Nederland is een fietsland.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Je kan een andere hobby zoeken die mss wat leuker is voor de gemiddelde man?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:03 schreef Cyberchill het volgende:
[..]
Ikke doe mountaibike![]()
Maar doe wel trainingsrondjes op het asfalt ook hoor![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:17 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Is dat zo hahaha keertje trainen?
sterkte, hoe lang had je?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:40 schreef Munchies het volgende:
Het is definitief uit, na een maand of meer lang aan het dode paard getrokken te hebben...
Bah, de wereld is gewoon zwart wit en niks is leuk... naar bed gaan is een hel en opstaan ook...
ik ben d'r gewoon echt kwijt
zo erg is dat nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Miss.J het volgende:
Ik heb er na 2 jaar een punt achter gezet. Hij vertelde me dat hij met zijn beste vriendin gekust had, zou je zeggen, zo erg is dat nou ook weer niet. Maar ondertussen moest ik wel de vriendschap met mijn (homo) beste vriend opzeggen, omdat hij zo jaloers was, als we ergens heen gingen, en er stapte iemand op me af, werd hij meteen kwaad. Moest me altijd verantwoorden waar ik was geweest. Dus nou is het genoeg geweest vind ik.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
zo erg is dat nou ook weer niet...
Een jaar lang. Ben d'r inmiddels ook achter gekomen dat ze me bedrogen heeft.quote:
Klotezooi man.. je ex met een nieuw vriendje is echt meer dan kut om te zien... Succesquote:Op zondag 4 november 2007 20:38 schreef Domai het volgende:
Hoi,
na relatie met ex (van 3 intensieve maanden) die uit is gegaan (juli) om redenen die daarna eigenlijk ongeldig waren nog lang een soort van relatie gehad (gewoon leuke dingen doen + seks). Nu heb ik daar vorige week een punt achter gezet. Kon merken aan haar dat ze het echt niet leuk vond en nog gevoelens te over had. Ik heb ook nog wel gevoelens, maar het ging nergens heen en ondertussen samen weinig tijd (dat is althans wat ik mezelf aanpraat, want het had eigenlijk best gekund, heeft zij ook laten merken)
Nu heeft ze al sinds vrijdag een nieuw vriendje, toch wel een klap in mijn gezicht dat het zo snel ging terwijl ik nog alleen thuis zit op zondagavond zonder een meisje in de buurt om lekker mee te knuffelen.
Echt een WTF-moment. Gekke is dat mijn vorige relatie (die 10 maanden duurde) ook bijna precies zo is geëindigd. Ik weet niet wat ik hoe ik het voor mekaar krijg.
![]()
ik hoop voor je ex dat je het iets sympathieker gebracht hebt dan zoals je het hier neerplempt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:37 schreef oddman het volgende:
De bittere pil aan mijn ex gegeven, dinsdag.
Ik heb een leuker iemand ontmoet.
Naar voor haar, maar ze zal er aan moeten geloven. Ik ga genieten van mijn nieuwe vondst!
meestal wordt deze lompe tactiek door vrouwen gebruikt.quote:Op maandag 5 november 2007 09:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik hoop voor je ex dat je het iets sympathieker gebracht hebt dan zoals je het hier neerplempt.
dat de relatie over is, is al rot, maar zeggen dat ze ingeruild wordt voor iets beters, is wel heel erg lomp.
Is dat niet een beetje oneerlijk t.o.v. je huidige vriendin?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:23 schreef Tarot het volgende:
Ik spreek haar niet meer, maar kom haar soms nog tegen. Heb wel een nieuwe vriendin, maar mijn ex is nog altijd de mooiste vrouw die ik ken. Ik geniet van elke dag en van mijn vriendin en hou van haar omdat ze mijn beste vriendin is. Maar als ik mijn ex zie begin ik weer te voelen dat er dingen zijn op de wereld, waar ik méér om geef dan de rest. Het enige dat mensen hiervan kunnen zeggen is "laat het los", maar ik wil het niet loslaten omdat dit gevoel fijner is dan het alternatief.... om niks meer te hebben waar ik zo diep om geef, want dan zou ik mij waarschijnlijk pas écht dood voelen van binnen.
Zo voelt het soms wel, maar ik weet het niet zeker. Het alternatief is dat ik het uitmaak en dan heeft niemand meer iets. Zij is nu gek op me... en ik wil haar geluk niet kapot maken zonder te weten of deze situatie ooit nog gaat veranderen. Dus ik wacht gewoon tot er iets verandert.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:46 schreef kanna het volgende:
Is dat niet een beetje oneerlijk t.o.v. je huidige vriendin?![]()
Jij bent gewoon bang om alleen te zijn. Het gaat je echt niet om haar gevoel voor jou, schat ik zo in.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:59 schreef Tarot het volgende:
[..]
Zo voelt het soms wel, maar ik weet het niet zeker. Het alternatief is dat ik het uitmaak en dan heeft niemand meer iets. Zij is nu gek op me... en ik wil haar geluk niet kapot maken zonder te weten of deze situatie ooit nog gaat veranderen. Dus ik wacht gewoon tot er iets verandert.
Neuh, dat is het niet ... ik heb het 2 jaar volgehouden zonder. Als het moet eindigen, dan eindigt het... Maar ik ga het niet eindigen als ik iemand daarmee voorlopig gelukkig kan maken. Ze is ook helemaal geweldig... per saldo zou de meerderheid van de mannen die ik ken voor haar kiezen.... dus het zou stom zijn om het uit te maken zonder daar een duidelijk voordeel uit te halen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:27 schreef baggerbak het volgende:
Jij bent gewoon bang om alleen te zijn. Het gaat je echt niet om haar gevoel voor jou, schat ik zo in.
Apart, vindt je niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:04 schreef Tarot het volgende:
[..]
Lees eerst dit eens --->Maar ik ga het niet eindigen als ik iemand daarmee voorlopig gelukkig kan maken.
En nu voor de grap eens dit ---> Ze is ook helemaal geweldig... per saldo zou de meerderheid van de mannen die ik ken voor haar kiezen.... dus het zou stom zijn om het uit te maken zonder daar een duidelijk voordeel uit te halen.
Nee niet apart.... dat zijn volgens mij twee heel normale gevoelens.quote:
Jawel, maar goed... ik lees tegenstrijdigheid.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:49 schreef liefie_ het volgende:
Idd
Ben je niet een beetje aan het projecteren?
Als ik al iets uit de posts van Tarot haal dan is dan is het dat hij haar (mensen?) niet wil kwetsen
Tuurlijk niet, dan geldt dit immers niet meer:quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:13 schreef baggerbak het volgende:
Stel nu dat zijn ex ineens weer op het toneel verschijnt, zou hij er dan nog voor kiezen haar 'geen pijn te doen'.
Ex terug, heeft goeie gevolgenquote:Alleen maar om iets waarvan nog niet eens duidelijk is wat het voor gevolgen zal hebben....
Dus hij verschuilt zich achter het excuus haar geen pijn te willen doen, terwijl het eigenlijk gewoon een rebound chick is om maar niet alleen te hoeven zijn. Genoegen nemen met minder ... zoiets. Ach, whatever... zielig voor die griet. Hoop dat ze het snel inziet en Tarot aan de kant pleurt voor iemand die wel oprecht om haar geeft.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:28 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan geldt dit immers niet meer:
[..]
Ex terug, heeft goeie gevolgen
Ik verschuil me niet ... Zoals ik heb gezegd we hebben het fijn met elkaar, zolang die ex niet terugkomt... (dat zie ik niet zo snel gebeuren) of dat ze méér van me gaat verlangen. Ik had me ooit voorgenomen géén vriendin te nemen totdat ik er net zo verliefd op zou worden, maar niet elke relatie is hetzelfde en dus krijg je niet bij iedereen hetzelfde gevoel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:34 schreef baggerbak het volgende:
Dus hij verschuilt zich achter het excuus haar geen pijn te willen doen, terwijl het eigenlijk gewoon een rebound chick is om maar niet alleen te hoeven zijn. Genoegen nemen met minder ... zoiets. Ach, whatever... zielig voor die griet. Hoop dat ze het snel inziet en Tarot aan de kant pleurt voor iemand die wel oprecht om haar geeft.
Natuurlijk. Blijkt overigens dat het zo vloeiend niet gegaan is; er was toch nog het één en ander aan verwerking nodig.quote:Op maandag 5 november 2007 09:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik hoop voor je ex dat je het iets sympathieker gebracht hebt dan zoals je het hier neerplempt.
dat de relatie over is, is al rot, maar zeggen dat ze ingeruild wordt voor iets beters, is wel heel erg lomp.
Het lijkt mij dan ook van groot belang om de nuancering te maken tussen "iemand die beter bij je past" of "iemand die beter is".... Dat laatste is een heel trauma-veroozakende uitspraak, terwijl iedereen voor zichzelf zou moeten kunnen bepalen wat goed en slecht is.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:45 schreef oddman het volgende:
Bovendien verwacht ik ook dat zij mij zal inruilen voor iets beters. Zo goed pasten we niet dus dat mag geen probleem zijn.
Heel terecht, me dunkt. Het is namelijk, zeker in interpersoonlijke relaties, altijd 'ik vind' en nooit 'is'. Ik bepaal wat 'is' voor mijzelf en neem inderdaad te makkelijk aan dat anderen dat zullen opvatten als 'ik vind'.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:40 schreef Tarot het volgende:
[..]
Het lijkt mij dan ook van groot belang om de nuancering te maken tussen "iemand die beter bij je past" of "iemand die beter is".... Dat laatste is een heel trauma-veroozakende uitspraak, terwijl iedereen voor zichzelf zou moeten kunnen bepalen wat goed en slecht is.
Grappig.. ik was al een tijd niet meer hier op het forum geweest en zag de topic weer even voorbij flitsen en dacht... even spieken.quote:Op zondag 9 september 2007 14:27 schreef MaVaEe het volgende:
Er waren een aantal maanden geleden mensen die er wat meer moeite mee hadden.
Ik ben benieuwd hoe het daar nu mee gaat!
Wat was de moeilijkste stap om te maken? En wat heeft ervoor gezorgd dat je die kon maken?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:57 schreef Mickeys het volgende:
De aantal maanden dat het geleden is... 18 ongeveer... het heeft me ongeveer 12 maanden gekost om toch eindelijk weer eens een stap te maken... en zie hier.. ik heb een relatie... helemaal top, een superlieverd en tja... 'so far, so good...' gelukkig is hij helemaal op de hoogte van de vorige en ik van zijn vorige.. nooit gedacht dat het mij ooit nog zou overkomen..
Moeilijkste stap om te maken was je wederom 'kwetsbaar' durven opstellen en wat ervoor gezorgd heeft, tja. goed over nagedacht en uiteindelijk door er over te praten met mijn huidige partner er toe gekomen om de stap te durven nemen. Eerst zijn we langere tijd alleen vrienden (en collega's) geweest en besloten we als vrienden samen op vakantie te gaan. Dan zit je toch 24 uur bij elkaar op de lip en die 3 weken hebben we super doorstaan waardoor je je weer 'kwetsbaar' durft op te stellen. Maar moeilijk was het wel, dat geef ik ruitelijk toe.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:22 schreef Tarot het volgende:
[..]
Wat was de moeilijkste stap om te maken? En wat heeft ervoor gezorgd dat je die kon maken?
Wat bedoel je met 'kwetsbaar' opstellen? Waar was je bang voor? Ik kan me niet voorstellen wat ik nog meer moet doen om me kwetsbaar op te stellen, behalve de liefde op te geven voor mijn ex... En ik zie niet waarom ik het enige zou moeten opgeven waar ik in geloof.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:08 schreef Mickeys het volgende:
Moeilijkste stap om te maken was je wederom 'kwetsbaar' durven opstellen en wat ervoor gezorgd heeft, tja. goed over nagedacht en uiteindelijk door er over te praten met mijn huidige partner er toe gekomen om de stap te durven nemen. Eerst zijn we langere tijd alleen vrienden (en collega's) geweest en besloten we als vrienden samen op vakantie te gaan. Dan zit je toch 24 uur bij elkaar op de lip en die 3 weken hebben we super doorstaan waardoor je je weer 'kwetsbaar' durft op te stellen. Maar moeilijk was het wel, dat geef ik ruitelijk toe.
Zoals ik dus erg lange tijd geleden postte had mijn ex het uitgemaakt terwijl we bezig waren samen een huisje te kopen en hij mij ten huwelijk had gevraagd. ik had het niet zien aankomen dat het gevoel bij hem ineens over was. Hij gaf ook aan dat het 100% aan hem lag wat ik lange tijd niet wou geloven. Ik wou nooit meer zo gekwets gaan worden dus stel je je nooit meer 'kwetsbaar' op. Inmiddels heb ik dat dus wel gedaan omdat ik die bewuste ex (ook een collega ooit van me) heb los weten te laten. Vergeten zal ik hem niet, ik heb een geweldige tijd gehad, heb echt van hem gehouden en nu heb ik een geweldige tijd met een ander waar ik inmiddels dus zielsveel van hou.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:31 schreef Tarot het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'kwetsbaar' opstellen? Waar was je bang voor? Ik kan me niet voorstellen wat ik nog meer moet doen om me kwetsbaar op te stellen, behalve de liefde op te geven voor mijn ex... En ik zie niet waarom ik het enige zou moeten opgeven waar ik in geloof.
Maar dat weet ze waarschijnlijk niet? Dat ze in feite tweede keus is?quote:Op woensdag 7 november 2007 01:28 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik verschuil me niet ... Zoals ik heb gezegd we hebben het fijn met elkaar, zolang die ex niet terugkomt... (dat zie ik niet zo snel gebeuren) of dat ze méér van me gaat verlangen. Ik had me ooit voorgenomen géén vriendin te nemen totdat ik er net zo verliefd op zou worden, maar niet elke relatie is hetzelfde en dus krijg je niet bij iedereen hetzelfde gevoel.
Misschien moet ik monnik worden![]()
ja me2. Denk dat veel zich in bepaalde situaties herkennenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vervelende verhalen soms om de te lezen maar wel realiteit. Ik lees de komende tijd mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |