quote:Op zondag 21 oktober 2007 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Bedoelde je deze?
De strijd om het slapen - dagboek
daar hadden we ooit zo'n mooi topic voor:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:14 schreef Vivi het volgende:
O miss-Sly, wat klote zeg....het was je zó ontzettend gegund, meissie toch
En je hoofd staat er nu hlemaal niet naar en ms is het wel ontactisch..sorry daarvoor dan, maar iig weet je nu wél dat je zwanger kan worden, misschien is dat uiteindelijk een hele kleine pleister op de wond?
Ach, ik heb hem niet zo hoog opgenomen als jij, kennelijk. Ik weet dat die opmerking eigenlijk in die topics hoort, maar ik heb hem afgelopen week diverse malen gehoord van mensen heel dichtbij en, zoals gezegd: ik heb het zelf ook gedacht. Uiteindelijk doet het er niet toe, want je bent er niet met zwanger worden, maar ik vond het ook niet erg genoeg om er over te vallen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het niet zo gepast om in het topic zelf van leer te trekken, maar van deze opmerking kreeg ik echt de kriebels, hoe goed bedoeld ook.
[..]
daar hadden we ooit zo'n mooi topic voor:
Dingen die je nooit meer wilt horen
[OUD] Dingen die je nooit meer wilt horen - Deel 2
Ik was al bang dat het aan mij lag en wist niet goed of ik er verstandig aan deed om er wat van te zeggen, ben blij dat ik niet als enige kriebels kreeg.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het niet zo gepast om in het topic zelf van leer te trekken, maar van deze opmerking kreeg ik echt de kriebels, hoe goed bedoeld ook.
Oeps, sorry dat ik de vraag dan hier posttequote:Op maandag 22 oktober 2007 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dat ook. Er zijn wat problemen, ook met de snelheid.
Het enige dat ik weet is dat men heel hard aan het werk is om al dat soort dingen op te lossen.
Mocht je meer willen weten, kijk dan eens in Feedback daar horen dit soort vragen meer thuis dan hier.
Ja zo had ik het ook al geprobeert, maar de pagina laadde niet inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
Zal ik dan gelijk het trucje verklappen dat ik meestal gebruik?
De zoekfunctie is namelijk ehm...![]()
![]()
Voor het geval dat jullie denken dat ik echt al die topicnummers uit mijn hoofd ken.
Als je naar de algemene indexpagina van Ouder(s) gaat, dan kan je onderaan kiezen voor meer/minder topics. Ik doe dan vaak eerst 3 maanden en ga dan door ctrl-F zoeken op 'speelgoed' in dit geval. Et voila.
Het speelgoedtopic, deel 3
(Oh, en als je hem met de 3 maanden niet kan vinden dan pak ik 3-6 maanden etc. etc. Je moet alleen wel even weten wat de topictitel is, of delen ervan, of de topicstarter, anders lukt het niet.)
Dankquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef Lois het volgende:
Ik heb deze nogmaals in de aanbiedingAvondetenleed met eigenwijze kinderen... deel 2.
Oja... nu je het zegt.. Nja... hij staat nu in mijn AT.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Je vroeg het niet zelf, maar je ging wel Ticootje helpen met zoeken naar hetzelfde topic: [OUD] Mod-FB-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |