Tsja, niet om je nu valse hoop te geven, maar ik ken ook verhalen van exen die weer succesvol bij elkaar zijn gekomen. Als mens groei je in het leven en soms zijn bepaalde problemen waardoor de relatie destijds beeindigd is veranderd of opgelost in de tijd. Al haast ik me daaraan toe te voegen dat ik daar momenteel zelf ook in wil geloven, omdat mijn ex anderhalve week de relatie na ruim twee jaar heeft beeindigd, iets dat voor mij compleet uit de lucht kwam vallen en waarvan ik behoorlijk aangeslagen ben. Ik zit zelf nu dus ook nog in de fase waarin ik hoop probeer te houden dat het nog goed kan komen, al weet ik dat die hoop alleen maar de pijn van het moment verzacht en onderdeel uitmaakt van het rouwproces. Bah.quote:Op zondag 18 november 2007 15:30 schreef WinnarJ het volgende:
...Ik heb er vannacht (na verdomme 2.5 jaar) gewoon weer over gedroomd. Dat ik vertelde hoe verliefd ik nog op haar was, dat zij dat ook zei, dat we nog wat gezoent hebben etc...
en ik vind het VRESELIJK... het liefst zou ik haar willen vergeten, vandaar dit verhaal in 'loslaten van je EX'.... vreselijk moeilijk en kutwant volgens mij zit het bij mij wel onwijs diep...
true... Eigenlijk kan je jezelf zo gek maken als jezelf wilt....quote:Op zondag 18 november 2007 15:46 schreef milagro het volgende:
als je zelf dan dat verschijnsel gaat zien als "zie je wel, ik ben nog steeds niet over haar/hem heen!" dan wordt het een soort van self-fulfilling prophecy ...
Je kunt het belachelijk vinden, maar het neemt niet weg dat ik me zo voel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:11 schreef milagro het volgende:
Tarot, je jankt nu onderhand al 4 jaar of zo over die verloren liefde,..... zo, dat was het weer voor dit jaar, tot volgend jaar , dramaking
misschien moet je je dan toch eens op iets anders richten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:03 schreef Tarot het volgende:
[..]
Je kunt het belachelijk vinden, maar het neemt niet weg dat ik me zo voel.
Tot volgend jaar
Zoals wat? Een hobby ... een andere vriendin? Allemaal gedaan... maar als ik d'r zie slaat mn hart nog steeds over. Zolang dat zo blijft, ga ik mezelf niet voor de gek houden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:42 schreef -Mellow- het volgende:
misschien moet je je dan toch eens op iets anders richten?
Het verschil tussen obsessie en verliefdheid is wel heel klein en wordt tenslotte door elke persoon anders gedefinieerd. Afhankelijk van hoe je het brengt, heb je misschien gelijk dat het merendeel de drama hieromheen 'over the top' zal vinden.... Zolang ik me verder normaal voel en gedraag lijkt er heel weinig aan de hand te zijn. Het sluimerd inmiddels gewoon en hoewel ik er nog regelmatig aan denk, komt slechts ééns in de zoveel tijd wat sterker naar boven.quote:4 jaar klinkt niet erg natuurlijk,eerder obsessief. het is maar een suggestie.
ik zei ook niet dat je jezelf voor de gek moest houden. liegen tegen jezelf is wel het allertreurigste wat je kan doen. maar dat neemt niet weg dat het niet onmogelijk is iemand uit je hoofd te zettenquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:53 schreef Tarot het volgende:
[..]
Zoals wat? Een hobby ... een andere vriendin? Allemaal gedaan... maar als ik d'r zie slaat mn hart nog steeds over. Zolang dat zo blijft, ga ik mezelf niet voor de gek houden.
[..]
Het verschil tussen obsessie en verliefdheid is wel heel klein en wordt tenslotte door elke persoon anders gedefinieerd. Afhankelijk van hoe je het brengt, heb je misschien gelijk dat het merendeel de drama hieromheen 'over the top' zal vinden.... Zolang ik me verder normaal voel en gedraag lijkt er heel weinig aan de hand te zijn. Het sluimerd inmiddels gewoon en hoewel ik er nog regelmatig aan denk, komt slechts ééns in de zoveel tijd wat sterker naar boven.
