Als je er zelf een punt achter zet, kies je ervoor, dan wil je het.quote:Op zondag 2 december 2007 18:46 schreef Riann het volgende:
Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik gedumpt ben ik heb het andere keren altijd gedaan niet dat je dan geen verdriet hebt net zo goed.
Nou heb ik geen berg aan relaties achter de rug gelukkig, maar ik kan wel zeggen dat ik er iedere keer anders mee om ging al bleef dat klote gevoel natuurlijk nog steeds.quote:Op zondag 2 december 2007 18:15 schreef Ewaldus het volgende:
[...]
Wat ik mij nu afvraag is voor de mensen die al veelvoudig verbroken relaties hebben mee gemaakt, ga je er ook elke keer makkelijker mee om ? Of blijft het elke keer weer hetzelfde drama?
ah, nu dus.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef -Mellow- het volgende:
ik ben nu na 2,5 week nog steeds zo apathisch. ik snap er niks van. misschien is het een soort zelfbescherming ofzo, het gaat echt vanzelf. zijn er mensen die dit herkennen? Ik zit namelijk de hele tijd eigenlijk te wachten totdat de klap komt
Herkenbaar ja. Ik had wel al een deel van de klap gehad, de eerste 2 dagen, maar toen was het verdriet opeens *weg*. Heel vreemd en onnatuurlijk vond ik. Maar goed, dat heeft ook niet erg lang geduurd, die zelfbescherming werkt niet eeuwig, op een gegeven moment moet je er toch helemaal doorheenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef -Mellow- het volgende:
ik ben nu na 2,5 week nog steeds zo apathisch. ik snap er niks van. misschien is het een soort zelfbescherming ofzo, het gaat echt vanzelf. zijn er mensen die dit herkennen? Ik zit namelijk de hele tijd eigenlijk te wachten totdat de klap komt
Ik vind elke relatie is anders. En elke relatie maak je toch een ander gevoel. Ik weet niet maar ik heb bij nog geen 1 relatie hetzelfde gevoel gehad.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Ik had wel al een deel van de klap gehad, de eerste 2 dagen, maar toen was het verdriet opeens *weg*. Heel vreemd en onnatuurlijk vond ik. Maar goed, dat heeft ook niet erg lang geduurd, die zelfbescherming werkt niet eeuwig, op een gegeven moment moet je er toch helemaal doorheen![]()
Sterkte iig.
Zijn er hier mensen die in volle eerlijkheid kunnen zeggen dat ze na hun eerste echte liefde-waarvan-ze-dachten-dat-hij-nooit-overging, nog een keer datzelfde gevoel hebben gehad bij een volgende relatie?Ik kan me niet voorstellen dat ik nog ooit zo op iemand ga bouwen eigenlijk.
Ik zeg liever geen nooit. Een lichaam (=geest) aan verandering onderheving en die veranderingen heb je niet altijd onder controle. Dus bij mijn eerste echte liefde-waarvan-ik-dacht-dat-hij-nooit-overging heb ik ook altijd volgehouden dat dit waarschijnlijk tijdelijk zou zijn. Alleen voelde ik wel dat ik hier langer aan zou kunnen vasthouden, dan anderen. Het gevoel dat-het-nooit-overgaat zal niet weggaan, totdat je merkt dat die ander toch niet alles kan bieden wat je zoekt en je er niet meer aan vast hoeft te houden. Ik ook kan me daarom nu nog steeds niet voorstellen ooit nog zo op iemand te bouwen. Ik ben blij met wie ik nu ben.... en daar past wat mij betreft maar één iemand het best bij . De rest maakt het dragelijker. Alleen morgen kan ik door onverwachte redenen veranderen van gedachten.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef vliegtuigje het volgende:
Zijn er hier mensen die in volle eerlijkheid kunnen zeggen dat ze na hun eerste echte liefde-waarvan-ze-dachten-dat-hij-nooit-overging, nog een keer datzelfde gevoel hebben gehad bij een volgende relatie?Ik kan me niet voorstellen dat ik nog ooit zo op iemand ga bouwen eigenlijk.
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:23 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik zeg liever geen nooit. Een lichaam (=geest) aan verandering onderheving en die veranderingen heb je niet altijd onder controle. Dus bij mijn eerste echte liefde-waarvan-ik-dacht-dat-hij-nooit-overging heb ik ook altijd volgehouden dat dit waarschijnlijk tijdelijk zou zijn. Alleen voelde ik wel dat ik hier langer aan zou kunnen vasthouden, dan anderen. Het gevoel dat-het-nooit-overgaat zal niet weggaan, totdat je merkt dat die ander toch niet alles kan bieden wat je zoekt en je er niet meer aan vast hoeft te houden. Ik ook kan me daarom nu nog steeds niet voorstellen ooit nog zo op iemand te bouwen. Ik ben blij met wie ik nu ben.... en daar past wat mij betreft maar één iemand het best bij . De rest maakt het dragelijker. Alleen morgen kan ik door onverwachte redenen veranderen van gedachten.
Ja hoor... Heb 7 jaar met mn ext meisje gehad. Dacht dat het nooit uit zou gaan. Totdat na 7 jaar voor mij de sleur te groot was. Nu 3 jaar met huidige vriendin en de liefde gaat nog een stuk dieper doordat ik dingen heb geleerd uit mn vorige relatiequote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik duidelijk ben geweest over het gebruik van nooit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:06 schreef h_vreman het volgende:
Dat gevoel komt nooit meer terug. [...]
Dat moet helemaal niet. Ik gaf aan wat hier volgens mij voor nodig is.quote:je moet je Liefde-waarvan-je-dacht-dat-ie-nooit-over-zou-gaan echt helemaal los laten.
Datzelfde gevoel komt niet terug, elke relatie is gevoelsgewijs anders. Dat je duidelijk bent dat klopt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:15 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik duidelijk ben geweest over het gebruik van nooit.
[..]
Dat moet helemaal niet. Ik gaf aan wat hier volgens mij voor nodig is.
nou hup! knopen doorhakken dan maar.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:11 schreef adt het volgende:
Ik heb al moeite met het loslaten van m'n vriendin terwijl ze nog niet eens m'n ex is![]()
Laatste tijd komt door omstandigheden steeds maar haar negatieve kant naar boven met veel ruzie en verwijt, zie ook vorige post terwijl de positieve kant waar ik gek op ben slechts sporadisch naar voren komt.
Er is ook op termijn geen vooruitzicht op verbetering, waardoor ik helemaal moedeloos ben. Ik wil geen relatie met de negatieve kant van haar...
Je beschrijft mijn gevoel zo onwijs goed..quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er hierboven een paar mensen die zeggen dat het kanquote:Op woensdag 12 december 2007 20:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je beschrijft mijn gevoel zo onwijs goed..
Jepquote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef vliegtuigje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |