abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53731917
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:38 schreef shifto het volgende:

[..]

Je kan een andere hobby zoeken die mss wat leuker is voor de gemiddelde man?
Nederland is een fietsland.
Alleen dikke luie mannen fietsen niet (zo lekker overdreven).
Maar al met al, een mens gaat zijn/haar hobby toch niet aanpassen voor een partner.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_53738084
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 19:03 schreef Cyberchill het volgende:

[..]

Ikke doe mountaibike

Maar doe wel trainingsrondjes op het asfalt ook hoor

Is dat zo hahaha keertje trainen?
Haters gonna hate.
pi_53738092
Nee dat dacht ik ook nog even. Het was ook niet dat hij vond dat ik teveel op de fiets zat of iets dergelijks maar net zoals met de Tour de France. Ik praat dan bijna alleen maar daarover, hij vond er geen ruk aan. Dan wordt het wel lastig. Ik ben erg fanatiek. Het grootste obstakel was eigenlijk dat ik na 120km fietsen nog wel in staat was om een nachtje door te halen en hij was na 1 uurtje in de gewichten al zo moe dat er de rest van de dag niks meer in zat. Ik ben niet het type om elke dag thuis een dvdtje te gaan kijken, ik wil er op uit En het liefst zoveel mogelijk seks.
Haters gonna hate.
pi_53750898
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 08:17 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Is dat zo hahaha keertje trainen?

prima

En dat erop uit willen zijn + zoveel mogelijk sex kan ik mij ook in vinden
pi_53759486
hahah dat dacht ik al
Haters gonna hate.
pi_53759562
Na 16 maanden samen een punt erachter zetten omdat de gevoelens weg zijn. En tóch voel ik me dr zó klote over.
pi_54309750
Het is definitief uit, na een maand of meer lang aan het dode paard getrokken te hebben...
Bah, de wereld is gewoon zwart wit en niks is leuk... naar bed gaan is een hel en opstaan ook...
ik ben d'r gewoon echt kwijt
pi_54318071
Het is altijd klote als het uit is, maar na een tijdje zul je zien dat het leven door gaat en je weer lekker voelt.
Haters gonna hate.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:50:27 #109
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_54318482
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:40 schreef Munchies het volgende:
Het is definitief uit, na een maand of meer lang aan het dode paard getrokken te hebben...
Bah, de wereld is gewoon zwart wit en niks is leuk... naar bed gaan is een hel en opstaan ook...
ik ben d'r gewoon echt kwijt
sterkte, hoe lang had je?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:51:32 #110
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_54325162
Ik heb samen met mijn ex onze relatie beeindigd na 4 jaar. We waren er allebei binnen 3 weken weer bovenop!
Echt bizar... Hij heeft alweer een nieuwe flirt en ik heb ook al weer een date gehad.

Toch hebben we echt wel leuke tijden gehad, huisje gekocht en plannen gemaakt voor de toekomst. Ik vind het fijn dat we er allebei zo snel weer bovenop zijn (hoewel het wel even een dagje zeer deed nadat hij had verteld dat hij weer met iemand uitging die hij toch wel heel erg leuk vindt), maar het is wel vreemd. Heeft iemand anders hier ervaring mee? Misschien komt het omdat we het er beiden zo over eens waren...
Toeval is toeval
pi_54326067
Ik heb er na 2 jaar een punt achter gezet. Hij vertelde me dat hij met zijn beste vriendin gekust had, zou je zeggen, zo erg is dat nou ook weer niet. Maar ondertussen moest ik wel de vriendschap met mijn (homo) beste vriend opzeggen, omdat hij zo jaloers was, als we ergens heen gingen, en er stapte iemand op me af, werd hij meteen kwaad. Moest me altijd verantwoorden waar ik was geweest. Dus nou is het genoeg geweest vind ik.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:43:54 #112
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_54327894
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Miss.J het volgende:
Ik heb er na 2 jaar een punt achter gezet. Hij vertelde me dat hij met zijn beste vriendin gekust had, zou je zeggen, zo erg is dat nou ook weer niet. Maar ondertussen moest ik wel de vriendschap met mijn (homo) beste vriend opzeggen, omdat hij zo jaloers was, als we ergens heen gingen, en er stapte iemand op me af, werd hij meteen kwaad. Moest me altijd verantwoorden waar ik was geweest. Dus nou is het genoeg geweest vind ik.
zo erg is dat nou ook weer niet...
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_54328149
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

zo erg is dat nou ook weer niet...

Het was de druppel
pi_54363404
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:50 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

sterkte, hoe lang had je?
Een jaar lang. Ben d'r inmiddels ook achter gekomen dat ze me bedrogen heeft.
Ik voel me vreselijk, het leven is gewoon een hel. Zometeen moet ik weer een nacht wakker liggen... En 's ochtends alles druit gooien. Ik snap het niet, het meisje die ik zó lief had is opeens zó verandert... Een kant van haar die ik niet kende. Komende maand zal nog wel even hard zijn...
  zondag 4 november 2007 @ 20:38:56 #115
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_54364493
Hoi,

na relatie met ex (van 3 intensieve maanden) die uit is gegaan (juli) om redenen die daarna eigenlijk ongeldig waren nog lang een soort van relatie gehad (gewoon leuke dingen doen + seks). Nu heb ik daar vorige week een punt achter gezet. Kon merken aan haar dat ze het echt niet leuk vond en nog gevoelens te over had. Ik heb ook nog wel gevoelens, maar het ging nergens heen en ondertussen samen weinig tijd (dat is althans wat ik mezelf aanpraat, want het had eigenlijk best gekund, heeft zij ook laten merken)

Nu heeft ze al sinds vrijdag een nieuw vriendje, toch wel een klap in mijn gezicht dat het zo snel ging terwijl ik nog alleen thuis zit op zondagavond zonder een meisje in de buurt om lekker mee te knuffelen.

Echt een WTF-moment. Gekke is dat mijn vorige relatie (die 10 maanden duurde) ook bijna precies zo is geëindigd. Ik weet niet wat ik hoe ik het voor mekaar krijg.

Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_54365585
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:38 schreef Domai het volgende:
Hoi,

na relatie met ex (van 3 intensieve maanden) die uit is gegaan (juli) om redenen die daarna eigenlijk ongeldig waren nog lang een soort van relatie gehad (gewoon leuke dingen doen + seks). Nu heb ik daar vorige week een punt achter gezet. Kon merken aan haar dat ze het echt niet leuk vond en nog gevoelens te over had. Ik heb ook nog wel gevoelens, maar het ging nergens heen en ondertussen samen weinig tijd (dat is althans wat ik mezelf aanpraat, want het had eigenlijk best gekund, heeft zij ook laten merken)

Nu heeft ze al sinds vrijdag een nieuw vriendje, toch wel een klap in mijn gezicht dat het zo snel ging terwijl ik nog alleen thuis zit op zondagavond zonder een meisje in de buurt om lekker mee te knuffelen.

Echt een WTF-moment. Gekke is dat mijn vorige relatie (die 10 maanden duurde) ook bijna precies zo is geëindigd. Ik weet niet wat ik hoe ik het voor mekaar krijg.

Klotezooi man.. je ex met een nieuw vriendje is echt meer dan kut om te zien... Succes
  † In Memoriam † maandag 5 november 2007 @ 09:18:14 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54373669
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 12:37 schreef oddman het volgende:
De bittere pil aan mijn ex gegeven, dinsdag.

Ik heb een leuker iemand ontmoet.
Naar voor haar, maar ze zal er aan moeten geloven. Ik ga genieten van mijn nieuwe vondst!
ik hoop voor je ex dat je het iets sympathieker gebracht hebt dan zoals je het hier neerplempt.
dat de relatie over is, is al rot, maar zeggen dat ze ingeruild wordt voor iets beters, is wel heel erg lomp.
  maandag 5 november 2007 @ 12:08:19 #118
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_54376930
quote:
Op maandag 5 november 2007 09:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik hoop voor je ex dat je het iets sympathieker gebracht hebt dan zoals je het hier neerplempt.
dat de relatie over is, is al rot, maar zeggen dat ze ingeruild wordt voor iets beters, is wel heel erg lomp.
meestal wordt deze lompe tactiek door vrouwen gebruikt.
pi_54402153
Ik spreek haar niet meer, maar kom haar soms nog tegen. Heb wel een nieuwe vriendin, maar mijn ex is nog altijd de mooiste vrouw die ik ken. Ik geniet van elke dag en van mijn vriendin en hou van haar omdat ze mijn beste vriendin is. Maar als ik mijn ex zie begin ik weer te voelen dat er dingen zijn op de wereld, waar ik méér om geef dan de rest. Het enige dat mensen hiervan kunnen zeggen is "laat het los", maar ik wil het niet loslaten omdat dit gevoel fijner is dan het alternatief.... om niks meer te hebben waar ik zo diep om geef, want dan zou ik mij waarschijnlijk pas écht dood voelen van binnen.
Doe eens wild ....
pi_54404149
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:23 schreef Tarot het volgende:
Ik spreek haar niet meer, maar kom haar soms nog tegen. Heb wel een nieuwe vriendin, maar mijn ex is nog altijd de mooiste vrouw die ik ken. Ik geniet van elke dag en van mijn vriendin en hou van haar omdat ze mijn beste vriendin is. Maar als ik mijn ex zie begin ik weer te voelen dat er dingen zijn op de wereld, waar ik méér om geef dan de rest. Het enige dat mensen hiervan kunnen zeggen is "laat het los", maar ik wil het niet loslaten omdat dit gevoel fijner is dan het alternatief.... om niks meer te hebben waar ik zo diep om geef, want dan zou ik mij waarschijnlijk pas écht dood voelen van binnen.
Is dat niet een beetje oneerlijk t.o.v. je huidige vriendin?
Smart went Crazy....
pi_54404465
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:46 schreef kanna het volgende:
Is dat niet een beetje oneerlijk t.o.v. je huidige vriendin?
Zo voelt het soms wel, maar ik weet het niet zeker. Het alternatief is dat ik het uitmaak en dan heeft niemand meer iets. Zij is nu gek op me... en ik wil haar geluk niet kapot maken zonder te weten of deze situatie ooit nog gaat veranderen. Dus ik wacht gewoon tot er iets verandert.
Doe eens wild ....
pi_54405061
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:59 schreef Tarot het volgende:

[..]

Zo voelt het soms wel, maar ik weet het niet zeker. Het alternatief is dat ik het uitmaak en dan heeft niemand meer iets. Zij is nu gek op me... en ik wil haar geluk niet kapot maken zonder te weten of deze situatie ooit nog gaat veranderen. Dus ik wacht gewoon tot er iets verandert.
Jij bent gewoon bang om alleen te zijn. Het gaat je echt niet om haar gevoel voor jou, schat ik zo in.
pi_54412466
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:27 schreef baggerbak het volgende:
Jij bent gewoon bang om alleen te zijn. Het gaat je echt niet om haar gevoel voor jou, schat ik zo in.
Neuh, dat is het niet ... ik heb het 2 jaar volgehouden zonder. Als het moet eindigen, dan eindigt het... Maar ik ga het niet eindigen als ik iemand daarmee voorlopig gelukkig kan maken. Ze is ook helemaal geweldig... per saldo zou de meerderheid van de mannen die ik ken voor haar kiezen.... dus het zou stom zijn om het uit te maken zonder daar een duidelijk voordeel uit te halen.
Doe eens wild ....
pi_54416041
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:04 schreef Tarot het volgende:

[..]

Lees eerst dit eens --->Maar ik ga het niet eindigen als ik iemand daarmee voorlopig gelukkig kan maken.

En nu voor de grap eens dit ---> Ze is ook helemaal geweldig... per saldo zou de meerderheid van de mannen die ik ken voor haar kiezen.... dus het zou stom zijn om het uit te maken zonder daar een duidelijk voordeel uit te halen.
Apart, vindt je niet?
pi_54417218
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:05 schreef baggerbak het volgende:
Apart, vindt je niet?
Nee niet apart.... dat zijn volgens mij twee heel normale gevoelens.
1) Ik doe haar liever niet (wellicht onnodig) pijn door het uit te maken
2) Naast mijn ex, is mijn huidige vriendin ook een schitterende vrouw... zonde om dat op te geven

Alleen maar om iets waarvan nog niet eens duidelijk is wat het voor gevolgen zal hebben....

[ Bericht 13% gewijzigd door Tarot op 06-11-2007 22:50:19 ]
Doe eens wild ....
pi_54417337
Idd
Ben je niet een beetje aan het projecteren?
Als ik al iets uit de posts van Tarot haal dan is dan is het dat hij haar (mensen?) niet wil kwetsen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54418045
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:49 schreef liefie_ het volgende:
Idd
Ben je niet een beetje aan het projecteren?
Als ik al iets uit de posts van Tarot haal dan is dan is het dat hij haar (mensen?) niet wil kwetsen
Jawel, maar goed... ik lees tegenstrijdigheid.

Hij wil haar geen pijn doen, maar tegelijk wil hij er duidelijk zijn voordeel uithalen omdat ze zo'n type vrouw is waar al zijn vrienden voor zouden gaan. Ik denk dat als zij dit weet, het haar ongetwijfeld pijn doet. Nu is hij gewoon niet eerlijk. Stel nu dat zijn ex ineens weer op het toneel verschijnt, zou hij er dan nog voor kiezen haar 'geen pijn te doen'.
pi_54418513
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:13 schreef baggerbak het volgende:

Stel nu dat zijn ex ineens weer op het toneel verschijnt, zou hij er dan nog voor kiezen haar 'geen pijn te doen'.
Tuurlijk niet, dan geldt dit immers niet meer:
quote:
Alleen maar om iets waarvan nog niet eens duidelijk is wat het voor gevolgen zal hebben....
Ex terug, heeft goeie gevolgen
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_54418646
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:28 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, dan geldt dit immers niet meer:
[..]

Ex terug, heeft goeie gevolgen
Dus hij verschuilt zich achter het excuus haar geen pijn te willen doen, terwijl het eigenlijk gewoon een rebound chick is om maar niet alleen te hoeven zijn. Genoegen nemen met minder ... zoiets. Ach, whatever... zielig voor die griet. Hoop dat ze het snel inziet en Tarot aan de kant pleurt voor iemand die wel oprecht om haar geeft.
pi_54420644
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:34 schreef baggerbak het volgende:
Dus hij verschuilt zich achter het excuus haar geen pijn te willen doen, terwijl het eigenlijk gewoon een rebound chick is om maar niet alleen te hoeven zijn. Genoegen nemen met minder ... zoiets. Ach, whatever... zielig voor die griet. Hoop dat ze het snel inziet en Tarot aan de kant pleurt voor iemand die wel oprecht om haar geeft.
Ik verschuil me niet ... Zoals ik heb gezegd we hebben het fijn met elkaar, zolang die ex niet terugkomt... (dat zie ik niet zo snel gebeuren) of dat ze méér van me gaat verlangen. Ik had me ooit voorgenomen géén vriendin te nemen totdat ik er net zo verliefd op zou worden, maar niet elke relatie is hetzelfde en dus krijg je niet bij iedereen hetzelfde gevoel.

Misschien moet ik monnik worden
Doe eens wild ....
pi_54456973
Voor mensen die agressief kunnen worden enzo in de vergeet-mijn-ex fase heb ik nog een leuke film-tip!

London!

Heb je eindelijk het gevoel dat mensen je snappen, in feite een slechte film voor je, maar ook weer prachtig, ik werd er een half jaar geleden echt rustiger van.

Prachtige film, een quote uit die film en een mooi nummer staan hier: www.jdx.nl (geluid wel aan!).
  donderdag 8 november 2007 @ 15:45:49 #132
172358 oddman
Introspecteur
pi_54457445
quote:
Op maandag 5 november 2007 09:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Natuurlijk. Blijkt overigens dat het zo vloeiend niet gegaan is; er was toch nog het één en ander aan verwerking nodig.

Bovendien verwacht ik ook dat zij mij zal inruilen voor iets beters. Zo goed pasten we niet dus dat mag geen probleem zijn.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_54460107
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:45 schreef oddman het volgende:
Bovendien verwacht ik ook dat zij mij zal inruilen voor iets beters. Zo goed pasten we niet dus dat mag geen probleem zijn.
Het lijkt mij dan ook van groot belang om de nuancering te maken tussen "iemand die beter bij je past" of "iemand die beter is".... Dat laatste is een heel trauma-veroozakende uitspraak, terwijl iedereen voor zichzelf zou moeten kunnen bepalen wat goed en slecht is.
Doe eens wild ....
  donderdag 8 november 2007 @ 18:12:11 #134
172358 oddman
Introspecteur
pi_54460985
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:40 schreef Tarot het volgende:

[..]

Het lijkt mij dan ook van groot belang om de nuancering te maken tussen "iemand die beter bij je past" of "iemand die beter is".... Dat laatste is een heel trauma-veroozakende uitspraak, terwijl iedereen voor zichzelf zou moeten kunnen bepalen wat goed en slecht is.
Heel terecht, me dunkt. Het is namelijk, zeker in interpersoonlijke relaties, altijd 'ik vind' en nooit 'is'. Ik bepaal wat 'is' voor mijzelf en neem inderdaad te makkelijk aan dat anderen dat zullen opvatten als 'ik vind'.

Overigens bijzonder rustig als je wel in staat bent die nuancering zelf, bij het ontvangen van een boodschap, aan te brengen. Dat maakt het omgaan met kritiek veel makkelijker.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_54468082
MSN v0or Le3fuuUh..

Wel altijd handig om door te laten schemeren dat je er niet zo veel zin meer in hebt en dan zeggen: Zullen we morgen even praten?

Dan voelen ze de bui al hangen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:42:19 #136
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_54489424
Of gewoon boven een afgrond..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_54615913
Er is nu één dag voorbij en ik kan het nog steeds niet geloven
Ik heb nog hoop dat ze terug komt, maar diep van binnen weet ik dat het valse hoop is

Een relatie van bijna 4 jaar, zomaar ineens weg...
pi_54617733
TeLaatGevonden

dit topic
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 15 november 2007 @ 10:57:35 #139
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_54620843
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:27 schreef MaVaEe het volgende:
Er waren een aantal maanden geleden mensen die er wat meer moeite mee hadden.
Ik ben benieuwd hoe het daar nu mee gaat!
Grappig.. ik was al een tijd niet meer hier op het forum geweest en zag de topic weer even voorbij flitsen en dacht... even spieken.

De aantal maanden dat het geleden is... 18 ongeveer... het heeft me ongeveer 12 maanden gekost om toch eindelijk weer eens een stap te maken... en zie hier.. ik heb een relatie... helemaal top, een superlieverd en tja... 'so far, so good...' gelukkig is hij helemaal op de hoogte van de vorige en ik van zijn vorige.. nooit gedacht dat het mij ooit nog zou overkomen..

Hoop dat het alle andere van de 'oude garde' ook goed vergaat...
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_54621376
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:57 schreef Mickeys het volgende:
De aantal maanden dat het geleden is... 18 ongeveer... het heeft me ongeveer 12 maanden gekost om toch eindelijk weer eens een stap te maken... en zie hier.. ik heb een relatie... helemaal top, een superlieverd en tja... 'so far, so good...' gelukkig is hij helemaal op de hoogte van de vorige en ik van zijn vorige.. nooit gedacht dat het mij ooit nog zou overkomen..
Wat was de moeilijkste stap om te maken? En wat heeft ervoor gezorgd dat je die kon maken?
Doe eens wild ....
  donderdag 15 november 2007 @ 13:08:19 #141
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_54623735
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:22 schreef Tarot het volgende:

[..]

Wat was de moeilijkste stap om te maken? En wat heeft ervoor gezorgd dat je die kon maken?
Moeilijkste stap om te maken was je wederom 'kwetsbaar' durven opstellen en wat ervoor gezorgd heeft, tja. goed over nagedacht en uiteindelijk door er over te praten met mijn huidige partner er toe gekomen om de stap te durven nemen. Eerst zijn we langere tijd alleen vrienden (en collega's) geweest en besloten we als vrienden samen op vakantie te gaan. Dan zit je toch 24 uur bij elkaar op de lip en die 3 weken hebben we super doorstaan waardoor je je weer 'kwetsbaar' durft op te stellen. Maar moeilijk was het wel, dat geef ik ruitelijk toe.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_54624277
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:08 schreef Mickeys het volgende:
Moeilijkste stap om te maken was je wederom 'kwetsbaar' durven opstellen en wat ervoor gezorgd heeft, tja. goed over nagedacht en uiteindelijk door er over te praten met mijn huidige partner er toe gekomen om de stap te durven nemen. Eerst zijn we langere tijd alleen vrienden (en collega's) geweest en besloten we als vrienden samen op vakantie te gaan. Dan zit je toch 24 uur bij elkaar op de lip en die 3 weken hebben we super doorstaan waardoor je je weer 'kwetsbaar' durft op te stellen. Maar moeilijk was het wel, dat geef ik ruitelijk toe.
Wat bedoel je met 'kwetsbaar' opstellen? Waar was je bang voor? Ik kan me niet voorstellen wat ik nog meer moet doen om me kwetsbaar op te stellen, behalve de liefde op te geven voor mijn ex... En ik zie niet waarom ik het enige zou moeten opgeven waar ik in geloof.
Doe eens wild ....
pi_54626220
Mijn ex zorgt uitstekend voor mn kinderen, das positief.
Niets menselijks is mij vreemd.
  donderdag 15 november 2007 @ 15:09:45 #144
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_54626698
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:31 schreef Tarot het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'kwetsbaar' opstellen? Waar was je bang voor? Ik kan me niet voorstellen wat ik nog meer moet doen om me kwetsbaar op te stellen, behalve de liefde op te geven voor mijn ex... En ik zie niet waarom ik het enige zou moeten opgeven waar ik in geloof.
Zoals ik dus erg lange tijd geleden postte had mijn ex het uitgemaakt terwijl we bezig waren samen een huisje te kopen en hij mij ten huwelijk had gevraagd. ik had het niet zien aankomen dat het gevoel bij hem ineens over was. Hij gaf ook aan dat het 100% aan hem lag wat ik lange tijd niet wou geloven. Ik wou nooit meer zo gekwets gaan worden dus stel je je nooit meer 'kwetsbaar' op. Inmiddels heb ik dat dus wel gedaan omdat ik die bewuste ex (ook een collega ooit van me) heb los weten te laten. Vergeten zal ik hem niet, ik heb een geweldige tijd gehad, heb echt van hem gehouden en nu heb ik een geweldige tijd met een ander waar ik inmiddels dus zielsveel van hou.

Ik gaf overigens een reactie op de vraag hoe het met de 'oude garde' ging.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 15 november 2007 @ 15:14:56 #145
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_54626842
Vervelende verhalen soms om de te lezen maar wel realiteit. Ik lees de komende tijd mee.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 17 november 2007 @ 16:57:18 #146
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_54675585
tvp
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_54684904
quote:
Op woensdag 7 november 2007 01:28 schreef Tarot het volgende:

[..]

Ik verschuil me niet ... Zoals ik heb gezegd we hebben het fijn met elkaar, zolang die ex niet terugkomt... (dat zie ik niet zo snel gebeuren) of dat ze méér van me gaat verlangen. Ik had me ooit voorgenomen géén vriendin te nemen totdat ik er net zo verliefd op zou worden, maar niet elke relatie is hetzelfde en dus krijg je niet bij iedereen hetzelfde gevoel.

Misschien moet ik monnik worden
Maar dat weet ze waarschijnlijk niet? Dat ze in feite tweede keus is?
Ik vind dat je je vriendin onrecht aandoet als dat zo is. Die pijn komt er voor haar dan toch uiteindelijk wel en uit ervaring kan ik helaas zeggen dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken.
Nu ken ik jullie situatie verder niet en zal je het vast uit goede bedoelingen doen, maar misschien moet je er even bij stilstaan of je haar hier uiteindelijk niet meer mee gaat kwetsen.

[ Bericht 9% gewijzigd door vliegtuigje op 17-11-2007 23:29:50 ]
pi_54690985
tvp
Amstelveen de beste
pi_54694483
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vervelende verhalen soms om de te lezen maar wel realiteit. Ik lees de komende tijd mee.
ja me2. Denk dat veel zich in bepaalde situaties herkennen

[ Bericht 97% gewijzigd door Landgeld op 18-11-2007 15:31:44 ]
Love is in the air!
pi_54694698
Mijn verhaal past hier ook wel... 2 jaar (maart 2005) geleden is het uitgegaan met mij en mijn vriendin. Het ging echt TOP, maar plotseling voelde ze niets meer etc, en was het gewoon 'over'.. Ben er weken kapot van geweest en denk nu, na 2.5 jaar nog steeds regelmatig aan haar Soms is het even minder, maar komt het net zo hard terug..

Tussentijd wel met wat andere meiden gezoent etc, maar nog geen vriendin gekregen. 'Het gevoel' wat ik met mijn inmiddels ex had, was gewoon zooo goed van mijn kant, dat is tot nu toe nooit meer teruggekomen bij een ander meisje..... en dat doet me pijn. Ik zie haar nog wel eens in de stad, en dan kan ik janken dat het niets is geworden.. dit was nou zo'n meisje waarmee ik nog jaaaaren door had gekund.... omdat het allemaal zo lekker liep Ze zag er leuk uit, ze was altijd vrolijk en sociaal, andere mensen vonden haar leuk ('oja, die ja, leuke/spontane meid'), familie vond haar leuk, ze deed een goede opleiding etc. etc... ik was echt gek op haar; het type meisje wat ik zocht...

Maanden nadat het uit was ook nog wel aantal keren gesmst etc. Ook als ik haar weer in de stad zie , of op haar werk en we praten 'bloeit' het weer ietsjes op.... Dan praten we weer wat vaker op MSN, stuurt ze me een smsje als ik iets 'moeilijks' heb (tentamen bijv.) etc.. Ik heb ook wel eens geprobeerd weer wat 'dates' te regelen, maar uiteindelijk is dat er niet van gekomen.....Ze heeft geen vriend gehad sinds mijn relatie... Ik had 3 weken terug wél een leuke dame ontmoet waarbij ik weer een beetje kriebels kreeg. Hierdoor dacht ik steeds minder aan mijn ex. MAAR nu die meid niet meer zo'n interese blijkt te hebben, verlang ik weer terug naar mijn ex. Ik heb er vannacht (na verdomme 2.5 jaar) gewoon weer over gedroomd. Dat ik vertelde hoe verliefd ik nog op haar was, dat zij dat ook zei, dat we nog wat gezoent hebben etc...

en ik vind het VRESELIJK... het liefst zou ik haar willen vergeten, vandaar dit verhaal in 'loslaten van je EX'.... vreselijk moeilijk en kut want volgens mij zit het bij mij wel onwijs diep...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')