Klopt, maar het staat niet me niet aan wat ik ervoor moet opgeven....quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:03 schreef -Mellow- het volgende:
ik zei ook niet dat je jezelf voor de gek moest houden. liegen tegen jezelf is wel het allertreurigste wat je kan doen. maar dat neemt niet weg dat het niet onmogelijk is iemand uit je hoofd te zetten
wat moet je waarvoor opgeven?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:05 schreef Tarot het volgende:
[..]
Klopt, maar het staat niet me niet aan wat ik ervoor moet opgeven....
Ik laat het onderwerp nu weer even rusten.
Dank je , dit had ik effe nodig. Even weer met twee benen terug op de grond komen.quote:Op zondag 18 november 2007 15:46 schreef milagro het volgende:
je maakt het jezelf moeilijker dan nodig is, hoor, in die zin, dat 'terugvallen' op een (herinnering van een) ex iets heel normaals is, als je je effe eenzaam voelt of minder lekker in je vel... dat heeft niet persé iets met die ex te maken, niemand is zo perfect en ideaal dat het nooit overtroffen kan worden immers.
bepaald hartzeer van toen kan ik zo weer helemaal 'terugvoelen' áls ik er echt ff 'voor ga zitten' op een mindere dag, zeg maar... dat betekent niet dat het nog niet verwerkt is, je nog niet los bent van die persoon.. je leeft je gewoon in , alleen niet in het verhaal ve ander, maar je eigen sob story
zoals je ook wel een de neiging hebt te googlen of kontakt te zoeken ineens met 'oude' liefdes, als je net een mislukte relatie achter de rug hebt, of je je verveelt op amoreus vlak , je love life non existent is
Maar jij bent toch zelf degene die je zo laat voelen? Dus dat kan je, lijkt mij, wel veranderen. Het is niet makkelijk maar met hoe je er nu mee om gaat lijkt me ook niet bepaald gezondquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:03 schreef Tarot het volgende:
[..]
Je kunt het belachelijk vinden, maar het neemt niet weg dat ik me zo voel.
Zo bot! Ik had het bijna zelf kunnen zeggen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:11 schreef milagro het volgende:
Tarot, je jankt nu onderhand al 4 jaar of zo over die verloren liefde, jij wil er dus helemaal niet vanaf komen, jouw leven draait op dit drama, zonder die quasi "grote liefde" heb je helemaal niets wat je leven zin geeft of zo.. die liefde was niet groot, dat maak jij hem door er jarenlang over door te janken, de nasleep , jouw nasleep is groot, in de zin van lang erg lang, moedwillig lang, want oh wee als je niet minstens 10 jaar treurt om dat wat je verloren hebt, dan stelde het ook niets voor... zij is jou allang vergeten, ze weet ws amper je naam nog, het enige wat je doet is behalve dan jezelf oneindig belachelijk maken hier in dit topic, je leven on hold zetten, andere dingen niet op waarde schatten voor iets dat nooit komen gaat, iets wat ws nooit iets van betekenis geweest is, dat maak jij er van door als bewijs er jarenlang over door te gallemiezen.
zo, dat was het weer voor dit jaar, tot volgend jaar , dramaking
Eeeh mooi manquote:Op woensdag 21 november 2007 22:07 schreef MaVaEe het volgende:
Wat grappig! Ik heb dit topic zelf aangemaakt destijds en heb totaal geen behoefte meer aan mijn ex. Zelfs als ik haar in "reallife" tegen kom voel ik geen speciaal gevoel meer. Ik moet wel eerlijk zijn dat dit ongeveer 4 maanden heeft geduurd maar ben in die tussentijd verliefd geworden op een ander meisje wat nu ook mijn huidige vriendin is! Zo zie je maar weer... Het lijkt dat er nooit meer een meisje zal zijn dat net zo leuk is als je ex maar schijn bedriegt!
Wat kun je dan niet zonder hem?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:33 schreef Riann het volgende:
......Maar ik kan gewoon echt niet zonder hem .....
Leven. Ik wil niet zonder hem ik hou gewoon zo super veel van hem.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:46 schreef Tarot het volgende:
[..]
Wat kun je dan niet zonder hem?
Heel veel sterkte verder.
Dat lijkt me sterk. Je leeft nu toch nog?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:06 schreef Riann het volgende:
Leven.
Willen en kunnen zijn twee verschillende dingen.quote:Ik wil niet zonder hem ik hou gewoon zo super veel van hem.
Daarmee zou je in elk geval élke hoop verspelen die er nog is, dus dat sluit volgens mij helemaal niet aan bij wat je wil.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:15 schreef Riann het volgende:
leven is misschien idd ook wel wat drastisch. Maar op dit moment denk ik toch echt wel even van ik wil niet meer. Niet dat ik dan echt zelfmoord zou plegen. Dat zou ik denk ik nog niet eens kunnen. Maar dat is wel een gedachte wat dan door je hoofd speelt.
Is dat niet enorm saai?quote:Mijn hele toekomst zag ik voor me....
Nee ik zag gewoon een gelukkige toekomst samen met hemquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:25 schreef Tarot het volgende:
[..]
Daarmee zou je in elk geval élke hoop verspelen die er nog is, dus dat sluit volgens mij helemaal niet aan bij wat je wil.
[..]
Is dat niet enorm saai?
natuurlijk, daarom is het ook zo raar. je hele toekomstbeeld is weg dus lijkt het of je leven helemaal instort. gelukkig is dat niet zoquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:08 schreef Riann het volgende:
[..]
Nee ik zag gewoon een gelukkige toekomst samen met hem
je moet ook vooral heel veel gaan zwelgen, totdat je er achter komt dat er leukere dingen in het leven zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 10:55 schreef Riann het volgende:
als ik boodschappen of zo aan het doen ben gaat het ook goed want dat had ik anders ook gedaan als ik nog met hem ging maar denk ik eraan dan komen de tranen weer.
wat bedoel je precies met zwelgen?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:28 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
je moet ook vooral heel veel gaan zwelgen, totdat je er achter komt dat er leukere dingen in het leven zijn
opgaan in je verdriet, ellendig voelen to the max, met veel melancholische muziek en zelfmedelijden. daarna ben je er klaar mee en kan je inzien dat het leven te leuk is om nog langer over je ex te treurenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:52 schreef Riann het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met zwelgen?
Je zegt het wel heel mooi enzo.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:55 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
opgaan in je verdriet, ellendig voelen to the max, met veel melancholische muziek en zelfmedelijden. daarna ben je er klaar mee en kan je inzien dat het leven te leuk is om nog langer over je ex te treuren
hmm, ja dat was geheel uit ervaring met mijn vorige ex van heel lang geleden.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:26 schreef Riann het volgende:
[..]
Je zegt het wel heel mooi enzo.
Het is vanDaag een week geleden.
ik wil dat eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik wil hem helemaal niet loslaten![]()
je hebt je vriend gedwongen vreemd te gaan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
Nou ik post hier ook maar eensHet is nu een tijdje uit en de laatste opmerking zit mij nog dwars. Hij zei dat ik mij niet voldoende openstelde voor hem. Ik snap er niets van omdat ik mij op alle vlakken openstelde. Seksueel was ik bijna overal voor in, en geestelijk was ik juist altijd erg blij of geschrokken na zijn opmerkingen. Nu twijfel ik of de fout echt bij mij ligt
Dat ik hem heb gedwongen om vreemd te gaan met dat Turkse wijf
![]()
Anoniempje.
Niks moet, maar het leven wordt wel erg lastig als je het niet doet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:27 schreef Riann het volgende:
ik wil dat eigenlijk ook niet
maar ja moet toch
Ja idd anders blijf je in die verdrietige cirkel en ik denk dat je dan depressief word. Ben ik nu al half. Ook omdat er nu meer dingen bij elkaar komen. Niet alleen doordat het uit is ook wat medische dingen en zo. Maar het gaat nu alweer iets beter dan een paar dagen geleden. Maar nog heb ik echte huilmomenten en dan komt het uit het niets in 1 keer opzetten bijv ik zit in de auto of ik denk aan een situatie samen met hem. Of ik zit aan het ontbijt hup en daar gaan de traantjes weer. en soms ook gewoon een beetje uit boosheid van waarom mag ik nu in daar nou niet gewoon gelukkig in zijn. En er zal vast wel weer een tijd komen dat ik dat wel ben. Maar nu gewoon helemaal niet. Ik ben gewoon helemaal niet gelukkig in alles niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:18 schreef Tarot het volgende:
[..]
Niks moet, maar het leven wordt wel erg lastig als je het niet doet.
Over die 3 weken verkering kom je wel heenquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik wil hem helemaal niet loslaten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |