abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53731917
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:38 schreef shifto het volgende:

[..]

Je kan een andere hobby zoeken die mss wat leuker is voor de gemiddelde man?
Nederland is een fietsland.
Alleen dikke luie mannen fietsen niet (zo lekker overdreven).
Maar al met al, een mens gaat zijn/haar hobby toch niet aanpassen voor een partner.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_53738084
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 19:03 schreef Cyberchill het volgende:

[..]

Ikke doe mountaibike

Maar doe wel trainingsrondjes op het asfalt ook hoor

Is dat zo hahaha keertje trainen?
Haters gonna hate.
pi_53738092
Nee dat dacht ik ook nog even. Het was ook niet dat hij vond dat ik teveel op de fiets zat of iets dergelijks maar net zoals met de Tour de France. Ik praat dan bijna alleen maar daarover, hij vond er geen ruk aan. Dan wordt het wel lastig. Ik ben erg fanatiek. Het grootste obstakel was eigenlijk dat ik na 120km fietsen nog wel in staat was om een nachtje door te halen en hij was na 1 uurtje in de gewichten al zo moe dat er de rest van de dag niks meer in zat. Ik ben niet het type om elke dag thuis een dvdtje te gaan kijken, ik wil er op uit En het liefst zoveel mogelijk seks.
Haters gonna hate.
pi_53750898
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 08:17 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Is dat zo hahaha keertje trainen?

prima

En dat erop uit willen zijn + zoveel mogelijk sex kan ik mij ook in vinden
pi_53759486
hahah dat dacht ik al
Haters gonna hate.
pi_53759562
Na 16 maanden samen een punt erachter zetten omdat de gevoelens weg zijn. En tóch voel ik me dr zó klote over.
pi_54309750
Het is definitief uit, na een maand of meer lang aan het dode paard getrokken te hebben...
Bah, de wereld is gewoon zwart wit en niks is leuk... naar bed gaan is een hel en opstaan ook...
ik ben d'r gewoon echt kwijt
pi_54318071
Het is altijd klote als het uit is, maar na een tijdje zul je zien dat het leven door gaat en je weer lekker voelt.
Haters gonna hate.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:50:27 #109
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_54318482
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:40 schreef Munchies het volgende:
Het is definitief uit, na een maand of meer lang aan het dode paard getrokken te hebben...
Bah, de wereld is gewoon zwart wit en niks is leuk... naar bed gaan is een hel en opstaan ook...
ik ben d'r gewoon echt kwijt
sterkte, hoe lang had je?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:51:32 #110
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_54325162
Ik heb samen met mijn ex onze relatie beeindigd na 4 jaar. We waren er allebei binnen 3 weken weer bovenop!
Echt bizar... Hij heeft alweer een nieuwe flirt en ik heb ook al weer een date gehad.

Toch hebben we echt wel leuke tijden gehad, huisje gekocht en plannen gemaakt voor de toekomst. Ik vind het fijn dat we er allebei zo snel weer bovenop zijn (hoewel het wel even een dagje zeer deed nadat hij had verteld dat hij weer met iemand uitging die hij toch wel heel erg leuk vindt), maar het is wel vreemd. Heeft iemand anders hier ervaring mee? Misschien komt het omdat we het er beiden zo over eens waren...
Toeval is toeval
pi_54326067
Ik heb er na 2 jaar een punt achter gezet. Hij vertelde me dat hij met zijn beste vriendin gekust had, zou je zeggen, zo erg is dat nou ook weer niet. Maar ondertussen moest ik wel de vriendschap met mijn (homo) beste vriend opzeggen, omdat hij zo jaloers was, als we ergens heen gingen, en er stapte iemand op me af, werd hij meteen kwaad. Moest me altijd verantwoorden waar ik was geweest. Dus nou is het genoeg geweest vind ik.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:43:54 #112
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_54327894
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Miss.J het volgende:
Ik heb er na 2 jaar een punt achter gezet. Hij vertelde me dat hij met zijn beste vriendin gekust had, zou je zeggen, zo erg is dat nou ook weer niet. Maar ondertussen moest ik wel de vriendschap met mijn (homo) beste vriend opzeggen, omdat hij zo jaloers was, als we ergens heen gingen, en er stapte iemand op me af, werd hij meteen kwaad. Moest me altijd verantwoorden waar ik was geweest. Dus nou is het genoeg geweest vind ik.
zo erg is dat nou ook weer niet...
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_54328149
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

zo erg is dat nou ook weer niet...

Het was de druppel
pi_54363404
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:50 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

sterkte, hoe lang had je?
Een jaar lang. Ben d'r inmiddels ook achter gekomen dat ze me bedrogen heeft.
Ik voel me vreselijk, het leven is gewoon een hel. Zometeen moet ik weer een nacht wakker liggen... En 's ochtends alles druit gooien. Ik snap het niet, het meisje die ik zó lief had is opeens zó verandert... Een kant van haar die ik niet kende. Komende maand zal nog wel even hard zijn...
  zondag 4 november 2007 @ 20:38:56 #115
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_54364493
Hoi,

na relatie met ex (van 3 intensieve maanden) die uit is gegaan (juli) om redenen die daarna eigenlijk ongeldig waren nog lang een soort van relatie gehad (gewoon leuke dingen doen + seks). Nu heb ik daar vorige week een punt achter gezet. Kon merken aan haar dat ze het echt niet leuk vond en nog gevoelens te over had. Ik heb ook nog wel gevoelens, maar het ging nergens heen en ondertussen samen weinig tijd (dat is althans wat ik mezelf aanpraat, want het had eigenlijk best gekund, heeft zij ook laten merken)

Nu heeft ze al sinds vrijdag een nieuw vriendje, toch wel een klap in mijn gezicht dat het zo snel ging terwijl ik nog alleen thuis zit op zondagavond zonder een meisje in de buurt om lekker mee te knuffelen.

Echt een WTF-moment. Gekke is dat mijn vorige relatie (die 10 maanden duurde) ook bijna precies zo is geëindigd. Ik weet niet wat ik hoe ik het voor mekaar krijg.

Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_54365585
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:38 schreef Domai het volgende:
Hoi,

na relatie met ex (van 3 intensieve maanden) die uit is gegaan (juli) om redenen die daarna eigenlijk ongeldig waren nog lang een soort van relatie gehad (gewoon leuke dingen doen + seks). Nu heb ik daar vorige week een punt achter gezet. Kon merken aan haar dat ze het echt niet leuk vond en nog gevoelens te over had. Ik heb ook nog wel gevoelens, maar het ging nergens heen en ondertussen samen weinig tijd (dat is althans wat ik mezelf aanpraat, want het had eigenlijk best gekund, heeft zij ook laten merken)

Nu heeft ze al sinds vrijdag een nieuw vriendje, toch wel een klap in mijn gezicht dat het zo snel ging terwijl ik nog alleen thuis zit op zondagavond zonder een meisje in de buurt om lekker mee te knuffelen.

Echt een WTF-moment. Gekke is dat mijn vorige relatie (die 10 maanden duurde) ook bijna precies zo is geëindigd. Ik weet niet wat ik hoe ik het voor mekaar krijg.

Klotezooi man.. je ex met een nieuw vriendje is echt meer dan kut om te zien... Succes
  † In Memoriam † maandag 5 november 2007 @ 09:18:14 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54373669
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 12:37 schreef oddman het volgende:
De bittere pil aan mijn ex gegeven, dinsdag.

Ik heb een leuker iemand ontmoet.
Naar voor haar, maar ze zal er aan moeten geloven. Ik ga genieten van mijn nieuwe vondst!
ik hoop voor je ex dat je het iets sympathieker gebracht hebt dan zoals je het hier neerplempt.
dat de relatie over is, is al rot, maar zeggen dat ze ingeruild wordt voor iets beters, is wel heel erg lomp.
  maandag 5 november 2007 @ 12:08:19 #118
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_54376930
quote:
Op maandag 5 november 2007 09:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik hoop voor je ex dat je het iets sympathieker gebracht hebt dan zoals je het hier neerplempt.
dat de relatie over is, is al rot, maar zeggen dat ze ingeruild wordt voor iets beters, is wel heel erg lomp.
meestal wordt deze lompe tactiek door vrouwen gebruikt.
pi_54402153
Ik spreek haar niet meer, maar kom haar soms nog tegen. Heb wel een nieuwe vriendin, maar mijn ex is nog altijd de mooiste vrouw die ik ken. Ik geniet van elke dag en van mijn vriendin en hou van haar omdat ze mijn beste vriendin is. Maar als ik mijn ex zie begin ik weer te voelen dat er dingen zijn op de wereld, waar ik méér om geef dan de rest. Het enige dat mensen hiervan kunnen zeggen is "laat het los", maar ik wil het niet loslaten omdat dit gevoel fijner is dan het alternatief.... om niks meer te hebben waar ik zo diep om geef, want dan zou ik mij waarschijnlijk pas écht dood voelen van binnen.
Doe eens wild ....
pi_54404149
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:23 schreef Tarot het volgende:
Ik spreek haar niet meer, maar kom haar soms nog tegen. Heb wel een nieuwe vriendin, maar mijn ex is nog altijd de mooiste vrouw die ik ken. Ik geniet van elke dag en van mijn vriendin en hou van haar omdat ze mijn beste vriendin is. Maar als ik mijn ex zie begin ik weer te voelen dat er dingen zijn op de wereld, waar ik méér om geef dan de rest. Het enige dat mensen hiervan kunnen zeggen is "laat het los", maar ik wil het niet loslaten omdat dit gevoel fijner is dan het alternatief.... om niks meer te hebben waar ik zo diep om geef, want dan zou ik mij waarschijnlijk pas écht dood voelen van binnen.
Is dat niet een beetje oneerlijk t.o.v. je huidige vriendin?
Smart went Crazy....
pi_54404465
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:46 schreef kanna het volgende:
Is dat niet een beetje oneerlijk t.o.v. je huidige vriendin?
Zo voelt het soms wel, maar ik weet het niet zeker. Het alternatief is dat ik het uitmaak en dan heeft niemand meer iets. Zij is nu gek op me... en ik wil haar geluk niet kapot maken zonder te weten of deze situatie ooit nog gaat veranderen. Dus ik wacht gewoon tot er iets verandert.
Doe eens wild ....
pi_54405061
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:59 schreef Tarot het volgende:

[..]

Zo voelt het soms wel, maar ik weet het niet zeker. Het alternatief is dat ik het uitmaak en dan heeft niemand meer iets. Zij is nu gek op me... en ik wil haar geluk niet kapot maken zonder te weten of deze situatie ooit nog gaat veranderen. Dus ik wacht gewoon tot er iets verandert.
Jij bent gewoon bang om alleen te zijn. Het gaat je echt niet om haar gevoel voor jou, schat ik zo in.
pi_54412466
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:27 schreef baggerbak het volgende:
Jij bent gewoon bang om alleen te zijn. Het gaat je echt niet om haar gevoel voor jou, schat ik zo in.
Neuh, dat is het niet ... ik heb het 2 jaar volgehouden zonder. Als het moet eindigen, dan eindigt het... Maar ik ga het niet eindigen als ik iemand daarmee voorlopig gelukkig kan maken. Ze is ook helemaal geweldig... per saldo zou de meerderheid van de mannen die ik ken voor haar kiezen.... dus het zou stom zijn om het uit te maken zonder daar een duidelijk voordeel uit te halen.
Doe eens wild ....
pi_54416041
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:04 schreef Tarot het volgende:

[..]

Lees eerst dit eens --->Maar ik ga het niet eindigen als ik iemand daarmee voorlopig gelukkig kan maken.

En nu voor de grap eens dit ---> Ze is ook helemaal geweldig... per saldo zou de meerderheid van de mannen die ik ken voor haar kiezen.... dus het zou stom zijn om het uit te maken zonder daar een duidelijk voordeel uit te halen.
Apart, vindt je niet?
pi_54417218
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:05 schreef baggerbak het volgende:
Apart, vindt je niet?
Nee niet apart.... dat zijn volgens mij twee heel normale gevoelens.
1) Ik doe haar liever niet (wellicht onnodig) pijn door het uit te maken
2) Naast mijn ex, is mijn huidige vriendin ook een schitterende vrouw... zonde om dat op te geven

Alleen maar om iets waarvan nog niet eens duidelijk is wat het voor gevolgen zal hebben....

[ Bericht 13% gewijzigd door Tarot op 06-11-2007 22:50:19 ]
Doe eens wild ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')