dat dit waarschijnlijk tijdelijk zou zijn. Alleen voelde ik wel dat ik hier langer aan zou kunnen vasthouden, dan anderen. Het gevoel dat-het-nooit-overgaat zal niet weggaan, totdat je merkt dat die ander toch niet alles kan bieden wat je zoekt en je er niet meer aan vast hoeft te houden. Ik ook kan me daarom nu nog steeds niet voorstellen ooit nog zo op iemand te bouwen. Ik ben blij met wie ik nu ben.... en daar past wat mij betreft maar één iemand het best bij . De rest maakt het dragelijker. Alleen morgen kan ik door onverwachte redenen veranderen van gedachten.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef vliegtuigje het volgende:
Zijn er hier mensen die in volle eerlijkheid kunnen zeggen dat ze na hun eerste echte liefde-waarvan-ze-dachten-dat-hij-nooit-overging, nog een keer datzelfde gevoel hebben gehad bij een volgende relatie?Ik kan me niet voorstellen dat ik nog ooit zo op iemand ga bouwen eigenlijk.
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:23 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik zeg liever geen nooit. Een lichaam (=geest) aan verandering onderheving en die veranderingen heb je niet altijd onder controle. Dus bij mijn eerste echte liefde-waarvan-ik-dacht-dat-hij-nooit-overging heb ik ook altijd volgehouden dat dit waarschijnlijk tijdelijk zou zijn. Alleen voelde ik wel dat ik hier langer aan zou kunnen vasthouden, dan anderen. Het gevoel dat-het-nooit-overgaat zal niet weggaan, totdat je merkt dat die ander toch niet alles kan bieden wat je zoekt en je er niet meer aan vast hoeft te houden. Ik ook kan me daarom nu nog steeds niet voorstellen ooit nog zo op iemand te bouwen. Ik ben blij met wie ik nu ben.... en daar past wat mij betreft maar één iemand het best bij . De rest maakt het dragelijker. Alleen morgen kan ik door onverwachte redenen veranderen van gedachten.
Ja hoor... Heb 7 jaar met mn ext meisje gehad. Dacht dat het nooit uit zou gaan. Totdat na 7 jaar voor mij de sleur te groot was. Nu 3 jaar met huidige vriendin en de liefde gaat nog een stuk dieper doordat ik dingen heb geleerd uit mn vorige relatiequote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik duidelijk ben geweest over het gebruik van nooit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:06 schreef h_vreman het volgende:
Dat gevoel komt nooit meer terug. [...]
Dat moet helemaal niet. Ik gaf aan wat hier volgens mij voor nodig is.quote:je moet je Liefde-waarvan-je-dacht-dat-ie-nooit-over-zou-gaan echt helemaal los laten.
Datzelfde gevoel komt niet terug, elke relatie is gevoelsgewijs anders. Dat je duidelijk bent dat klopt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:15 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik duidelijk ben geweest over het gebruik van nooit.
[..]
Dat moet helemaal niet. Ik gaf aan wat hier volgens mij voor nodig is.
nou hup! knopen doorhakken dan maar.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:11 schreef adt het volgende:
Ik heb al moeite met het loslaten van m'n vriendin terwijl ze nog niet eens m'n ex is![]()
Laatste tijd komt door omstandigheden steeds maar haar negatieve kant naar boven met veel ruzie en verwijt, zie ook vorige post terwijl de positieve kant waar ik gek op ben slechts sporadisch naar voren komt.
Er is ook op termijn geen vooruitzicht op verbetering, waardoor ik helemaal moedeloos ben. Ik wil geen relatie met de negatieve kant van haar...
Je beschrijft mijn gevoel zo onwijs goed..quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er hierboven een paar mensen die zeggen dat het kanquote:Op woensdag 12 december 2007 20:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je beschrijft mijn gevoel zo onwijs goed..
Jepquote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef vliegtuigje het volgende:
Emotionele chantage. Je wou het toch uitmaken?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef adt het volgende:
Hoe kut is het dan ook als je samenwoont en zij zwijgt in alle talen. Gaat dan op bed en wanneer je haar achterna strompelt de slaapkamer in zie je nog hoe ze zich haastig uitkleedt en in bed duikt, vervolgens niets meer tegen je zegt.
Ik hoop ook dat het kan! Kan het me nog steeds niet voorstellen... ik weet nu wel dat hij het niet was voor mij, maar dat gevoel dat erbij hoorde.. denk gewoon niet dat ik dat nog keer kan krijgen!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:59 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er hierboven een paar mensen die zeggen dat het kanIk ben nou 2,5 maand verder ongeveer en ik heb nog veel terugvallen, maar het gaat een stuk beter. Ik vraag me nou alleen heel erg af wat ik met m'n leven aanmoet
Ik vond het geweldig zoals het was en nu moet alles opeens anders. Nieuwe hobby's, nieuwe mensen,... ik vind er gewoon totaal geen voldoening in. Maar ook dat went nog wel.
Als het pas 2 maanden is, ms is het een fase...quote:Op woensdag 19 december 2007 17:30 schreef Solevita het volgende:
Toch bekruipt mij de laatste twee maanden ongeveer steeds hetzelfde gevoel. Ofja, geen gevoel. Meer een gedachte aan een persoon. Mijn ex dus. Het is volgens mij al vijf jaar over tussen ons, en de laatste twee jaar heb ik haar nooit meer gezien zelfs. Tussen die ex en deze vriendin zaten zelfs nog romances.
Hoeft niet.quote:Natuurlijk is alles uit het verleden mooier, en zal de realiteit vies hard tegenvallen.
kunnen jullie ook vriendschappelijk samen dingen doen (zonder dat er anderen bij zijn) zonder dat het pijnlijk is dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef Alonely het volgende:
In het begin van dit jaar heeft mijn ex het uitgemaakt na een relatie van ongeveer vijf jaar:
Als je wil kun je over mijn vrolijke avonturen lezen in dit topic: Doffe ellende
Gisteren heb ik haar weer een keer gezien na een tijd waarin we elkaar vrij weinig gezien hebben en ik moet zeggen dat het best OK was om haar weer te zien.
We hebben nog wel liefdevolle gevoelens voor elkaar, maar dan echt alleen als vrienden.
Toen ik haar zag was ik ook blij om haar te zien, maar meer gewoon als een vriendin die ik al een tijdje had gemist. We zijn echt 'klaar' met elkaar als voormalige partners en we kunnen nu gewoon weer normaal met elkaar omgaan. En da's best fijn.
Ms wel als je 9 maanden verder bentquote:Op donderdag 20 december 2007 16:54 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
kunnen jullie ook vriendschappelijk samen dingen doen (zonder dat er anderen bij zijn) zonder dat het pijnlijk is dan?
ik kan me er nog niks bij voorstellen namelijk.
Ja, ondertussen kan dat wel weer.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:54 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
kunnen jullie ook vriendschappelijk samen dingen doen (zonder dat er anderen bij zijn) zonder dat het pijnlijk is dan?
ik kan me er nog niks bij voorstellen namelijk.
Klopt, in 9 maanden kunnen er een hoop dingen veranderen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ms wel als je 9 maanden verder bent
Ligt er ook aan om welke reden je relatie stuk is gegaan he.
En als je elkaar 9 maanden niet ziet, dan trekken een hoop dingen weer bij, vallen dingen in perspectief.
Ik raak dat maar niet kwijt... elke keer dat ik haar zie, ontwijk ik haar om d'r met rust te laten. Maar stiekem wil ik juist met d'r praten. Ze denkt misschien wel dat ik d'r haat, maar ze vroeg er destijds zelf om.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:00 schreef Alonely het volgende:
De laatste keer dat ik haar zag was er ook niks meer van het "Ooooh-ik-wil-je-terug" gevoel over.
quote:Op maandag 24 december 2007 13:28 schreef Riann het volgende:
je bent dan ook zoiets van bij gebrek aan beter....
ik geloof het niet echt.quote:Op maandag 24 december 2007 13:12 schreef FlipDwerg het volgende:
Het is al een jaar uit met mijn vriendin. Drie jaar samen waarvan 1 samengewoond. Ze heeft tot vorige week mij proberen te overtuigen om terug een relatie aan te gaan. Eindelijk was ik er terug klaar voor om met haar terug iets op te bouwen. Leerde ze vorige week een andere kerel kennen die ze een kans wil geven.
Een jaar gelede ben ik bij haar vertrokke omdat we gewoon niet meer samen konden leven. We zijn altijd van elkaar blijven houden. Nu krijg ik plots die klap, voor de eerste keer in mijn leven. Wenen doe ik normaal niet. Maar sinds gistere zie ik de wereld alsof ik onder water leef. K'voel me klote, ik weet dat het over zal gaan... maar ik hoop vooral dat die kerel het afbolt en dat ze terug bij mij komt.
Ik heb precies hetzelfde gevoel. Ik ben wel blij dat ik niet hem mis, maar gewoon iemand om me heen die om me geeft etcquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:50 schreef Riann het volgende:
ik vind kerst helemaal geweldig maar ik mis dan toch die iemand niet zo zeer mijn ex terwijl ik nu wel zo mee en dan denk wat zal hij aan het doen zijn. Maar ik mis ook gewoon iemand langs mij.
snik snik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |